LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kindervrije campings

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Ik wil graag naar een kindervrije camping

JA
56
41%
MISSCHIEN
9
7%
NEE
73
53%
 
Totaal aantal stemmen: 138

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door eeliane »

Dordat ik zlef kinderen heb sta ik dus op de camping vol met kinderen, kan me wel voorstellen dat als je daar niet tussen hoeft te zitten je dat gewoon niet doet. Krijsende jengelende kinderen in de tent naast je, en soms een hele nacht waarom zou je?
Nee hoor ik begrijp dat er mensen zijn die genieten van de rust.
Dat betekent toch niet dat je een hekel aan kinderen hebt.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Henri42 »

eeliane,

wij komen in een vreemde wereld terecht waar honden hoger genoteerd staan dan kinderen, kindervrije campings waar de mensen met hun hondjes gaan wandelen.!!!!!! :lol: :shock:

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

En waarom is dat dan vreemd? Ieder zijn voorkeur lijkt mij!

miena
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 apr 2006 19:53

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door miena »

Het is best leuk om op een camping te verblijven met jengelende kinderen :shock:

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

Ik denk ook dat de campingen geen ruimte genoeg hebben. En het is toch van de zotte om campingen te gaan maken waar geen kinderen mogen komen. Gaan we dan ook campingen maken waar geen oudere mensen mogen komen of geen huis dieren of jonge mensen. En misschien als je een rode tent heb, want dat doet misschien zeer aan de ogen. PPPFFFF!!!!
Kappe nou, waar blijft de samenleving zeg!!!

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Waarom is dat gek? Als er vraag naar is? Ik heb laatst ook ergens een resort gezien waar mensen onder de 18 niet mogen komen. Ik vind het prima. Op die manier kunnen mensen die geen zin hebben in dronken pubers en/of jengelende kinderen ook lekker rustig vakantie houden.

En volgens mij zijn er al campings waar geen honden mogen komen.

En wat die samenleving betreft: juist omdat veel mensen alleen maar aan zichzelf denken krijg je dit soort dingen. Mensen hebben vaak zoiets van ik heb vakantie dus ik mag doen en laten wat ik wil, maar vergeten vaak dat er ook nog andere mensen zijn die vakantie hebben.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

Nou sorry hoor maar ik vind dat een beetje raar. En die resorts waar mensen onder de 18 niet mogen komen, volgens mij mogen ze wel onder begeleiding van volwassene komen. En zijn alleen de pubers van tegenwoordig dronken, en jengelen de kinderen altijd? Nou neem me niet kwalijk maar ik zie heel veel oudere mensen feesten voor hun tentjes of caravan met een hoop kabaal.

En wie denkt er hier nou aan zich zelf?
En als er overlast is grijpt de beheerder van de camping toch wel in?
Maar ik wens u een rustige vakantie in u eentje.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik zeg toch niet dat kinderen altijd jengelen en dat jongeren altijd dronken zijn? Feit blijft wel dat het wel vaak is.

En nee dat resort wat ik heb gezien daar mochten mensen van onder de 18 jaar niet in, ook niet onder begeleiding. Hotels gaan nu zelfs Russen weren, omdat die nagenoeg altijd de boel verpesten voor anderen.

Maar ik snap niet waar je je druk ommaakt joh! Als er nou beheerders van campings zijn die de camping kindervrij maken en er is genoeg animo voor, wat is dan het probleem? Er zijn dan nog genoeg campings waar kinderen welkom zijn.

Ik ga sowieso nooit naar een camping, dat is niks voor mij. Maar ik probeer wel vaak plekken te zoeken waar minder kinderen komen, omdat ik niks met kinderen heb. Gelukkig ga ik altijd buiten het hoogseizoen dus heb ik er al minder last van.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door G7 »

Ik ga sowieso nooit naar een camping, dat is niks voor mij.
Ik ook niet. Moet er niet aan denken , maar da's weer wat anders.
Gelukkig ga ik altijd buiten het hoogseizoen dus heb ik er al minder last van.
Helemaal mee eens!

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

Jah JOH, vooral doen!!!

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Waarom reageer je zo fel? Voel je je aangesproken? Ben jij misschien vroeger zo'n dronken puber geweest en/of heb je nu jengelende kinderen?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Henri42 »

Bailey, Hoe kunnen hotels Russen weigeren ?. zij geven sleutels af op vertoon van vouchers.

