LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pcwinkeljc

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Johannazoekt schreef:De heer Crijnen zal wel een hele vergeeflijke aura om zich heen hangen ofzo 8)

Zelf ben ik niet zo happig op verkopers welke bedrog, loze beloftes maken en proberen te ontkomen met slechte handelingen.

Toen ik dit topic begon te lezen heb ik verschillende voorstellingen proberen te maken over hoe de transactie zou moeten verlopen vanuit pcwinkeljc. Mijn eerste invulling was dat hij eerst moest wachten van de tablet die van de vrachtwagen moet afvallen, vandaar de aparte en langere levertijden. Maar de ongelooflijke vergevensgezindheid van zijn klanten in respons tot de absurd slechte service is gewoon te ver gezocht. Vandaar dat het me echt logischer lijkt dat alle klanten van pcwinkeljc in dit topic.. niet echt zijn.
Het controleren van de IP-nummers heeft niet heel veel zin.Zelf kan ik op elk moment inloggen en daarbij telkens weer een nieuw ( anoniem) IP-nummer gebruiken, en vele hebben voldoende kennis om dit te doen.Voor de rest ben ik het helemaal met je eens, De laatste (Rosje123) zegt na weken te hebben gewacht, telefonisch ook nergens kwam, meerdere malen met loze beloftes werd afgescheept, en dan na veel gedoe ( en dat allemaal volgens eigen zeggen hier)zijn/haar geld uiteindelijk terug krijgt dat hij/zij toch tevreden is met pcwinkeljc en de afloop :?: :?: Hoe geloofwaardig ben je dan nog.
Rosje123......Ik dacht laat ik dan nog maar 1 week wachten.
U raad het al, nog niks, dus hem wederom een verzoek gestuurd voor terugstorting en dit zou hij nu wel doen. het zou binnen 3 dagen terug gestort worden door zijn boekhouder (???). U raad het al, wederom niks.
Nogmaals een mail gestuurd (bellen gaat niet, hij neemt niet op) en hij zou zijn boekhouder bellen.
Nu heb ik hem nogmaals proberen te bellen en hoorde dat zijn vaste lijn opgelegd werd, dus meteen nogmaals gebeld en jawel ik had hem te pakken. Hij beloofde mij het geld zelf maar over te maken, ik zou het vrijdags hebben (3 dagen later). U raad het al, wederom geen geld (en ook nog geen tablet). Wederom een mail gestuurd en de vraag om het geld direct over te boeken (spoed) indien het nog niet gebeurd was en een afschrift erbij en mij dit mailen
En dan nog ( als je na veel dreigen, bellen mailen enz. je geld uiteindelijk terug krijgt ) melden ''Eind goed al goed" om als je daar wat van zegt onderstaand te roepen
Rosje schreef....Ik noem het bijna frustratie zoals je steeds je mening geeft. Alles met een ondertoon en steeds in de aanval voor jezelf.

Rosje123
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jun 2012 21:53

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rosje123 »

trebelski schreef: De laatste (Rosje123) zegt na weken te hebben gewacht, telefonisch ook nergens kwam, meerdere malen met loze beloftes werd afgescheept, en dan na veel gedoe ( en dat allemaal volgens eigen zeggen hier)zijn/haar geld uiteindelijk terug krijgt dat hij/zij toch tevreden is met pcwinkeljc en de afloop :?: :?: Hoe geloofwaardig ben je dan nog.

Sorry, maar ik heb nergens staan dat ik tevreden ben over pcwinkeljc. Ik ben alleen blij dat ik mijn geld terug heb (was nl bang niks meer te zien) En daarmee wil ik zeggen dat er misschien toch nog hoop is voor de andere wachtende.
Tevens heb ik ook nog wat punten aan John gemeld waaruit ook een stukje onvrede blijkt.

Met de woorden eind goed al goed bedoel ik dat ik mijn geld terug heb en ergens anders iets gekocht heb.

