LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internetplusbellen KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mediaservice
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 mei 2006 19:55

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door mediaservice »

IPB is niet mogelijk met ISDN, alleen met PSTN(geloof ik )

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door skippy »

sinds 1 april 2006 is internetplusbellen ook met isdn mogelijk, binnenkort moet er 1 aansluiten met isdn als er bijzonderheden zijn laat ik het welk even in dit topic weten, alle pstn internetplusbellen die ik tot nu toe heb aangeloten werken uitstekend! integenstelling tot de ervaringen die mensen met multikabel, upc, casema hebben n.l slecht tot dramatisch.

dhaney
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2006 12:36

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door dhaney »

Ik heb ook internetplusbellen en ik kan alleen maar zeggen: WAT EEN DRAMA! Bij ons is het vanaf het moment van bestelling een grote ophoping van fouten en medewerkers die niets wisten of elkaar tegenspraken geweest. Na meer dan zes uur bellen (voor 10 ct per minuut) kreeg ik eindelijk een monteur langs. Toen bleek dat de siemens gigaset gewoon een rotding was volgens de monteur. Ik kreeg een alcatel ding en nu werkt het.
Nu nog mijn belkosten terugkrijgen, maar volgens een medewerker kan dat niet meer schriftelijk, maar moet dat telefonisch tegenwoordig.... voor 10 ct p.m uiteraard... :roll:

Ik heb er echt heel veel spijt van dat ik dit ooit aangevraagd heb...
Wat een stelletje onbenullen daar achter de telefoon. Het is puur die helpdesk waardoor het bij ons zo'n drama geweest is. Niemand weet ergens vanaf. Zodra die monteur kwam was het in een half uurtje opgelost.

:evil:

Moroni
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mei 2006 20:09

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door Moroni »

Jammer dat het zo gegaan is, ik heb op een 1 tal ding na geen enkele klacht. Wil je geen 10ct meer besteden aan de HD dan het volgende gratis nummer gebruiken 0800-0407 en dan een 4 toetsen. Heb geen enkel probleem met de experiabox gehad, zowel gedraad, wifi en zelf printserver werken perfect. Wel kan ik nog steeds niet in mij internetplusbellenomgeving komen, dat is wel irritant, maar ja, tegenwoordig verwachten we dat als er iets nieuws op de markt komt het ook direct goed werkt.

kulvh00
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2006 19:52

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door kulvh00 »

Wat bedoel je met de Siemens gigaset ?
Ik heb daar een paar keer met iemand van de helpdesk over gesproken (2 keer iemand van 2e lijns ondersteuning) en die zeiden dat er geen problemen bekend waren met de Siemens Gigaset. Ik heb 1 toestel Siemens Gifaset 3000 (1 toestel) en 1 Siemens type C200 (3 toestellen). De C200's gebruken we het vaakst en daar horen we dus ook de storing dan mee.

Hustler
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mei 2006 11:52

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door Hustler »

Een groot probleem is vaak de drivers van de GigaSet. Deze werken niet goed. De GigaSet kan het beste op de volgende manier worden geinstalleerd:

1 Plaats de CD
2 Sluit de setup, die automatisch bij het plaatsen start af.
Sluit de GigaSet aan. Windows zal een nieuw apparaat herkennen (niet duidelijk de GigaSet)
3 Ga naar de hardwarelijst via het configuratiescherm
4 Zoek in de lijst het apparaat (herkenbaar aan een uitroepteken)
5 Klik rechts op het apparaat en selecteer eigenschappen (propperties)
6 Update de drivers en geef als zoekpad de CDRom speler op. Windows zal de benodigde bestanden vanaf de CDRom kopieren.
7 Het icoontje voor wireless zal in de taakbalk verschijnen, dubbelklik op dit icoon (wellicht is een herstart nodig)
8 Als het goed is ziet u nu uw netwerk staan. Deze begint met SX5... Selecteer deze en klik weer op eigenschappen. Onder 1 van de tapbladen zult u de beveiliging kunnen instellen. Bij Beveiliging-type / Netwerkverificatie kiest u: WPA-PSK. Als u wordt gevraagd om de Gegevenscodering, kiest u voor TKIP. Vul bij Netwerksleutel de WPA-sleutel in die u van KPN heeft ontvangen. Pas dit alles toe en u zult verbinding hebben.

Op deze manier kunt u iedere draadloze adapter kunnen gebruiken.

