LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wetenschap en MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
ninal

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door ninal »

@Jolijn,

Hans probeert jou tussen de lakens te krijgen :D

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door HW007 »

ninal schreef:@Jolijn,

Hans probeert jou tussen de lakens te krijgen :D
Heeft dit met afgunst en jaloezie te maken, of begrijpen sommige mensen gewoon beleefd taalgebruik niet.

Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Als je wellicht wat meer respect toonde voor anderen, zou je wel iets scoren bij de dames (of heren) en kun je vaker achter je PC vandaan. Is maar een tip.

ninal

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door ninal »

en kun je vaker achter je PC vandaan. Is maar een tip.
De stand is 934 tegen 7 reacties. Dus als je MLM wilt bedrijven is het een absolute vereiste....geen gevoel voor humor hebben...anders redt je het niet in die business :D

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door HW007 »

ninal schreef:
en kun je vaker achter je PC vandaan. Is maar een tip.
De stand is 934 tegen 7 reacties. Dus als je MLM wilt bedrijven is het een absolute vereiste....geen gevoel voor humor hebben...anders redt je het niet in die business :D

Beetje simpel om aan te nemen dat de kwaliteit van elke reactie gelijk is.
Bij wetenschap hebben we meer aan kwaliteiit, dan aan kwantiteit.
Voorlopig meet ik geen kwaliteit in ook maar een woord wat ik van jou lees.
Als je humor wilt op jouw nivo, doe dat dan over hezelf en niet over anderen.

ninal

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door ninal »

Als je humor wilt op jouw nivo, doe dat dan over hezelf en niet over anderen.
Ik weet wanneer ik moet stoppen om op iemand te reageren. Blijkbaar hebben MLM-ers iets van een betonplaat voor hun hoofd :lol:

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door HW007 »

ninal schreef:
Als je humor wilt op jouw nivo, doe dat dan over hezelf en niet over anderen.
Ik weet wanneer ik moet stoppen om op iemand te reageren. Blijkbaar hebben MLM-ers iets van een betonplaat voor hun hoofd :lol:
Helemaal mee eens ninal ! Althans de succesvolle MLM-ers funderen hun acties met beton en ondernemerschap.

zeeman-b
Berichten: 104
Lid geworden op: 31 aug 2010 19:03

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door zeeman-b »

succesvolle MLM-ers
zoeken die soms klanten op fora ??

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door HW007 »

zeeman-b schreef:
succesvolle MLM-ers
zoeken die soms klanten op fora ??

Nee, dit is puur waarom MLM succesvol is voor de mensen die luisteren en volhouden.

C-o-r
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 jul 2012 13:27

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door C-o-r »

Leuk al die discussie over mlm, voor hen die serieuze interesse hebben in mlm
lees eens het boek "de 45 seconden presentatie" van Don Failla
Het kost je slechts € 15 en bied je een zeer verhelderend inzicht in mlm.
Zelf heb ik ruim 20 jaar geleden kennis gemaakt met mlm,
recent via een zeer goede vriend weer in de mlm wereld beland.
En tot op heden bevalt het mij bijzonder goed mag ik zeggen.
Ik ontvang geld met wat ik het liefste doe (mensen helpen) zonder enige financiële investering.

Volgens alle verkoopwetten heb ik het altijd fout gedaan volgens mijn managers
jammer genoeg voor hen had ik altijd wel de omzet door mijn visie die ik door mlm had ontwikkelt. (Bij respectabele multinationals red.)
Vervolgens een eigen bedrijf gestart wat ik door een bijzonder enerverende periode heb geleid en dus ook nog gewoon bestaat .

Het leuke is dat je daadwerkelijk mensen kan helpen hun maandelijks
besteedbaar bedrag te verhogen of dit nu is door te besparen op hun vaste lasten
of het helpen een inkomen op te bouwen en dit geeft mij bijzonder veel voldoening.

De support vanuit mijn vriend is super en ja natuurlijk verdient hij hieraan
dit vind ik eigenlijk logisch voor de tijd die hij in me investeert.

Voorwat betreft de onderzoeken wie is er belanghebbende bij het onderzoek?
Mlm bedrijven in ieder geval niet dus wie gaat het onderzoek financieren?

