LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door eeliane »

Zodra je denkt dat een geplet pilletje of een drankje gezond is moet je je maar eens na laten kijken. Er gaat niets boven natuurlijk voedsel vers van de pers, land/boom etc bedoel ik dus. Als je in voedsel niet meer de 'grondstoffen' herkent is er flink wat mis met dat produkt!!!!!
Laatst gewijzigd door eeliane op 24 feb 2006 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Chopper
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 feb 2006 12:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Chopper »

Ik zou zeggen: bekijk deze site en trek je conclusies.

http://www.mlmwatch.org/04C/Herbalife/herbalife00.html

Herballife heeft steeds meer moeite dekkende verzekeringen te vinden. De premies lopen heel snel op, en het maximale uitkeringsbedrag wordt minder en minder.

wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door wolferl »

:? Ik ben (helaas) ook distributeur geweest van Herbalife producten.

Het is een hele enge massa productie bedrijf, ik kreeg een videoband waarin je bijna gehersenspoeld werd met lekker makende verhaaltjes van Herbalife distributeurs (Lees: Acteurs). Het waren mensen met witte tanden uit Amerika, dat is eng en nep mensen. Ik ben ook 2 keer naar een bijeenkomst geweest, ik moest van mijn sponsor anders zou ik het wel merken...die bijeenkomsten ging alleen maar over hoe je producten moest verkopen, er was ook een klein deel over de ingredienten. Maar het ging voornamelijk over 'hoe verkoop ik deze troep aan onschuldige dikke mensen' ik schaamde me kapot. Elke sponsor/distributeur liep er zeer sjeik (duurste auto's, sieraden & kledij). In eerste instantie mocht ik niet binnenkomen ik had namelijk mij dagelijkse kleding aan. Ik ben een paar dagen later direct gestopt met die troep, het is één grote sekte. Ik had ook een schuld open staan bij mijn sponsor van enkele duizenden guldens/euro's. Ik ben er nu al heel wat jaar mee gestopt, ben hier heel erg blij mee, ik raad mensen aan om niet met Herbalife in zee te gaan. Je wordt besodemieterd wara jezelf bij staat, mooie praatjes die ze je ophangen, het is echt wel een pyramide constructie en geen MLM. Hoe meer klanten jij krijgt en hoe meer mensen jij gek kan maken zodat ze onder jou distributeur worden hoe rijker jij wordt. Beloningen van goud/diamanten speldjes tot met diamanten belegde rolex horloges. Beloningen die kunnen oplopen tot miljoenen euro's. Ik werd ook blind gemaakt met dit soort lekkernijen, je krijgt mooie folders en boekjes met deze Pyramide achtige praktijken. Het enige wat bij mensen die dat kopen lichter wordt is hun portomonnee, ik zeg tegen mensen dit: ''Probeer op de natuurlijke manier af te vallen, kost je niks, bespaard je hoop geld je valt gezond en natuurlijk af'' De enige die er goed van worden zijn de sponsors van Herbalife....=Sekte.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Nou Gubetje, ik wacht in spanning op je antwoord... :wink:

wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door wolferl »

Je bedoelt naar aanleiding van mijn verhaal ?

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ja Wolferl, Gubetje is een die-hard wat betreft Herbalife. Een soort moeder Theresa van die club. Dus ik ben benieuwd wat haar reactie zal zijn. Als ze nog de moeite neemt te reageren, want als een (negatief) verhaal te lang duurt, leest ze het nog niet eens... :D

wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door wolferl »

Ja ik heb wel beetje schijt aan haar, ik ben Distributeur geweest, maar heb niet anders dan nare ervaringen beleefd. Ik weet exact hoe het in die sekte afspeelt. Je wordt echt gehersenspoeld bij de trainingen, ik ben ook bewust destijds niet mee gegaan naar die trainingen die meer dan 1 dag duurde. Ik werd al gek bij 1 dag training, iedereen leip elkaar maar te verheerlijken. Of moet ik soms vertellen dat Herbalife een eerlijke organisatie is, dat ze absoluut niet over de rug van dikke/dunne/schommel mensen pakken met geld verdienen.

Net als werd verteld hier is het echt een pyramide, mensen betalen voor een grote bus shakepoeder(Formule1) iets van 45 euro(kan lager of hoger zijn) en dat bedrag word in 10 delen gesplitst. Elke distributeur die dat rechtstreeks verkoop krijgt een aandeel en de rest gaat naar sponsoren die boven jou staan in de 'pyramide'. De distributeur met veel andere distributeurs onder zich hoeft bij wijs van spreken niet eens te verkopen, die vangt alleen aan zijn eigen distributeurs al bakken met geld.

