LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Lemon Power Patch

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Robert1974
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jul 2014 20:45

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Robert1974 »

Dus u vind het geen misdadige praktijken en onder valse voorwendselen een product abbonnement aansmeren ?
Werkt u voor lemon power patch ?

Robert1974
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jul 2014 20:45

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Robert1974 »

http://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrie ... ereenkomst

Een voorbeeldbrief die u kunt sturen naar dit bedrijf

mh73

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door mh73 »

Robert1974 schreef:Dus u vind het geen misdadige praktijken en onder valse voorwendselen een product abbonnement aansmeren ?
Werkt u voor lemon power patch ?
Nee, als de voorwaarden die hierboven staan bij de aanbieding vermeld staan, is het gewoon een kwestie van hebberigheid bij het lezen van het woord 'gratis' en dan niet verder kijken dan je neus lang is.
Het proefpakket is gratis, je kunt er daarna ook nog vanaf zoals te lezen is in de voorwaarden. Dus in zoverre geen valse voorwendselen. En als je niet leest en niet handelt naar de voorwaarden, zit je aan een abonnement vast. Natuurlijk is dat de opzet van het bedrijf, want die weten natuurlijk heel goed dat de helft van de mensen niet goed leest, maar zeker geen misdadige praktijken maar eigen schuld dikke bult.

En die laatste zin is zo kinderachtig. Die zien we vaak voorbij komen de laatste tijd. Als iemand een reactie geeft die niet in je straatje past, tja, dan maar kinderachtig reageren. Je doet maar hoor. :lol:

joangel
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2014 20:37

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door joangel »

Bij mij hebben ze een incasso op mijn nek gezet. Ook ik dacht hééé... gratis proefpakket testen.
Na een week ook gestopt, was niks. en eigenlijk vergeten, tot ik een mail kreeg dat ik moest betalen. Uhhh... Hoezo? Je moest t terug sturen na 2 weken. O, waar staat dat dan? Ik alsnog terug gestuurd want t was niks en hielp niks. Maar dan nog moeten betalen. Lees maar.

Behandeling dossier betreft Dossiernummer: 301256 / Klantnummer: 33198‏
van Hoek & Partners Incassoservices B.V. ([email protected])

info@vhp-debtcollect.


Geachte heer / mevrouw,

Dossier: 301256
Betalingskenmerk: 4408-3012-5617-0220
Totale vordering: € 108,35

Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud kan ik u het volgende meedelen:

U heeft inderdaad de zending toegezonden naar mijn opdrachtgever, echter heeft deze retour zending niet tijdig plaats gevonden. Hierdoor zijn de kosten voor de eerste maand van uw rekening gehaald. Hierna is het abonnement geannuleerd, maar de kosten voor het eerste pakket dienen wel voldaan te worden. Indien u de patches toch wil hebben, kan mijn opdrachtgever een herstelzending maken.

Wij verzoeken en sommeren u bovengenoemd bedrag per omgaande over te maken op ING rekeningnummer NL54INGB0673034615 of ING rekeningnummer NL64INGB0004552436 t.n.v. Stichting Derdengelden van Hoek & Partners, onder vermelding van uw dossiernummer of betalingskenmerk: 4408-3012-5617-0220. Indien u in gebreke blijft hebben wij opdracht tot gerechtelijke incasso over te gaan, waarvan de kosten geheel ten uwe laste komen. Tevens zal daarbij aanspraak gemaakt worden op de rente vanaf de vervaldatum van de factuur tot aan de dag der algehele voldoening.

Betaal nu eenvoudig en betrouwbaar via iDeal. Ga hiervoor naar http://www.betalingdoen.nl.
Gebruik voor de betaling uw unieke Gebruikersnaam:

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd, teken ik,

Met vriendelijke groet,
Van Hoek & Partners Incassoservices B.V.
Postbus 3469
5203 DL 's Hertogenbosch
Tel: 073 6430408
Fax: 073 6428875
Website: http://www.vanhoek-partners.nl
eMail: [email protected]
Laatst gewijzigd door Radar op 20 aug 2014 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: aangepast door Moderator. Persoonsgegevens verwijderd.

