LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Hallo allemaal!
Na wat googlen ben ik hier terecht gekomen...
Ik heb namelijk een probleem met Intrum Justitia!
Opeens had ik in maart 2008 een bericht ontvangen van Intrum Justitia.
Dus heb ik even gebeld naar de klantenservice en vervolgens gevraagd hoe het zat... Volgens de telefoniste zou het gaan om een debet uit jan~maart 2002 van T-Mobile, maar ik was nooit een klant geweest bij T-Mobile.
Na het gesprek heb ik een email gestuurd naar Intrum en gevraagd om een inzake van het dossier omdat er op de brief niks stond behalve dat ik 151,91 euro schuldig ben:? Helaas kreeg ik van Intrum geen antwoord daarop.
Na wat zoek werk kwam ik achter dat ik een abonnement had bij Ben(overgenomen door T-Mobile).
Maar probleem is dat ik toen helemaal geen achterstallige betalingen had en het abonnement gewoon goed heb beëindigd.
Nog steed krijg ik de dreig brieven van Intrum Justita met bericht dat ze deurwaarder gaan inschakelen plus dat er een nieuwe verjaringstermijn van 5 jaar ingaan?!??
Kan iemand aub helpen
Na wat googlen ben ik hier terecht gekomen...
Ik heb namelijk een probleem met Intrum Justitia!
Opeens had ik in maart 2008 een bericht ontvangen van Intrum Justitia.
Dus heb ik even gebeld naar de klantenservice en vervolgens gevraagd hoe het zat... Volgens de telefoniste zou het gaan om een debet uit jan~maart 2002 van T-Mobile, maar ik was nooit een klant geweest bij T-Mobile.
Na het gesprek heb ik een email gestuurd naar Intrum en gevraagd om een inzake van het dossier omdat er op de brief niks stond behalve dat ik 151,91 euro schuldig ben:? Helaas kreeg ik van Intrum geen antwoord daarop.
Na wat zoek werk kwam ik achter dat ik een abonnement had bij Ben(overgenomen door T-Mobile).
Maar probleem is dat ik toen helemaal geen achterstallige betalingen had en het abonnement gewoon goed heb beëindigd.
Nog steed krijg ik de dreig brieven van Intrum Justita met bericht dat ze deurwaarder gaan inschakelen plus dat er een nieuwe verjaringstermijn van 5 jaar ingaan?!??
Kan iemand aub helpen
Laatst gewijzigd door luciajay op 23 mar 2010 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Doordat er door hen actie is ondernomen verlengt men die termijn inderdaad met 5 jaar, en dat kunnen ze drie keer doen.
Feit is dat Ben idd. is overgenomen door T-mobile. T-mobile is nu dus schuldeiser. Zij moeten alleen wel eerst aantonen dat ze een vordering op jou hebben. Ik zou het incassobureau opbellen en vragen bewijsstukken te sturen naar jou. Als ze dat doen is het aan jou om aan te tonen dat je betaalt hebt. Kun je dat, is 't probleem opgelost.
Als ze weigeren die stukken op te sturen zou ik 't per aangetekende brief vragen.
Vraagje van mij, als je in maart 2008 zo'n brief krijgt, waarom ben je er dan nu, 2 jaar later nog mee bezig?
Feit is dat Ben idd. is overgenomen door T-mobile. T-mobile is nu dus schuldeiser. Zij moeten alleen wel eerst aantonen dat ze een vordering op jou hebben. Ik zou het incassobureau opbellen en vragen bewijsstukken te sturen naar jou. Als ze dat doen is het aan jou om aan te tonen dat je betaalt hebt. Kun je dat, is 't probleem opgelost.
Als ze weigeren die stukken op te sturen zou ik 't per aangetekende brief vragen.
Vraagje van mij, als je in maart 2008 zo'n brief krijgt, waarom ben je er dan nu, 2 jaar later nog mee bezig?
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Ik heb toendertijd aan Intrum Justitia gevraagd voor de bewijstukken maar ik kreeg helemaal geen reactie.14peter schreef:Doordat er door hen actie is ondernomen verlengt men die termijn inderdaad met 5 jaar, en dat kunnen ze drie keer doen.
