Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik ben heerlijk op vakantie beste bezorgdeburgers en meneerwolters. Verwarming heerlijk op 22 graden, lekker biefstuk eten, dadelijk een half uur douchen. Over twee weken als ik weer thuis ben, en ik heb heel veel tijd en ik verveel me, misschien dat ik dan met jullie nog eens ga filosoferen over domme mensen, de afschuwelijke fascistische dreiging waar we nu onder lijden, over het gevaar van Wilders en al die andere zaken waar jullie je toch o zo druk over maken.
Laatst gewijzigd door J. Deltoer op 22 mar 2024 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

'Eerlijk gezegd vind ik dit maar een domme discussie. Laat ik de meest wijze zijn en me ervan afzijdig houden'.

Nog iemand een koekje bij de thee?

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Bezorgdeburger schreef:
22 mar 2024 17:59
Nevyn schreef:
22 mar 2024 16:41
rwolters schreef:
22 mar 2024 16:29


Het is ook heel makkelijk voor hem om toegeeflijk te zijn. Hij weet dat z'n achterban toch geen benul heeft waar ze op hebben gestemd. Daarom kan hij zo makkelijk onwaarheden roepen (zoals vorige week die onzin dat het ondemocratisch is dat hij geen premier mag worden en meer van die onzin). Moet ideaal zijn om het domste deel der natie als achterban te hebben.
Slimme opmerking om een heel groot gedeelte van Nederland als dom weg te zetten.
Vindt jij dat niet dan?
Het domste type mens van Nederland vind ik de types die op een weg gaan zitten omdat ze hun zin niet krijgen en zelf niet met oplossingen komen. Die zijn voor mij niets slimmer dan een kind dat een snoepje niet krijgt en vervolgens op de grond gaat liggen janken.

Die stemmen in elk geval niet op de PVV.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

witte angora schreef:
22 mar 2024 18:16
Nog iemand een koekje bij de thee?
Graag.

Vanaf 1 april officieel, maar eigenlijk al per direct: Cannabis is onder voorwaarden legaal in Duitsland.

Redelijk onverwacht, wij hadden gerekend met meer weerstanden vanuit de Bundesländer / Deelstaten en een verder afgezwakte versie van het voorstel.

Ben benieuwd wat dit doet met het aantal Duitsers, dat een Nederlandse grensstad (of dorp) bezoekt. Of het aantal Duitse toeristen in Amsterdam.

En in de toekomst een beetje opletten welk koekje bij de thee je in Duitsland krijgt.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door angel1978 »

Nijogeth schreef:
22 mar 2024 18:22
Bezorgdeburger schreef:
22 mar 2024 17:59
Nevyn schreef:
22 mar 2024 16:41


Slimme opmerking om een heel groot gedeelte van Nederland als dom weg te zetten.
Vindt jij dat niet dan?
Het domste type mens van Nederland vind ik de types die op een weg gaan zitten omdat ze hun zin niet krijgen en zelf niet met oplossingen komen. Die zijn voor mij niets slimmer dan een kind dat een snoepje niet krijgt en vervolgens op de grond gaat liggen janken.

Die stemmen in elk geval niet op de PVV.
Dat zijn er nogal wat.. die grondzitters schakel ik namelijk hetzelfde als de boeren met hun trekkers en de anti/pro pieten demonstranten. Eigenlijk iedereen dan die protesteert.
Conclusie is dan eigenlijk dat we voornamelijk domme mensen hebben in Nederland.. En verrek, waarschijnlijk is dat ook zo.,

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

rwolters schreef:
22 mar 2024 16:29
Het is ook heel makkelijk voor hem om toegeeflijk te zijn. Hij weet dat z'n achterban toch geen benul heeft waar ze op hebben gestemd. Daarom kan hij zo makkelijk onwaarheden roepen (zoals vorige week die onzin dat het ondemocratisch is dat hij geen premier mag worden en meer van die onzin). Moet ideaal zijn om het domste deel der natie als achterban te hebben.
Mooi toch dat al die onbenullige, onwetende stemmers vertrokken zijn bij GL/PvdA, D66? Dergelijke kiezers kunnen ze vast missen als kiespijn...

scharrelschipper
Berichten: 1831
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

angel1978 schreef:
22 mar 2024 18:52
Nijogeth schreef:
22 mar 2024 18:22
Bezorgdeburger schreef:
22 mar 2024 17:59


Vindt jij dat niet dan?
Het domste type mens van Nederland vind ik de types die op een weg gaan zitten omdat ze hun zin niet krijgen en zelf niet met oplossingen komen. Die zijn voor mij niets slimmer dan een kind dat een snoepje niet krijgt en vervolgens op de grond gaat liggen janken.

Die stemmen in elk geval niet op de PVV.
Dat zijn er nogal wat.. die grondzitters schakel ik namelijk hetzelfde als de boeren met hun trekkers en de anti/pro pieten demonstranten. Eigenlijk iedereen dan die protesteert.
Conclusie is dan eigenlijk dat we voornamelijk domme mensen hebben in Nederland.. En verrek, waarschijnlijk is dat ook zo.,
Niet nodig om nog meer onzin te schrijven,was er al genoeg toch?

