LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Lemon Power Patch

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Redcardinal
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 aug 2014 11:34

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Redcardinal »

dhc schreef:Als je dat de denkt...veel succes. Ik doe even een voorspelling:
Je gaat dit verliezen, en betalen ga je! Ofschoon het een verwerpelijk bedrijf is, heb je nagelaten tijdig op te zeggen. Je gaat zonder tegenbericht dus accoord met de alg. voorwaarden..
Nu alsnog opzeggen,de vordering betalen en voortaan lezen, lezen en lezen....
Nee hoor je zit in nl echt niet zo op deze wijze ergens aan vast.Je heb niets ondertekend voor akkoord. Zowiezo in NL opzeg termijn van max een maand.

Redcardinal
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 aug 2014 11:34

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Redcardinal »

En als je hen terug intimideer met feiten en kennis ontvang je als het goed is vanzelf de volgende mail.ze weten heus wel dat ze fout zitten.

Goedemiddag mv....



We hebben uw klacht op klachtenkompas verwerkt en zodra we uw zending hier weer retour ontvangen zullen we uw abonnement helemaal afsluiten en de maningen voor u stopzetten.

Als u hiermede akkoord gaat zou u dan zo vriendelijk willen zijn om de status op klachtenkompas ook aan te passen.

Hopende u hiermede voldoende van dienst te zijn geweest,

Klantenservice Lemon Power Patch

mh73

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door mh73 »

Redcardinal schreef:Ja ik ga klagen. gek joh. 3x 60 euro willen ze daarna van je rekening schrijven.Ga ik van klagen, echt heel raar. Ik heb net ook 2 weken gratis het Parool gehad, kreeg daarna echt geen abbo van een jaar...verplicht, want in kleine lettertjes. ...En het is net hoe je het stelt , natuurlijk willen ze klanten binnen halen. En dat mag. Want als het inderdaad geweldig is dan neem ik misschien wel meer af. Das niet zo vreemd, dat doen bedrijven. dan mag je BV 2 weken lang gratis hun krant lezen, en als je het dan een leuke krant vind dan abonneer JE JEZELF erop. Niet hun!
Ik zal het je nog een keertje uitleggen. Door gebruik te maken van deze aanbieding ga je akkoord met de voorwaarden. Moet je ze natuurlijk wel even lezen. Daar staat alles duidelijk in. Ook dat het abonnement maandelijks opzegbaar is.

Ik begrijp dat je boos bent. Bedenk dan dat dit een les is, gratis bestaat niet. Kijk naar de voorwaarden. Soms zijn de dingen anders dan ze lijken. En er is ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid.

Redcardinal
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 aug 2014 11:34

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Redcardinal »

mh73 schreef:
Redcardinal schreef:Ja ik ga klagen. gek joh. 3x 60 euro willen ze daarna van je rekening schrijven.Ga ik van klagen, echt heel raar. Ik heb net ook 2 weken gratis het Parool gehad, kreeg daarna echt geen abbo van een jaar...verplicht, want in kleine lettertjes. ...En het is net hoe je het stelt , natuurlijk willen ze klanten binnen halen. En dat mag. Want als het inderdaad geweldig is dan neem ik misschien wel meer af. Das niet zo vreemd, dat doen bedrijven. dan mag je BV 2 weken lang gratis hun krant lezen, en als je het dan een leuke krant vind dan abonneer JE JEZELF erop. Niet hun!
Ik zal het je nog een keertje uitleggen. Door gebruik te maken van deze aanbieding ga je akkoord met de voorwaarden. Moet je ze natuurlijk wel even lezen. Daar staat alles duidelijk in. Ook dat het abonnement maandelijks opzegbaar is.

