LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
daantjuuuh
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 mar 2010 17:56

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door daantjuuuh »

Het probleem is dat je probeert perfect alles te snappen, en ik weet dat dat niet lukt. Ik weet wie ik ben, en dat ik 13 ben enzo. Jij denkt mij te doorgronden, wat niet lukt, tenzij je me gewoon geloofd natuurlijk. En die spelfouten. Jij denkt dat je alles van latijn weet, maar probeer al die rijtjes maar eens uit je hoofd te leren. En als ik dat uit me hoofd achter de pc doe, vind ik het allemaal nog erg goed geleerd. En ja, dat heb ik allemaal in klas 1 geleerd, ik zit nu in klas 2...

villasappho
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 mar 2009 23:26

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door villasappho »

daantjuuuh schreef:Sorry hoor, (...)beleven!
Ik ga ff de ouder uithangen: Al die tijd die jij in dat programma stopt kan je beter in buiten spelen steken vrienden maken kennis van het leven opdoen met mensen omgaan geniet er van nu je je nog kan vertonen met een voetbal of een zak knikkers in plaats van dat je je zakgeld, die je ouders je geven, uitgeeft aan een bedrijf wat kinderen geld uit hun zakt klopt. Je zou die meubels moeten kunnen krijgen of verdienen als je in dat spel wat nuttigs doet.
In de echte wereld leer je met mensen omgaan in dat programma leer je alleen dat er populaire kids zijn die een volle hotelkamer hebben en heel wat zijn maar 'buiten' geen bal voorstellen denk daar maar eens aan. Internet is leuk maar de echte wereld is veel leuker!
Ik begrijp dat je goed kan leren en dat Habbo wel eens om te ontspannen kan zijn maar het blijft vreemd dat je geld uitgeeft aan pixels die je misschien over een jaar als waardeloos gaat beschouwen.

daantjuuuh
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 mar 2010 17:56

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door daantjuuuh »

villasappho schreef:
daantjuuuh schreef:Sorry hoor, (...)beleven!
Ik ga ff de ouder uithangen: Al die tijd die jij in dat programma stopt kan je beter in buiten spelen steken vrienden maken kennis van het leven opdoen met mensen omgaan geniet er van nu je je nog kan vertonen met een voetbal of een zak knikkers in plaats van dat je je zakgeld, die je ouders je geven, uitgeeft aan een bedrijf wat kinderen geld uit hun zakt klopt. Je zou die meubels moeten kunnen krijgen of verdienen als je in dat spel wat nuttigs doet.
In de echte wereld leer je met mensen omgaan in dat programma leer je alleen dat er populaire kids zijn die een volle hotelkamer hebben en heel wat zijn maar 'buiten' geen bal voorstellen denk daar maar eens aan. Internet is leuk maar de echte wereld is veel leuker!
Ik begrijp dat je goed kan leren en dat Habbo wel eens om te ontspannen kan zijn maar het blijft vreemd dat je geld uitgeeft aan pixels die je misschien over een jaar als waardeloos gaat beschouwen.
Ik heb nooit gezegd dat ik 24/7 achter habbo zit. Natuurlijk heb ik wel een sociaal leven met vrienden. En ik ben blij dat je niet zo 'agressief' reageert als vele anderen die voor jou hebben gereageerd.

Goeiedageum
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2009 16:13

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door Goeiedageum »

Waarom ga je daar geld aan uitgeven?

terwijl er gewoon andere hotels zijn waar je 1000 credits gratis krijgt. En helemaal gratis is.

Voorbeelden http://www.holo.be/homepage/

yogi beer

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door yogi beer »

Kun je niet beter buiten gaan spelen met dit mooie weer :?:

daantjuuuh
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 mar 2010 17:56

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door daantjuuuh »

Goeiedageum schreef:Waarom ga je daar geld aan uitgeven?

terwijl er gewoon andere hotels zijn waar je 1000 credits gratis krijgt. En helemaal gratis is.