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door angel1978 »

scharrelschipper schreef:
22 mar 2024 19:23
angel1978 schreef:
22 mar 2024 18:52
Nijogeth schreef:
22 mar 2024 18:22

Het domste type mens van Nederland vind ik de types die op een weg gaan zitten omdat ze hun zin niet krijgen en zelf niet met oplossingen komen. Die zijn voor mij niets slimmer dan een kind dat een snoepje niet krijgt en vervolgens op de grond gaat liggen janken.

Die stemmen in elk geval niet op de PVV.
Dat zijn er nogal wat.. die grondzitters schakel ik namelijk hetzelfde als de boeren met hun trekkers en de anti/pro pieten demonstranten. Eigenlijk iedereen dan die protesteert.
Conclusie is dan eigenlijk dat we voornamelijk domme mensen hebben in Nederland.. En verrek, waarschijnlijk is dat ook zo.,
Niet nodig om nog meer onzin te schrijven,was er al genoeg toch?
Geen idee, heb je genoeg geschreven dan?

scharrelschipper
Berichten: 1831
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

angel1978 schreef:
22 mar 2024 19:27
scharrelschipper schreef:
22 mar 2024 19:23
angel1978 schreef:
22 mar 2024 18:52


Dat zijn er nogal wat.. die grondzitters schakel ik namelijk hetzelfde als de boeren met hun trekkers en de anti/pro pieten demonstranten. Eigenlijk iedereen dan die protesteert.
Conclusie is dan eigenlijk dat we voornamelijk domme mensen hebben in Nederland.. En verrek, waarschijnlijk is dat ook zo.,
Niet nodig om nog meer onzin te schrijven,was er al genoeg toch?
Geen idee, heb je genoeg geschreven dan?
Ach ja, de engel.
Begrijp dat je een grapje maakt.
Altijd leuk in de huiskamer :wink:

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Aanslag in Moskou. Het complex Crocus (o.a. concertzaal, maar ook winkels) is eigendom van de familie Ağalarov en die zitten binnen de Putin-cirkel. De oude Ağalarov heeft de status oligarch, is ex-geheime-dienst en al met al is dit niet de fijnste familie om binnen je kennissenkring te hebben.
Zoon Emin (1979) exploiteert dit complex en misschien ken je hem, omdat Ivo Niehe ooit eens op audiëntie is geweest. (Kan het geen interview noemen). Als zanger is Emin de artiestennaam.

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Uitermate triest al die slachtoffers.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Die kunnen dus niet meer gerecruteerd worden door Putin om als kannonnenvoer te dienen.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Rusland is verdeeld in minimaal 2 bevolkingsgroepen. Russen en etnische minderheden, de laatste hebben minder rechten. Voor de oorlog in de Ukraine zijn tot nu toe vooral mannen uit de minderheidsgroepen opgeroepen (plus gevangenen). Hier zit ook bevolkingspolitiek achter: het geboortecijfer van de Russen is veel lager dan dat van de minderheden. Evengoed heeft de oorlog er al voor gezorgd, dat de gemiddelde levensverwachting voor mannen in Rusland is gedaald, momenteel bij 57-58 jaar.

In alle berichten over deze aanslag viel mij één zin op: de daders zijn begonnen op de eerste rijen van de zaal. In het algemeen zijn die plekken gereserveerd voor genodigden en om uitgenodigd te worden, moet je connecties hebben. Het geeft de indruk, dat dit een poging was de elite van binnenuit te raken.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Je begint je toch af te vragen hoe sommige beperkte mensen deel kunnen blijven deelnemen aan de maatschappij, vooral als je niet kunt lopen, heb je blijkbaar een probleem als je afhankelijk bent van een scootmobiel.

https://www.tubantia.nl/hengelo/geen-pl ... archbox%2F

Blijft apart in Nederland. Zelfstandigheid ben je dan gewoon kwijt.

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ja, maar als iedereen zijn scootmobiel of aangepaste fiets in het halletje gaat zetten, is dat zeer gevaarlijk.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Lady1234 schreef:
25 mar 2024 22:04
Ja, maar als iedereen zijn scootmobiel of aangepaste fiets in het halletje gaat zetten, is dat zeer gevaarlijk.
Dus als je niet kan lopen, en afhankelijk bent van je scootmobiel, heb je maar pech?

Thijs124
Berichten: 680
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Als je niet kan lopen heb je pech. Maar als je een kudde scootmobielen en electrische driewieler bij elkaar zet in een hal is dat pech en levensgevaarlijk voor alle bewoners op de hogere etages.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Thijs124 schreef:
25 mar 2024 22:32
Als je niet kan lopen heb je pech. Maar als je een kudde scootmobielen en electrische driewieler bij elkaar zet in een hal is dat pech en levensgevaarlijk voor alle bewoners op de hogere etages.
Dus als er brand uitbreekt heb je ook pech?
Het jammere is dat er in vele gevallen nooit met de betrokkenen gesproken wordt.

Thijs124
Berichten: 680
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Het gaat juist om het brandgevaar.

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En wie zou wat met de betrokkenen moeten bespreken?

Plaats reactie