Ik begrijp dat je boos bent. Bedenk dan dat dit een les is, gratis bestaat niet. Kijk naar de voorwaarden. Soms zijn de dingen anders dan ze lijken. En er is ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid.
Ik begrijp dat je denkt dat je slim bent. Maar ik zal het je nog een keertje uitleggen. Het is misleiding en dat mag niet.Dat doen ze om domme mensen zoals ik die niet de tijd nemen om kleine lettertjes op pagina 10 te lezen te beschermen. Deze verkoop wijze is niet legaal,ze hebben juridisch geen poot om op te staan.Gratis bestaat wel, ik heb zoals eerder vermeld het parool net 2 weken GRATIS gekregen. Ze willen dan ik het uitprobeer en dan ZELLLLUUUFFF over ga tot aankoop. EN vergeet niet, de zon gaat elke ochtend op =gratis.
Laatst gewijzigd door Redcardinal op 06 aug 2014 19:34, 3 keer totaal gewijzigd.

Redcardinal
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 aug 2014 11:34

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Redcardinal »

Grappig toch. De overheid vind het blijkbaar ook geen stijl en misleiding.
Vooral het NOS artikel is aan te raden. En er staat een link in naar een goede voorbeeld brief.Die even opsturen naar de lemon heads factory en je bent direct klaar met ze. Al die neerbuigende meningen van die mensen die zo slim zijn om wel ergens achterin de voorwaarden van elk contract te gaan lezen en nooit iets gratis bestellen of gewoon al slank zijn (you lucky basterds!), bedankt voor al opbouwende en vooral ook hulpzame mails aan al die mensen die zo dom waren hier in te trappen en blijkbaar hun tijd anders besteden dan het lezen van gehele webpagina's en contracten.(ik beken ik ben blond). :shock:
Dus dan de onderstaande links voor allen die net zo blond en dik als ik zijn. Go get them tigers! :lol: :lol: :lol:

http://www.consumentenbond.nl/juridisch ... oduct/http://
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... g-van-een-
http://nos.nl/artikel/606995-consuwijze ... et-altijd-
http://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrie ... ereenkomst

en anders ff googlen!
Laatst gewijzigd door Redcardinal op 06 aug 2014 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Jolijn »

http://www.trosradar.nl/consumentenhulp ... brief/113/
Rita051972 schreef: Wat mij betreft mag TROS RADAR er een aflevering aan wijden!
Is al zo vaak gedaan en zijn ook topics over op dit forum te vinden; niet met Lemon Patch, maar dezelfde werkwijze.

sjohie schreef:Dit soort praktijken steekt al jaren de kop op, en elke keer hebben de mensen de grootst mogelijke ellende om er van af te komen. Vaak tot ze een keer onderwerp zijn bij Radar of Kassa, of dat die Alberto Stegeman in de voortuin opduikt met een camera ploeg. Dan is het even een half jaartje stil, en begint iemand anders weer met hetzelfde riedeltje, met een iets ander product .

Heidy18578
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2014 14:13

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Heidy18578 »

Nou ik ben er ook ingetrapt... Ja ik weet het... HEEL ERG DOM!!!!

Maar nu het volgende. Ik heb deze 8/7 besteld... Duurde zo wie zo lang erg lang voordat ik het binnen had maar goed dat terzijde. Nu wil het zo zijn dat mijn vader ondertussen in het ziekenhuis terecht is gekomen met diagnose longkanker met uitzaaiingen in de lymfe. Hij is inmiddels thuis met de letterlijke woorden geniet voor zolang het nog kan.

Ben vandaag eens door de stapel post gaan kijken en ja hoor daar was het pakketje en dacht **** dit moest binnen 14 dagen retour... Ik heb ze gebeld en het hele verhaal uitgelegd. Ze deden niet moeilijk en idd was te laat met retour maar ze konden het abonnement wel stop zetten. Ik zeg nog zal get proefpakket retour sturen maar dit hoefde niet wat het was immers al betaald.

Ik ben dit meteen na gaan kijken en idd de 6,95 is betaald door mezelf maar er is niets van het abonnement afgeschreven... Wederom gebeld, wederom mijn verhaal gedaan en ze ging even kijken. ja het is stop gezet en er is 28/7 een betaling binnen gekomen en ze zei ook het goede banknummer (hun rabo en ik ook)

Dus ik dacht nou ik zal wel scheel zijn maar zei nogmaals ik stuur het toch terug want er is niets afgeschreven. Heb het zelfs met mijn bank opgenomen en door gekeken. Ik zeg ook nog tegen die medewerkster van LPP ik heb nu toch geen slapende honden wakker gemaakt maar dat was niet zo want het was al betaald...

