LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Knorr levert gewonnen prijzen niet

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
hakani
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mar 2010 07:20

Knorr levert gewonnen prijzen niet

Ongelezen bericht door hakani »

Ik heb vorig jaar meegedaan aan een prijsvraag van Knorr Vie. Begin dit jaar kreeg ik een mail, gefeliciteerd u heeft een Knorr fiets gewonnen. Ik was niet de enige, ik kon de emailadressen van de andere winnaars ook lezen. Op zich is dat al kwalijk genoeg om pricacy redenen. Maar nu kwam het ons goed uit. Een aantal van ons heeft al diverse malen contact gehad met Knorr Vie / Unilever.
De antwoorden zijn divers, maar lijken erg op elkaar.
Ik zit te wachten op bericht van andere winnaars
ik ga binnenkort de fietsen versturen
ik ga vanmiddag contact zoeken met de leverancier
ik zit niet meer op dit project, maar ga het doorbellen
ik bel de verkoopafdeling nog maar een keer, ik kan er niets meer aan doen

Het gaat om kinderfietsen. Kinderen vanaf een jaar of 5 a 6 jaar oud. Die staan te springen in de kamer omdat ze een nieuwe fiets winnen. Maar nu worden hun geduld toch erg op de proef gesteld, want nu, maanden later, is er nog steeds geen duidelijkheid of zij de fiets uberhaupt wel krijgen.

Schandalig gewoon.

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: Knorr levert gewonnen prijzen niet

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

Klinkt als een mooie kandidaat voor de "Koude douche" (zie bovenaan deze pagina het kopje "Douche").

hakani
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mar 2010 07:20

Re: Knorr levert gewonnen prijzen niet

Ongelezen bericht door hakani »

Ja Ad, dat sowieso, maar ik zou daarnaast liever zien dat ze de kinderen gewoon de fiets geven die ze hebben gewonnen. Het duurt al zo lang, dat sommige kinderen onderhand een maat groter nodig hebben...

jwilms
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 mar 2010 20:27

Re: Knorr levert gewonnen prijzen niet

Ongelezen bericht door jwilms »

Ik ben ook een winnaar. Er werd beloofd dat ze nu echt gaan leveren, ik hoop het echt. En ik hoop ook dat eht echt een heel leuke fiets is!

Gefeliciteerd nog, mede winnaars van de Knorr Vie fiets!

Gesloten