LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over Mediamarkt

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door eleven »

ciske schreef:Jij noemt MM toch positief?? Ik persoonlijk vind het een snertwinkel waar slecht personeel werkt. Ik ga liever naar een andere winkel. Ik zal daar nooit iets kopen. Als een ander dat doet, moet die dat zelf weten.
Als je daar niets koopt, dan heb je ook geen ervaring hoe het reilt en zeilt.
Om het een snertwinkel te noemen, omdat niet de eerste beste verkoper op jou afkomt, als je de winkel betreed, is kort door bocht.
Misschien eerst informeren op internet, wat het product is/doet, dan heb ik een verkoper alleen nog nodig, in welk regaal het product staat.Simpel!

Dat is mijn ervaring met MM. :wink:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door ciske »

Als je daar niets koopt, dan heb je ook geen ervaring hoe het reilt en zeilt.
Owh, waar staat dat ik er nooit iets gekocht heb?? Ik weet waar ik over praat. ik vind het een snertwinkel!!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door ciske »

snuffel1 schreef:Nogmaals ik heb het over de webshop niet over de winkels.

Dan nog, maar als jij tevreden ben dan is het toch goed?

Dutch_Polo
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 nov 2012 11:01

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door Dutch_Polo »

Bij een winkel als de Mediamarkt kom je ook niet voor de goede Service. Daar kom je gewoon om snel en goedkoop je spullen te halen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door ciske »

Dutch_Polo schreef:Bij een winkel als de Mediamarkt kom je ook niet voor de goede Service. Daar kom je gewoon om snel en goedkoop je spullen te halen.

Nou zo goedkoop zijn ze niet, en ik betaal liever iets meer voor goede service:-)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door ciske »

ciske schreef:
snuffel1 schreef:Quoten is zo grappig maar eleven voeg je ook nog iets toe?????

Niet echt :lol: Joh als jij tevreden over MM bent, maak je dan niet druk.

Snuffel , nogmaals als jij tevreden bent, dan gewoon lekker blijven. Dat ik er eens een miskoop heb gedaan, doet voor mij beslissen dat het een slechte winkel is. Wat een ander zegt moet je gewoon naast je neerleggen. Is trouwens maar goed dat ieder een andere smaak heeft.

dveekeren
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2015 20:25

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door dveekeren »

Een tv besteld bij de webshop. Eerst is men al niet flexibel met het uitleveren. Na keuze thuis is de keuze bij een winkel niet meer mogelijk.... En wanneer ik uit teleurstelling de bestelling annuleer wacht ik al meer dan 3 weken op een terugbetaling van ruim € 600,- !!!!. 'Klanten' service is uiterst onvriendelijk op een enkeling na. Men kan en mag niets. Men wil geen ook geen oplossing bieden.
Klachten mogen alleen per mail worden verstuurd. Deze krijgen status opgelost op het moment dat ik bel met de klantenservice als ik vraag naar een status van het product.

Gesloten