Kijk ik net en ja hoor hebben die viespeuken het net afgeschreven... Dus heb weer maar nu heel boos gebeld... Ik heb wel belangrijkere dingen te doen nu.
Bank gebeld en terug laten halen... Pakket op de bus gedaan met een boze brief met uitleg erbij.

Slaat echt helemaal nergens op...

Heidy18578
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2014 14:13

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Heidy18578 »

Mijn brief overigens...

Geachte Lemon Power Patch,

8 juli jl. heb ik een proefpakket bij jullie besteld voor € 6,95. Vandaag heb ik inmiddels 5 maal met uw medewerksters gesproken.
Ik weet niet wanneer het proefpakket precies binnen gekomen is maar weet wel dat het tijdens de dagen was dat mijn vader in het ziekenhuis lag te vechten voor zijn leven en de diagnose kwam met longkanker met uitzaaiingen. U snapt dat mijn hoofd absoluut niet naar post stond en nog steeds niet staat eerlijk gezegd.

Naar aanleiding van het openen van het pakket kom ik er achter dat het binnen 2 weken retour moest anders zat je vast aan een abonnement van 3 maanden voor €59.95 + verzendkosten. Ik heb hier meteen voor gebeld en dat was geen probleem en het abonnement is meteen stop gezet. Dus ik vraag of ik het terug kan sturen maar dit hoefde ik niet te doen omdat het toch al betaald was. Ik dacht ja klopt voor die 14 dagen maar er zitten er meer in. Dus ik vertel dit ook netjes aan haar. Ze ging het na kijken en kon mij vertellen dat het 28/7 betaald is dmv incasso. Ik heb dit meerdere malen nagekeken en er is niets van mijn rekening afgeschreven. Ik bel vervolgens weer en weer verhaal gedaan en duidelijk gezegd er is niks afgeschreven dus ik stuur het retour. Nee hoefde niet want het was betaald. Dus ik dacht nou ben ik nou zo scheel. Ben het nog een keer na gaan kijken maar ik had gelijk. Weer terug gebeld. Wederom alles verteld en wederom vertel ik dat ik het retour zou sturen… Ik zeg nog maar ik maak nu dus slapende honden wakker!!! Nee was niet het geval want het was al betaald en mocht het houden!!!!
Nu kijk ik net op mijn rekening en ja hoor stelletje viespeuken…. AFGESCHREVEN…. Nou dacht het niet… Heb wederom gebeld en ben boos geworden. Krijg je als antwoord kan ooit tijdje duren… Maar ik heb Rabo en jullie ook dus dat is 123 zo gedaan. O ja dan was het de schuld van de bank. Nou nee ook hoor.

Ik heb potverdorie wel belangrijkere dingen te doen nu dan met jullie in discussie te gaan over een maar stickers die waardeloos zijn. Heb mijn bank gebeld en het terug laten vorderen…
Dus bij deze hebt u uw stickers terug, heb er zelfs maar 1 afgehaald ipv 14. Hoop dat u er wel gelukkig mee word. En dat het hiermee afgedaan is.

Vriendelijke groet,

Heidy Heijboer

Redcardinal
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 aug 2014 11:34

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Redcardinal »

Beste Heidy,
Sterkte in deze moeilijke dagen.
je zit echt nergens aan vast hoor, trap er niet in. Tip blokkeer even hun rekening en storneer bedrag als je dan niet allang had gedaan.
nogmaals je zit nergens aan vast, gebruik desnoods een opzeg brief zoals in een van de linken hier boven in het forum. succes

Grazia026
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2014 12:23

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Grazia026 »