PS ja ik geloof in mlm boven iedere andere marketing formule
Waarom? Vraag je voor de lol eens af waarom internetmarketing voornamelijk
bestaat uit mlm (affiliate marketing)
Laatst gewijzigd door C-o-r op 27 jul 2012 08:27, 2 keer totaal gewijzigd.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door newmikey »

C-o-r schreef: Het leuke bij Euphony is dat je daadwerkelijk mensen kan helpen hun maandelijks
besteedbaar bedrag te verhogen of dit nu is door te besparen op hun vaste lasten
of het helpen een inkomen op te bouwen en dit geeft mij bijzonder veel voldoening.
De gebruikelijke opkikker na een paar maanden stilte. Te dom om een hint te begrijpen dus dit keer maar eens gemeld als spam.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door Niels2010 »

C-o-r schreef:Leuk al die discussie over mlm, voor hen die serieuze interesse hebben in mlm
lees eens het boek "de 45 seconden presentie" van Don Failla
Ok.

A. Wat betekent 'presentie'? Gaat het boek over MLM-ers die slechts 45 seconden aanwezig zijn?
B. Volgens mij gaat dit topic over wetenschappelijke data aangaande mlm; het boek van Don Failla is toch moeilijk 'wetenschappelijk' te noemen..
C-o-r schreef:Het kost je slechts € 15 en bied je een zeer verhelderend inzicht in mlm.
Oh, my mistake, het is een motivatietool geschreven door een Amwaydistributeur; dat moet inderdaad zeer verhelderende inzichten bieden..
C-o-r schreef:Zelf heb ik ruim 20 jaar geleden kennis gemaakt met mlm,
recent via een zeer goede vriend weer in de mlm wereld beland.
En tot op heden bevalt het mij bijzonder goed mag ik zeggen.
Waarom was u er dan mee gestopt?
C-o-r schreef:Ik ontvang geld met wat ik het liefste doe (mensen helpen) zonder enige financiële investering.
Werkelijk? Uw favoriete bezigheid is mensen telefoonabonnementen aanprijzen? U zou eens een hobby moeten zoeken :)
C-o-r schreef:Vervolgens een eigen bedrijf gestart wat ik door een bijzonder enerverende periode heb geleid en dus ook nog gewoon bestaat .
U moet wel een geweldige zakenman zijn! U had de leiding over een bedrijf en het bestaat nog! Dat is de droom van elk bedrijf, nietwaar? :)
C-o-r schreef:Het leuke bij Euphony is dat je daadwerkelijk mensen kan helpen hun maandelijks
besteedbaar bedrag te verhogen of dit nu is door te besparen op hun vaste lasten
of het helpen een inkomen op te bouwen en dit geeft mij bijzonder veel voldoening.
Dus óf Euphony is goedkoper óf men kan zo goed verdienen met het aanprijzen van de producten dat het een inkomen wordt? Beide stellingen zijn op dit forum meermaals weersproken, maar ik neem aan dat u onomstotelijk bewijs heeft dat beiden tóch daadwerkelijk waar zijn. Graag zie ik het bewijs dat Euphony de goedkoopste producten levert tegemoet, als wel als cijfers over hoeveel procent van de actieve distributeurs inderdaad een aanzienlijk inkomen opbouwen via Euphony..
C-o-r schreef:Voorwat betreft de onderzoeken wie is er belanghebbende bij het onderzoek?
Mlm bedrijven in ieder geval niet dus wie gaat het onderzoek financieren?
Waarom zijn MLM-bedrijven in deze geen belanghebbende? Hebben ze iets te verbergen?

Gezien de claims van sommige MLM-ers dat grote professoren aan grote universiteiten MLM onderzoeken en doceren, zou het toch juist voordelig kunnen zijn voor MLM-bedrijven als dit ook eens daadwerkelijk ging gebeuren?
C-o-r schreef:PS ja ik geloof in mlm boven iedere andere marketing formule
Waarom? Vraag je voor de lol eens af waarom internetmarketing voornamelijk
bestaat uit mlm (affiliate marketing)
Dat is in uw ogen afdoende bewijs? Het doet er niet toe dat de cijfers soms wat nadelig lijken uit te vallen voor daadwerkelijke MLM-bedrijven? En als affiliate internet marketing zo geweldig is (en daarmee als argument voor MLM dient), waarom bent u dáár dan niet werkzaam in geworden?

