LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Honden mogen overal poepen

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 16 Okt 2006 10:56 door jiping


--------------------------------------------------------------------------------

mischien is de grond hier te hard.
met de schoffel kom ik er ook niet doorheen
==================================================
Dan geef je die beesten toch een staaf
dynamiet mee. :wink:

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door antonh »

Het mag niet.
maar van mij mogen ze de katten wegvangen en opruimen.
Honden eigenaars moeten belasting betalen.
En de katten eigenaars niet!
Vreemd
Weg vangen gewoon, of ze houden hun katten op eigen terrein.

een
Berichten: 320
Lid geworden op: 05 aug 2006 08:16

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door een »

Dus omdat de wetgeving zegt dat katteneigenaren geen kattenbelastingen hoeven te betalen moeten we de katten maar 'wegvangen' (vreemd woord??) en opruimen? Dit hebben de katten niet verzonnen, hoor! En hun eigenaren ook niet! Onzinnig idee, dus.

Beter proberen de eigenaren op te voeden ipv de katten...

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door antonh »

Maar de eigenaren zeggen ja altijd,
"Een kat is een vrij dier en mag overal lopen"
Heb maar eens een mooie bloementuin of een grote vogelkooi buiten.
Ik weet van iemand die in het verleden dubbel gaas om zijn vogelkooi had en op de buitenste stroom had staan tegen de katten.
Is niet goed, maar als steeds je vogels dood gaan.............

een
Berichten: 320
Lid geworden op: 05 aug 2006 08:16

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door een »

Ach, de vogeltjes eten mijn mooie, speciaal gekweekte wormen weer op :wink: Ik vind 220Volt toch iets teveel van het goede, hoor!

Ook ik erger me trouwens wel aan katten. Vooral als ze je auto even lekker onder krassen.

Poepopdestoep
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2006 19:45

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door Poepopdestoep »

Op een plezierige wijze een einde aan onplezierige overlast.
ergernis nr 1 in Nederland: HONDENPOEP

Regelmatig leest of hoort u over de ergernis van hondenpoep. Of erger nog: de geur in uw auto of in hal van uw woning vertelt dat het weer prijs is, geïrriteerd na weer in een drol getrapt te hebben, bedacht ik het bordje als een grap, maar al snel kwam er serieuze belangstelling.

Praten helpt niet.

Uit ervaring blijkt dat praten met de eigenaar van de hond(en) niet veel helpt. Het is ook lastig, want vaak is niet bekent welke hoop, welke hond heeft verlaten. Daarnaast blijft het onbegrip als je iemand heel direct aanspreekt, de relatie verslechtert de en de problemen blijven veelal. Niets gewonnen, enkel verloren.

Een oplossing.

De oplossing is simpel. De boodschap overbrengen zonder iets te zeggen. Het bordje in de tuin of op het hek vertelt uw verhaal. De boodschap is helder, u communiceert 24 uur per dag en kom direct aan waar hij zijn moet. De honden bezitter kan, zonder eerst een gesprek te hebben hoeven voeren en zonder gezichtsverlies, de hond naar de goot dirigeren.

Het werkt.

Poep op de Stoep is ontstaan uit eigen negatieve ervaringen. Alles geprobeerd en niets hielp. Daarnaast is het ook niet leuk om te moeten zeuren. Nu wordt het bordje al jaren door onszelf en honderden anderen met succes gebruikt. Einde aan de ergernis.

Als u meer wilt weten kunt u kijken op www.poepopdestoep.nl


Voor meer informatie:
Poep op de Stoep
E-mail: [email protected]
Website: www.poepopdestoep.nl

Hond2
Berichten: 129
Lid geworden op: 31 aug 2005 13:28

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door Hond2 »

Zo beste Poepopdestoep,lekker je gal kunnen spuien?
Ga dan ook een stapje verder en vertel al die leukerds die kauwgom,brood en allerlei andere rotzooi overal verspreiden dan ook even dat dat niet zo leuk is.
Ik als hondenbezitter heb er namelijk heel erg genoeg van om zo ongeveer als grootste vervuiler gezien te worden terwijl de patatbakjes,kauwgom ,brood en weet ik veel wat me om de oren vliegen en ik weer eens met mijn honden bij de dokter zit omdat ze iets bedorvens van straat hebben gegeten.
Om van het almaar groeiende aantal ratten maar niet te spreken.

