LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] offerte aanemer

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: offerte aanemer

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Beste spongebobje

Natuurlijk moet je de aannemer betalen maar dat zijn kosten welke samenhangen met de inbraak en die kunt u eveneens bij uw verzekering declareren.

Helder antwoord hoop ik zo kan het toch ook zonder te schelden?

Jeroen32Holland
Berichten: 151
Lid geworden op: 19 jun 2007 14:53

Re: offerte aanemer

Ongelezen bericht door Jeroen32Holland »

heel netjes en geformuleerd Chanmaster, en ook nog eens nuttige informatie, met al die regels in Nederland moet je het allemaal maar weten.

waarschijnlijk dacht de topicstarter van dat hij het zelf meost betalen, en dan kan het wel balen wezen idd, maar ja tegenwoordig is niks voor niks, maar toch raar dat sommige offerte's nog wel gratis zijn, terwijl ik bv bij een garage 88 euro meot betalen voor een taxatie met foto's.

Als je bv je huis laat taxeren is dat weer gratis, en dan bepaal je later als je met de makelaar in zee wil gaan, komen ze ook voor langs etc etc.
zijn toch rare verschillen naar mijn inziens, want bv de makelaar maakt ook kosten daarmee

Gesloten