Voor mij mogen overal kinderen komen, mijn kleinkinderen sluit ik ook niet op als ze langs komen cq blijven slapen. Geniet van iedereen en allen !!!!.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Geen idee, heb het alleen gelezen in de krant. Nou weet ik wel dat je niet alles wat in de krant staat moet geloven, maar toch.

Sorry, maar ik geniet niet van kinderen. Mijn nichtjes vind ik leuk, maar wel voor even en zeker niet als ze gaan jengelen. Voor de rest heb ik totaal niks met kinderen, ben ook totaal geen moedertype. Sommige mensen vinden dat raar, maar zo ben ik nu eenmaal.

En ook mensen die kinderen wel leuk vinden, vinden het wel eens lekker om ergens op een vakantieplek te zitten waar het wat rustiger is. Ieder zijn voorkeur, laten we dat vooral respecteren. Wat de een leuk vindt hoeft de ander nog niet leuk te vinden.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door G7 »

Weer mee eens Bailey.

Ik heb helemaal geen hekel aan kinderen. Heb er zelf 2 met liefde groot gebracht en heb zelfs al 2 grotere kleinkinderen, maar ook wij willen als we op vakantie zijn, rust.

Ook geen jengelende en vooral schreeuwende blagen om me heen. We gaan daarom juist al in het voor en naseizoen op vakantie. Heerlijk rustig.

Maargoed, ieder zijn meug. :roll: Die tijd heb ik gehad. :wink:

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

Ik reageer niet fel, je begint zelf met joh, of niet. En nee ik heb in mijn hele leven nog niet 1 druppel alcohol op en ben niet verslaafd. Ik heb ook geen jengelende kinderen. Maar als je begint over wie er alleen aan zich zelf denken??? Niet de mensen die met alles en iedereen op kunnen schieten, toch? En dat resort waar geen mensen onder de 18 mogen komen, dan is er toch al wat voor mensen die rust willen?

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik welk berichtje heb ik dan 'Joh' geschreven? Dat was jij toch echt zelf hoor.

Weet je wel wat dat kost zo'n resort? Dat kan echt niet iedereen betalen.

Heb het resort in ieder geval gevonden, het is in Jamaica. Er staat duidelijk Kinderen zijn niet toegestaan op dit resort. Lijkt me ideaal, maar ik heb er het geld niet voor.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

Maar ik snap niet waar je je druk ommaakt joh! Als er nou beheerders van campings zijn die de camping kindervrij maken en er is genoeg animo voor, wat is dan het probleem? Er zijn dan nog genoeg campings waar kinderen welkom zijn.

Dit berichtje misschien?

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik maak me nergens druk om, jij maakt je druk!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Henri42 »

Bailey,

Jij gaat maar naar kindervrije hotels en campings, het leven bestaat uit
meer dan alleen naar jezelf kijken, ga jij op familiebezoek waar kinderen en bejaarden komen ?????????

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Dus omdat ik niet alleen maar naar mezelf zou moeten kijken (iets wat ik helemaal niet doe, maar dat is een andere discussie) zou ik naar hotels enzo moeten gaan waar veel kinderen komen? Hmmm...ik snap het verband niet helemaal. Als ik op vakantie ga, dan ga ik ergens naar toe waar ik zelf naar toe wil, niet wat een of andere gemeenschap mij zou opleggen. Zo zou ik nooit een all-in vakantie boeken, ik zal ook nooit naar megagrote vakantieparken gaan. Daar houd ik niet van en dat doe ik dus ook niet. Ik zoek rust en ontspanning. Gelukkig is dat nog steeds ieder voor zich, stel je voor dat iedereen hetzelfde leuk vind.

En zoals je misschien wel hebt kunnen lezen heb ik 3 nichtjes (de jongste is 3) en ik vind het altijd leuk die te zien. Maar na een paar uurtjes vind ik het wel weer genoeg. Mijn oma is bijna 93 (is ook ergens anders te lezen) en ik probeer regelmatig naar haar toe te gaan. Niet omdat ze oud is, maar omdat ze mijn oma is. De enige die ik nog heb. Snap alleen niet helemaal wat dat met mijn vakanties te maken heeft.

Waarom kan ik nou wel respecteren dat mensen met hun gezin naar een camping of vakantiepark gaan waar veel kinderen zijn, maar kunnen sommige niet respecteren dat er ook mensen zijn die het liefst ergens komen waar niet zoveel kinderen zijn? Waarom kunnen sommige mensen niet accepteren dat er mensen zijn die gewoon rust en ontspanning willen hebben? Vreemd hoor.

Gesloten