Groetjes.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ik krijg al een onrustig gevoel als ik die site bekijk en de reacties lees!

nou ik ben lekker naar de winkel gegaan en heb daar mijn spullen gekocht!
iets duurder hoewel ook weer niet want er zijn veel aanbiedingen op het moment,maar het bezorgd me in elk geval geen slapeloze nachten of ik mijn geld niet kwijt ben!

ik blijf erbij en misschien zit ik giga fout maar dit winkeltje is niet zoals het hoort..
mijn gevoel is niet goed...sorry,voor de heer crijnen!

Wassenju
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2012 22:31

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Wassenju »

Allereerst: Ik heb vooralsnog vertrouwen in een goede afloop van mijn bestelling.(noem me naïef maar zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten...)Op 31 mei heb ik een tablet besteld met de vermelding dat deze week 23-24 geleverd zou worden.
Afgelopen zaterdag heb ik een mail gestuurd daar nu op zijn site stond dat er geleverd zou worden in week 25 en dat ik hiermee niet akkoord ging.
Binnen een kwartier een mail terug dat dit geldt voor bestellingen welke vanaf dat moment zouden worden gedaan. Ik zou mijn tablet week 24 (deze week) ontvangen (hij had het wat onduidelijk vermeld en zou dit aanpassen op zijn site. Dit deed hij dan ook direct)
Vandaag werd ik gebeld door de heer Crijnen om nog even toe te lichten waarom hij met een levertijd van ongeveer 1 á 2 weken zit.
Ik wacht dus gewoon geduldig af.
Ik vind het spijtig voor diegene welke slechte ervaringen hebben. Zelf houd ik het uiteraard in de gaten echter heb ik nog steeds geen reden te twijfelen aan pcwinkeljc.
En nee,.... ik ben geen heer Crijnen. Als je mijn gebruikersnaam zou Googelen kom je vanzelf achter mijn NAW-gegevens. Mail me gerust als je dit bericht wantrouwt.
De reden dat ik dit bericht plaats is namelijk dat het me opvalt dat in deze topic (mijn inziens) te veel negatieve berichten staan waardoor er voor pcwinkel geen mogelijkheid is dit nog op één of andere manier te kunnen verdedigen. (alles wat hij zegt zal standaard al als smoes worden gezien)
Prima dat er een forum als deze is om mensen te waarschuwen maar deze topic lijkt meer op een heksenjacht tegen pcwinkeljc. Mensen met goede ervaringen zullen immers dit niet vermelden op een forum van een consumentenprogramma.

Hij heeft mij de toezegging gedaan dat ik deze week mijn tablet zal ontvangen zoals dit was vermeld op de site ten tijde van het plaatsen van mijn bestelling.
Ik ga er gewoon vanuit dat dit ook gebeurd en zal mijn bevindingen hier vermelden.
Ik ben mans genoeg mijn gebrek aan mensenkennis toe te geven als ik wel belazerd ben maar tot op heden heb ik al heel wat internetaankopen gedaan (zowel particulier als via webshops) en ben nog nooit de mist in gegaan. Heb gewoon vertrouwen in de mens en ga niet gelijk van het ergste uit. Doe ik ook.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Linoge schreef:Ik geloof niet dat ik ooit zo veel nieuwe registraties heb gezien om aan een topic deel te kunnen nemen.

Opvallend is wel dat ze allemaal een puntje van kritiek hebben, maar uiteindelijk wel zeer tevreden en begripvol zijn. Alsof je 6 keer achter elkaar met een dobbelsteen 6 gooit. Het kan, maar ........
Bovenstaand blijft van kracht. Iedereen mag en moet vooral zelf weten of hij/zij iets bij pcwinkeljc wil bestellen met als enige betaalmogelijkheid het hele aankoopbedrag vooruit te voldoen, ik pas daarvoor en dat moet ook kunnen toch?
Wassenju schreef...Mensen met goede ervaringen zullen immers dit niet vermelden op een forum van een consumentenprogramma.
Jij meld het toch ook,zelfs als je nog niets hebt ontvangen en de bestelling volgens jou eigen verhaal te laat is stel je op voorhand al dat alles goed gaat komen. Prima toch.

