LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2000 euro zoek na storten geld via automaat

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 30987
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: 2000 euro zoek na storten geld via automaat

Ongelezen bericht door witte angora »

Ook Truste allemaal, het is nu toch al complee off-topic hierzo.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: 2000 euro zoek na storten geld via automaat

Ongelezen bericht door snepke »

witte angora schreef:Ook Truste allemaal, het is nu toch al complee off-topic hierzo.
Idd je hebt gelijk,heeft niets met geld storten te maken.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 2000 euro zoek na storten geld via automaat

Ongelezen bericht door jor »

Frank. D schreef:Goed dan zet ik er maandag een advocaat op, ik accepteer beschuldigingen hier geuit jegens een medewerkster niet.
Dit figuur met al zijn gedoe heeft zijn account ongeldig gemaakt en ook die van J Derksen en linda22 zijn ongeldig gemaakt.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 2000 euro zoek na storten geld via automaat

Ongelezen bericht door jor »

linda22 schreef:Oh ja jor onbezoldigde playboy met je meldingen naar de operator. Goh als je secretaresse bent van Frank D. iemand die zijn mensen heel goed behandelt en beschermt ja hij komt op voor zijn mensen. Is stinkend rijk heeft onroerend goed all over Europe en zijn 170 man personeel mag overal gratis vakantie vieren.

Ja hij geeft werk aan mensen die kansloos zijn en die betaalt hij goed, heeft geen cent nodig van de regering, waar vind je nog zo iemand...is iets meer waard dan een waardeloze zak die niets presteert en verradertje speelt.

Slaap lekker :roll:
Hoe verzin je het allemaal.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 2000 euro zoek na storten geld via automaat

Ongelezen bericht door jor »

linda22 schreef:Je bent erin getrapt en een smerig min mannetje .
Gooi het er maar uit hoor. Het was dus eigenlijk gewoon een toneelstukje voor drie personen. Frank D die ineens een personeelslid had welke ook op dit forum was en nu blijkt ook nog eens zijn secretaresse op hetzelfde forum een duit in het zakje te hebben gedaan. De Moderator krijgt nog een verrassing als hij ziet dat deze drie namen 1 en hetzelfde IP-nummer blijken te hebben.Ik wens je een fijn weekend verder linda22 of moet ik Frank D zeggen?

WillemV
Berichten: 1285
Lid geworden op: 10 mar 2007 01:23

Re: 2000 euro zoek na storten geld via automaat

Ongelezen bericht door WillemV »

Rustig, rustig maar Linda en anderen. Dit is maar een forum.

Luister anders even naar een prachtig stukje muziek:
http://www.youtube.com/watch?v=89L86yWdWkg
Off-topic inderdaad. :wink:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 2000 euro zoek na storten geld via automaat

Ongelezen bericht door jor »

WillemV schreef: Off-topic inderdaad. :wink:
Dat is het tweede topic al dat door de grote Frank D compleet offtopic gaat.
Maar de muziek is heel mooi :wink:

linda22

Re: 2000 euro zoek na storten geld via automaat

Ongelezen bericht door linda22 »

Jeetje slim van je jor je hebt gewonnen :oops:
De Moderator krijgt nog een verrassing als hij ziet dat deze drie namen 1 en hetzelfde IP-nummer blijken te hebben.Ik wens je een fijn weekend verder linda22 of moet ik Frank D zeggen?


25 jul 2010 03:02
Meld dit bericht
Profiel Stuur privébericht
Laatst gewijzigd door linda22 op 25 jul 2010 04:27, 2 keer totaal gewijzigd.

puck15
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:59

Re: 2000 euro zoek na storten geld via automaat

Ongelezen bericht door puck15 »

hobbycaravan schreef: Heel simpel

camper verkocht
mensen hebben contant betaald
geld gestort
2000 te weinig
Zelf ook fouten gemaakt door niet nog een keer te tellen.
Of gejat door de bank of door de nieuwe eigenaren.
lachen de of topics :D :lol:

Zie vooral de posting van de ts, verdwenen uit de la, zouden de kopers zijn inwonende (?) buurmannen zijn
alles wel geteld, en in het laatste bericht niet geteld

Netjes gezegd een draaikont verhaal
punt 1 en 2 blijft hetzelfde, de rest wijzigt.... naar gelang

ik zou zo zeggen doe gewoon aangifte.....geef je weinig kans overigens 0%, want zonder enig vorm van bewijs is het zelfs smaad.....

puck15
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:59

Re: 2000 euro zoek na storten geld via automaat

Ongelezen bericht door puck15 »

daarom zei ik ook al... lachen de off topics

maar jammer dat een mod niet de tijd neemt om de gehele post door leest en enkel de berichten ( dat is wat ik denk)
Alle goed bedoelde adviezen en tips ten spijt:

1) invoer biljet, controle vooraf wat je invoert ( hoeveelheid) niet
2) controle .. u heeft gestort ..... druk op ok ( gedaan, geen controle)
3) bon geeft bedrag weer ( hee ik mis wat, medewerker erbij)
4) geen kasverschil
5) geen bewijs, alleen nalatig gedrag van de ts

Kan iedereen wat beweren..., er is geen bewijs, zie het gedraai of verandering in het verhaal van de ts. het is gewoon laster/ smaad, daarom zal de politie hiermee niks doen. Dien een aanklacht in, laat het voorkomen en wordt veroordeeld wegens laster en smaad (tegenaanklacht). Dat moet de moderator ook zien, ipv de off topics willekeurig verwijderen....