Feit is dat Ben idd. is overgenomen door T-mobile. T-mobile is nu dus schuldeiser. Zij moeten alleen wel eerst aantonen dat ze een vordering op jou hebben. Ik zou het incassobureau opbellen en vragen bewijsstukken te sturen naar jou. Als ze dat doen is het aan jou om aan te tonen dat je betaalt hebt. Kun je dat, is 't probleem opgelost.
Als ze weigeren die stukken op te sturen zou ik 't per aangetekende brief vragen.
Vraagje van mij, als je in maart 2008 zo'n brief krijgt, waarom ben je er dan nu, 2 jaar later nog mee bezig?
Omdat ik laatste 2 jaar in buitenland zat voor studie.
Ik heb net T-Mobile klanten service gebeld of ze de bewijstukken naar me konden opsturen maar ze hebben het niet. Ik moest van hun naar ene lindorf incasso bureau bellen???
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Lindorff zit in Zwolle (vlak bij mij ),
Postadres; Postbus 100, 8000 AC Zwolle
telefoonnummers; (+31) (0)38 426 86 00 en (+31) (0)38 497 39 39
en als je schriftelijk vraagt (liefst aangetekend) kun jij altijd aantonen dat jij je best hebt gedaan om het probleem op te lossen.
Zolang hun niets bewijzen hoef jij niets te betalen, wat ze ook zeggen.
Postadres; Postbus 100, 8000 AC Zwolle
telefoonnummers; (+31) (0)38 426 86 00 en (+31) (0)38 497 39 39
en als je schriftelijk vraagt (liefst aangetekend) kun jij altijd aantonen dat jij je best hebt gedaan om het probleem op te lossen.
Zolang hun niets bewijzen hoef jij niets te betalen, wat ze ook zeggen.
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Dank je voor de info.14peter schreef:Lindorff zit in Zwolle (vlak bij mij ),
Postadres; Postbus 100, 8000 AC Zwolle
telefoonnummers; (+31) (0)38 426 86 00 en (+31) (0)38 497 39 39
en als je schriftelijk vraagt (liefst aangetekend) kun jij altijd aantonen dat jij je best hebt gedaan om het probleem op te lossen.
Zolang hun niets bewijzen hoef jij niets te betalen, wat ze ook zeggen.
maar waarom moet ik nou met lindorff bellen, terwijl ik brieven krijg van intrum justitia?
Hier zijn alle brieven van Intrum Justitia die ik tot op heden heb ontvangen. Volgens mij weet ze zelf niet hoeveel ik moet betalen(bedrag van incasso verandert elke keer).
http://img405.imageshack.us/img405/1994 ... stitia.jpg
http://img213.imageshack.us/img213/5576 ... tia001.jpg
http://img444.imageshack.us/img444/24/i ... tia002.jpg
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
En niet van Lindorff? Heb je in de tussentijds uberhaubt niets meer gekregen zoals een aanmaning, dwangbevel of dagvaarding?
Dan zou ik bijna denken dat ze je vergeten, of dat je in de tussentijd geen post- of woonadres in Nederland hebt gehad, en je in t buitenland niet op te sporen was. Ik zou als ik jou was Lindorff gewoon bellen of er iets bij hun bekent is. Noteer gegevens als dossiernummers etc. als er wat bekent is en vraag uiteraard naar bewijsstukken van die schuld. Aan de hand daarvan kun je kijken wat verder te doen.
T-mobile zal rond 2002/2003 nog met Interim gewerkt hebben en nu overgestapt zijn naar Lindorff. Dat is net zoiets als dat jij nu iedere dag bij de C1000 je boodschappen doet en vanaf morgen naar de Aldi gaat. Niets om je zorgen over te maken.
Dan zou ik bijna denken dat ze je vergeten, of dat je in de tussentijd geen post- of woonadres in Nederland hebt gehad, en je in t buitenland niet op te sporen was. Ik zou als ik jou was Lindorff gewoon bellen of er iets bij hun bekent is. Noteer gegevens als dossiernummers etc. als er wat bekent is en vraag uiteraard naar bewijsstukken van die schuld. Aan de hand daarvan kun je kijken wat verder te doen.
