LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door ron1 »

antileugens schreef:Hm, grappig dat er niks in dat artikel staat over tegenstanders van MLM die claims maken over MLM distributeurs die niet waar zijn en blogs opzetten waarop ronduit misleidende info staat.
Waar maakt U uit op dat het misleidend is feitelijk....

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Lees de andere topics maar eens door. De blog van bijvoorbeeld mlmangel is een prachtvoorbeeld.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door ron1 »

Een voorbeeld maakt nog geen bewijs, dus tot die tijd een leugen.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Wat een kolder.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

Gezondheidsdrankjes: deze drankjes willen zich van traditionele limonade onderscheiden door uit te pakken met claims over vitaliteit, welzijn of gezondheid. Dat steunt echter op niets. Test-Aankoop vraagt een verbod op claims voor dit soort van drankjes.

BRON http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid ... ranen.aspx

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Wat heeft dit met Forever Living Products te maken?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

ze verkopen zogenaamde 'gezondheidsdrankjes'

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Het is hier al duidelijk aangetoont dat de Aloe Vera die FLP gebruikt wel werkt. Ik zie ook niet dat FLP door testaankoop genoemd word en ik kan me niet voorstellen dat ze gezondheidsdrankjes bedoelen die hun claims kunnen onderbouwen.

Ik denk dan ook dat testaankoop zich meer richt op de "na-apers". Of heb jij andere info? Want zoals je het nu plaatst lijkt het net of testaankoop het oa over FLP heeft terwijl je daar geen enkele onderbouwing over geeft. Straks ga je hier ook nog stukjes plaatsen over shampoo ed omdat FLP ook shampoo levert.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik heb behoorlijk wat gegoogeld en het gaat hier zeker niet over de producten van FLP. Off-topic dus volgens mij.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

antileugens schreef:Het is hier al duidelijk aangetoont dat de Aloe Vera die FLP gebruikt wel werkt..
Dat is interessant natuurlijk! Waar is dat aangetoond? Weet je toevallig enkele links naar onderzoeken die dat aantonen of zo?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Gewoon even een paar pagina's teruglezen, dan vind je ze vanzelf. Het laat wel zien dat het 'ondersneeuwen' door de tegenstanders werkt. Helaas mogen dezelfde links onder de forumregels niet mag, maar vanaf deze pagina kun je het lezen: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... &start=400

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

antileugens schreef:Gewoon even een paar pagina's teruglezen, dan vind je ze vanzelf. Het laat wel zien dat het 'ondersneeuwen' door de tegenstanders werkt. Helaas mogen dezelfde links onder de forumregels niet mag, maar vanaf deze pagina kun je het lezen: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... &start=400
Hartelijk dank voor de links, ik heb de onderzoeken met interesse doorgelezen en het ziet er allemaal redelijk betrouwbaar en valide uit, al plaats ik (vanuit een aangeleerde kritische houding) wel altijd vraagtekens bij onderzoeken die (vrijwel) alleen te vinden zijn op de website van een bedrijf, waardoor de objectiviteit van het onderzoek wat moeilijk te controleren valt.

Ik heb zelf ook het één en ander gelezen over Aloë Vera. Er bestaan vele kritische onderzoeken en vele positieve onderzoeken. Ik ben echter nog geen betrouwbaar en valide onderzoek tegengekomen dat echt met keihard bewijs komt voor één van beide kanten. Ik blijf natuurlijk vrolijk zoeken, Antileugens, bedankt!

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Als je goed kijkt zie je dat het gros van de links NIET van het bedrijf zijn.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

antileugens schreef:Als je goed kijkt zie je dat het gros van de links NIET van het bedrijf zijn.
Dat beweer ik ook niet, ik geef alleen aan dat bijvoorbeeld het onderzoek van meneer Plaskett, op het internet verder niet te vinden is. Lawrence Plaskett heeft daarnaast (net als zijn eigen instituut) geen vlekkeloze reputatie, maar goed wie heeft dat wel? http://www.dcscience.net/?p=260

Het onderzoek van Bjorn Hedendal (de eerste in de lijst) is bijvoorbeeld wel te vinden op het internet, maar alleen via de websites van bedrijven die Aloë Vera verwerken in hun producten; Lifevault, Whole leaf, TLC nutrition, etc.