Voorbeelden http://www.holo.be/homepage/
Probleem is dat óf niemand zit erop (op habbo zitten er gemiddeld 10.000) óf het is een een of andere scam site.
99 van de 100 gevallen is het een van de twee..

robertvb
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2010 11:46

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door robertvb »

Zojuist geconstateerd dat mijn dochter van 10, ondanks de voorwaarden van habbo onder de 12 mag je alleen onder toezicht van ouders, zelf een account aangemaakt heeft , ze heeft gebeld met de habbolijn voor plusminus 100.00 voor credits, is er een mogelijkheid om deze malafide organisatie van internet te halen, ze maken gebruik van de onwetendheid van jonge kinderen om dan makkelijk geld te vergaren, oplichterszooitje.
Dit moet algemeen bekend worden en van internet gehaald worden.
Ik gan zelfs aangifte doen als dit nodig is.

daantjuuuh
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 mar 2010 17:56

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door daantjuuuh »

robertvb schreef:Zojuist geconstateerd dat mijn dochter van 10, ondanks de voorwaarden van habbo onder de 12 mag je alleen onder toezicht van ouders, zelf een account aangemaakt heeft , ze heeft gebeld met de habbolijn voor plusminus 100.00 voor credits, is er een mogelijkheid om deze malafide organisatie van internet te halen, ze maken gebruik van de onwetendheid van jonge kinderen om dan makkelijk geld te vergaren, oplichterszooitje.
Dit moet algemeen bekend worden en van internet gehaald worden.
Ik gan zelfs aangifte doen als dit nodig is.
Die dochter van jou is tog niet zo dom dat ze niet weet dat het je geld gaat kosten. Het heeft niks met habbo te maken. Als jij niet weet wat ze op de pc doet en wat ze met de telefoon uitspookt, kijk dan eerst naar jezelf...

klaasvaakje
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 jan 2010 09:59

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door klaasvaakje »

Ik reageer niet snel op een forum op typefouten. Maar alsjeblieft Daan, iemand anders voor dom verklaren en zelf "toch" met een g schrijven? :oops: Schaam je!

trudy81
Berichten: 630
Lid geworden op: 22 apr 2010 16:38

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door trudy81 »

Hai

als antwoord op de topic starter:

als u iets koopt bij Habbo en het wordt niet naar behoren geleverd is Habbo verantwoordelijk. Verschillende rechtzaken, ook in virtuele goederen, hebben dit uitgewezen.
Als zij claimen dat dit door de provider komt, kan dat best waar zijn, maar dat is niet uw probleem maar het hunne. U hebt een koopovereenkomst met hen, dus zij dienen te leveren. Doen zij dit niet, en het het is het u waard kunt u hen in gebreke stellen en uw geld, goederen of diensten eisen.

groetjes

Trudy

daantjuuuh
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 mar 2010 17:56

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door daantjuuuh »

klaasvaakje schreef:Ik reageer niet snel op een forum op typefouten. Maar alsjeblieft Daan, iemand anders voor dom verklaren en zelf "toch" met een g schrijven? :oops: Schaam je!
Ik ben 14, ik vond het zo'n onzin wat die man schreef, ik typte het snel (ik heb helemaal geen zin om dat te verbeteren, ooit gehoord van internettaal)Oja, hij schrijft ook 'gan'

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door seconds-out »

daantjuuuh schreef:
klaasvaakje schreef:Ik reageer niet snel op een forum op typefouten. Maar alsjeblieft Daan, iemand anders voor dom verklaren en zelf "toch" met een g schrijven? :oops: Schaam je!
Ik ben 14, ik vond het zo'n onzin wat die man schreef, ik typte het snel (ik heb helemaal geen zin om dat te verbeteren, ooit gehoord van internettaal)Oja, hij schrijft ook 'gan'
Gebruikers van dit forum dienen minstens 16 te zijn.
Dus Daantjuuh...moven naar je habbo-kransje, dit is voor de grote mensen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door jor »

daantjuuuh schreef: Ik weet wie ik ben, en dat ik 13 ben enzo. Jij denkt mij te doorgronden, wat niet lukt, tenzij je me gewoon geloofd natuurlijk.
daantjeuuuh schreef..Ik ben 14, ik vond het zo'n onzin wat die man schreef
In ieder geval nog gefeliciteerd met je verjaardag :mrgreen:

Wim Frens
Berichten: 23
Lid geworden op: 04 apr 2010 17:52

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door Wim Frens »

En natuurlijk ook van Oom Wim :)

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door witte angora »

jor schreef:
daantjuuuh schreef: Ik weet wie ik ben, en dat ik 13 ben enzo. Jij denkt mij te doorgronden, wat niet lukt, tenzij je me gewoon geloofd natuurlijk.
daantjeuuuh schreef..Ik ben 14, ik vond het zo'n onzin wat die man schreef
In ieder geval nog gefeliciteerd met je verjaardag :mrgreen:
Wat wordt de kleine man toch snel groot, hè? Wedden dat hij net vorige week jarig was? :lol:

Maar inderdaad: we kunnen met Daantjuuh twee kanten op.