T-mobile zal rond 2002/2003 nog met Interim gewerkt hebben en nu overgestapt zijn naar Lindorff. Dat is net zoiets als dat jij nu iedere dag bij de C1000 je boodschappen doet en vanaf morgen naar de Aldi gaat. Niets om je zorgen over te maken.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Even voor de goede orde:
Niet bellen - alles schriftelijk doen.
Dit in verband met bewijsvoering - omdat mondelinge toezeggingen en zo niet te bewijzen zijn!
Niet bellen - alles schriftelijk doen.
Dit in verband met bewijsvoering - omdat mondelinge toezeggingen en zo niet te bewijzen zijn!
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
nee, helemaal niks... eerste incasso brief die ik heb ontvangen was in maart 2008(zelfde adres sinds 2000). Verder heb ik helemaal geen brieven van Ben(T-Mobile)ontvangen, omdat ik mijn abonnement in 2002 schriftelijk heb beëindigd.14peter schreef:En niet van Lindorff? Heb je in de tussentijds uberhaubt niets meer gekregen zoals een aanmaning, dwangbevel of dagvaarding?
Dan zou ik bijna denken dat ze je vergeten, of dat je in de tussentijd geen post- of woonadres in Nederland hebt gehad, en je in t buitenland niet op te sporen was. Ik zou als ik jou was Lindorff gewoon bellen of er iets bij hun bekent is. Noteer gegevens als dossiernummers etc. als er wat bekent is en vraag uiteraard naar bewijsstukken van die schuld. Aan de hand daarvan kun je kijken wat verder te doen.
T-mobile zal rond 2002/2003 nog met Interim gewerkt hebben en nu overgestapt zijn naar Lindorff. Dat is net zoiets als dat jij nu iedere dag bij de C1000 je boodschappen doet en vanaf morgen naar de Aldi gaat. Niets om je zorgen over te maken.
oh ja, ik heb hier op forum gelezen dat er een verjaringstermijn is van 5 jaar, maar daar kom ik niet in aanmerking??
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Jij krijgt in 2008 een dreigbrief van een vordering uit 2002.
Als je in die tussentijd niets hebt gehad is het verjaard(6 jaar zit er tussen).
Dus van verlengen termijn is geen sprake,ze zijn gewoon te laat.
Als je in die tussentijd niets hebt gehad is het verjaard(6 jaar zit er tussen).
Dus van verlengen termijn is geen sprake,ze zijn gewoon te laat.
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Ik zou even die tweede brief goed lezen. Er word zelfs naar een wetsartikel verwezen waarop verlening van een verjaringstermijn gebaseerd is. Dus zijn ze NIKS te laat.snepke schreef:Jij krijgt in 2008 een dreigbrief van een vordering uit 2002.
Als je in die tussentijd niets hebt gehad is het verjaard(6 jaar zit er tussen).
Dus van verlengen termijn is geen sprake,ze zijn gewoon te laat.
@luciajay, Ik lees net dat je in 2010 nog een brief hebt gehad van Intrum Justia. Dat betekent dus dat HUN de vordering behandelen. Dus niet Lindorff. Dus moet je je niet op lindorff richten, en heb dat juffie van T-mobile dat fout gezegt.
Verjaring kan worden gestuit, oftewel verlengd. Nu spelen er een aantal dingen een rol. Is de schuld daadwerkelijk in 2002 ontstaan, of praten we over rekening uit 2003 die betrekking had over het bellen in 2002?
Is er in 2003 (of in/na 2003 en voor 2008) nog een aanmaning geweest? Doorgaans zal t-mobile die namelijk ook versturen. In die gevallen word de verjaringstermijn gestuit, en dan kijkent naar de brief van 16-2-2009 zouden hun in hun recht staan.
Waar het dus om gaat is dat je alles van Intrum Justia in handen krijgt; rekening, aanmaning, alles. Doen ze dat niet, is er geen schuld. Stel dat het dan zover komt dat het voor de rechter komt en Intrum niets aan kan tonen heb jij niets te vrezen.