Het is dus gewoon een ordinaire pyramide constructie, nou heb ik opzich geen moeite met deze praktijken, maar ik kan wel pisnijdig worden als mensen(voornamelijk Herbalife leden) roepen dat het verantwoorde afslank-aankom-energie-op gewicht blijf producten zijn. Het is dus gewoon troep, en het is peperduur, en je zit je hele leven aan vast. Een maal stoppen is flink aankomen, ik heb het gemerkt.
Ik woog 98 kilo, voor mij doen teveel, ik ging en verkopen en gebruiken van Herbalife, toen ik stopte kwam ik in 1 jaar tjid ruim 80 kilo aan. ik woog dus bijna 180 kilo....alleen omdat ik stopte en 'normaal' at. Ik weeg nu nog veelste zwaar, maar ben nu aan het afslanken op een normale en gezonde manier, door 3 maal per dag te eten meer niet.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Of moet ik soms vertellen dat Herbalife een eerlijke organisatie is, dat ze absoluut niet over de rug van dikke/dunne/schommel mensen pakken met geld verdienen.
Nou, daar zou je Gubetje (en Jan van Echoud bovendien) een groot plezier mee doen!
Ik weeg nu nog veelste zwaar, maar ben nu aan het afslanken op een normale en gezonde manier, door 3 maal per dag te eten meer niet.
Dan kan ik je een hand geven. Ik heb zelf ook al veel geprobeerd (behalve Herbalife, maar wel andere shakes en dergelijke rotzooi) en ik weet dat de normale manier het beste is vol te houden, veel gezonder en bovendien produktiever, want die kilo's zijn weg en blijven weg.
Succes emee!

Groetjes Belinda

irke
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 jul 2005 12:22

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door irke »

ik wilde dit product zelf ook gaan verkopen maar heb het natuurlijk eerst zelf uitgetest ik heb het 2 weken gebruikt precies zoals voorgeschreven en ik heb daarvan 1 week diarree gehad en voelde me nA 2 weken niet beter , dus ja waarom zou ik die zooi aan de man gaan brengen?

irke
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 jul 2005 12:22

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door irke »

dit koste me ook nog 145 euro!!!!!!!!!!!!

geraldine
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 nov 2005 14:09

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door geraldine »

Helaas weet ik ook het met herbalife werkt,ik heb het ook een paar maanden gebruikt,ben sinds de kerstdagen gestopt en wat ik was afgevallen ben ik bijna dubbel zoveel aangekomen :cry: en dan eet ik ook nog eens niet zoveel,ik ben nu begonnen bij een dieetiste,en hoop het er weer af te krijgen,maar ook ik was elke maand 150 euro kwijt en als ik wat aan die mevr. van herbalife vroeg over bepaalde dingen dan kreeg ik steeds dezelfde antwoorden dat het goed voor je lijf was en het waren allemaal vitaminen en als ik zei dat ik aan de diarree bleef zei ze dat is alleen maar goed dan werkt die herbalife in je lichaam,ja sorry hoor maar 3 maanden diarree is voor niemand goed en ik heb het nu met mn darmen ,door de vezelkruiden die bleek ik niet eens te mogen gebruiken van mn huisarts ,ja dat weet ik niet, maar ja zo kan ik nog wel even doorgaan,
mijn huisarts heeft mij doorgestuurd naar een dieetiste en hij zei dat is veel gezonder afvallen dan dat herbalife,
dus mensen weet waar je aan begint en die mevr van herbalife was best boos dat ik gestopt was en zei ja zo blijven die kilos teveel eraan zitten,toen heb ik gezegt dat ik zelf wel uitmaak of ik iets te dik wil blijven of niet en dat ik het wel op andere manieren zou proberen(en goedkoper),DUS BEZINT EER GIJ BEGINT

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door joopataa »

geraldine, Bedankt voor de reactie. Denk dat je blij kan zijn dat je gestopt ben met die veel te dure rotzooi! Ook de manier hoe je het nu doet is veel veiliger en beter omdat deze mensen niet alleen maar uit zijn op jou euro's. Wens je veel succes met afvallen, en ga ervoor zou ik zeggen.

Joopataa

siebrand
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mar 2006 13:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door siebrand »

never meer herbalife
ik ben nu overgestapt naar waistline kijk maar eens op www.waistline.nl
en ik kan je zeggen dit is perfect, goede persoonlijke begeleiding
en 100 % natuurlijke producten
ik hoef geen apart dieet te volgen maar kan gewoon normaal met het gezin eten en op alle producten zit 90 dagen 100% tevredenheids garantie niet goed geld terug het eerste gewichtbeheersings programma met garantie wat ik tegen ben gekomen ,ik wou dat ik dit veel eerder had geweten
had mij een hoop geld bespaart en elende bespaart

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door joopataa »

Sorry, Maar dat is ook niet goed! Als je overgewicht hebt is maar 1 ding goed, en dat is opletten wat je eet en dus is dit soort dieet ook geen oplossing. Afgezien van het feit dat op de website helemaal geen enkele info staat over produkten of prijzen enz.Ook hier weer herzelfde gedoe met eerst een heel verhaal en dan pas horen hoe duur het wel of niet is. Waarom niet direct openheid over de prijzen? Waarom weer eerst verhaaltjes? Er is geen manier om af te vallen Zonder je voedingspatroon te veranderen. MINDER ETEN IS MINDER GEWICHT.