Heel Boos
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2014 22:13

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Heel Boos »

Zit nu in dezelfde situatie. Heb een proef pakketje besteld, wordt belast voor euro 59,95. Direct gestorneerd. Heb al 2 ( dreig) mails gehad. Zij reageren niet op het contactformulier. Ik betaal niet!!!!!
Zij kunnen dreigen met een incassobureau en later met een deurwaarder. Maar laat me ( jullie ook niet) bang maken. Een deurwaarder kan alleen via een rechtbank en die wil ik wel spreken over dit soort praktijken.. Ook kan ik het doorsturen naar mijn rechtsbijstandverzekering, maar voor dit bedrag wil ik dit niet doen. Dit soort praktijken is te erg voor woorden!!!!

DenizW
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2014 13:01

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door DenizW »

Ik heb tijdens mijn studie geleerd ALTIJD de algemene voorwaarden te lezen! Het is niet altijd leuk maar hierdoor voorkom je bovenstaande praktijken. Ik heb zojuist op de site gekeken en er wordt duidelijk vermeld in de algemene voorwaarden dat je binnen 14 dagen moet retourneren en anders automatisch een abonnement krijgt. Dit gaat hetzelfde met bepaalde proefabonnementen op kranten e.d.

Als ze inderdaad een incassobureau in de arm hebben genomen en de rechter oordeelt puur feitelijk dan hebben ze voldaan aan de eisen om kenbaar te maken wat de voorwaarden zijn van het proefpakket. Hopelijk voor de mensen kijkt hij ook naar de redelijkheid en billijkheid van de aanbieding maar anders moeten de kopers gewoon betalen. Als je het via de rechter laat lopen, inclusief deurwaarderskosten, wettelijke rente, dagvaardingskosten, betekeningskosten en griffierechten. Dat bedrag loopt dus al snel op naar het 5 dubbele! Succes ermee allemaal..

Luchthoofd
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2014 17:29

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Luchthoofd »

Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik ben ook via een gratis proef pakket in de problemen gekomen. Bij de aanbieding stond niets over verdere kosten. Ik heb het bedrag gestorneerd, gebeld en gemaild met hun. En met "uitzondering" willen ze de 3 maanden stop zetten maar de eenmalige kosten van 60 euro moet ik toch echt betalen zeggen ze. Ze melden steeds dat ze de voorwaarde nog gemaild hebben en zo maar dat is niet zo.

Nu krijg ik deze mail:
U heeft op 07-07-2014 online een Lemon Power Patch verpakking besteld. Na ontvangst van het product heeft u de mogelijkheid gehad om het product 14 dagen gratis uit te proberen.

U bent tijdens de bestelling overeengekomen (actievoorwaarden) dat wanneer u niet tevreden zou zijn met het product, u het (restant) binnen een periode van 14 dagen zou retourneren. Dit heeft u niet (tijdig) gedaan.

Wij hebben de productkosten (€ 59,95) vervolgens in rekening gebracht en het Lemon Power Patch weight loss plan bestaande uit 3 maandzendingen geactiveerd. Echter, volgens onze gegevens heeft u het bedrag gestorneerd.

De kosten van dit pakket dienen alsnog betaald te worden. Wanneer u dit doet wordt bij wijze van uitzondering het Lemon Power Patch Weight loss plan stopgezet en ontvangt u geen verdere vervolgzendingen. Wij verzoeken u het totaalbedrag binnen 15 dagen na dagtekening te betalen, anders zijn wij helaas genoodzaakt om € 5,00 administratiekosten in rekening te brengen.

Het openstaande bedrag:
Hoofdsom
Administratiekosten
€ 59,95
€ 0,00
TOTAAL
€ 59,95
Direct betalen via iDeal

Wanneer u op de bovenstaande button klikt wordt u direct doorgezet naar een beveiligde iDeal betaal-omgeving. Hier kan u het openstaande bedrag betalen.