Goed, ook ik dacht: dat ga ik proberen!! En ook zonder de algemene voorwaarden te lezen...
En net voor ik wilde gaan betalen dacht ik:
Hmmm toch maar eens even googelen op deze naam... En tadaaaaa, mijn gevoel was goed. Behoed voor een blunder ie mij enorm veel geld zou kunnen gaan kosten...
Tuurlijk moeten mensen (inclusief ik) de algemene voorwaarden lezen echter vind ik wel dat de advertentie misleidend is. Men zegt dat je GRATIS een pakket mag proberen. Men zal er vanuit gaan dat GRATIS ook GRATIS is (ik dus ook) en dat als het bevalt je zelf bij besteld.
Ik ben in iedegeval blij dat ik NIETS besteld en NIETS betaald heb!!!!
Andere mensen: Succes met terug halen van jullie centen.

Heidy18578
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2014 14:13

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Heidy18578 »

Zo geregeld...

Geachte mevrouw Heijboer,

Wij hebben uw pakket retour ontvangen en zoals eerder afgesproken, zullen wij de betalingsherinneringen stopzetten. U heeft voor de betaling van € 59,95 een storno opdracht geplaatst. Dat betekent dat uw abonnement afgesloten is en u niets meer van ons ontvangt.


Mocht u nog vragen hebben, horen wij dit graag. Vertrouwende u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Klantenservice Lemon Power Patch

Maria Adriana
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 aug 2014 17:03

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Maria Adriana »

Goedenmiddag ook ik ben er ingetuind bij Lemon Power Patch Geachte heer, mevrouw van Opzeeland,

U heeft op 18-07-2014 online een Lemon Power Patch verpakking besteld. Na ontvangst van het product heeft u de mogelijkheid gekregen om Lemon Power Patch 14 dagen gratis te testen en te beslissen of het product bij u past.

U bent tijdens de bestelling overeengekomen dat wanneer u niet tevreden zou zijn met het product, u het complete en/of resterende product binnen een periode van 14 dagen zou retourneren. Dit is niet (tijdig) gebeurd.

Wij zijn er dan ook vanuit gegaan dat u tevreden bent met het product. De productkosten á &euro 59,95 worden in rekening gebracht en het Lemon Power Patch Weightloss plan bestaande uit 3 maandzendingen is geactiveerd.

De vervolgzending ligt inmiddels klaar voor verzending. Nadat het Lemon Power Patch Weightloss plan is afgelopen is het per maand opzegbaar.

Mocht u nog vragen hebben, horen wij dit graag.

Vertrouwende u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Lemon Power Patch

On 2014-08-19 06:24, Mary van Opzeeland wrote:

Goedenmorgen

Ik heb eenmalig een proefpakket aangevraagd voor verzendkosten, blijkt nu tot mijn volle verbazing dat jullie gewoon geld van mijn rekening hebben afgehaald,waartoe ik jullie niet gemachtigd heb.
Het was de bedoeling dat het eenmalig zou zijn, ik heb het teruggeboekt.
Ik wil helemaal geen volgende zending,want het werkt bij mij niet.

Met vriendelijke Groeten

Maria Adriana
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 aug 2014 17:03

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Maria Adriana »

mijn antwoord aan hun:

Geachte heer/mevrouw,


Aangezien er geen sprake is van een door mij verrichte toestemming - ook geen mondelinge toestemming - welke nodig is om een overeenkomst tot stand te doen komen, beschouw ik het door u toestuurde product als ongevraagd. Ik zal deze per omgaande retour sturen.



Zolang u niet slaagt een bewijs van mijn toestemming te verschaffen, zal ik mij niet gebonden achten aan het contract en niet verplicht zijn u iets te betalen.



Ik verzoek u om een reactie binnen twee weken na datum van deze mail en verwacht geen verdere rekeningen van uw bedrijf meer te ontvangen.


Met vriendelijke groet,


M.A. van Opzeeland

En nu maar afwachten wat er van komt, ik wil echt niet betalen

Maria Adriana
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 aug 2014 17:03

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Maria Adriana »

Dit is hun reactie:
Geachte heer, mevrouw van Opzeeland,

Allereerst spijtig dat we u niet hebben kunnen overtuigen van de kwaliteit van Lemon Power Patch.

