LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Upc all in one pakket ..een ramp!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Hasjroker1
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 dec 2006 20:14

Re: Upc all in one pakket ..een ramp!

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

UPC weet nog steeds niet waar ze mee bezig zijn. Alle afdelingen werken langs elkaar heen. Dat was 10 jaar geleden al zo en er is nog niets verandert. Mag aantrekkelijk lijken, maar ik kan het niet hard genoeg zeggen. Zeg alle diensten van UPC op. Ik heb dat een aantaal jaar geleden ook gedaan en echt het scheelt een hele bak ergenis. Ik heb nu internet via XS4ALL, tel: KPN en TV via sateliet.
Alles werkt als een speer en dat scheel heel veel ergenis.
In ieder gaval sterkte.

Gr. Anne

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Upc all in one pakket ..een ramp!

Ongelezen bericht door Henri42 »

Hasjroker1 schreef:UPC weet nog steeds niet waar ze mee bezig zijn. Alle afdelingen werken langs elkaar heen. Dat was 10 jaar geleden al zo en er is nog niets verandert. Mag aantrekkelijk lijken, maar ik kan het niet hard genoeg zeggen. Zeg alle diensten van UPC op. Ik heb dat een aantaal jaar geleden ook gedaan en echt het scheelt een hele bak ergenis. Ik heb nu internet via XS4ALL, tel: KPN en TV via sateliet.
Alles werkt als een speer en dat scheel heel veel ergenis.
In ieder gaval sterkte.

Gr. Anne
Ik promoot juist UPC tegen ex UPC medewerkers met geparkeerde auto,s van de Tros voor de deur, grapje, nee financieel technisch ben overall beter bij UPC uit:
Antenne voordurend bijstellen
XS4ALL een drama KPN al jaren een drama

g-energie
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 sep 2009 22:37

Re: Upc all in one pakket ..een ramp!

Ongelezen bericht door g-energie »

Weet je wat veel ergenis scheelt... overstappen. Een alles in 1 pakket wordt tegenwoordig door elke provider aangeboden, niet alleen door kabel internet providers. Vergelijken van een alles in 1 pakket is tegenwoordig ook makkelijk, bijv:
Alles in 1 pakket vergelijkingswebsite: beste alles in 1 pakket

Of bijvoorbeeld: http://www.beste-internet-provider.nl/b ... en-tv.html

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Upc all in one pakket ..een ramp!

Ongelezen bericht door Henri42 »

g-energie schreef:Weet je wat veel ergenis scheelt... overstappen. Een alles in 1 pakket wordt tegenwoordig door elke provider aangeboden, niet alleen door kabel internet providers. Vergelijken van een alles in 1 pakket is tegenwoordig ook makkelijk, bijv:
Alles in 1 pakket vergelijkingswebsite: beste alles in 1 pakket

Of bijvoorbeeld: http://www.beste-internet-provider.nl/b ... en-tv.html
Tja dan kom ik toch weer uit bij UPC let it be :) :mrgreen:

Gesloten