Persoonlijk vind ik dat een bekabelde verbinding het best werkt. Deze zal het (bijna) altijd doen en is niet te detecteren door de buren... Ook heeft een draadloze verbinding beinvloedbaar zijn door externe factoren zoals een equarium dimmers voor verlichting of stralingsbronnen. Dus als u de mogelijkheid heeft trek dan toch een kabel... Voorkomt een hoop internet problemen. :wink:

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door queenfan »

De experiabox in een box van Siemens mischien vind je daar wel iets wat het probleem kan oplossen.

meldan
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2006 13:46

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door meldan »

ik heb drie aanvragen gedaan van de kpn internet+bellen
te krijgen derde keer eindelijk gelukt 4 maanden verder
maar eerts het pakket aangesloten maar niks doet het wat het moest
van buiten af geregeld worden door de kpn
alles doet het maar je kan niet interneten want dan heb je geen telefoon lijn meer of je internet niet dat heb je ook af en toe geen
telefoonverkeer kpn monteur komt met een andere kpn experia box
gaat en week goed maar dan ga je wat downloaden blijkt dat je gewoon
af en toe geen telefoon verkeer heb dus ben je onbereikbaar bent
wat krijg je als antwoordt u zal van bittorent site downloaden
dan trek die de lijn leeg dus geen date verkeer meer voor de telefoon meer maar als de pc uit staat dan heb je af en toe ook geen bereik met je telefoon ik weet niet is het niet mogelijk om van dit contract af komen
ik wordt hier gewoon ziek van iedere keer kpn te bellen

estyle
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mei 2006 20:02

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door estyle »

hallo mensen,ik zelf ben werkzaam op 1 van de helpdesken van één van de "groene providers" (powered by kpn)

Ook wij bieden ipb aan, en op een paar gevallen na, gaat het telkens weer bij de mensen thuis fout,dit geeft natuurlijk niet, niet iedereen kan verstand hebben van computers etc. Maar wat ik er mee wil zeggen is dat in bijna alle gevallen het ipb order traject helemaal goed gaat, en het technische gedeelte ook vlekkeloos verloopt.

Ikzelf heb ook ipb aangevraad, en dit werkte vanaf dag 1 perfecto! 1 probleem was er wel, de internetplusbellen omgeving op internet (om je abo aan te passen etc) is een tijd buiten werking geweest,maar dit probleem lost zich zelf op.
Je kunt van een nieuw product niet verwachten dat ALLES in eens perfect werkt, wacht dan eerst af voor je het aanvraagt, maarja ,dat is mijn mening 8)

dhaney
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2006 12:36

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door dhaney »

Dat hele draadloze gedoe van KPN met IPB vind ik slecht. De monteurs die ik langs heb gehad, beaamden dat ook en adviseerden mij allemaal gewoon een kabeltje te trekken.
Nadat ik net de de draadloze boel uit frustratie bijna het raam uit wilde gooien omdat internet het alweer niet deed, heb ik dat maar niet gedaan en toch een kabeltje gebruikt en nu doet ie het prima.

Nog even op de reactie van mijn vorige post wat ik bedoelde met siemens gigaset: dat grijze ding met dat zwarte antennetje voor draadloos internet (niet de experiabox, maar dat ding dat in je computer moet)[/b]

meldan
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2006 13:46

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door meldan »

ik heb een bekabelde internet verbinding
maar het blijft waardeloos en komt gewoon teveel
kinderziektes nog want dat kan niet anders
bij mijn blijven de klachten maar dan weer
anderes iedre keer weer iets anders

jrgand
Berichten: 59
Lid geworden op: 17 dec 2004 18:33

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door jrgand »

Graag wil ik ook even reageren.
Ik heb zelf surfen en bellen van Hetnet sinds 1 week. Dit komt overeen met internet plus bellen van Kpn.
De instalatie was niet moeilijk en alles werkte in 1 keer. Na tuurlijk had ik wel de gebruiks aanwijzing gelezen.
De telefoon werk goed zelfs met nummerweergave
Op de exp. box zijn 4 computeurs aan gesloten draadloos en werken ook goed. Internet heeft de goede snelheid gemeten met speedtest.nl

Ik geef dan ook de medewerker van de helpdesk gelijk. Het ligt vaak bij de mensen zelf.
Vaak gaat het om het veerkeerd invullen van de SSID code of de WPA code. Mijn advies is schrijf de codes in blokken van 4 cijfers/leters dat gaat het een stuk makkelijker


LEZEN is WETEN en dan pas DOEN

EEN TEVREDEN KLANT

dhaney
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2006 12:36

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door dhaney »

Tja... in mijn geval heeft de monteur die de boel kwam installeren dan ook de handleiding niet goed gelezen.....