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Gelukkig heb ik m'n oude bankafschrift nog met een jaar automatische incasso van Ben!14peter schreef:Ik zou even die tweede brief goed lezen. Er word zelfs naar een wetsartikel verwezen waarop verlening van een verjaringstermijn gebaseerd is. Dus zijn ze NIKS te laat.snepke schreef:Jij krijgt in 2008 een dreigbrief van een vordering uit 2002.
Als je in die tussentijd niets hebt gehad is het verjaard(6 jaar zit er tussen).
Dus van verlengen termijn is geen sprake,ze zijn gewoon te laat.
@luciajay, Ik lees net dat je in 2010 nog een brief hebt gehad van Intrum Justia. Dat betekent dus dat HUN de vordering behandelen. Dus niet Lindorff. Dus moet je je niet op lindorff richten, en heb dat juffie van T-mobile dat fout gezegt.
Verjaring kan worden gestuit, oftewel verlengd. Nu spelen er een aantal dingen een rol. Is de schuld daadwerkelijk in 2002 ontstaan, of praten we over rekening uit 2003 die betrekking had over het bellen in 2002?
Is er in 2003 (of in/na 2003 en voor 2008) nog een aanmaning geweest? Doorgaans zal t-mobile die namelijk ook versturen. In die gevallen word de verjaringstermijn gestuit, en dan kijkent naar de brief van 16-2-2009 zouden hun in hun recht staan.
Waar het dus om gaat is dat je alles van Intrum Justia in handen krijgt; rekening, aanmaning, alles. Doen ze dat niet, is er geen schuld. Stel dat het dan zover komt dat het voor de rechter komt en Intrum niets aan kan tonen heb jij niets te vrezen.
Ik heb in december 2000 een 1 jarige abonnement afgesloten bij Ben(nu T-Mobile) en eind 2001 heb ik mijn abonnement schriftelijk beeindigd.
Vandaag heb ik nog naar T-Mobile gebeld en volgens hun gaat om een rekening uit januari en februari 2002 waar ik niks van weet. Erg vaag allemaal...
Zoals ik hier voor al zei woon ik sinds 2000 nog in het zelfde adres en de eerste incasso brief over T-Mobile kreeg ik pas in maart 2008 en daarvoor heb ik geen één brief over betaling achterstand ontvangen van wie dan ook.
Laatst gewijzigd door luciajay op 24 mar 2010 01:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Als jij zeker weet dat t abonnement toen gestopt is kun je dus een brief sturen waarin je uitlegt dat het onterecht is. Misschien handig ook uit te leggen waarom je zo laat reageert, is dat voor hun ook duidelijk. Case closed.
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Ze zijn dan te laat,ze heeft niets in die tussentijd gehad,(een vordering 2002 en in 2008 pas een brief sturen)en zo te lezen heeft IJ de vordering opgekocht.(van Lindorrf??)m.i heb je niets meer met T-Mobile te maken,die hebben de vordering verkocht aan Lindorff,die zagen dat de vordering oninbaar(onterecht)was,verkopen hem door aan IJ ,en die proberen nu geld van jou te halen,goed dreigen en stalken dan word je bang en je betaald wel.Kassa de buit is binnen.
en het is nog onterecht ook.
En het is de omgekeerde wereld,jij moet bewijzen dat je niets hebt gehad?
Laat hun maar bewijzen dat je wel iets hebt gehad.
Wie eist, bewijst.
Zo kan iedereen wel zeggen dat ze geld van je willen.
Als je zeker weet dat het onterecht is,nooit betalen.
Laat ze er maar een rechtzaak van maken,gaan ze af als een gieter.Heb het zelfde(onterechte vordering)gehad,met Lindorff/cd,maar heb de rechtzaak wel gewonnen.
en het is nog onterecht ook.
En het is de omgekeerde wereld,jij moet bewijzen dat je niets hebt gehad?
Laat hun maar bewijzen dat je wel iets hebt gehad.
Wie eist, bewijst.
Zo kan iedereen wel zeggen dat ze geld van je willen.
