Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door G7 »

moederslink schreef:
14 sep 2022 16:48
juliomariner schreef:
14 sep 2022 16:25
Waarom rakelt hij zelf dan de hele discussie weer op door W A uit te dagen.
Ik las dat niet als " uitdagen " , ik zie dat anders. Hij verdedigt zich uiteindelijk na een paar dagen.
Ik ben het helemaal met je eens zo met je vorige bericht. Waarom met z'n allen iemand zo neer sabelen. Iemand die toch ook goede en duidelijke posten hier heeft geplaatst. Je hoeft het toch ook niet altijd met iemand eens te zijn ? :roll:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Kijk eens op BBC , kanaal 61hier , bij Ziggo.
Daar ligt ze dan the Queen :(
Rijen en rijen wachtenden om haar de laatste groet /eer te brengen.
De " wachters" naast de kist staan er zo uuuren naast.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

G7 schreef:
14 sep 2022 16:55
moederslink schreef:
14 sep 2022 16:48
juliomariner schreef:
14 sep 2022 16:25
Waarom rakelt hij zelf dan de hele discussie weer op door W A uit te dagen.
Ik las dat niet als " uitdagen " , ik zie dat anders. Hij verdedigt zich uiteindelijk na een paar dagen.
Ik ben het helemaal met je eens zo met je vorige bericht. Waarom met z'n allen iemand zo neer sabelen. Iemand die toch ook goede en duidelijke posten hier heeft geplaatst. Je hoeft het toch ook niet altijd met iemand eens te zijn ? :roll:

Maar goed, dat strandhotel stelde dus niets voor. In ieder geval niet de moeite daar iets over te schrijven.

Hophophop
Berichten: 259
Lid geworden op: 02 aug 2022 19:48

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Hophophop »

moederslink schreef:
14 sep 2022 16:48
juliomariner schreef:
14 sep 2022 16:25
Waarom rakelt hij zelf dan de hele discussie weer op door W A uit te dagen.
Ik las dat niet als " uitdagen " , ik zie dat anders. Hij verdedigt zich uiteindelijk na een paar dagen.
Hahahaha waaaaat :lol:. Dus als Jablan na een aantal dagen een discussie aanzwengelt die al voorbij is en daarbij WA rechtstreeks aanspreekt, is het verdedigen. Maar als WA daar vervolgens op reageert (wat je natuurlijk kan verwachten, en wat ook duidelijk vanaf meet aan de bedoeling is) moet hij hem maar negeren.

Dit is een forum. Het is de bedoeling van een dergelijk platform dat mensen op elkaar reageren. Als je daar moeite mee hebt kan je beter een blog starten.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

moederslink schreef:
14 sep 2022 17:10
Kijk eens op BBC , kanaal 61hier , bij Ziggo.
Daar ligt ze dan the Queen :(
Rijen en rijen wachtenden om haar de laatste groet /eer te brengen.
De " wachters" naast de kist staan er zo uuuren naast.
Zijn zelfs mensen die er al 1 of 2 dagen zaten te wachten. Nou, het spijt me voor Bea als het zover is, ik ga nog geen 5 minuten in de rij staan.

Ik heb de familie al laten weten dat ik graag een rondje Nederland doe als mijn tijd daar is. :mrgreen:

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Tussen reageren en hakken zit nogal een verschil. Maar dat is mijn mening.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Hophophop schreef:
14 sep 2022 17:19
Dit is een forum. Het is de bedoeling van een dergelijk platform dat mensen op elkaar reageren.
Je bent hier om een vraagsteller te helpen , indien mogelijk.
En inhoudelijk op elkaars reactie te reageren.
In de huiskamer is het eea anders.
Maar dan nóg : een beetje fatsoenlijk blijven in je reactie is n.m.m toch wel minimaal vereist/gewenst.
Je gaat niet schelden! Punt!

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou... ik geef enkel mijn mening en leg uit hoe dingen bij mij overkomen. Dat heeft volgens mij niks te maken met een gebrek aan fatsoen. Waar lees jij trouwens scheldwoorden? Ik ben ze niet tegen gekomen, behalve van de kant van Jablan inzake de beschrijving van het 'paddestoelvormige wezen'.