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Linoge »

Rosje123 schreef: Tevens heb ik ook nog wat punten aan John gemeld waaruit ook een stukje onvrede blijkt.
Aan John nog wel. Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit zo'n goede band met een verkoper heb gehad.

De heer Crijnen, ik mag nog geen John tegen hem zeggen, lijkt mij niet meer dan een handelaartje. Niks op voorraad, maar een doorgeefluik dat jouw bestelling ergens anders plaatst en op die manier probeert te verdienen.

Nu even wachten op de volgende fan van "John" die dat gaat tegenspreken.

agnesm
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 nov 2011 17:46

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door agnesm »

Weer iemand die wat heeft besteld maar nog niets gehad maar toch oooooooo zoooooo tevreden is en er alle vertrouwen in heeft dat tie zijn spullen krijgt, ook al wordt de datum van levering steeds weer verder verschoven.
En daar helemaal speciaal een "nieuw" account voor aanmaakt ...
Net als zovelen voor hem.

Ik denk dat we over 2 dagen een berichtje van deze persoon lezen dat alles ontvangen is, met nog een extra korting ook, wat natuurlijk helemaal niet hoefde, maar die meneer Crijnen - John voor intimi - is toch zo'n geschikte vent, en een bon voor een gratis kopje koffie met gebak.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Ook de algemene voorwaarden van pcwinkeljc wijken af van de algemene voorwaarden van de meeste andere webshops/winkels.
Artikel 13 pcwinkeljc....... Betaling:

1. Voor zover niet later is overeengekomen dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen veertien dagen na bezorging van het goed of in geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, binnen 14 dagen na afgifte van de deze overeenkomst betreffende bescheiden.
2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden atijd een vooruitbetaling van meer dan 100% worden bedongen, indien anders overeengekomen.
Artikel 13 Mycom.......- Betaling

Voorzover niet anders is overeengekomen, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn als bedoeld in artikel 6 lid 1. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden nimmer een vooruitbetaling van meer dan 50% worden bedongen.
Oordeel zelf zou ik zeggen.

Wat ik nu niet begrijp is waarom deze shop niet vanaf het begin de zaken goed heeft opgepakt ( fouten maken kan iedereen gebeuren) en de problemen had opgelost zonder al die toch echt vaak ongeloofwaardige stukjes van bezoekers die zich allemaal aanmelden en als je beter leest allemaal hetzelfde verhaaltje opdissen.Nu is het stukje over pcwinkeljc bijna 11000 maal bekeken en wie weet hoeveel omzet dat scheelt.
Laatst gewijzigd door trebelski op 12 jun 2012 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

trebelski schreef:Ook de algemene voorwaarden van pcwinkeljc wijken af van de algemene voorwaarden van de meeste andere webshops/winkels.
Artikel 13 pcwinkeljc....... Betaling:

1. Voor zover niet later is overeengekomen dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen veertien dagen na bezorging van het goed of in geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, binnen 14 dagen na afgifte van de deze overeenkomst betreffende bescheiden.
2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden atijd een vooruitbetaling van meer dan 100% worden bedongen, indien anders overeengekomen.
Een vooruitbetaling van méér dan 100% nog wel :lol:

Wassenju
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2012 22:31

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Wassenju »

ach nee SM schreef:Weer iemand die wat heeft besteld maar nog niets gehad maar toch oooooooo zoooooo tevreden is en er alle vertrouwen in heeft dat tie zijn spullen krijgt, ook al wordt de datum van levering steeds weer verder verschoven.
En daar helemaal speciaal een "nieuw" account voor aanmaakt ...
Net als zovelen voor hem.