Wij willen u er op attenderen dat wanneer de betaling uitblijft, wij het recht hebben om conform de wet WIK 2012 incassokosten te rekenen met een minimum van € 40,00.
Volgens mij kunnen ze mij wettelijk niets maken omdat ik nergens akkoord op heb gegeven schriftelijk of mondeling. Tevens het feit dat ze afzien van de overige 2 maanden doet mij ook denken dat ze geen grond hebben om op te staan, waarom zouden ze dat anders doen.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door dhc »

Als je dat de denkt...veel succes. Ik doe even een voorspelling:
Je gaat dit verliezen, en betalen ga je! Ofschoon het een verwerpelijk bedrijf is, heb je nagelaten tijdig op te zeggen. Je gaat zonder tegenbericht dus accoord met de alg. voorwaarden..
Nu alsnog opzeggen,de vordering betalen en voortaan lezen, lezen en lezen....

SharonaY
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2014 22:29

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door SharonaY »

Jeetje jongens wat een ellende..
Ook ik kwam via Facebook op de site om het gratis proefpakket te bestellen (wat ik, stom, ook heb gedaan), echter kwam de intelligentie pas na de bestelling om eens rond te neuzen op t internet wat ik hierover kon vinden en zodoende kwam ik hier. Heb direct via het contactformulier (zo'n 15 minuten na het plaatsen van de bestelling) gevraagd de bestelling te annuleren.

Na het lezen van al jullie verhalen ben ik hevig aan het hopen op een goed antwoord van hun kant,
voor de rest, heel veel succes ik ben benieuwd hoe het afloopt!

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Jolijn »

Je kunt altijd nog 'niets ontvangen' in de strijd gooien.
't Wordt tenslotte gewoon met brievenbuspost ( a €6,95 voor de verzendkosten :roll: ) verstuurd, dus wie kan bewijzen dat het ook aankomt?

Verder is het idd te dom voor woorden, dat na alle tv uitzendingen, berichten op fora enz. enz.over dit soort praktijken (veel producten zijn Lemon Patch voorgegaan) er mensen zijn die hier in trappen en never nooit iets horen en/of zien, tot ze zelf het haasje zijn.

Vlierveld
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2014 09:09

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Vlierveld »

Ik heb het proefpakketje van Lemon Power Patch binnen 14 dagen retour gestuurd en nu zeggen zij dat ze het niet hebben ontvangen. De 1e levering na het proefpakketje hebben zij toch automatisch geïncasseerd. Dit bedrag heb ik gestorneerd en een blokkade op hun rekening gezet. Ze vragen nu of ik een bewijsje van de retourzending heb?! Als Lemon PP een antwoordnummer beschikbaar had gesteld of in hun voorwaarden opneemt dat men aangetekend moet retourneren, dan kan men om een retourbewijs vragen. Maar post wat gewoon in de brievenbus past ( zoals zij het ook doen voor €6,95), daar krijg je geen retourbewijs van! Ze konden alle verdere zendingen wel annuleren, maar de zending waarvan ik de betaling heb gestorneerd, dien ik volgens hun wel te betalen.

mh73

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door mh73 »

Vlierveld schreef:Ik heb het proefpakketje van Lemon Power Patch binnen 14 dagen retour gestuurd en nu zeggen zij dat ze het niet hebben ontvangen. De 1e levering na het proefpakketje hebben zij toch automatisch geïncasseerd. Dit bedrag heb ik gestorneerd en een blokkade op hun rekening gezet. Ze vragen nu of ik een bewijsje van de retourzending heb?! Als Lemon PP een antwoordnummer beschikbaar had gesteld of in hun voorwaarden opneemt dat men aangetekend moet retourneren, dan kan men om een retourbewijs vragen. Maar post wat gewoon in de brievenbus past ( zoals zij het ook doen voor €6,95), daar krijg je geen retourbewijs van! Ze konden alle verdere zendingen wel annuleren, maar de zending waarvan ik de betaling heb gestorneerd, dien ik volgens hun wel te betalen.
Tja, de verzender is altijd verantwoordelijk. Als je zelf iets besteld dat gewoon met de post komt en je ontvangt niets, dan trek je toch ook aan de bel bij degene die het verstuurd heeft. Je hoeft het niet aangetekend te versturen, maar doe je het niet, dan heb je dus geen verzendbewijs.