Edit: misschien wel leuk om er even een conclusie aan te verbinden, zodat ik niet verkeerd begrepen wordt. Ik ben zelf slecht in staat de verbanden in de onderzoeken te beoordelen (ik heb immers geen enkele affiniteit met biologie, voedingswetenschappen, etc.), maar voor mij is het wel belangrijk dat een onderzoek via een 'onafhankelijke' bron wordt aangeboden, voor zover dat mogelijk is. Het zou dus best kunnen dat deze onderzoeken het bij het juiste eind hebben, ik ben er echter persoonlijk nog niet (helemaal) van overtuigd. Een ieder heeft een verschillend acceptatieniveau op basis waarvan hij of zij beoordeelt of iets geloofwaardig is. Bij mij is dat punt nog niet bereikt. Niettemin, blijf ik lezen (ik heb immers nog niet al de onderzoeken gelezen) en bedank ik Antileugens voor de moeite en de hulp.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Een van de dingen waar je in elk geval op moet letten is of het wel een onderzoek is naar de soort Aloë die bij Aloë Vera wordt gebruikt en of wel van een soortgelijke productiemethode gebruikt gemaakt word. Is dat niet het geval, dan is het appels met peren vergelijken.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

antileugens schreef:Een van de dingen waar je in elk geval op moet letten is of het wel een onderzoek is naar de soort Aloë die bij Aloë Vera wordt gebruikt en of wel van een soortgelijke productiemethode gebruikt gemaakt word. Is dat niet het geval, dan is het appels met peren vergelijken.
Dat heb ik begrepen, inderdaad. Daar vloeit echter wel gelijk weer een onzekerheid uit voort: in sommige onderzoeken (ik weet niet meer exact welke, maar dat kan ik op verzoek best even nazoeken) heb ik gelezen dat de Aloë die een positief effect heeft op interne lichaamsprocessen een ander type Aloë is dan het type dat gunstig werkt voor je huid. Daarnaast las ik dat dat type Aloë je huid alleen helpt als je het uitwendig aanbrengt, waardoor voedingssupplementen die beweren dat ze zowel goed zijn voor darmflora en huid, hoogst twijfelachtig zijn.

triol13
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 mei 2010 13:25

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door triol13 »

Je MOET niets kopen!!!! Echter als je iets koop is het minimum bedrag euro 50,-
Dit ivm met de verzendkosten.
Als je niets koop weet je ook niet wat het product doet, dus het is het proberen waard en de resultaten zul je dan ook ervaren. Natuurlijk niet meteen de eerste dag.

Ik heb eerder iets dergelijks gedaan, veel praten en "verkopen" op een ander vlak en daarmee wel wat geld verdient.
Nu ga ik alleen nog maar mensen helpen om geld te verdienen. Snapt je dat?

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

triol13 schreef:Je MOET niets kopen!!!! Echter als je iets koop is het minimum bedrag euro 50,-
Dit ivm met de verzendkosten.
Als je niets koop weet je ook niet wat het product doet, dus het is het proberen waard en de resultaten zul je dan ook ervaren. Natuurlijk niet meteen de eerste dag.

Ik heb eerder iets dergelijks gedaan, veel praten en "verkopen" op een ander vlak en daarmee wel wat geld verdient.
Nu ga ik alleen nog maar mensen helpen om geld te verdienen. Snapt je dat?
Dat snap ik hoor, maar als jij geen geld verdient, wat vertelt jou dan dat de mensen die JIJ gaat helpen, wel geld gaan verdienen?

triol13
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 mei 2010 13:25

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door triol13 »

Even doordenken en bedenken wat JIJ kunt doen met netwerkmarketing!!!!
Leer het aan anderen en leer zelf wat je kunt door je tijd goed te besteden.
Zo kun je GELD verdienen!!

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

triol13 schreef:Even doordenken en bedenken wat JIJ kunt doen met netwerkmarketing!!!!
Leer het aan anderen en leer zelf wat je kunt door je tijd goed te besteden.
Zo kun je GELD verdienen!!
Daarom mijn vraag: verdien je al wat?

Gesloten