Ik denk dat we over 2 dagen een berichtje van deze persoon lezen dat alles ontvangen is, met nog een extra korting ook, wat natuurlijk helemaal niet hoefde, maar die meneer Crijnen - John voor intimi - is toch zo'n geschikte vent, en een bon voor een gratis kopje koffie met gebak.
Wat een "zure" reactie zeg. Ik vermoed dat deze persoon zelf in het verleden één of (ik zou er niet raar van opkijken) meerdere keren is belazerd en hier nog steeds niet overheen is.
Dat ik een account heb aangemaakt klopt helemaal. Sorry dat ik hiervoor niet eerst even toestemming heb gevraagd. Was er van overtuigd dat een forum is om je mening te mogen en kunnen geven of ervaringen uit te wissen. Wist niet dat het alleen gebruikt mocht worden door zwartkijkers.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Wassenju schreef: Wist niet dat het alleen gebruikt mocht worden door zwartkijkers.
Is ook niet zo, bezoekers die eerst klagen en dan ineens (staan er al diverse in dit topic) van tevoren al de goede afloop weten zijn ook welkom. Inclusief hun glazen bol. :mrgreen:
Wassenju schreef....Afgelopen zaterdag heb ik een mail gestuurd daar nu op zijn site stond dat er geleverd zou worden in week 25 en dat ik hiermee niet akkoord ging.
Binnen een kwartier een mail terug dat dit geldt voor bestellingen welke vanaf dat moment zouden worden gedaan. Ik zou mijn tablet week 24 (deze week) ontvangen (hij had het wat onduidelijk vermeld en zou dit aanpassen op zijn site. Dit deed hij dan ook direct)
Vandaag werd ik gebeld door de heer Crijnen om nog even toe te lichten waarom hij met een levertijd van ongeveer 1 á 2 weken zit.
Ik wacht dus gewoon geduldig af.
Ik vind het spijtig voor diegene welke slechte ervaringen hebben. Zelf houd ik het uiteraard in de gaten echter heb ik nog steeds geen reden te twijfelen aan pcwinkeljc.

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Linoge »

trebelski schreef:Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden atijd een vooruitbetaling van meer dan 100% worden bedongen, indien anders overeengekomen.
[/quote]

Ik vind dat als je producten van Sonny verkoopt je zeker het recht hebt een vooruitbetaling van meer dan 100% te eisen. Sonny is niet makkelijk aan te komen.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Linoge schreef:
Ik vind dat als je producten van Sonny verkoopt je zeker het recht hebt een vooruitbetaling van meer dan 100% te eisen. Sonny is niet makkelijk aan te komen.
:lol: :lol:

MAXIEM

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Dit laat onverlet, dat je als verkoper van een webshop over bepaalde kwaliteiten moet (kunnen) beschikken, waaraan kennelijk in onderhavig geval, getwijfeld kan worden. Ook zo'n slippertje in de algemene voorwaarden geeft natuurlijk wel te denken.

Maxiem.

agnesm
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 nov 2011 17:46

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door agnesm »

[/quote]

Wat een "zure" reactie zeg. Ik vermoed dat deze persoon zelf in het verleden één of (ik zou er niet raar van opkijken) meerdere keren is belazerd en hier nog steeds niet overheen is.
Dat ik een account heb aangemaakt klopt helemaal. Sorry dat ik hiervoor niet eerst even toestemming heb gevraagd. Was er van overtuigd dat een forum is om je mening te mogen en kunnen geven of ervaringen uit te wissen. Wist niet dat het alleen gebruikt mocht worden door zwartkijkers.[/quote]

Nee hoor, nog nooit belazerd met iets wat ik heb gekocht, gewoon gezond verstand.
Ik was aan het kijken voor een tablet en kwam via marktplaats op pcwinkeljc terecht. Ik had mijn twijfels over de prijs en de website en ben op de naam gaan googelen en zag dat er hier al een topic voor was. En vandaar dat ik heb gereageerd en het topic ook volg. En iedere keer weer als er zo'n berichtje als het jouwe verschijnt, wat zo ongelofelijk voorspelbaar is zit ik weer met een lach op mijn gezicht omdat mijn eerste instinct van "klopt dit wel" gewoon terecht was.