Dat het niet bij iedereen fout gaat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat mensen waar het wel fout gaat (en dat zijn er nogal wat blijkbaar) te dom zijn om het goed te installeren....

Webhamster
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:20

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door Webhamster »

Het is misschien waar dat er veel problemen bij mensen thuis zijn, maar de grootste problemen zijn:
- KPN medewerkers die er bij voorbaat vanuit gaan dat het probleem bij de klant ligt.
- KPN medewerkers die geen verstand van zaken hebben (erger nog, de meeste hebben dat zelf niet door).
- Een database die niet bijgehouden wordt, waardoor je als klant elke keer hetzelfde verhaal vanaf stap 1 opnieuw moet uitleggen.
- Een handleiding vol met fouten, zeker als het een voormalige ISDN aansluiting betreft.

Waarom zouden we niet mogen verwachten dat het goed werkt? Als ik een nieuw type auto koop verwacht ik toch ook niet dat hij het eerste jaar niet rijdt!

IPB (zeker voor ISDN) bevindt zich nog in een test fase. Dit is geen probleem, maar vertel dat dan aan klanten en sluit ze gratis of goedkoop aan.

Overigens worden de duurdere pakketten van IPB verkocht met de mogelijkheid om met 4 of 5 lijnen gelijktijdig te bellen. Dit is voorlopig nog niet mogelijk. Dit is dus gewoon oplichting (KPN is op de hoogte dat dit niet mogelijk is en toch blijft het zo verkocht worden).

estyle
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mei 2006 20:02

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door estyle »

dan weet ik niet welke monteurs je op bezoek hebt gehad, ik (ook monteur) heb ook verschillende experia boxen geinstalleerd, en gebruik hem zelf ook, en alles werkt prima, zowel draadloos als met bekabeling, 1x ging het minder goed, en toen lag het aan de computer van de gebruiker...

kmolenmaker
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2006 12:45

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door kmolenmaker »

Wat een drama om InternetPlusBellen geinstalleerd te krijgen. Ik ga niet graag over één nacht ijs en daarom had ik mij van te voren goed laten inlichten door de KPN of ik mijn bestaande ISDN centrale kon blijven gebruiken als ik over ben naar InternetPlusBellen. Na enig gebeld hadden zij het uitgezocht en kon ik mijn ISDN centrale blijven gebruiken, echter moest ik wel een Experiabox geschikt voor ISDN aanvragen.
Bij ontvangst van alle hardware, alles aangesloten, en ADSL werkt perfect, echter bellen gaat niet en zal ook nooit gaan werken. Opeens kan ik dan mijn ISDN centrale niet meer gebruiken, "dat wist u toch wel van te voren!".
Door al dat treuzelen van de KPN kan ik niet meer zonder kosten opzeggen en ben ik zelf opzoek gegaan naar een ander modem waarop ik wel mijn ISDN centrale kan aansluiten. Die heb ik inmiddels gevonden, Fritz!box Fon WLAN 7050 (A). Deze heeft een zg. NT S0 ingang en daarop kan ik mijn ISDN centrale aansluiten.
Heeft iemand ervaring met deze box. volgens de documentatie zou het allemaal moeten werken, maar voordat ik tot aanschaf van die box overga ben ik benieuwd of iemand er al ervaring mee heeft.
Ik ben vooral geinteresseerd hoe ik mijn inlog en voip gegevens uit mijn experiabox in de Fritx!box krijg en of beide modems dezelfde protocollen ondersteunen.
Alvast bedankt.

Hustler
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mei 2006 11:52

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door Hustler »

De ISDN apparatuur is na het porteren (digitaal maken) van de telefoonlijn niet meer nodig. Deze gaat er volledig tussen weg en alle telefonie zal via de Experiabox verlopen. Tijdens de portering wordt de oude apparatuur nog wel gebruikt en in sommige gevallen zal het telefoonverkeer tijdens de portatie nog volledig via de ISDN installatie gaan. Maar nogmaals: na het porteren zal de ISDN apparatuur overbodig zijn.

Je kunt voor ondersteuning ook naar Voip Assist

janvk
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2006 14:33

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door janvk »

Hier idem verhaal.

Kantoor aan huis en hadden een isdn centrale met 4 nummers 1 prive 1 zakelijk 1 fax

Voor het overstappen even contact gezocht met kpn over dit nieuwe product en de beperkingen, nou die waren er destijds niet.