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

G7 schreef:
14 sep 2022 16:55
Waarom met z'n allen iemand zo neer sabelen. Iemand die toch ook goede en duidelijke posten hier heeft geplaatst. Je hoeft het toch ook niet altijd met iemand eens te zijn ? :roll:
Snap je nu zelf niet wat je schrijft? Je hoeft het niet met iemand eens te zijn, maar als je het met iemand niet eens bent is dat ineens neersabelen? Kom op zeg.

Hophophop
Berichten: 259
Lid geworden op: 02 aug 2022 19:48

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Hophophop »

moederslink schreef:
14 sep 2022 18:10
Hophophop schreef:
14 sep 2022 17:19
Dit is een forum. Het is de bedoeling van een dergelijk platform dat mensen op elkaar reageren.
Je bent hier om een vraagsteller te helpen , indien mogelijk.
En inhoudelijk op elkaars reactie te reageren.
In de huiskamer is het eea anders.
Maar dan nóg : een beetje fatsoenlijk blijven in je reactie is n.m.m toch wel minimaal vereist/gewenst.
Je gaat niet schelden! Punt!
Ok, welke reacties zijn onfatsoenlijk volgens jou dan? Ik zie ze niet echt.

Of naja, de keuze voor het woord 'r*ln*icht' zou ook de mijne niet zijn. Maar ik snap op zich wel wat juliomariner ermee bedoelt.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Erthanax schreef:
14 sep 2022 16:29
Een bliksemafleider werkt alleen als het onweert.
Een bliksemafleider werkt alleen als de bliksem er op inslaat. :wink:

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

juliomariner schreef:
14 sep 2022 18:34
Ik neem geen letter van het woord r*ln*cht terug want dan wordt het woord helemaal onleesbaar.
Gelukkig zit er ook een Hagenees op dit forum, dat daar een 'relnacht' mee bedoeld wordt, is overduidelijk.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Nog ff wat langer wachten op je nieuwe elektrische auto https://www.ad.nl/binnenland/veertig-au ... ~a5506e39/

Erthanax
Berichten: 9698
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat was een flinke brand.

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

BBQ met gebraden auto-lapjes.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Ach, weer drie pagina's aan reacties. Beste mensen, komen jullie zelf ook eens met een controversieel onderwerp, dan kan het daar weer pagina's lang over doorgaan. Ik ga niet iedereen citeren.

Discussie oprakelen? Ik vond het nodig om een paar dingen scherper neer te zetten dan tot nu toe.

De groep achter het hotel is op zoek naar investeerders om verder te groeien en La Familia is uitgenodigd daarvoor. Bij dit type aanvragen is het nuttig om als gast in een hotel van de groep rond te lopen, zodat je andere dingen ziet dan wanneer het management een presentatie en rondleiding geeft. Daarom geen recensie voor een of ander medium, ook geen naam of plaats erbij. Gewone gasten hoeven niet te weten wat er achter de schermen speelt.

De mening over mijn boeken kan kloppen. De reacties zijn altijd zwart-wit: of men vindt het niets of men heeft nog nooit eerder zoiets gelezen. Schrijfstijl verschilt per verhaal en dat is een bewuste keuze. Ik heb het eerder aangegeven: het zijn verhalen voor een doelgroep, niet voor de grote massa. Wie het volhoudt, heeft daarna genoeg om over na te denken of over door te fantaseren.

Wel of geen kinderen uit de buurt binnenlaten?
In de dagen nadat de casus Gino groot in het nieuws kwam, werd een aantal collega's met kinderen in de basisschoolleeftijd verrast door verboden uit de buurt. Zoon/dochter van een ander mocht plotseling niet meer spelen of omgaan met de eigen zoon/dochter. Al deze verboden zijn uitgesproken door moeders, die in control willen zijn. Inmiddels ook allemaal weer ingetrokken.

