LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vanish oxy action

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Ik gebruik Vanish en ben erg tevreden, mijn zoon werkt in de metaal en die kleren krijg je met een gewoon wasmiddel nooit helemaal schoon maar met een schepje vanish bij het gewone wasmiddel worden ze veel schoner, of altijd alles overal uit gaat weet ik niet maar mij bevald het erg goed, en allergisch kun je ook zijn voor een gewoon normaal wasmiddel en zelfs voor een zwitsal babyzeepje en daarop staat het ook niet vermeld. :wink:

castricum
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2007 19:31

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door castricum »

Heb enige tijd geleden oxy action gebruikt op een rokje waar een
vlek van rode wijn in is gekomen. Ik heb een sopje gemaakt van
oxy action en dit 2 uur laten intrekken. Tot mijn verbazing bleken
er allemaal kleine gaatjes in mijn rokje te zitten op de plek waar
ik oxy action had laten inweken. Met de firma contact opgenomen
en 50 euro retour gekregen met de mededeling dat we er
geen melding van mochten maken. Heb dat ook verder niet ge-
daan, maar nu blijkt toch wel uit reacties van meerdere mensen
dat dit toch echt geen wondermiddeltje is.

Dinie
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 jun 2006 14:21
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Dinie »

Het blijkt ook dat de reacties verdeeld zijn. Slechte ervaring en goede. Dat heb je met alles. Heb mijn gaspitten in soda gezet om ze goed schoon te krijgen zijn zwart uitgeslagen. Dus gewoon fout van mij. ook dat rokje niet na enkele minuten waarschijnlijk gecontroleerd. dus net als mijn gaspitten eigenlijk naar de filistijnen. Vanisch zijn schuld of eigen schuld, Mijn pitten soda's schuld of mijn schuld.
Dit is niet als een vervelende mail bedoeld maar gewoon om te laten zien dat menesen het vaak niet eens zijn met elkaar. Jammer maar och toch ook niet saai. :wink:
groetjes Dinie

hunni050
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 jul 2004 01:25

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door hunni050 »

Ik hoorde van mijn thuishulp dat wanneer je van die bruistabletten, waarmee je kunstgebitten kan schoonmaken, in een bakje doet met je wasgoed en je laat dit 24 uur staan dat vlekken als sneeuw voor de zon verdwijnen vanish betekent verdwijnen maar het enige wat ermee verdwijnt is je goede geld en het kan allemaal veel goedkoper. Ik laat mij op geen enkele manier verleiden tot het kopen via televisie.

Leo75
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mar 2007 16:53

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Leo75 »

Je wordt met dit spul toch genept waar je bij staat! Neem nou dat reclamespotje op TV: op een gegeven moment zie je een PLASTIC tuinslang liggen op een terras, dan zie je een hand die de slang optilt, en wat zie je: roestplekken!!! Dan vraag ik je! Als een fabrikant de consument op die manier als een stommeling beschouwt, dan is dat product ook niet te vertrouwen!

dex
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 aug 2006 15:59

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door dex »

Per ongeluk kwam ik er achter dat Dreft Afwasmiddel een uitstekend middel is tegen welke vlek dan ook. Mijn zoon kwam 15 jaar geleden van schoolreisje terug met een nieuwe jeans vol gras- en aardevlekken. Ik heb de broek natgemaakt en er Dreft Afwasmiddel op gedaan. Met de afwasborstel heb ik de broek geboend en daarna direct in de wasmaschine gestopt. Op 40graden werd de broek brandschoon! Ik heb een bootje met dieselmotor en kom regelmatig terug met smeer- en olievlekken. Ook daarvoor geldt bovenstaande. Meestal gaat het er helemaal uit. Let wel op dat je de kleding na behandeling direct wast. Niet inweken dan komen er bleekvlekken. Niet teveel gebruiken ook anders loopt de wasmachine over. Bij mij geen probleem gezien ik tegels op de vloer heb, maar bij parket of laminaat geen aanrader. In de loop der jaren heb ik de behandeling iets aangepast. Ik heb een extra lege Dreftfles waar ik een bodempje in doe, aanvul met wat water en dat doe ik op het natgemaakte kledingstuk. Hierdoor heb je er minder van nodig. Wel boenen hoor. Want eenmaal gewassen komen de vlekken er nooit meer uit.

stoopwafeltjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2006 14:28

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door stoopwafeltjes »

mijn was is altijd lekker wit maar dacht hey vanish maakt het nog witter!!!!!!!!!
maar niet dus het wit ging er eerder minder van worden .
Toen ik belde zeiden ze sdorry mevr dan is de was te warm of te koud geweest???????
raar ik was al meer dan 25 jaae weet dus wel wat kan en niet kan..
ok de gewone vanish gebruik ik niet meer.
Ik had kleertjes van mijn kleinkinderen in de week gezet nou ze zaten er nog net zo in als voorheen,ook in de wasmachiene werkt het niet de vlekken gaan er NIET uit ook niet met voorwas.
Het enige wat wel helpt is biotex inweek en voorwas dat werk beter en goedkoper :lol:

Ramoncito
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 okt 2009 17:35

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Ramoncito »

Mensen willen altijd graag opgelicht worden..

Oma had vroeger 3 potjes in een hanger aan de muur, er stond op: Zand, Zeep en Soda. Soda kost 50ct per kilo en je krijgt er alles mee schoon. Een schepje soda bij de afwas en alles wordt brandschoon, herinneren we ons de 'klopper' waar een stuk zeep in zat nog? Dat was groene zeep, échte groene zeep. Nog steeds te koop bij het Kruidvat maar soms ook heel goedkoop bij de Action (olijfoliezeep, 35ct). Even 'kloppen', een schepje soda erbij en de afwas was schoon.

Witte (kook)was doe je met soda. Soda is een soort zout. Je witte was zal er witter dan wit uitzien. Maar ja, er zit dan natuurlijk niet zo'n fantastisch geurtje aan hè.. Toch maar een pak waspoeder van 14 euro per kilo kopen dan..

Vanish is Soda.

Kijk maar op de verpakking: natriumcarbonaat en een beetje bleek.

smoebel
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mei 2013 19:57

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door smoebel »

ik ben lid geworden vn the insiders en mocht vanish oxi ontdekken zun zende mij proefpakket op------->na het testen mijn resultaat mijn grouw vestje werd idd witter maar helaas met mijn andere was verdwenen niet alle vlekken(VERFOLIE) en ook niet na 3keer proberen , het product is goed voor veel soorten doelstellingen maar zoals met alles het perfecte product voor alles is nog niet uit gevonden . het deed mn was wel witter zien ,recentere vlekken gingen er gemakkelijk EN hij rook zalig .
mijn ervaring zeer tevreden :D

Tempe
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2013 01:53

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Tempe »

Bericht gedateerd 10-09-2013
Ik heb overal jeuk en galbulten en wat al niet meer.Dit is echt gemeen spul zou moeten verboden worden om te verkopen.Ben nu met allergie kuur bezig die duurt 5 dagen.Je voelt je echt geen mens meer als je hiervoor allergisch bent.Je kan niet slapen, je bent 4 keer per dag onder de douche want je staat in brand zovoelt het.Ben ook bijna flauw gevallen bij 1e nacht douchen om 4.00.Gelukkig dacht mijn vrouw eraan dat zij dit spul had geprobeerd.Mijn handen en voeten ook zijn opgezwollen.Rotspul.
En het werkt ook niet eens goed.

Gesloten