C-o-r
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 jul 2012 13:27

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door C-o-r »

newmikey schreef:
C-o-r schreef: Het leuke is dat je daadwerkelijk mensen kan helpen hun maandelijks
besteedbaar bedrag te verhogen of dit nu is door te besparen op hun vaste lasten
of het helpen een inkomen op te bouwen en dit geeft mij bijzonder veel voldoening.
De gebruikelijke opkikker na een paar maanden stilte. Te dom om een hint te begrijpen dus dit keer maar eens gemeld als spam.
Uw staat van dienst kan ik slechts naar gissen, derhalve verbaasd het me nogal dat wanneer ik een verhelderend boek over mlm onder de aandacht breng dom schijn te zijn.

U meld mijn bericht als spam, bent u ervan op de hoogte dat uw uitspraken
onder de categorie laster vallen en strafbaar zijn?

Wees gerust ik vind discussies boeiend zeker als beide partijen open-minded zijn
helaas ontbreekt het daar nogal eens aan in onze maatschappij.
Laatst gewijzigd door C-o-r op 27 jul 2012 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.

C-o-r
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 jul 2012 13:27

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door C-o-r »

Niels2010 schreef:
C-o-r schreef:Leuk al die discussie over mlm, voor hen die serieuze interesse hebben in mlm
lees eens het boek "de 45 seconden presentatie" van Don Failla
Ok.

A. Wat betekent 'presentie'? zie woordenboek = aanwezig zijn, tekst aangepast moest zijn presentatie thnx:wink:
Gaat het boek over MLM-ers die slechts 45 seconden aanwezig zijn? Haha negatief bekeken wel ja. Tip lees het eens!
B. Volgens mij gaat dit topic over wetenschappelijke data aangaande mlm; het boek van Don Failla is toch moeilijk 'wetenschappelijk' te noemen..
gezien de grote onwetendheid op dit gebied leek het me raadzaam om de grote"grote wetenschappers" enig inzicht te bieden voor hun onderzoek :lol:
C-o-r schreef:Het kost je slechts € 15 en bied je een zeer verhelderend inzicht in mlm.
Oh, my mistake, het is een motivatietool geschreven door een Amwaydistributeur; dat moet inderdaad zeer verhelderende inzichten bieden..
bedankt voor de info in het boek gaat het over mlm in het algemeen en wordt met geen woord gerept over enig bedrijf
C-o-r schreef:Zelf heb ik ruim 20 jaar geleden kennis gemaakt met mlm,
recent via een zeer goede vriend weer in de mlm wereld beland.
En tot op heden bevalt het mij bijzonder goed mag ik zeggen.
Waarom was u er dan mee gestopt?
ik ben er destijds mee gestopt omdat het meer koste dan dat het opleverde (voorraden).
Daarnaast bestond het klassieke probleem omzet te genereren door mensen op te starten met een startpakket
en verder zoek je het maar uit, hierdoor is ook volgens mij de grote antipathie ontstaan tegen mlm

C-o-r schreef:Ik ontvang geld met wat ik het liefste doe (mensen helpen) zonder enige financiële investering.
Werkelijk? Uw favoriete bezigheid is mensen telefoonabonnementen aanprijzen? U zou eens een hobby moeten zoeken :)
1 deze opmerking berust op uw aanname,
2 alles wat je moet, is wat je zonder liefde doet.
Ik zal je verklappen wat ik volgens multinationals fout deed "bij mij moest niemand kopen".
Dit past in geen enkele conventionele sales strategie waardoor de managers geen grip hadden.
Het allermooiste was dat ik de omzet verdubbelde met een gelijke bruto winstmarge,
hoe door voordeel te creëren voor de klant en organisatie.
En dit doe ik nog steeds niemand moet iets alleen betalen voor wat ze afnemen.
Tot opheden alleen nog maar besparingen gezien tussen de € 70 & € 125 p/mnd dit is € 800 tot €1500 per jaar.
Als je het bewijs wil ko je maar lekker een bak koffie drinken.

