LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kabel TV wordt een luxe

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Gast

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind dat een bedrijf aan zijn klanten moet denken. Immers als de klanten weglopen houdt het bestaansrecht van het bedrijf op en zullen aandeelhouders nooit meer een cent terug zien.
Kees Jan vind, waarschijnlijk als enige, de praktijken van UPC normaal maar de meeste consumenten vinden UPC een zeer asociaal beleid.

Ze ondernemen geen enkele poging om meerdere pakketten aan te bieden. Bijvoorbeeld 1 pakket met alleen de nederlandse zenders voor bijvoornbeeld 5 euro per maand en een uitgebreid pakket voor de ruimere beurs.
Nu wordt de kleine beurs "gepakt".

Gast

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Gast »

Helemaal mee eens.
De politiek zit gewoon te slapen terwijl televisie kijken onbetaalbaar wordt gemaakt voor de kleine beurs :evil:

joey_M35

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door joey_M35 »

Omdat er een kleine groep mensen zijn die onder verschillende logins zo gigantisch lopen te zeuren en klagen dat ze er bijna een dagtaak aan hebben lijkt het alsof iedereen er niet mee eens is.
Maar UPC heeft 2,3 miljoen klanten en ik zie hier een tiental beroepsklagers.

Zoek een baan, dan kun je gewoon je rekeningen betalen en kun je gewoon de prijs betalen die ervoor staat.

joey_m35

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door joey_m35 »

Helemaal mee eens. De politiek zit gewoon te slapen terwijl televisie kijken onbetaalbaar wordt gemaakt voor de kleine beurs
De politiek slaapt..........
:D
Jullie slapen!! De gemeente heeft haar zakken gevuld tijdens de verkoop van het kabelnet. De gemeentepolitiek is de grote boosdoener!!!

Gast

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Gast »

lieve Joey heb jezelf een baan of zit je puur uit verveling op dit forum of klaag je gewoon op mensen die over uPC aan het klagen zijn. wat is het verschil trouwens?

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Keesjan »

Kunnen de "Gasten" hier niet even een naam nemen? Volgens mij lopen hier minimaal 5 gasten rond die regelmatig reageren en het is wel zo handig om die uit elkaar te houden.
Ik vind dat een bedrijf aan zijn klanten moet denken. Immers als de klanten weglopen houdt het bestaansrecht van het bedrijf op en zullen aandeelhouders nooit meer een cent terug zien.
En dat is nou juist hetgeen wat niet gebeurt. De klanten lopen niet massaal weg. Aangezien er wel alternatieven zijn (Digitenne en schotel) kan dat enkel betekenen dat het merendeel toch tevreden is.

Gast

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Gast »

Nou wij thuis hebben constant last van ruis en storingen.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Keesjan »

Waarom heb je dan nog geen Digitenne genomen?

Gast

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Gast »

Dat gaan we waarschijnlijk ook doen.

Inter

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Inter »

En dat is nou juist hetgeen wat niet gebeurt. De klanten lopen niet massaal weg. Aangezien er wel alternatieven zijn (Digitenne en schotel) kan dat enkel betekenen dat het merendeel toch tevreden is.
Ik kan ook niet anders .Een schotel is hier verboden .
Weet wel dat er rechtszaken zijn voor vrije ontvangst tot Europa toe maar
er is ook nog iets van aanzicht .
Moet me nog in Digitenne verdiepen .

Ook dan geen Belgie ( volgens mij het enigste land in West Europa waar je nog niet alle landelijke zenders op een andere manier kan ontvangen) en verder geen lokale en regionale (TV-Rijnmond of RNN 7) zenders .

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Keesjan »

Moet me nog in Digitenne verdiepen .
Nee, maar dat was het punt ook niet. Feit is: het alternatief Digitenne is er. Dus is er keuze. Dat jij je er niet in wilt verdiepen: prima. Klaag dan ook niet dat er geen keuze is.
Ook dan geen Belgie ( volgens mij het enigste land in West Europa waar je nog niet alle landelijke zenders op een andere manier kan ontvangen)
De aankleding en inhoud van een dienst is geen argument om "geen keuze" te claimen. Natuurlijk verschillen producten qua inhoud, qua prijs en qua kwaliteit. Als UPC wel kan wat een concurrent niet kan, dan zegt dat gewoon dat de dienst van UPC kwalitatief beter is. Zoals met zoveel producten: het ene bedrijf biedt het ene wel, het andere bedrijf niet.

Gast

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Gast »

Was je net op de goede weg KEES JAN door mensen digitenne aan te bevelen, en dan verpest je het weer door onzin uitkramen en te roepen dat UPC een kwalitatief goed produkt levert.

Gast

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Gast »

KeesJAn,

Mensen lopen niet MASSAAL weg bij UPC omdat UPC een MONOPOLIE heeeft. Veel mensen hebben nog onvoldoende kennis om een sateliet ontvanger te kunnen bedienen om zijn te lui om over te stappen naar digitenne.
UPC staat bij ieder consumentenprogramma altijd in de topdrie van meest irritante bedrijven. Iedereen om je heen klacht steen en been over UPC en de asociale tarieven. Kortom ga nu niet lopen roepen dat UPC (op jouw na misschien) beschikt over tevreden klanten.

