tijger1 schreef:Maar de Ts vraagt dat natuurlijk niet omdat hij het ermee eens is. Vader zal er van af willen. En in die schriftelijke bevestiging moet de bedenktijd vermeld staan.
Ook dat laatste klopt, maar TS schrijft dat er een schriftelijke overeenkomst met de handtekening van de klant moet zijn, en dat is niet het geval. ( TS hoeft hier niks schriftelijk te bevestigen zoals je eerder ten onrechte schrijft)
Gezien de tekst van openingspost, zou het me niet verbazen als bedenktijd reeds lang is verstreken en TS pas is ingeschakeld toen de nieuwe provider aan zijn vader is begonnen te leveren, en dat dit niet geheel probleemloos is gegaan.
Maar de provider moet het wel schriftelijk bevestigd hebben. Met daarin uiteraard de juiste gegevens en niet te vergeten die bedenktermijn.
En dat zal niet gekomen zijn, gezien de strekking van het verhaal van de Ts.
Ook die club, die blijkbaar niet genoemd mag worden, had zulke streken. Daar zou op de 1 drukken voldoende zijn voor een bevestiging. Maar die zijn teruggefloten.
Als het goed is dan is het hele probleem opgelost. Blijkbaar wordt het niet op prijs gesteld als er namen worden genoemd, die zal ik dus maar achterwege laten.
Het geheel beruste enigszins op een misverstand. Het bedrijf was in de veronderstelling dat men te maken had met een bedrijf. Daar gelden andere rechten voor dan bij het consumentenrecht. Daarom was men ook zo stellig in hun argumentatie dat een handtekening niet nodig was, terwijl dit wel geval was.
Toen we hier achter kwamen werd de toon ook anders en weer vriendelijker. Alles wordt terug gedraaid en dan zou het weer goed moeten komen.