C-o-r schreef:Vervolgens een eigen bedrijf gestart wat ik door een bijzonder enerverende periode heb geleid en dus ook nog gewoon bestaat .
U moet wel een geweldige zakenman zijn! U had de leiding over een bedrijf en het bestaat nog! Dat is de droom van elk bedrijf, nietwaar? :)
Voor de goede orde ik heb een bedrijf ja, of ik geweldig ben laat ik graag aan anderen over
ook ik maak fouten waar ik van kan leren ik toon in ieder geval het lef om de dingen te ondernemen.

C-o-r schreef:Het leuke is dat je daadwerkelijk mensen kan helpen hun maandelijks
besteedbaar bedrag te verhogen of dit nu is door te besparen op hun vaste lasten
of het helpen een inkomen op te bouwen en dit geeft mij bijzonder veel voldoening.
Dus óf het bedrijf is goedkoper óf men kan zo goed verdienen met het aanprijzen van de producten dat het een inkomen wordt? Beide stellingen zijn op dit forum meermaals weersproken, maar ik neem aan dat u onomstotelijk bewijs heeft dat beiden tóch daadwerkelijk waar zijn. Graag zie ik het bewijs dat Euphony de goedkoopste prducten levert tegemoet, als wel als cijfers over hoeveel procent van de actieve distributeurs inderdaad een aanzienlijk inkomen opbouwen via mlm
de situaties die ik tot op heden heb gezien hebben zoals benoemd fikse besparingen opgeleverd ja
Is het altijd voordeliger? Vast nie maar tot op heden was het dat wel hier.

C-o-r schreef:Voorwat betreft de onderzoeken wie is er belanghebbende bij het onderzoek?
Mlm bedrijven in ieder geval niet dus wie gaat het onderzoek financieren?
Waarom zijn MLM-bedrijven in deze geen belanghebbende? Hebben ze iets te verbergen?
Heb je jezelf wel eens afgevraagd waarom onderzoeken worden gedaan?
Een onderzoek wordt gedaan om iets vast te stellen en daar mensen mee te overtuigen.
Hoevaak komt het voor dat een onderzoek volledig objectief is?
Indien er 1 of meerdere mlm organisaties mee zouden werken aan dit onderzoek is wellicht
de objectiviteit weer in het geding volgens onze wetenschappers op dit forum.


Gezien de claims van sommige MLM-ers dat grote professoren MLM onderzoeken en doceren, zou het toch juist voordelig kunnen zijn voor MLM-bedrijven als dit ook eens daadwerkelijk ging gebeuren?
Sorry ik denk er anders over, ik heb geen onderzoek nodig om iemand te overtuigen.
Het is veel leuker om iemand gelukkig te zien die ineens €70 meer te besteden heeft.
Of iemand die in 4 uur meer krijgt/verdient dan in een hele week parttime (5x2uur)

C-o-r schreef:PS ja ik geloof in mlm boven iedere andere marketing formule
Waarom? Vraag je voor de lol eens af waarom internetmarketing voornamelijk
bestaat uit mlm (affiliate marketing)
Dat is in uw ogen afdoende bewijs? Het doet er niet toe dat de cijfers soms wat nadelig lijken uit te vallen voor daadwerkelijke MLM-bedrijven? En als affiliate internet marketing zo geweldig is (en daarmee als argument voor MLM dient), waarom bent u dáár dan niet werkzaam in geworden?
1 welke cijfers? Er is toch juist een gebrek aan cijfers?
2 verwar onwetenden niet met de marketing methode deze is helder beschreven,
3 aanname, enig idee wat er bij ecommerce komt kijken? Ik wel (i do it)
Laatst gewijzigd door C-o-r op 27 jul 2012 08:38, 3 keer totaal gewijzigd.

brokkel
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 mar 2011 13:11

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door brokkel »

C-o-r schreef:U meld mijn bericht als spam, bent u ervan op de hoogte dat uw uitspraken onder de categorie laster vallen en strafbaar zijn?
Een lesje smaad en laster heeft u blijkbaar nodig. En een lesje spam.