Fac ut vivas !!!
Berichten: 125
Lid geworden op: 21 aug 2005 20:29

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door Fac ut vivas !!! »

Hoewel ik het nog met je eens ben ook, maar de Tros radar webzijde is NIET om reclame voor je eigen toko te maken.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door S. »

Zeg PoepOpDeStoep,

Ludieke actie maar wel je reinste reclame.
Mag niet hé.
Foei!


Moeten we ook maar eens een bordje voor ontwerpen; tegen ongeoorloofde sluikreclame. :P

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door pardon »

poepopdestoep, heb je ook iets voor katten ?, muizen , vogels enz. altijd dat gezeik over hondenstront. dat is niet overal te doen , hiet is het weer de katten die alles bezeiken enz, mouwerd

SABBIE!!!!
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2006 22:21

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door SABBIE!!!! »

GEEF DE KATTEN NIET DE SCHULD




(hoeperdepoep zat op de stoep en liet er eentje vliegen!)


begrijpt u wel :?:

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door Caitlin »

Ik heb zelf een hond en vind het niet kunnen dat honden op de stoep poepen.

Je kan het ze gewoon aan leren door ze in een omgeving te laten poepen waar het mag en waar niemand er last van heeft.

Ik heb zelf ook 4 katten maar die komen niet buiten maar ik kan me wel voorstellen dat het niet fris is als je in je tuintje in kattenpoep zit te graaien,je kan je tuin zo aanpassen dat je katten er niet uit kunnen en anderen tot last zijn.

ikje
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 dec 2006 18:37

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door ikje »

De regels zijn niet zo moeilijk voor hondenbezitters, het zijn er alleen er veel. Ik ken iemand die zeurden over hondenpoep in zijn tuin, bleek het poep te zijn van de 2 buurkatten. Die deden het iedere dag in zijn tuin. Lekker hoor groenten uit eigen tuin.
Maar zoals altijd zijn het de honden en hun baasjes.
Zelfs een keer in een uitlaatbos gezeur gehad van een oudere man.
Je honden poepen in de bosjes, lekker hoor loop ik er in.
He oude man, Wat doe jij in die dichte bebossing.
Zo zie je maar weer, hoe meer mensen hoe meer gez.........

jiping

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door jiping »

de geur in uw auto of in de hal van uw woning vertelt dat het weer prijs is. Twee broers, geïrriteerd na weer in een drol getrapt te hebben,
De enige manier om dit te voorkomen is door zelf een hond te nemen die feilloos álle drollen in uw directe omgeving weet te vinden en ze aanwijst door er even aan te snuffelen. :D

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door S. »

De enige manier om dit te voorkomen is door zelf een hond te nemen die feilloos álle drollen in uw directe omgeving weet te vinden en ze aanwijst door er even aan te snuffelen.
Oftewel een poep producerende drollendetector op pootjes. :D
Laatst gewijzigd door S. op 17 dec 2006 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door pardon »

SABBIE!!!, ik geef de katten zeker niet de schuld dat ze op de stoep schijten. nee dat doen ze dus lekker in andermans tuin , zandbak enzzzzzzz, waar de kinderen en volwassene die eventueel hun tuin of zandbak onderhouden in de kattenstront zitten met hun handen.
begrijp u wel :!: :!: .en wat betreft de hondenstront ,dat hoort ook niet op de stoep. niet in andermans tuin maar op de aangewezen plaatsen ja :!: .begrijp u wel. en reclame maken voor z.g bordjes met honden er op werkt niet, dat begrijpt een klein kind nog wel he SABBIE!!!

jiping

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door jiping »

Ik vind deze bordjes nog wel beschaafd.

Ik heb zelfgemaakte bordjes gezien die veel erger waren.
Ik zag eens een bordje bij iemand in de tuin met een hond aan een galg en een soort tekst als;"poep in de tuin, hond dood"
da's pas erg :cry:

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Honden mogen overal poepen

Ongelezen bericht door S. »

Ik zag eens een bordje bij iemand in de tuin met een hond aan een galg en een soort tekst als;"poep in de tuin, hond dood"
da's pas erg
Ja, dat gaat de humor weer voorbij.

Gesloten