LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sodexo / Aquarius actie fiets gewonnen, maar hoor niets meer

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
jwilms
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 mar 2010 20:27

Sodexo / Aquarius actie fiets gewonnen, maar hoor niets meer

Ongelezen bericht door jwilms »

IK heb eerder meegedaan aan de gezamenlijke actiesite van Aquarius
(sport drink) en Sodexo. Hiervoor heb ik een Aquarius gekocht, een
actie flyer gekregen met een website met een spel erop. Ik heb gespeeld, de actie liep tot 1 januari en ik stond op de eerste plaats. Er waren maar 2 deelnemers, de andere was mijn partner & ook werknemer van mijn bedrijf ! Vervolgens heb ik helaas niets meer gehoord.......

Ik heb gemaild, na 3x mailen om de paar weken naar verschillende adressen van Aquarius / Sodexo eindelijk een email teruggekregen dat ze het zouden uitzoeken,maar vervolgens heb ik weer 2 weken niets gehoord.

Kunnen jullie mij verder helpen? Wat kan ik nog doen? Ik vind het heel vervelend erover te gaan zitten zeuren, maar ik ben ook bang afgescheept te worden door Sodexo / Aquarius personeel. Wat zou redelijk zijn omnog te doen.

Wie weet wat ik nog meer zou kunnen doen?

Sodexo Communicatie
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2010 09:18

Re: Sodexo / Aquarius actie fiets gewonnen, maar hoor niets meer

Ongelezen bericht door Sodexo Communicatie »

Beste mevrouw,

We zijn geschrokken van uw bericht. Dit is niet zoals we normaal gesproken te werken gaan binnen Sodexo. Waar gewerkt wordt, vallen soms spaanders, maar die zijn er om opgelost te worden. Dit betekent voor mij dat we u niet zolang na afloop van de actie hadden moeten laten wachten.

Geeft u me even de tijd om dit voor u uit te zoeken. We komen er binnen een week bij u op terug. Hebt u in de tussentijd vragen, dan kunt u ons bereiken via ons algemene e-mailadres: [email protected].

Met vriendelijke groet,

Jeroen Stok
Directeur Corporate Communicatie Sodexo

jwilms
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 mar 2010 20:27

Re: Sodexo / Aquarius actie fiets gewonnen, maar hoor niets meer

Ongelezen bericht door jwilms »

Bedankt voor jullie bericht, ik wist al niet meer waar naar toe te gaan hiermee. Ik hoop van jullie te horen. Als jullie meer willen weten, kunnen jullie contact met me opnemen via mijn email (mijn gmail adres is bekend). :D

Bedankt,
Familie Wilms

jwilms
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 mar 2010 20:27

Re: Sodexo / Aquarius actie fiets gewonnen, maar hoor niets meer

Ongelezen bericht door jwilms »

Het is niet volgens de actievoorwaarden gegaan, helaas. Die zouden verkeerd opgesteld zijn geweest. Ik heb meegewerkt aan een andere prijs: een bidon, rugzakje, handdoek en 5 rittenkaart voor een sportschool. Mijn man is er blij mee, dus allee.....toch vind ik het nog steeds een beetje jammer, was er zeker van een leuke fiets gewonnen te hebben :roll:

Gesloten