LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trias zorgverzekering

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Gioia
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 sep 2006 09:24
Locatie: omgeving Rotterdam

Trias zorgverzekering

Ongelezen bericht door Gioia »

Afgelopen november heb ik schriftelijk Trias opgezegd. Ik had een aanvullende verzekering aldaar. In december had ik nog een laatste declaratie, en deze netjes ingediend. Nu een maand later, bericht en tot mijn verbazing, de declaratie weer terug gekregen. Reden: mijn bankrekeningnummer is niet bekend. :twisted:
Wat een flauwekul ! Ik maak iedere maand keurig het premiebedrag over via mijn bankrekening en ik heb notabene 3 maanden daarvoor nog een uitgekeerd declaratiebedrag ontvangen, van een andere nota, ook op hetzelfde rekeningnummer. Nee, of ik maar :oops: met de retourenveloppe het nummer zou wilen vermelden... GEen retourenveloppe gevonden. IN de brief stond nog"
Alleen als U alles weer retour zendt, kunnen wij uw declaratie in behandeling nemen"
Hoe erg moet het toch zijn? Na telefonisch contact, werd ik niet verder serieus genomen in mijn klacht. STerker nog: Men gooide de hoorn op de haak!
Wat een asociaal zootje is het daar bij Trias,
nog geprobeerd bij de manager dhr Willem de Jong verhaal te krijgen , maar nee hoor, men is niet bereid door te willen verbinden..
Wat een zooitje... is het toch daar.
:twisted: :oops: :|

Gesloten