Spam= unsolicited or undesired electronic messages that are advertisements on Internet forums.
Jouw bericht valt dus onder wat ze noemen forumspam.

laster:Laster is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van zaken te beschuldigen van dingen die onwaar zijn.

Een al lange tijd inactief forumitem weer actief maken met een bericht waarvan de inhoud geen enkele affiniteit heeft met de vraagstelling van de topic-starter en vooral een jubel-bericht is met daarin 2 verwijzingen naar een product of bedrijf kan je dus inderdaad spam noemen.

Bij de weg, er is dus wel onderzoek gedaan naar MLM en Niels weet dat, het is onderzoek dat niet extreem diepgaand was maar diep genoeg om alle vooroordelen weer bevestigd te zien:

http://www.ideologie-im-mlm.de/kos/WNet ... .show&id=3

Deze dame doet onderzoek naar marketing en heeft dus ook MLM doorgelicht. Niet erg lovend.
Vraag je voor de lol eens af waarom internetmarketing voornamelijk
bestaat uit mlm (affiliate marketing)
Dit is trouwens maar ten dele waar, er is een onderdeel in affiliate-marketing dat is gebaseerd op een MLM-achtige structuur, de PPC-email programma's. De inkomsten uit Affiliate-marketing komt voornamelijk uit PPS of PPL en dan heeft het aanbrengen van nieuwe leden opeens veel minder nut. Daarbij is het alleen een reclame-boodschap die verkocht wordt en de omzetten in die branche lopen hard terug vanwege de lage conversie die dat soort programma's hebben. De meeste gaan toch voor een PPS-constructie waarbij alleen de deelnemer iets krijgt en niet de hele structuur boven de deelnemer en dan vervalt het MLM-effect.
Daarbij wordt de meeste omzet in Internet-verkopen niet (meer) behaald via affiliate-marketing maar via andere kanalen zoals social-media een adwords.
De omzet van Internet valt voornamelijk bij enkele grote spelers zoals Amazon, Bol en bedrijven als Wehkamp en Zalando. De meeste andere internetwinkels hebben het echt van de kruimels.
recent via een zeer goede vriend weer in de mlm wereld beland.
En tot op heden bevalt het mij bijzonder goed mag ik zeggen.
En nu kan je al zeggen dat het fantastisch is, je draait al een fantastische omzet en je hebt al een downline van 20personen?
Of valt dat laatste nogal tegen en de nieuwe klanten die je hebt zijn ook alleen maar familieleden omdat ze medelijden met je hebben? Want in 99% van de gevallen is dat namelijk wat er gebeurt.
En nu is het nog "gratis" voor jou om deel te nemen maar volgend jaar moet jij je licentie gaan betalen, wat blijft er dan over? En al die promotie-avonden waar jij mensen naar toe moet brengen en voor moet betalen? Want die rekenen we lekker niet mee in de kosten, net als de reiskosten voor klantenbezoeken.
Ik zal je verklappen wat ik volgens multinationals fout deed "bij mij moest niemand kopen".
Zal ik je eens iets verklappen, dan heb jij wel een hele oude leraar gehad als marketing-leraar.
Tegenwoordig leer je dat je namelijk niet iets verkoopt maar dat je een probleem oplost voor je klant. En voor die oplossing vraag je geld.

C-o-r
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 jul 2012 13:27

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door C-o-r »

Laster is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van zaken te beschuldigen van dingen die onwaar zijn.
Gemakshalve zal ik er dan maar vanuitgaan dat ik dom ben zeker
anders pleeg je volgens eigen zeggen wel degelijk laster :lol:
Het zou u sieren een gesprek te voeren op basis van gelijkwaardigheid en met wederzijds respect.


Een al lange tijd inactief forumitem weer actief maken met een bericht waarvan de inhoud geen enkele affiniteit heeft met de vraagstelling van de topic-starter en vooral een jubel-bericht is met daarin 2 verwijzingen naar een product of bedrijf kan je dus inderdaad spam noemen.
geen enkel verband is wat kort door de bocht het boek zet helder uiteen wat mlm is.
De verwijzingen naar producten of diensten voegt idd niets toe en zijn derhalve door mij ook al verwijderd.