Als je zeker weet dat het onterecht is,nooit betalen.
Laat ze er maar een rechtzaak van maken,gaan ze af als een gieter.Heb het zelfde(onterechte vordering)gehad,met Lindorff/cd,maar heb de rechtzaak wel gewonnen.
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Gelukkig heb ik m'n oude bankafschrift nog met een jaar automatische incasso van Ben!
Ik heb in december 2000 een 1 jarige abonnement afgesloten bij Ben(nu T-Mobile) en eind 2001 heb ik mijn abonnement schriftelijk beeindigd.
Vandaag heb ik nog naar T-Mobile gebeld en volgens hun gaat om een rekening uit januari en februari 2002 waar ik niks van weet. Erg vaag allemaal...
Zoals ik hier voor al zei woon ik sinds 2000 nog in het zelfde adres en de eerste incasso brief over T-Mobile kreeg ik pas in maart 2008 en daarvoor heb ik geen één brief over betaling achterstand ontvangen van wie dan ook.
Ik heb wat ik heb vetgedrukt ook meegemaakt, een vordering uit 2002 die pas in 2008 werd ingevorderd van TMobile.
Ik heb contact opgenomen met mijn bewindvoering, haar antwoord was dat het verjaard was.
Ik heb ook niet hoeven betalen en bij TMobile was hij ook niet meer bekent als vordering.
Ik heb in december 2000 een 1 jarige abonnement afgesloten bij Ben(nu T-Mobile) en eind 2001 heb ik mijn abonnement schriftelijk beeindigd.
Vandaag heb ik nog naar T-Mobile gebeld en volgens hun gaat om een rekening uit januari en februari 2002 waar ik niks van weet. Erg vaag allemaal...
Zoals ik hier voor al zei woon ik sinds 2000 nog in het zelfde adres en de eerste incasso brief over T-Mobile kreeg ik pas in maart 2008 en daarvoor heb ik geen één brief over betaling achterstand ontvangen van wie dan ook.
Ik heb wat ik heb vetgedrukt ook meegemaakt, een vordering uit 2002 die pas in 2008 werd ingevorderd van TMobile.
Ik heb contact opgenomen met mijn bewindvoering, haar antwoord was dat het verjaard was.
Ik heb ook niet hoeven betalen en bij TMobile was hij ook niet meer bekent als vordering.
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Ik vond dit trouwens nog op internet;
Verjaringstermijn voor contractuele vorderingen
Naast de algemene verjaringstermijn van 20 jaar, zijn er ook een aantal bijzondere verjaringstermijnen. Zo bedraagt de verjaringstermijn voor contractuele vorderingen slechts 5 jaar, art 3:307 BW. De wet spreekt hier over een verbintenis uit overeenkomst. Hierbij moet u niet alleen denken aan een geldvordering of een huurvordering, maar elke verbintenis die u aangaat. De wederpartij kan dan juridisch niets meer ondernemen, om betaling van de vordering af te dwingen. De verjaringstermijn gaat in na de aanvang van de dag, volgende op die waarop de vordering opeisbaar is geworden.
Als er tussentijds geen vordering is geweest dan kunnen ze naar hun centen fluiten!
Verjaringstermijn voor contractuele vorderingen
Naast de algemene verjaringstermijn van 20 jaar, zijn er ook een aantal bijzondere verjaringstermijnen. Zo bedraagt de verjaringstermijn voor contractuele vorderingen slechts 5 jaar, art 3:307 BW. De wet spreekt hier over een verbintenis uit overeenkomst. Hierbij moet u niet alleen denken aan een geldvordering of een huurvordering, maar elke verbintenis die u aangaat. De wederpartij kan dan juridisch niets meer ondernemen, om betaling van de vordering af te dwingen. De verjaringstermijn gaat in na de aanvang van de dag, volgende op die waarop de vordering opeisbaar is geworden.
Als er tussentijds geen vordering is geweest dan kunnen ze naar hun centen fluiten!
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Correct
Ze zijn gewoon te laat.
TS hoeft zich niet druk te maken.
Dit wint ze altijd als het al tot een rechtzaak komt.