Feit is dat u ons niet tijdig heeft geïnformeerd. Dit terwijl wij op verschillende momenten op de hoogte hebben gesteld van de voorwaarden die aan deze actie verbonden zijn. (lees: Actiepagina, bevestigingsmail, factuurbrief en de website).

Het is duidelijk dat u de vervolgzendingen verder niet wilt ontvangen.
Wij hebben bij wijze van uitzondering voor u kunnen regelen dat de Lemon Power Patch weight loss plan bestaande uit 3 vervolgzendingen is geannuleerd. De productkosten van de eerste zending á &euro 59,95 kunnen wij helaas niet restitueren, deze zult u gewoon moeten betalen.

Mocht u nog vragen hebben, horen we dit graag.

Vertrouwende u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Lemon Power Patch

On 2014-08-19 12:57, Mary van Opzeeland wrote:
Goedenmiddag

Ik wil dat pakket echt niet hebben en dat heb ik niet begrepen ik stuur het terug en blokkeer de bank
M.A. Van Opzeeland

G4byjansen
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2014 13:58

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door G4byjansen »

Zelfde probleem hier, kwam er tot mijn grote schrik achter nadat ik het besteld had via een site die op Facebook op magische wijze te voorschijn kwam. Normaal gesproken skeptisch, maar deze keer wel interesse om het te proberen. Dom! ! Voornemen om de helft uit het probeer pakket te pakken en de rest zsm terug te sturen. Had al een mail gestuurd naar de bank om het bijbehorende rekeningnummer te laten blokkeren, en 2 boze mails naar de klantenservice van Lemon Patch. In van de mails een consumentenbrief, in een ander de link naar deze website gezet, en dat lijkt te werken; annulering was ineens mogelijk!:

Geachte heer, mevrouw Jansen,

Allereerst spijtig dat we u niet hebben kunnen overtuigen van de kwaliteit van Lemon Power Patch.

Uw bestelling is per direct geannuleerd. Wanneer u de verzend- en administratiekosten á € 6,95 per iDeal heeft betaald gaan wij dit binnen enkele dagen restitueren.
Mocht u voor een automatische incasso betaling gekozen hebben, annuleren wij de incasso-opdracht.

Mocht u nog vragen hebben, horen wij dit graag.

Vertrouwende u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Lemon Power Patch

On 2014-08-19 23:51, ? wrote:

Contactformulier
Naam* ?

Email* ?

Telefoon

Klantnummer ?

Onderwerp* Klacht

Bericht :
Het wordt nergens vermeld dat je 59,95 euro moet betalen. Ik wil het graag annuleren en anders een klacht indienen of er een zaak van maken. https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 7&t=146505

Maria Adriana
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 aug 2014 17:03

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Maria Adriana »

Betreft
Factuur Betalingsherinnering
187517
Factuurdatum 06-08-2014
Geachte mevrouw van Opzeeland,

U heeft op 06-08-2014 online een Lemon Power Patch verpakking besteld. Na ontvangst van het product heeft u de mogelijkheid gehad om het product 14 dagen gratis uit te proberen.

U bent tijdens de bestelling overeengekomen (actievoorwaarden) dat wanneer u niet tevreden zou zijn met het product, u het (restant) binnen een periode van 14 dagen zou retourneren. Dit heeft u niet (tijdig) gedaan.

Wij hebben de productkosten (€ 59,95) vervolgens in rekening gebracht en het Lemon Power Patch weight loss plan bestaande uit 3 maandzendingen geactiveerd. Echter, volgens onze gegevens heeft u het bedrag gestorneerd.

De kosten van dit pakket dienen alsnog betaald te worden. Wanneer u dit doet wordt bij wijze van uitzondering het Lemon Power Patch Weight loss plan stopgezet en ontvangt u geen verdere vervolgzendingen. Wij verzoeken u het totaalbedrag binnen 15 dagen na dagtekening te betalen, anders zijn wij helaas genoodzaakt om € 5,00 administratiekosten in rekening te brengen.

