LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediamarkt prijs: Cashback

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Mediamarkt prijs: Cashback

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

CB schreef:
NeoDutchio schreef:De ene scheerapparaat is de andere niet. Er zijn tig verschillende soorten en uitvoeringen, type messen, koppen, enz. Even snel een nieuwe kopen zonder te zien wat u koopt, dapper.
Zonder te zien wat ik koop.????? In een Mediamarkt winkel , waar tig voorbeelden van scheerapparaten liggen en tastbaar zijn en met verkopers die je om informatie kunt vragen. Heb je wel eens een Mediamarkt winkel, of uberhaupt een winkel, van binnen gezien? Het moet niet gekker worden hoor.
Nee, ik leef inderdaad onder een steen. U heeft uzelf staan scheren in de winkel? U geloofd deze verkoper op zijn blauwe ogen dat het dure scheerapparaat met cashback beter scheert dan een ander? U heeft het verschil uitgeprobeerd tussen de verschillende koppen? U heeft andere ervaringen bekeken?
Heeft u het scheerapparaat al gebruikt, of krijgen we straks een topic dat het apparaat haartjes overslaat of niet op de juiste plekken scheert? Het forum staat vol hier met verhalen van mensen die eerst kopen en dan pas kijken. U bent wel een makkelijke prooi, kopen wat een verkoper zegt.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Mediamarkt prijs: Cashback

Ongelezen bericht door CB »

NeoDutchio schreef:Nee, ik leef inderdaad onder een steen. U heeft uzelf staan scheren in de winkel? U geloofd deze verkoper op zijn blauwe ogen dat het dure scheerapparaat met cashback beter scheert dan een ander? U heeft het verschil uitgeprobeerd tussen de verschillende koppen? U heeft andere ervaringen bekeken?
Heeft u het scheerapparaat al gebruikt, of krijgen we straks een topic dat het apparaat haartjes overslaat of niet op de juiste plekken scheert? Het forum staat vol hier met verhalen van mensen die eerst kopen en dan pas kijken. U bent wel een makkelijke prooi, kopen wat een verkoper zegt.
Nee, dat doe ik niet, maar jij wel zeker met al je vooronderzoeken via internet vanonder je steen vandaan.

Gezien je reactie hierboven, ben ik ervan overtuigd, dat je onder een steen leeft en er zelfs nooit onder vandaan bent gekomen. Succes verder met je vooronderzoeken.
Laatst gewijzigd door CB op 20 mei 2017 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Mediamarkt prijs: Cashback

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

CB schreef:
NeoDutchio schreef:Nee, ik leef inderdaad onder een steen. U heeft uzelf staan scheren in de winkel? U geloofd deze verkoper op zijn blauwe ogen dat het dure scheerapparaat met cashback beter scheert dan een ander? U heeft het verschil uitgeprobeerd tussen de verschillende koppen? U heeft andere ervaringen bekeken?
Heeft u het scheerapparaat al gebruikt, of krijgen we straks een topic dat het apparaat haartjes overslaat of niet op de juiste plekken scheert? Het forum staat vol hier met verhalen van mensen die eerst kopen en dan pas kijken. U bent wel een makkelijke prooi, kopen wat een verkoper zegt.
Nee, dat doe ik niet, maar jij wel zeker met al je vooronderzoek via internet vanonder je steen vandaan.

Gezien je reactie hierboven, ben ik ervan overtuigd, dat je onder een steen leeft en er zelfs nooit onder vandaan bent gekomen.
Ik had toch al bevestigd dat ik onder een steen leef. Maar goed, onder deze steen doe ik wel onderzoek wat ik nodig heb en weeg de voors en tegens af tegen elkaar. Even snel een winkel in om te kopen om te kopen zal ik niet snel doen.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Mediamarkt prijs: Cashback

Ongelezen bericht door CB »

Rustig maar. Het is goed knul, zolang je alle spullen maar kunt uitproberen en testen via internet is er niets aan de hand toch.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Mediamarkt prijs: Cashback

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

CB schreef:Rustig maar. Het is goed knul, zolang je alle spullen maar kunt uitproberen en testen via internet is er niets aan de hand toch.
Nergens heb ik gezegd dat ik online bestel. Ik geef aan dat ik eerst kijk wat ik nodig heb en niet blind koop en vertrouw op de blauwe ogen van de verkoper. Lees maar eens meer topics hier van mensen die er allemaal op vertrouwden.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Mediamarkt prijs: Cashback

Ongelezen bericht door CB »

NeoDutchio schreef:
CB schreef:Rustig maar. Het is goed knul, zolang je alle spullen maar kunt uitproberen en testen via internet is er niets aan de hand toch.
Nergens heb ik gezegd dat ik online bestel. Ik geef aan dat ik eerst kijk wat ik nodig heb en niet blind koop en vertrouw op de blauwe ogen van de verkoper. Lees maar eens meer topics hier van mensen die er allemaal op vertrouwden.
Heb ik dat beweerd dan? Die topics hoef ik niet te lezen. Zijn vaak gekleurd en er zijn nog veel meer mensen met goede ervaringen. Maar ik begrijp jouw angst hoor. Je leeft tenslotte niet voor niets onder een steen.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Mediamarkt prijs: Cashback

Ongelezen bericht door olaf79 »

In principe dient het prijskaartje de prijs bij de kassa aan te geven. Een cashback mag daar niet van afgetrokken worden. TS had dus kunnen eisen dat de prijs op het prijskaartje ook daadwerkelijk werd afgerekend.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Mediamarkt prijs: Cashback

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

olaf79 schreef:In principe dient het prijskaartje de prijs bij de kassa aan te geven. Een cashback mag daar niet van afgetrokken worden. TS had dus kunnen eisen dat de prijs op het prijskaartje ook daadwerkelijk werd afgerekend.
Prijskaartje op het schap laat altijd de normale prijs zien. Als er een groot bord naast staat met daarop de normale verkoopprijs en de tekst 'na cashback' de verlaagde prijs heeft ts geen poot om op te staan. Er valt dus niets te eisen aan de kassa, de actie wordt duidelijk gecommuniceerd.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Mediamarkt prijs: Cashback

Ongelezen bericht door olaf79 »

NeoDutchio schreef:
olaf79 schreef:In principe dient het prijskaartje de prijs bij de kassa aan te geven. Een cashback mag daar niet van afgetrokken worden. TS had dus kunnen eisen dat de prijs op het prijskaartje ook daadwerkelijk werd afgerekend.
Prijskaartje op het schap laat altijd de normale prijs zien. Als er een groot bord naast staat met daarop de normale verkoopprijs en de tekst 'na cashback' de verlaagde prijs heeft ts geen poot om op te staan. Er valt dus niets te eisen aan de kassa, de actie wordt duidelijk gecommuniceerd.
Dat is niet wat ik wel vaker heb gezien bij MM. De prijs staat op het kaartje en in het klein staat er bij na cash back. Ik heb om die reden al eens een klacht ingediend en uiteindelijk de prijs betaald die op de prijskaart stond.

Gesloten