Intrum kan dreigen wat ze wil,maar die laten het niet tot een rechtzaak komen
Ze weten zelf ook wel dat ze te laat zijn en bovendien is het nog onterecht ook.
Ze zijn gewoon te laat.
TS hoeft zich niet druk te maken.
Dit wint ze altijd als het al tot een rechtzaak komt.
Intrum kan dreigen wat ze wil,maar die laten het niet tot een rechtzaak komen
Ze weten zelf ook wel dat ze te laat zijn en bovendien is het nog onterecht ook.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Als ik het verhaal goed begrijp - heeft te laat helemaal niets ermee te maken.
Aan de hand van verhaal TS begrijp ik dat dit een spookfactuur is - dus zowiezo een onterechte vordering - en dus of een administratieve blunder, of een poging tot afpersing.
Aan de hand van verhaal TS begrijp ik dat dit een spookfactuur is - dus zowiezo een onterechte vordering - en dus of een administratieve blunder, of een poging tot afpersing.
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
@ Luciajay,
Ik vermoed dat u per abuis niet correct bent geinformeerd door de medewerkster van T-Mobile.
Indien u een brief ontvangt van Intrum Justitia, kan Lindorff u niet van de benodigde informatie voorzien. Vorderingen van Ben - overgenomen door T-Mobile - zijn niet uitsluitend in behandeling gegeven aan Lindorff maar mogelijk ook aan andere incassobureaus.
Ik adviseer u dan ook om het volledige dossier schriftelijk bij Intrum Justitia op te vragen.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
Ik vermoed dat u per abuis niet correct bent geinformeerd door de medewerkster van T-Mobile.
Indien u een brief ontvangt van Intrum Justitia, kan Lindorff u niet van de benodigde informatie voorzien. Vorderingen van Ben - overgenomen door T-Mobile - zijn niet uitsluitend in behandeling gegeven aan Lindorff maar mogelijk ook aan andere incassobureaus.
Ik adviseer u dan ook om het volledige dossier schriftelijk bij Intrum Justitia op te vragen.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Hoi allemaal even een update...
Ik heb eind maart een aangetekend brief gestuurd naar Intrum Justitia en gevraagd naar de inzake van dossier en waarom ze pas na 6 jaar een aanmaning brief opsturen.
Vandaag heb ik deze brief van Intrum Justitia ontvangen.
http://img15.imageshack.us/img15/4532/intrum.jpg
ze gaan helemaal niet in op de verzonden brief...wat moet ik nu doen??
Ik heb eind maart een aangetekend brief gestuurd naar Intrum Justitia en gevraagd naar de inzake van dossier en waarom ze pas na 6 jaar een aanmaning brief opsturen.
Vandaag heb ik deze brief van Intrum Justitia ontvangen.
http://img15.imageshack.us/img15/4532/intrum.jpg
ze gaan helemaal niet in op de verzonden brief...wat moet ik nu doen??
Re: Help...Incasso probleem(T-Mobile/Ben)
Dit is bangmakerij.
De vordering is verjaard,
Heb jij de papieren nog dat jij dat abo eind 2001 hebt beeindigd?
Hun weten ook wel dat het verjaard is ,maar als ze mensen goed bang maken,betalen ze toch wel.
Laat je niet op de kop zitten.
En als ze er toch een rechtzaak van maken ,gelijk een tegeneis indienen.
Dat win je sowieso.
En anders vraag eens advies aan Pavlova ,Guusje of deurwaarder Mark die zwerven hier ook op het forum rond.Die weten er alles van.
Succes.
De vordering is verjaard,
Heb jij de papieren nog dat jij dat abo eind 2001 hebt beeindigd?
Hun weten ook wel dat het verjaard is ,maar als ze mensen goed bang maken,betalen ze toch wel.
Laat je niet op de kop zitten.
En als ze er toch een rechtzaak van maken ,gelijk een tegeneis indienen.
Dat win je sowieso.
En anders vraag eens advies aan Pavlova ,Guusje of deurwaarder Mark die zwerven hier ook op het forum rond.Die weten er alles van.
Succes.