Bij de weg, er is dus wel onderzoek gedaan naar MLM en Niels weet dat, het is onderzoek dat niet extreem diepgaand was maar diep genoeg om alle vooroordelen weer bevestigd te zien:
ga ik zo eens lezen thnx voor de link

C-o-r
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 jul 2012 13:27

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door C-o-r »

recent via een zeer goede vriend weer in de mlm wereld beland.
En tot op heden bevalt het mij bijzonder goed mag ik zeggen.
En nu kan je al zeggen dat het fantastisch is, je draait al een fantastische omzet en je hebt al een downline van 20personen? mag ik je er op wijzen dat je me hier woorden in de mond legt die ik niet heb geuit, wat ik uit berust op te weerleggen feiten.
Of valt dat laatste nogal tegen en de nieuwe klanten die je hebt zijn ook alleen maar familieleden omdat ze medelijden met je hebben? Want in 99% van de gevallen is dat namelijk wat er gebeurt.
mijn hartelijke dank dit bied mij het perspectief dat ik mogelijk behoor tot die 1% van hen die slagen.
En nu is het nog "gratis" voor jou om deel te nemen maar volgend jaar moet jij je licentie gaan betalen, wat blijft er dan over? En al die promotie-avonden waar jij mensen naar toe moet brengen en voor moet betalen? misschien heb ik de verkeerde vrienden of het verkeerde mlm bedrijf getroffen
ik moet niets het is een vrije keuze voor iedereen en het enige wat ik heb betaald tot op heden zijn nieuwe formulieren omdat de gratis set op was en dus al had verdiend. Verder 0,0 kosten oké voor azijn zeikers onder ons de brandstof is nie voor niets is in mijn bedrijf niet anders hoor
Ik zal je verklappen wat ik volgens multinationals fout deed "bij mij moest niemand kopen".
Zal ik je eens iets verklappen, dan heb jij wel een hele oude leraar gehad als marketing-leraar.
Tegenwoordig leer je dat je namelijk niet iets verkoopt maar dat je een probleem oplost voor je klant. En voor die oplossing vraag je geld.[/quote]
Whoehaa idd tegenwoordig VERKOPEN ze een oplossing kortom we blijven verkopen terwijl de klant wil kiezen, je wil niet weten hoeveel oplossingen ik zou moeten kopen die ik helemaal niet wil. Stelletje maffe verkopers :D
Laatst gewijzigd door C-o-r op 27 jul 2012 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.

brokkel
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 mar 2011 13:11

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door brokkel »

C-o-r schreef:Laster is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van zaken te beschuldigen van dingen die onwaar zijn.
Gemakshalve zal ik er dan maar vanuitgaan dat ik dom ben zeker
anders pleeg je volgens eigen zeggen wel degelijk laster :lol:
Het zou u sieren een gesprek te voeren op basis van gelijkwaardigheid en met wederzijds respect.
Doordat jij een spam-bericht aanmaakt op een al langere tijd inactief topic blijk jij inderdaad de hint niet te begrijpen en kunnen wij ons afvragen of je inderdaad te dom bent om dit te begrijpen. Dit is nog geen laster. Klaag mij maar aan. Respect moet je verdienen. Door spam-berichten te sturen verdien je geen respect.
Een al lange tijd inactief forumitem weer actief maken met een bericht waarvan de inhoud geen enkele affiniteit heeft met de vraagstelling van de topic-starter en vooral een jubel-bericht is met daarin 2 verwijzingen naar een product of bedrijf kan je dus inderdaad spam noemen.
geen enkel verband is wat kort door de bocht het boek zet helder uiteen wat mlm is.
Don Failla, is een MLM-pro speaker zoals er wel meer zijn. Dit soort boeken zijn verplichte kost bij verschillende MLM-bedrijven en ze brengen werkelijk niets nieuws. Het is ook absoluut geen wetenschap (en dat was nu juist de vraag van Niels) en het is ook absolute onzin. Ze brengen geen nieuwe inzichten, het is echt geen nieuwe keynes die met een totaal andere insteek komt. Het is letterlijk veel van het zelfde als je dit soort MLM boeken leest. Ik heb ze gelukkig nooit hoeven kopen, ik heb er enkele mogen lenen en ik moet zeggen. Ik heb nog nooit zo gelachen over de onzin die erin staat.
De verwijzingen naar producten of diensten voegt idd niets toe en zijn derhalve door mij ook al verwijderd.
Dat je de post hebt aangepast na klachten maakt het niet minder spam, erger nog, je bent het er dus blijkbaar mee eens.
Laatst gewijzigd door brokkel op 27 jul 2012 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.