1) minimeneer Daantjuuh is 13 of 14, maar heeft, om op het forum te kunnen komen, 16 of ouder neergezet, en daarmee feitelijk valsheid in geschrifte gepleegd. Dat is strafbaar. En zou hier een ban op moeten leveren.

2) minimeneer Daantjuuh is géén 13 of 14, maar stukken ouder, en dan rijst nog steeds de vraag waarom minimeneer zich zowel hier als op Habbo-hotel als een jongetje voordoet terwijl hij dat niet is. Ook dat is, als het is om fysiek contact met kinderen te kunnen leggen, strafbaar gesteld.

Minimeneer Daantjuuh zou eerdaags dus heel goed een probleem met justitie kunnen krijgen, denk ik zo.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door seconds-out »

witte angora schreef: Maar inderdaad: we kunnen met Daantjuuh twee kanten op.

1) minimeneer Daantjuuh is 13 of 14, maar heeft, om op het forum te kunnen komen, 16 of ouder neergezet, en daarmee feitelijk valsheid in geschrifte gepleegd. Dat is strafbaar. En zou hier een ban op moeten leveren.

2) minimeneer Daantjuuh is géén 13 of 14, maar stukken ouder, en dan rijst nog steeds de vraag waarom minimeneer zich zowel hier als op Habbo-hotel als een jongetje voordoet terwijl hij dat niet is. Ook dat is, als het is om fysiek contact met kinderen te kunnen leggen, strafbaar gesteld.

Minimeneer Daantjuuh zou eerdaags dus heel goed een probleem met justitie kunnen krijgen, denk ik zo.
Daantjuuh staat wel geregistreerd als een volwassene, is ook volwassen maar doet als een klein kind wat die ook is.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door witte angora »

Daantjuuh staat wel geregistreerd als een volwassene, is ook volwassen maar doet als een klein kind wat die ook is.
Een andere mogelijkheid is dat hij fysiek volwassen is, maar geestelijk/mentaal nog een kind. Kan verschillende oorzaken hebben. Dat zie je vaak ook bij mijn vorm van autisme, dat mensen in hun ontwikkeling blijven steken, ik heb indertijd, toen ik tot dat besef kwam, ook een gigantische inhaalslag moeten maken.

Maar dan moet hij dát zeggen, en niet tot in den treure toe dat hij een beginnend pubertje is.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door seconds-out »

witte angora schreef:
Daantjuuh staat wel geregistreerd als een volwassene, is ook volwassen maar doet als een klein kind wat die ook is.
Een andere mogelijkheid is dat hij fysiek volwassen is, maar geestelijk/mentaal nog een kind. Kan verschillende oorzaken hebben. Dat zie je ook bij mijn vorm van autisme, ik heb indertijd, toen ik tot dat besef kwam, ook een gigantische inhaalslag moeten maken.

Maar dan moet hij dát zeggen, en niet tot in den treure toe dat hij een beginnend pubertje is.
Dat bedoel ik!

daantjuuuh
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 mar 2010 17:56

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door daantjuuuh »

On-ge-loof-lijk
Wat doen jullie dom. Alsof er niemand meer bestaat die habbo leuk vind. Diegene is gelijk iemand die contact met kinderen zoekt.
Kan je nagaan hoeveel mensen er online op een zaterdagmiddag: vaak 23000!! Dan zou er toch wel 1tje bij kunnen zitten die op dit forum gaat schrijven. En bij het aanmelden hoefde ik geen leeftijd op te geven. En als dat wel zo was, ik heb geen problemen gehad. Ik vind jullie eigenlijk nog het kinderachtigst: andermans mening niet respecteren :roll:

PS. 15 maart was ik jarig en het lasergamen was tof :D

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: HABBO hotel...GEEN kindervriend!

Ongelezen bericht door witte angora »

Wat doen jullie dom.
Het is pas dom als je echt 14 bent, en steeds weer op een forum terugkomt waar je gezien je leeftijd echt niet thuis hoort, en waar je alleen maar wordt afgezeken. :wink:

Gesloten