Maar ook jij, net als al die anderen "nieuw" geregistreerden, valt toch echt door de mand om zeer fel iemand te verdedigen die nog niet eens het product waarvoor je betaalt hebt, te leveren en waarvan de datum alleen maar is uitgesteld.

MAXIEM

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MAXIEM »

agnesm

Je schreef:
Wat een "zure" reactie zeg. Ik vermoed dat deze persoon zelf in het verleden één of (ik zou er niet raar van opkijken) meerdere keren is belazerd en hier nog steeds niet overheen is.
Dat ik een account heb aangemaakt klopt helemaal. Sorry dat ik hiervoor niet eerst even toestemming heb gevraagd. Was er van overtuigd dat een forum is om je mening te mogen en kunnen geven of ervaringen uit te wissen. Wist niet dat het alleen gebruikt mocht worden door zwartkijkers.
Advies: hoe langer je dit draadje maakt, hoe groter de schade voor dit bedrijf!

Maxiem.

(Op google staat pcwinkeljc inmiddels op plaats 9. Dat zal de verkoopcijfers zeker niet positief beïnvloeden.)

agnesm
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 nov 2011 17:46

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door agnesm »

@ maxiem
Dat was niet mijn reactie, maar ik reageerde op Wassenju die mijn opmerking dat ik achterdochtig was naar al die positieve mensen "zuur" vond.

Met die negatieve aandacht ben ik het overigens helemaal mee eens. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 :D

Johannazoekt
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 mei 2012 21:54

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Johannazoekt »

Wassenju schreef:Allereerst: Ik heb vooralsnog vertrouwen in een goede afloop van mijn bestelling.(noem me naïef maar zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten...)Op 31 mei heb ik een tablet besteld met de vermelding dat deze week 23-24 geleverd zou worden.
Afgelopen zaterdag heb ik een mail gestuurd daar nu op zijn site stond dat er geleverd zou worden in week 25 en dat ik hiermee niet akkoord ging.
Binnen een kwartier een mail terug dat dit geldt voor bestellingen welke vanaf dat moment zouden worden gedaan. Ik zou mijn tablet week 24 (deze week) ontvangen (hij had het wat onduidelijk vermeld en zou dit aanpassen op zijn site. Dit deed hij dan ook direct)
Vandaag werd ik gebeld door de heer Crijnen om nog even toe te lichten waarom hij met een levertijd van ongeveer 1 á 2 weken zit.
Ik wacht dus gewoon geduldig af.
Ik vind het spijtig voor diegene welke slechte ervaringen hebben. Zelf houd ik het uiteraard in de gaten echter heb ik nog steeds geen reden te twijfelen aan pcwinkeljc.
En nee,.... ik ben geen heer Crijnen. Als je mijn gebruikersnaam zou Googelen kom je vanzelf achter mijn NAW-gegevens. Mail me gerust als je dit bericht wantrouwt.
De reden dat ik dit bericht plaats is namelijk dat het me opvalt dat in deze topic (mijn inziens) te veel negatieve berichten staan waardoor er voor pcwinkel geen mogelijkheid is dit nog op één of andere manier te kunnen verdedigen. (alles wat hij zegt zal standaard al als smoes worden gezien)
Prima dat er een forum als deze is om mensen te waarschuwen maar deze topic lijkt meer op een heksenjacht tegen pcwinkeljc. Mensen met goede ervaringen zullen immers dit niet vermelden op een forum van een consumentenprogramma.