Dus wij besloten over te stappen dit geschiedde deze week.

Indd komen we ook tot de ontdekking dat er slechts 2 toestellen aan gesloten kunnen worden, dit is voor ons onacceptabel, omdat we nu na 18.00 uur de voicemail er op gooien om van het gerinkel af te zijn en ook nog wat werk af kunnen krijgen.

Prive willen we wel graag bereikbaar zijn natuurlijk maar willen niet ook voor iedere fax gestoord worden op 1 van de lijnen.

Maar die situatie is dus niet moegelijk, het advies :

1 schakel prive nummer door naar zakelijke nummer dit zou via mijn kpn moeten kunnen onder het kopje Internetplusbellen maar aangezien die nog niet beschikbaar is , geen flauw idee?? Maar er wordt mij verzekerd dat er geen extra kosten berekend worden voor het doorschakelen, hoop ook dat dit waar is dan, maar ben benieuwd in de oude situatie betaalde je ook per minuut wanneer iemand je belde

2. neem een extra lijn erbij (analoog icm belbudget abonnement) nu snap ik wel dat dit een leuke oplossing is maar hiermee valt het voordeel van de overstap naar internet plus bellen ook in het niet omdat je kosten alsnog weer omhoog gaan. Het bellen naar anderen moeten we dan weer via het zakelijke nummer doen omdat daarvan de koten per minuut weer lager zijn.

Ik snap best dat de xperia indd niet geschikt is voor meerdere nummers maar dan moet je ze ook niet erbij verkopen, maar als extra service aanbieden ipv vast bedrag per maand per nummer.

Indd op de vraag is er andere hardware beschikbaar die dat wel mogelijk maakt, weten ze nog niet en ook niet of het er gaat komen, dus we zijn erg benieuwd

Wie weet dat iemand anders al we deze inf beschikbaar heeft.

Met vriendelijke groet

Jan

ewald van der blij
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2006 14:17

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door ewald van der blij »

Aanvraag internetplusbellen telefonisch gedaan.
Aangegeven dat ik 2 nummers wens te behouden t.w. Antwoord: Dat is te regelen.

Bevestigingsbrief ontvangen. Hier stond 1 nummer in. Ik heb gebeld met de vraag of dit klopt.
Antwoord: U kunt achteraf aangeven welke nummers u wenst te behouden; U neemt er 4 mee en u kunt later kiezen. Het genoemde nummer is het hoofdnummer, en de andere nummers liggen hieronder en worden daarom niet genoemd.

Monteur komt en zegt dat dit niet zo is. Ik geef aan dat ik het nummer echt moet behouden en leg het belang uit. Hij stopt met de aansluiting en belt met zijn helpdesk. Deze geeft aan dat het inderdaad niet kan en dat ik het moet regelen met “de voorkant”.
Ik heb in het bijzijn van de monteur gebeld met 0900-0244. Ik kreeg daar te horen dat de monteur gerust door kon gaan en dat het mogelijk is om achteraf via mijnkpn de gewenste nummers toe te wijzen.
De monteur is doorgegaan en heeft de installatie afgemaakt en alles definitief gemaakt. Er was geen weg meer terug.
Nu bleek ineens dat er op mijnkpn geen mogelijkheid is de nummers toe te wijzen. Er is wel een mogelijkheid om een nieuw nummer aan te vragen.
Ik heb direct gebeld met 0900-0244 met de vraag waar we dit in kunnen vullen. Ik heb de telefoon doorgegeven aan de monteur zodat hij het zelf in kan vullen. Zij zijn beiden tot de conclusie gekomen dat het onderhangen van het nummer niet kan op de site.
De monteur heeft gebeld met zijn helpdesk en aangegeven dat het in orde gemaakt moet worden. Hij vindt het niet normaal dat een klant door gebrek aan communicatie binnen de eigen organisatie zijn belangrijke nummer moet missen. En de dupe moet worden van veeel onduidelijkheid van het nieuwe product. Dit geeft hij ook aan in zijn gesprek met de helpdesk. Hij kreeg de toezegging en ging weg met de melding dat ik binnen 72 uur gebeld zou worden door de 2e lijn helpdesk met de oplossing, alles komt goed.
Ik heb ’s avonds een klacht ingediend. Over de procedure dat de verkoop andere dingen verteld dan de helpdesk. Ik wordt binnen 72 uur teruggebeld.

27-4-06
15.00 Ik heb vervolgens na 85 uur zelf gebeld en kreeg te horen dat er geen mogelijkheid is het nummer onder te hangen.