C-o-r
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 jul 2012 13:27

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door C-o-r »

Yep mlm sta ik volledig achter ja
Ik ben echter ook van mening dat menig sponsor heeft gefaalt, faalt of zal falen.
Een juiste sponsoring is onontbeerlijk binnen mlm.

De meesten gaan voor het snelle geld, inmiddels is ook wel bekend dat deze mensen falen binnen mlm.

Een brood is niet per definitie slecht omdat de betreffende bakker het recept niet begreep.

kuklos
Berichten: 9845
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door kuklos »

C-o-r schreef:Wees gerust ik vind discussies boeiend zeker als beide partijen open-minded zijn helaas ontbreekt het daar nogal eens aan in onze maatschappij.
Dus jij staat ook open voor kritiek op mlm? Dat heb je namelijk nog niet laten zien.
Maar wat me nog het meest verbaast (ja dat schrijf je met een T en niet met een d) is dat je open minded wil zijn, maar in je eerste zin al het over de persoon newmikey wil gaan hebben en niet over mlm zelf. Dat bleek uit dit zinnetje:
C-o-r schreef:Uw staat van dienst kan ik slechts naar gissen,
C-o-r schreef: derhalve verbaasd het me nogal dat wanneer ik een verhelderend boek over mlm
Verhelderend, want? Het is geschreven door een pro mlm-er en bevat geen kritiek op mlm. Dat maakt het gewoon reclame.

C-o-r
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 jul 2012 13:27

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door C-o-r »

Dus jij staat ook open voor kritiek op mlm? Dat heb je namelijk nog niet laten zien.
Sterker nog ik heb zelf het grootste struikelblok in mijn laatste post benoemt.
Maar wat me nog het meest verbaast (ja dat schrijf je met een T en niet met een d) (Mijn welgemeende verontschuldiging ik ben geen Neerlandicus)is dat je open minded wil zijn, maar in je eerste zin al het over de persoon newmikey wil gaan hebben en niet over mlm zelf. Dat bleek uit dit zinnetje:
C-o-r schreef:Uw staat van dienst kan ik slechts naar gissen,
Zoals ik al in eerdere topics heb bemerkt bent u een genie in de juiste zinnen er uit te pakken om e.e.a. te extrapoleren.
Deze tekst had betrekking op een waardeoordeel aan mijn adres
waarbij ik in deze zin bedoel aan te geven dat ik naar zijn persoon slechts kan
gissen en derhalve geen oordeel wil vellen ten aanzien van voornoemde


Verhelderend, want? Het is geschreven door een pro mlm-er en bevat geen kritiek op mlm. Dat maakt het gewoon reclame.[/quote]
Is het u al eens opgevallen dat de meeste boeken worden geschreven
door personen die ergens vol van zijn en dit graag aan het papier willen toevertrouwen.
Een boek schrijven over iets waar je een hekel aan hebt schijnt een bijzonder zware opgave voor schrijvers. :wink:


Het boek legt in mijn ogen het principe van mlm haarfijn uit
is ook helder dat je binnen 5 dagen geen duizenden euro's verdient.

Kortom het is uitsluitend een handreiking aan hen die meer van mlm willen weten.
Heb je geen interesse lees je het niet.

Wellicht ben ik wat naïef maar als ik verdien wat mijn vriend
nu per maand ontvangt dan nodig ik alle posters van dit forum uit voor
een heerlijke bak koffie met gebak waarbij er door mij geen enkele member zal worden ingeschreven of ingepalmd. (mijn vriend is 2jr bezig en MC*)

Gesloten