Maar goed de mod is ook een welwillend persoon op dit topic/ forum, waarschijnlijk overspoeld door emails :wink:

Simplisties verbond is ook al ter ziele... helaas Bassie en Adriaan ook :P

Angel1985
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2012 15:30

Re: 2000 euro zoek na storten geld via automaat

Ongelezen bericht door Angel1985 »

Het is idd ongeloofwaardig als je het zelf nog nooit mee hebt gemaakt, want je denkt natuurlijk een bank is heel betrouwbaar. Maar omdat ik het zelf ook mee heb gemaakt, geloof ik je helemaal!

Ging 2 weken geleden 5200 euro storten bij de Rabobank, automaat gaf steeds een stapel geld terug, die ik er weer in moest doen. (het geeft nl heel vaak biljetten terug omdat er een vouwtje in zit of iets dergelijks) Het geld 4 a 5x er weer in gestopt, toen stond er ineens automaat buiten werking. Ik kreeg mijn pas terug en ging mijn geld tellen. Ik telde 4700 euro. Er miste dus 500 euro! Ben gelijk naar de balie gegaan om dit te melden, de directeur was erbij gekomen en ging naar achteren om in de automaat te kijken. Hij kwam terug en zei dat ze geconstateerd hebben dat er 400 euro vast zit. Ik zei dat ik 500 euro mis, waarop hij antwoorde: ''het geld moeten worden geteld en het ''verschil'' krijgt u teruggestort op uw rekening'' Ik heb verder geen bon gekregen of wat dan ook. Die mevrouw achter de balie had het wel in de computer gezet. Een week later heb ik erheen gebeld om te informeren hoe en wat. Ze waren nog met het onderzoek bezig en zouden mij bellen zodra ze meer weten. Vandaag 2 weken later heb ik weer zelf achteraan moeten bellen, ik kreeg te horen dat er 400 euro op mijn rekening is gestort. Hoe ik het ook wend of keer, ik heb geen bewijs dat het 500 euro hoort te zijn dus kan niks doen. Ze zei ook nog dat die automaten geen fouten maken. Pardon?! Waarom is mijn geld dan ingeslikt door een storing? Maar ik weet ZEKER dat ik 5200 euro heb gestort. Als je zo'n groot bedrag gaat storten, tel je het wel 10x na voordat je het stort en nee ik heb er ook geen geld gepakt om boodschappen te doen, want ik ben gelijk van huis naar de bank gereden. 1 ding is zeker, ik ben al mijn vertrouwen in de bank kwijtgeraakt!

Eindconclussie: Banken maken ZEKER WÉL fouten!

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: 2000 euro zoek na storten geld via automaat

Ongelezen bericht door GJvdZ »

hobbycaravan schreef:
witte angora schreef:Het verhaal van Tennis klopt, er zijn voldoende mogelijkheden om ter plekke te controleren of het goed gaat.

Verhaal van TS is op zijn minst twijfelachtig.

Op die dag hebben wij onze camper verkocht , deze is contant betaald en dit geld is gestort bij de bank.
Door de drukte niet op het scherm gekeken, het leek erop dat alles geteld was en de onderste klep ging niet open voor geld wat niet geteld was.
Dus op ok gedrukt en een bon gevraagt, de rest is bekend.

Hoe betrouwbaar is een bank als het om storingen gaat.
Controleer je ook nooit het wisselgeld als er een rij achter je staat? Als het om zo veel geld gaat dan is drukte wel het laatste waar je je om moet bekommeren lijkt me.

Knuffelbeertje
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 dec 2008 14:37

Re: 2000 euro zoek na storten geld via automaat

Ongelezen bericht door Knuffelbeertje »

De bank kan wel zeggen "elke dag zijn er tienduizend stortingen en het is nog nooit voorgekomen dat er een kasverschil is".
Het kan tienduizend keer goed gaan, het kan 10 miljoen keer goed gaan, maar bij de 10 miljoen en eerste keer kan het mis gaan. Bijvoorbeeld als een kwaadwillende een apparaatje heeft ingebouwd waarmee geld kan worden afgetapt of zo.

Zie hier en let op dat die link *ABSOLUUT NIET* hetzelfde probleem beschrijft als wat de maker van deze thread heeft meegemaakt. Maar het klinkt, gezien dat artikel, toch plausibel dat een crimineel een apparaatje plaatst waarmee gestort geld achtergehouden kan worden? Er komt een bericht op het scherm dat er geen geld in de automaat is gelegd. De rekeninghouder, die in gedachten verzonken is over de checklist van de dingen die hij nog moet doen of in gesprek is met vriend of bezig is met iPod etc, leest dat bericht niet maar staat wel met zijn hand bij het gleufje klaar om een transactiebon te ontvangen. Er komt geen bon omdat er volgens de automaat geen geld is ingelegd. Of: er komt wel een een bon waarop staat dat er geen geld is ingelegd, maar daar kun je ook niet veel mee want dat geeft de bank alleen maar meer power om te zeggen "Zie je wel? Er staat duidelijk dat u geen geld heeft ingelegd". En bingo, je hebt weer een nieuw slachtoffer van diefstal.

En natuurlijk kan het ook simpelweg een fout zijn van het apparaat. Dat het 10 miljoen keer goed is gegaan is nog geen garantie voor de volgende transactie. Je zegt toch ook niet: "De vliegtuigen uit onze vloot hebben samen meer dan 10 miljoen keer gevlogen, dus het is absoluut onmogelijk dat één van onze vliegtuigen neerstort"? Neen: bij de 10 miljoen en eerste vlucht kán een vliegtuig neerstorten, ongeacht of het daarvoor 10 miljoen keer goed is gegaan.

Gesloten