Gewoon niet meedoen met dit soort dingen.

Rita051972
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2014 11:15

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Rita051972 »

Ik ben er dus ook ingetrapt. Hetzelfde verhaal.... ook een bericht via Facebook over een gratis proefpakket. Heel simpel, pijnloos en gratis, je hoeft alleen maar 5,95 verzendkosten te betalen. Om dat te kunnen afschrijven vroegen ze om mn bankrekeningnummer. Er stond ook nog bij dat ze graag wilden horen hoe mijn ervaring met de Lemon Power Patch zou zijn, zo leek het of het nog in de uitprobeerfase zat waarin ze inderdaad mensen benaderen om het gratis uit te proberen. Vanochtend zag ik in ene een bedrag van 59,95 euro afgeschreven van Stichting Pay.nl. Ik maar denken wat dat kan zijn, zie ik bij onderwerp white power lemon patch staan. Wel verdo.... dus toch! Ook ik ben er in getrapt. Ik heb direct het bedrag gestorneerd, maar ook ik zal wel gezeur krijgen, als de andere reacties mag geloven. Zulke ongelooflijke misleidende advertenties zouden verboden moeten worden, dit is weer typisch een geval van de hele kleine lettertjes lezen, maar goh wie doet dat nou als je zo'n advertentie ziet. Er staat toch heel duidelijk "gratis uitproberen" en "u hoeft alleen maar de verzendkosten te betalen". Ik heb nog zo gekeken of er niet een addertje onder t gras zat, maar kon niet direct iets vinden.

Wat mij betreft mag TROS RADAR er een aflevering aan wijden!

Redcardinal
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 aug 2014 11:34

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Redcardinal »

Het is gewoon misleidende reclame. Je zit echt niet zomaar ergens aan vast, die voorwaarden zijn niet rechtsgeldig. Daarnaast heb je een wet in NL waarbij je nooit langer dan1 maand ergens aan vast zit. Ik heb hen een mail gestuurd waarin ik hen vraag met bewijs op de proppen te komen dat ik ergens een overeenkomst heb ondertekend of akkoord voor heb gegeven. Dat kunnen ze natuurlijk niet. Dus kreeg meteen antwoord dat de levering word stop gezet als ik het laatste pakket terug stuur. Dat heb ik gedaan in een ongefrankeerde envelop, laat hen zelf maar lekker opdraaien voor de porto kosten met hun oneerlijke verkoop methodes. Rekening geblokkeerd en geld dat was al gestorneerd.
En discussies op dit forum of je wel of niet iets gratis mag aanvragen, niet moet geloven in grappige afslank stickers, gezonder moet eten en bla bla. Het doet er niet toe. Oneerlijke verkoop methodes als deze is wat ter discussie staat. En dat is het. Surf anders zelf even naar hun website en probeer daar eens te vinden dat het om een vervolg gaat van 3x zending A 60 euro per keer ? Daarnaast zeggen zij een maand gratis, maar je moet het na 14 dagen terugsturen.... Tis gewoon een smerige verkoop truuk.


Redcardinal
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 aug 2014 11:34

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Redcardinal »

Overigens het is niet dom als je er intuint. Je handelt ter goeder trouw, en verwacht gewoon niet dat er mensen zijn die op deze manier met andere mensen en hun geld omgaan. Mensen verwijt je zelf AJB niets. Het is gewoon zeer sluw opgezet. Eerlijke mensen trappen daar in, geen domme.