Het openstaande bedrag:
Hoofdsom
Administratiekosten
€ 59,95
€ 0,00
TOTAAL
€ 59,95
Direct betalen via iDeal

Wanneer u op de bovenstaande button klikt wordt u direct doorgezet naar een beveiligde iDeal betaal-omgeving. Hier kan u het openstaande bedrag betalen.

Wij willen u er op attenderen dat wanneer de betaling uitblijft, wij het recht hebben om conform de wet WIK 2012 incassokosten te rekenen met een minimum van € 40,00.

Heeft u vragen over deze e-mail? Onze klantenservice helpt u graag verder. Via het contactformulier kunt u gemakkelijk een vraag insturen. Wij zorgen voor een spoedige afhandeling van uw e-mail. Daarnaast zijn we tijdens kantooruren telefonisch te bereiken op servicenummer: 085-4000030 (0.05 cent p/m).

Bij voorbaat dank.

Hoogachtend,

Lemon Power Patch
http://www.lemonpowerpatch.nl

Afdeling Debiteurenbeheer

Weer een mail gehad, ze blijven maar dreigen, maar ik ben niet van plan om te betalen.Zelf heb ik ze nu een brief gestuurd, mij benieuwen wat hun reactie dan weer is.

ontevreden
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2014 09:08

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door ontevreden »

Ook ik had mij laten verleiden door 'Gratis" proefverpakking!
Kreeg het 2 dagen voor mijn vakantie binnen en dacht gelijk te beginnen na 4 weken vakantie,
echter na 4 weken (nog niet geopend) bedrag van 60 euro afgeschreven van mijn rekening en heb ik contact opgenomen met Lemon P maar beweren dat ik een email ontvangen heb, met de voorwaarden, geen mail gelezen in de vakantie, maar blijkt naderhand niet eens ontvangen ! Ze wilden bij hoge uitzondering de levering stopzetten als ik de 60 euro ga betalen, maar ik heb de proefverpakking netjes betaald en ga toch nu niet betalen voor iets wat ik nu niet meer ontvang?
Heb de 60 euro gestorneerd, maar kreeg een mail dat ik ze alsnog moet betalen en anders kwamen er 5 euro kosten overheen of een deurwaarder...ik begrijp niet dat er mensen zijn die zo hun geld willen verdienen en op deze manier mensen bedriegen, met gratis proefpakketten..slechte gewetenloze mensen die vast niet eerlijk aan anderen vertellen wat voor werk ze doen en hoop dat ze zich goed realiseren wat ze zoal teweeg brengen. Want laten we eerlijk blijven, trots kun je er niet op zijn !
Hopelijk dat zij wel goed kunnen slapen, en dit zonder wroeging kunnen uitvoeren, want ik lig er al nachten wakker van..bedankt daarvoor..

ontevreden
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2014 09:08

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door ontevreden »

Ik raad ieder aan om zich massaal aan het melden bij Klachtenkompas,
want daar zijn ze blijkbaar nog niet bekend met Lemon Power Patch ?

haantjedevoorste
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 jan 2014 15:46

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door haantjedevoorste »

ik was van de week ingegaan op het bod lemon patch "gratis" te proberen. Laat het nu net zo zijn dat ik vergeten ben om mijn rekeningnummer door te geven. Deze krijgen ze ook niet van mij. Ik stuur het weer netjes aangetekend weer terug minus 14 patches.

romanaanna
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2014 18:02

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door romanaanna »

Ik heb een rekening binnen gekregen van een of andere Lemon power Patch,wat er ook mag zijn.
Voor een paketje blijkbaar,(die ik nooit gezien of besteld heb).
Het is ook een bedrag van €60 van mijn rekening afgeschreven zonder mijn toesteming.
Het lijkt op een flauwe grap!
ik heb nog nooit iets van internet besteld,vooral zo onzin niet!

Ik vraag me af hoe komen ze aan mijn adres en betaalgegevens????
Heeft hier iemand ervaring mee?

Gesloten