Hij heeft mij de toezegging gedaan dat ik deze week mijn tablet zal ontvangen zoals dit was vermeld op de site ten tijde van het plaatsen van mijn bestelling.
Ik ga er gewoon vanuit dat dit ook gebeurd en zal mijn bevindingen hier vermelden.
Ik ben mans genoeg mijn gebrek aan mensenkennis toe te geven als ik wel belazerd ben maar tot op heden heb ik al heel wat internetaankopen gedaan (zowel particulier als via webshops) en ben nog nooit de mist in gegaan. Heb gewoon vertrouwen in de mens en ga niet gelijk van het ergste uit. Doe ik ook.
Hallo Wassenju,

Zoals ik al eerder aangaf in mijn post. Gebaseerd op het gedrag vanuit de verkoper ofwel pcwinkeljc zou ik als consument/klant bedrogen voelen.
* Voorgelogen worden (waarom een product niet op tijd is of waarom er niet gereageerd wordt)
* Onbereikbare verkoper, vooral wanneer het moeilijk wordt (beaamt niet veel meer vertrouwen)
* Beloftes niet nakomen (geld retourneren, bepaalde data halen)
Ik zou persoonlijk zou ik pissig zijn en geen vriendelijk woord over deze persoon kunnen delen na mijn product of geld te krijgen na een strijd.
Het gekke is, buiten de dubieuze prijzen en de onverzorgde website, hebben wij al deze informatie ontvangen van de 'mogelijke' klanten van pcwinkeljc.
Dus enerzijds zijn de helft van de punten die IK als bezwaar opbreng (zie de 3 *'tjes)kunnen geheel verzonnen zijn door verzonnen cliënteel, of waar zijn maar de reactie van de personen vind ik écht ongelooflijk (neem dit woord letter, zo gek dat ik het niet geloven kan).

Daarom lijkt het mij logischer dat dit een complot is van pcwinkeljc die allerlei reacties en situaties schetst maar dan uiteindelijk toch nog een mooi einde teweeg brengt in de vorm van geld retour of product uiteindelijk ontvangen.
Waarom vraag je misschien af? Waarom jezelf zo in de slijk slepen? Zodat mensen toch de gok gaan wagen om een goedkopere tablet te krijgen. Vanuit de ervaringen van de huidige klanten lezen ze dat het nogal een rommelige weg kan zijn, maar dat er wel een happy end aan vast zat. Dus zijn niet te snel geneigd om te gaan roepen oplichting.
Vergezocht toch? Zo ongelooflijk vind ik de vergevensgezinde reacties van pcwinkeljc's klanten.

Wassenju, welke reden gaf de heer Crijnen dan aan waarom de tablet vertraagd zou zijn?
Want een andere plausibele verklaring zou zijn dat de heer Crijnen zelf in afwachting is van de specifieke tablet die van de vrachtwagen moet af vallen. Soms is dat gewoon helemaal afhankelijk van de mogelijkheden die gecreëerd kunnen worden voor opportunisten.
Helaas is het tegenwoordig noodzakelijk erg sceptisch te zijn en dan is de opmerking van Linoge een schot in de roos.
Opvallend is wel dat ze allemaal een puntje van kritiek hebben, maar uiteindelijk wel zeer tevreden en begripvol zijn.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

We zijn niet zuur maar verstandig en bij de les!

Ik vertrouw heel meneer crijnen niet....

En van mij zou je geen goede reactie krijgen,als ik toch weken op mijn artikel moet wachten door een vaag excuus ,bij iedereen wel een andere ???

En zelfs een kop koffie maakt dat niet goed....betaal wel iets meer..en koop hem bij gerenomeerde zaak.
En drink dan thuis wel een lekkere nespresso....

is niet zuur maar verstandig...en bij de les.

Dit is een forum om goede ,slechte reactie's neer te zetten en om mensen voor bepaalde dingen in te lichten op consumenten gebied.
En ja helaas komt dit er niet zo positief uit...
En neeeee ik ben nog nooit opgelicht,ben ik iets te oplettend voor,sorry

MAXIEM

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MAXIEM »

rozemarijntje

Ten dele ben ik het helemaal met je eens.

Met collegiale groet, Maxiem.

Gesloten