Redcardinal
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 aug 2014 11:34

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Redcardinal »

Ja binnen 2 minuten als je er bewust naar gaat zoeken. Zou er dan niet bij het kopje FAQ ,heel groot :Voorwaarden oid moeten staan? Bij de home page zie ik echt nergens iets staan, en dat is vaak waar je gaat kijen...als je te goeder trouw uitgaat van EERLIJKE producten en bedrijven.

mh73

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door mh73 »

Redcardinal schreef:Ja binnen 2 minuten als je er bewust naar gaat zoeken. Zou er dan niet bij het kopje FAQ ,heel groot :Voorwaarden oid moeten staan? Bij de home page zie ik echt nergens iets staan, en dat is vaak waar je gaat kijen...als je te goeder trouw uitgaat van EERLIJKE producten en bedrijven.
Dat is onzin. Ja, ze proberen met het woord 'gratis' klanten binnen te halen. Maar ieder weldenkend mens weet dat niets gratis is in deze wereld en je kan binnen no-time de actievoorwaarden vinden. Kom dus niet aanzetten met: ik kan nergens vinden dat... Je hebt er gewoon niet naar gekeken en nu ga je klagen.

Redcardinal
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 aug 2014 11:34

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Redcardinal »

Lemon power patch misleid
Stuur hen een mail waarin je vraag om een bewijs van de overeenkomst die je met hen heb gesloten. hebben ze natuurlijk niet. Hoe zij het stellen is natuurlijk niet rechtsgeldig. Laat je niet intimideren door hun wijze van aanschrijven . Boek je geld terug, blokkeer de rekening en stuur hun meuk terug in een ongefrankeerde envelop, zodat ze zelf voor de porto kosten opdraaien.

Iedereen die in de topics claimt dat je hebberig, bent , simpel, anders moet afvallen, beter moeten lezen en blablabla. Daar gaat het niet over. Elke Hollander houdt van gratis :-)
Het is gewoon een smerige manier van verkopen en misleiding, en ja de voorwaarden staan ergens in heel erg kleine lettertjes verstopt, dus je had het kunnen weten....ofzo. Mensen die eerlijk zijn en te goeder trouw handelen verwachten dit ook vaak van hun omgeving. hoe lemon power patch handelt is niet integer en het is een vieze sluwe verkoop techniek om mensen hun geld afhandig te maken.

Redcardinal
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 aug 2014 11:34

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Redcardinal »

mh73 schreef:
Redcardinal schreef:Ja binnen 2 minuten als je er bewust naar gaat zoeken. Zou er dan niet bij het kopje FAQ ,heel groot :Voorwaarden oid moeten staan? Bij de home page zie ik echt nergens iets staan, en dat is vaak waar je gaat kijen...als je te goeder trouw uitgaat van EERLIJKE producten en bedrijven.
Dat is onzin. Ja, ze proberen met het woord 'gratis' klanten binnen te halen. Maar ieder weldenkend mens weet dat niets gratis is in deze wereld en je kan binnen no-time de actievoorwaarden vinden. Kom dus niet aanzetten met: ik kan nergens vinden dat... Je hebt er gewoon niet naar gekeken en nu ga je klagen.
Ja ik ga klagen. gek joh. 3x 60 euro willen ze daarna van je rekening schrijven.Ga ik van klagen, echt heel raar. Ik heb net ook 2 weken gratis het Parool gehad, kreeg daarna echt geen abbo van een jaar...verplicht, want in kleine lettertjes. ...En het is net hoe je het stelt , natuurlijk willen ze klanten binnen halen. En dat mag. Want als het inderdaad geweldig is dan neem ik misschien wel meer af. Das niet zo vreemd, dat doen bedrijven. dan mag je BV 2 weken lang gratis hun krant lezen, en als je het dan een leuke krant vind dan abonneer JE JEZELF erop. Niet hun!

Gesloten