Ik heb wederom met 0900-0244 gebeld en weer mijn verhaal uitgelegd. Ik ben doorverbonden met de technische helpdesk. Willem wist mij te vertellen dat het nummer niet in de subserver staat en dat dit door het reparatieteam opgelost moet worden. Ik zal binnen 15 minuten gebeld worden. Ik heb zelf na een half uur teruggebeld.

Kreeg gezinus Bosma worden door het reparatieteam. De afd is in gesprek en hij mag maar 30sec wachten en niet doorverbinden. Dus zoek het maar uit………………...
Hij heeft geen nummer van de klachtenafdeling.

16.55 Mw Morena gebeld waarom de klachtenafdeling niet teruggebeld heeft.
Ik wordt doorverbonden.
2e maal doorverbonden.
Ik noteer niemand weet dat ik een klacht gedaan heb. Je kan je klacht dus kwijt, er wordt naar geluisterd en vervolgens niets mee gedaan.
Ik kom bij de technisch afdeling terecht.
Ook hier gevraagd naar een telefoonnummer voor klachten. Ik kreeg te horen dat dit er niet is. Wel ergens een postbus in Utrecht of zo. Eindelijk krijg ik een klachtemailadres [email protected].
Ik zeg nog dat dit lijkt op een adres waar je spam etc kan melden. Nee hoor zegt de medewerker, dit is ook het algemene klachten adres.
Ik heb op de site na zoeken een contactformulier gevonden en de klacht daarheen gestuurd.
Ik ben benieuwd. Het is nu 17.30 ik ben nog niet teruggebeld en ga maar naar huis.

18.00 ik wordt teruggebeld door Kees Jan Veldmeier. Vervelende boodschap, er is niets aan te doen, men kan de eigen fout niet oplossen. Hij kan nog proberen om het op een andere afdeling te leggen. Het antwoord kan tot 3 weken duren, en zelfs dan is nog niet zeker wat er mogelijk is.
Ik vraag of niet gewoon het proces stopgezet c.q. geannuleerd kan worden omdat nu nog een signaal op de lijn is. Dit is wellicht mogelijk en moet met supervisor overlegd worden.

20.00 uur Stopzetten is niet mogelijk daar het een geautomatiseerd proces betreft. De beste man heeft om spoed verzocht, daar is begrip voor maar niemand kan/wil enige uitspraak doen of er een snelle oplossing komt.

Ik kan mij niet permitteren om het nummer te moeten missen.
Wij hebben een camping en het verwijderde nummer staat op 60.000 folders. Nu komt het kampeerseizoen er aan en zijn wij niet meer bereikbaar. Dit zal lijden tot een forse inkomstenderving.
Ik ben afhankelijk van een fout van KPN.
Hoe wordt mijn nummerprobleem opgelost????
Mocht de geboden oplossing voor mij niet bevredigend zijn, is er geen overeenkomst en zal ik KPN gelegenheid bieden alle goederen af te halen op het leveringadres. Ik zal betalingen aan KPN betreffende internetplusbellen opschorten.

Ik heb KPN niet gemachtigd de bestaande overeenkomst met de bijbehorende nummers te beeïndigen en zal KPN houden aan haar leveringsplicht.

Ik zal de juridische mogelijkheden onderzoeken om mij schadeloos te stellen.

Ik zal kopieen van de brief c.q. mail wisseling over dit onderwerp beschikbaar houden voor, en actief aanbieden aan, de diverse geïnteresseerde media.

27-04-06 Dit bovenstaande bericht gemaild naar de klachtendienst van KPN.


28-04-06 Gebeld met het verzoek een bandje achter het nummer te hangen en/of het nummer blijvend door te schakelen.
Niet mogelijk
Wellicht kunt u uw abonnement upgrade dan kan het behouden wel. Ik wordt doorverbonden.
Upgraden kan niet. Bij welke provider heeft u het aangevraagd? Bij KPN. Antw o ja.
Ik had eerder aan moeten geven dat ik het nummer had willen behouden!!!!! Kortom het is gewoon mijn eigen schuld.
Wel wordt een mail gestuurd naar afdeling levering, deze zal binnen 2 dagen terugbellen.


11.51 uur antwoord
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Helaas kunnen wij als afdeling Abuse in deze niets voor u betekenen. Op http://www.kpn.com/kpn/show/id=285530 kunt u informatie vinden over hoe u een klacht kunt indienen.

Ik had geloof ik al zoiets gedacht.