Joopataa :idea:

Chopper
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 feb 2006 12:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Chopper »

Nog beter gezegd: anders eten leidt tot minder gewicht. Ik ben het verder helemaal met Joopata eens. Op een handvol aandoeningen na geldt toch echt het oude gezegde "elk pondje gaat door het mondje". Dat is voor sommige mensen te recht voor hun raap.

Een tip aan allen die willen afvallen: kijk eens op http://www.caloriechecker.nl/www/scripts/index.php van het Voedingscentrum. Hou dan eens een weekje bij wat je allemaal eet en vergelijk de caloriën eens. Je bent er zo achter óf je te veel eet, en wáár het probleem zit. Met een beetje voedingsleer kom je al een heel eind!

Katja46
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 apr 2006 09:09

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Katja46 »

Ik heb ook herbalife gehad.
Ben half januari gestopt.
Ben 15 kilo kwijt geraakt in een half jaar.
En het is er nog steeds af gelukkig. :)

Dorien2
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2006 20:33

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Dorien2 »

Ik ben onlangs bij zo'n Herbalife-meneer geweest. Wat een onzin zeg; die vent kwam zoooooo onprofessioneel over!!! Hij wist volgens mij niet eens waar ie het over had en zei dingen die niet waar zijn! Zoals dat er in een boterham meer dan 200 kalorieen zitten. Dat haalde hij uit zijn lijstje op de PC. Ik reageerde verbaasd dat dat niet zo is. Jawel zegt ie, het staat hier! Ik zeg, volgens mij is dat per 100 gram en niet per stuk. Ging ie nog eens kijken, o ja ik had gelijk. En hij zei dat een appel 200 kalorieen bevat. Zelfde reactie van mij, dat kan niet, daar heb je wel 4 appels voor! Nee hoor, in fruit zitten veel kalorieen zegt ie, je moet vooral niet teveel fruit eten. EN het advies 2 stuks fruit van het voedingscentrum dan? TJa, niet als je wilt afvallen. Wat een onzin!! Niet ieder produkt dat veel kalorieen bevat, is een dikmaker!! Neem nou vette vis, hartstikke kalorierijk, maar vol goeie vetzuren, vitamine D etc.! Als je dat 2 keer in de week eet, wordt je er echt niet dik van hoor! Ik geloof nooit dat je van fruit dik wordt, dat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord.
Op de kalorieenteller van het voedingscentrum stond overigens dat er in een appel 60 kalorieen zitten, dus ik had weer gelijk. En zo waren er nog meer dingen die niet klopten volgens mij.
Ik heb me helaas laten overhalen tot het kopen van een pot met dat spul, het is een partij goor, dat wil je niet weten! En personal coaching, daar doen ze hier niet aan geloof ik, ik zou vorige week gebeld worden over hoe het ging, ik moet het telefoontje nog krijgen...
Nee, voor mij heeft HBL helemaal afgedaan.

shaibah
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 aug 2005 21:21

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door shaibah »

Hoi Dorien,

Als ik je verhaal goed lees, ben je bij een aspirant ( lees nieuwe) distributeur geweest.
Deze had totaal niets voorbereid, en zo gaat het met velen die er in trappen.

want dat is vaak het geval.

Ik raad je aan deze distributeur te bellen, als het goed is heb je een rekening meegekregen met zijn telefoonnummer.
Je hebt immers niet goed geld terug garantie, maak daar gebruik van.

efke
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2006 17:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door efke »

hey iedereen mijn naam is evi en kben 20 jaar
ik ben nu serieus aan het twijfelen om distribiteur te worden van herbelaife
het is zoals hier op deze forum dikwijls wordt geschreven
ze zeggen niet anders dan goed er over.
ik ben nu ook naar zo een info avond geweest en om eerlijk te zijn heb ik er wel intresse voor maar je moet er eerst zelf wel geld in steken vooraleer je er geld kan uithalen en ik spreek hier niet over 100 euro hé.
nu kan er mij iemand helpen want ik wil zo graag een bijverdienste maar heb serieus mijn twijfels om met dit verder te gaan
ik denk wel dat het leuk is maar voor dit financieel nog dieper te geraken liever niet
alvast bedankt als je een reactie wilt achter laten
mijn emailadres is [email protected]

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

En zeiden ze niet tegen je "Joh je bent pas 20, ga een opleiding volgen en een echt beroep leren"

Of hebben ze je prille geest al dusdanig bewerkt dat er geen weg terug meer is ?

Gesloten