LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aan nuon medewerker

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
apc2008
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 okt 2009 23:22

Aan nuon medewerker

Ongelezen bericht door apc2008 »

Geachte nuon,

wij hebben eindelijk de begin stand in onze boekhouding kubben vinden deze aranden zijn erg kafee dan jullie uitgemeten standen.

bwieren
Berichten: 41
Lid geworden op: 03 dec 2008 21:11

Re: Aan nuon medewerker

Ongelezen bericht door bwieren »

Bel de klantenservice. Telefoon 0900 0808. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Kosten: € 0,10 per minuut.

Ik zie aan je tikfouten dat je tegenwoordig het licht al uit hebt :D

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Aan nuon medewerker

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

wij hebben eindelijk de begin stand in onze boekhouding kubben vinden deze aranden zijn erg kafee dan jullie uitgemeten standen.
Beste Bwieren,

Snap jij dan wat er gezegd wordt ??... :mrgreen:

stofzuigertje

Re: Aan nuon medewerker

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Geachte nuon,

Wij hebben eindelijk de begin stand in onze boekhouding kunnen vinden en deze standen zijn veel anders dan de door jullie gebruikte standen.

Ik klaag niet, want vele hoger opgeleide mensen met HBS maken ook nog wel eens dit soort fouten, alleen iets minder erg maar dus zelfs hoge Bazen met HBS
(nu VWO) en levenservaring maken er soms een puinbak van zonder de Mavo Secretaresse....

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Aan nuon medewerker

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Goh, stofzuigertje kent zijn vreemde talen... :mrgreen:

enpassant
Berichten: 70
Lid geworden op: 04 dec 2009 17:25

Re: Aan nuon medewerker

Ongelezen bericht door enpassant »

Smoking Wolf gebruikt normaliter rooksignalen.

Vattenfall Webcare
verified
Berichten: 355
Lid geworden op: 28 mei 2008 10:49

Re: Aan nuon medewerker

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

Beste apc2008,

Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er bij u enige onduidelijkheid is ontstaan over de door ons geregistreerde meterstanden.

Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite.

Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.

Met vriendelijke groet,

De Nuon medewerker

Gesloten