Inter

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Inter »

Dat hebt allemaal geen zin Laatste Gast (Je kan gewoon een naam invullen als gast) .
Mensen als Kees-Jan die hebben het nog niet door .
Als ik nou de enigste ben die zo over UPC zo denkt dan zal het wel aan mij liggen .Maar dat is niet zo.
Daarom ben ik er ook mee gestopt hier om nog langer hier op te reageren.

Nu weer wel ,maar het is echte zonde van mijn tijd .

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Keesjan »

Mensen lopen niet MASSAAL weg bij UPC omdat UPC een MONOPOLIE heeeft.
Waar heeft UPC een monopolie op dan? Het product wat UPC levert is televisie. Even de mogelijkheden tellen:

1) UPC
2) Schotel
3) Digitenne
4) Antenne op het dak

Er is hier sprake van een product met weinig aanbieders. Je kan dus hooguit stellen dat het een oligopolie is. Of te wel: je hebt keuze. Dat mensen te dom en te lui zijn is hun probleem.
UPC staat bij ieder consumentenprogramma altijd in de topdrie van meest irritante bedrijven.
Mensen klagen altijd. Het is nooit goed. Over alle grote bedrijven wordt er geklaagd: UPC, KPN, Microsoft enz. Maar stiekum geven we toe dat het product toch voldoet, want we zijn te lame ons in de alternatieven te verdiepen.

Gast

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Gast »

Ja mensen klagen als ze een aanleiding hebben tot klagen.

Gast

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Gast »

En klagen heeft ook nog een functie, d.w.z. dat UPC dan tenminste weet dat de klanten niet tevreden zijn. Ik kan mij nog goed herinneren dat een woordvoerder van upc vorig jaar op televisie vertelde dat upc niet op de hoogte was van de ontevreden klanten omdat de klanten bij de consumentenbond, trosradar, kassa etc klaagden en niet bij upc. dat is volgens mij reden te meer om nog wat meer te klagen want op een andere manier kan je het ze blijkbaar niet aan hun verstand brengen!!!

Gast

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Gast »

Schotel geeft scherper beeld dan Kabel helaas voor de kabelaars. degene die dit ontkennen hebben kennelijk nog nooit een kabel en een schotel aansluiting naast elkaar gezien op het zelfde kanaal en op een gelijk toestel.

Een bijkomstig voordeel van schotel is dat je 130 tv kanalen hebt, en nog zo'n 600 radiozenders. - GRATIS!!!

Ok Belgie is niet te ontvangen. Discovery met een abbonement wel
Eurosport misschien de Nederlandse ook met abbonement, maar de duitse is wel vrij te ontvangen.

Groet,

Een Zeer tevreden Schotelkijker

Gast

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Gast »

Mensen klagen altijd. Het is nooit goed. Over alle grote bedrijven wordt er geklaagd: UPC, KPN, Microsoft enz. Maar stiekum geven we toe dat het product toch voldoet, want we zijn te lame ons in de alternatieven te verdiepen.
Allemaal monopolisten of gedragen zich daarnaar..
Upc >Dat we weten nu wel.
KPN > Alleenheerser met vaste telefonie (Want met Pre-select kan je niet zonder KPN)
Microsoft> Gatenkaas software aansmeren aan bedrijven zodat de meerderhied aan Windows zit.

Het laaste heb je wel gelijk maar hoeveel mensen met een PC hebben er nu echt verstand van.
Als ik in de winkel komt en er zit meestal al standaard Windows op dan ligt dat niet aan de klant.

Mte andere woorden deze bedrijven worden ons opgedrongen.

Gast

Re: Kabel TV wordt een luxe

Ongelezen bericht door Gast »

Van de week las ik in de Telegraaf, dat diverse woningbouwcooperaties
overwegen om een verbod op schotels te gaan instellen.
Sterker nog:Er wordt in de huurovereenkomst opgenomen, dat een toekomstige huurder onder geen beding een schotel mag plaatsen, waarvoor hij moet gaan tekenen.
Het zal mij niets verbazen als UPC hier achter zit vanwege het feit, dat
er zoveel mensen bij ze weglopen.
Een woordvoerder van het blad Satellite merkt terecht op dat dit in strijd is met het recht op vrije nieuwsgaring.Iedereen moet dus een vrije keus hebben op de manier waarop men informatie tot zich neemt.
Zij zegt ook, dat schotels tegenwoordig steeds meer worden vormgegeven.
Zo zijn er transparante schotels, alsmede kleine schotels, die absoluut niet misstaan.Mensen, die anti schotel zijn beweren nogal eens dat veel schotels bij elkaar een zekere landschapsvervuiling veroorzaken.
Ik heb zelf een schotel, die ik in de achtertuin heb geplaatst.
Niemand, die er last van heeft.Opvallend trouwes, dat er steeds meer vrienden e kennissen van mij overwegen op te zeggen bij UPC en ook aan de schotel te gaan.Zodra ze heldere ontvangst voor zo'n belachelijk laag tarief hebben gezien, gaan ze bij bosjes overstag.
Ik wens de firma UPC(List en Bedrog) veel sterkte in de barre tijden, die er aan gaan komen. :wink:

Groeten Mart

Gesloten