Relnicht?
Gebruik de zoekfunctie en landt op 2 november 2021. :twisted:
relnicht is gedateerd, achterhaald en heeft een negatieve, afwaarderende betekenis. Als ik dat zou gebruiken bij de volgende gay-generatie, kijken ze mij aan alsof ik van een andere planeet kom. Ik ken het wel, uit interviews met oudere homo's. Bij hen was het compensatiegedrag, overdag zichzelf verstoppen en 's avonds gingen de remmen los. Overlevingsstrategie uit een tijd, waarin veel nog verboden was.

Beschermen?
Hij heeft iets over zich, waardoor je hem wilt beschermen, dat gevoel, die emotie. Elke ouder met eigen kinderen moet dit kennen. Dat is iets anders, als dat hij bescherming nodig zou hebben.

Aangifte doen wegens onttrekking aan het ouderlijk gezag / Bezoekverbod?
Aangifte doen wordt een schot in eigen doel, want de afdeling Jeugd- en Zedenzaken speelt dit door naar Jeugdzorg. Aangezien de ouders nooit hebben gereageerd op een melding van ons, dat hun zoon bij ons zat, staan ze er zwak voor. Je kunt het niet-reageren uitleggen als verwaarlozing.
Bezoekverbod heeft geen enkele zin, want dan gaat deze jongen het ergens anders proberen. (Kinderen iets verbieden is dom, want alles wat verboden is, is juist heel interessant om wel te doen.) Hij mag komen en gaan wanneer hij wil.
Hophophop schreef:
14 sep 2022 13:07
Duidt wat mij betreft allemaal op iemand die heel erg met zichzelf in de knoop zit.
Ik zit prima in mijn vel. Welke reïncarnatie gaat achter Hophophop schuil? Voor iemand met aanmelddatum uit augustus 2022 ben je te goed op de hoogte.
Om aan je interesse tegemoet te komen: ik ben hier primair actief om mijn Nederlands bij te houden; secundair voor de vraag- en antwoordfunctie van dit forum; tertair om een aantal trollen weg te houden.
Aangezien ik in vele opzichten tot een minderheid behoor, komt er af en toe wat voorlichting bij om de hoek kijken. Dat is alles.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Waarom sleept u die moordzaak op dat knulletje erbij? Nogal denigrerend, En moeders die control willen houden? Als er zoiets gebeurt, ben je extra voorzichtig.

De beschrijving van dat meisje, en ook van die shorts ging niet over “achter de schermen”.

En dan dat aanloop kind. Als ik mij wel herinner hebt u die ouders toch aangesproken? Dat dat joch bij u zit, heeft niets met verwaarlozing te maken.

“Kinderen iets verbieden, is dom”. Die uitspraak is heel dom, ze moeten leren wat mag en niet mag, maar ja, u hebt geen kinderen.

Voorlichting geven? De arrogantie ten top.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

:lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:

Hophophop
Berichten: 259
Lid geworden op: 02 aug 2022 19:48

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Hophophop »

Jablan schreef:
14 sep 2022 21:53
(..)
Hophophop schreef:
14 sep 2022 13:07
Duidt wat mij betreft allemaal op iemand die heel erg met zichzelf in de knoop zit.
Ik zit prima in mijn vel. Welke reïncarnatie gaat achter Hophophop schuil? Voor iemand met aanmelddatum uit augustus 2022 ben je te goed op de hoogte.
Ik wilde verder niet op Jablan reageren (er valt ook niet zoveel over te zeggen, anders dan dat het beeld wat ik van hem had verder bevestigd is), maar hier ben ik toch wel benieuwd naar. Is het normaal hier dat je constant wordt beschuldig van gerommel met je account? Ik had laatst al Reggie die beweerde dat ik 2 accounts zou hebben (uiteraard geen reactie gekregen op de vraag wat dat tweede account dan zou zijn), en nu wordt gesuggereerd dat ik hier eerder actief ben geweest oid.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nee, dat is niet normaal, maar gewoon de aandacht verleggen.

Plaats reactie