14.04 antwoord klachtenlijn
Geachte heer Van der Blij,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Om u goed van dienst te kunnen zijn hebben wij uw e-mail doorgestuurd naar de afdeling Klantenreacties. Hier wordt uw vraag in behandeling genomen. Wegens grote drukte is het mogelijk dat er met enige vertraging, doch binnen 1 maand contact met u opgenomen wordt.

Uw gegevens:

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geonformeerd.

Met vriendelijke groet,

Erwin van Tongeren
KPN

2-5-06
Ik wordt door kpn gebeld met de melding dat er een nummer aangemaakt is.
Ik geef aan dat dit niet het goede nummer is.
Als ik echt het nummer wil behouden moet alles geannuleerd worden en kan ik pas na 5-6 maanden opnieuw internetplusbellen hebben. Ik geef aan dat dit niet erg is als ik het nummer maar behoudt. Dit verzoek zal doorgegeven worden aan de afdeling annuleringen. De hele aanvraag wordt nu geannuleerd.

`2-5-06
18.00 uur
Ik krijg dit mailtje:
Geachte heer/mevrouw,

Proficiat! Uw aansluiting voor InternetPlusBellen van KPN is gereed. Met InternetPlusBellen van KPN kunt u onbeperkt internetten en in het weekend gratis bellen naar alle vaste telefoonnummers in Nederland.

Vanaf vandaag zijn alle instellingen actief, die u bij bestelling en installatie van InternetPlusBellen heeft opgegeven. Uw persoonlijke instellingen voor het gebruik van uw telefoon, zoals Nummerblokkeringen en Doorschakelen, kunt u eenvoudig aanpassen via Mijn KPN op www.kpn.com. Om uw VoiceMail in te stellen belt u 0842-333.

Heeft u nog vragen? Op www.kpn.com vindt u altijd de meest actuele informatie over InternetPlusBellen van KPN. Ook kunt u dagelijks van 08.00 tot 22.00 uur terecht bij de KlantenService van KPN via telefoonnummer 0900-0244 (€ 0,10 per minuut).

Met vriendelijke groet,

KlantenService van KPN

Mijn nummer ben ik definitief kwijt en werkt niet meer.

29-05-06
Geen reactie van de afdeling klachten. Wat overigens wel beloofd was.
Ik zal zelf contact opnemen en een mail sturen.
Mail aan kpn 29-05-06 10.58uur
U heeft mij in onderstaande mail beloofd dat er binnen 1 maand een reactie komt op mijn klacht. Ik heb deze reactie nog niet ontvangen.
Ik wil U verzoeken om U aan Uw afspraak te houden en vandaag contact met mij opnemen.
Indien dit uitblijft zal ik U schriftelijk in gebreke stellen en KPN aansprakelijk stellen voor alle geleden en te lijden schade.
Ik zal de noodzakelijke juridische stappen niet uit de weg gaan.

Hoogachtend
Hier heb ik geen reactie op gekregen.

02-06-06 14.00 uur. Ik kan op kpn.com in mijn kpn niet meer in internetplusbellen.


02-06-06 13.58 uur maar weer eens gebeld met de klantenservice (10 cent per minuut) met de vraag wanneer de klacht in behandeling genomen wordt. Een moment geduld alstublieft……….. 14.13 Mw Kohl. :Ik kan niks voor u betekenen. Ik kan u niet helpen. De termijn van 1 maand te beantwoorden is fout.
Zij zorgt ervoor dat ik binnen 72 uur teruggebeld wordt.

Ik zal wel zien, ik heb er echter geen vertrouwen in dat deze afspraak nu eens wel gehaald wordt.

Ed-je
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jun 2006 18:43

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door Ed-je »

Mijn ervaring met IPB.

Onlangs voor het eerst aangesloten in een nieuwbouw woning.
In dit huis op de telefoonlijn gemeten... geen spanning.
Gebeld met de KPN helpdesk, wat hier mee te doen.
Ze konden me geen antwoord geven, maar probeer hem gewoon aan te sluiten en kijk of het werkt.

Dus de EP aangesloten, spanning erop... en direct alles werken!
Er hoeft dus geen spanning op je telefoonlijn te staan om hierover
ADSL te hebben.

In mijn geval werkt het dus uitstekend!
Ik adviseer dit NIET voor mensen met een bedrijf(aan huis).
Dit staat allemaal nog redelijk in de kinderschoenen dus kan het problemen geven.

Met vriendelijke groet

een tevreden klant...

Gesloten