Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30800
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb alles van je geciteerd, Lowieze. Ik heb er niet in geknipt.

Maar, ik zet je in mijn negeerlijst, voor een zeer lange tijd. Zoals jij me behandelt, dat kan echt niet. Dat belerende, dat drammerige, dat betweterige, ongekend.

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
15 aug 2023 16:56
Ik heb alles van je geciteerd, Lowieze. Ik heb er niet in geknipt.

Maar, ik zet je in mijn negeerlijst, voor een zeer lange tijd. Zoals jij me behandelt, dat kan echt niet. Dat belerende, dat drammerige, dat betweterige, ongekend.
U slaat het laatste stuk van het geciteerde over. Niet alleen onfatsoenlijk, omdat u dat beter uitkomt, maar ook ontzettend kinderachtig

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Morgen ga ik ipv de berichten op dit forum lezen de stoeptegels van mijn oprit allemaal een keer omdraaien.
Ik weet niet wat het meest nuttige is...
Man, man, man...

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

@Onkruid: ik denk niet dat mensen je ziekte bagatelliseren, of met je willen ruilen. Ik denk wél dat mensen dat wat je laat zien en dat wat je schrijft niet met elkaar kunnen rijmen.

Want als ik lees wat je jezelf toedicht in onderstaande symptomen, en dan met name het altijd uitgeput zijn, de energie van ogenknippen benoemen, dan matcht dat niet met de vele lappen tekst die je dag na dag hier neerschrijft. En al helemaal niet als je wél meningen wilt hebben over zaken, maar er niet over wilt lezen. En als dat beeld dan ook nog eens niet eenmalig, maar structureel is, en er steevast ontkenning en vingerwijzing volgt, dan roept dat logischerwijs vragen en reacties op.

Ik vind het allemaal prima, maar actie = reactie, dus al te hard zou ik niet klagen.
Onkruid71 schreef:
15 aug 2023 13:52
Niet kunnen drinken vaak, niet kunnen eten vaak, altijd pijn, altijd uitgeput, (dus niet zoals vaak gedacht wordt, ik ben ook wel eens moe) geen vooruitzicht op verbetering, je hobbies niet meer kunnen doen, niet naar buiten, bijna altijd in het donker, geen medicijnen die helpen, geen relatie aan kunnen gaan, instanties en artsen die je vaak niet serieus nemen, mensen die je niet serieus nemen, altijd alleen omdat je mensen om je heen niet kan verdragen, bijna altijd duizelig, en zo kan ik nog wel ff door gaan.
Onkruid71 schreef:
15 aug 2023 14:43
Ik denk ook niet dat mensen in de gaten hebben, dat alles begint met energie. Zelfs met je ogen knipperen kost energie.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Twee dagen warm en de tropenkolder steekt ook weer de kop op .
Laatst gewijzigd door gosewijn op 15 aug 2023 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Moneyman schreef:
15 aug 2023 17:30
@Onkruid: ik denk niet dat mensen je ziekte bagatelliseren, of met je willen ruilen. Ik denk wél dat mensen dat wat je laat zien en dat wat je schrijft niet met elkaar kunnen rijmen.

Want als ik lees wat je jezelf toedicht in onderstaande symptomen, en dan met name het altijd uitgeput zijn, de energie van ogenknippen benoemen, dan matcht dat niet met de vele lappen tekst die je dag na dag hier neerschrijft. En al helemaal niet als je wél meningen wilt hebben over zaken, maar er niet over wilt lezen. En als dat beeld dan ook nog eens niet eenmalig, maar structureel is, en er steevast ontkenning en vingerwijzing volgt, dan roept dat logischerwijs vragen en reacties op.

Ik vind het allemaal prima, maar actie = reactie, dus al te hard zou ik niet klagen.
Onkruid71 schreef:
15 aug 2023 13:52
Niet kunnen drinken vaak, niet kunnen eten vaak, altijd pijn, altijd uitgeput, (dus niet zoals vaak gedacht wordt, ik ben ook wel eens moe) geen vooruitzicht op verbetering, je hobbies niet meer kunnen doen, niet naar buiten, bijna altijd in het donker, geen medicijnen die helpen, geen relatie aan kunnen gaan, instanties en artsen die je vaak niet serieus nemen, mensen die je niet serieus nemen, altijd alleen omdat je mensen om je heen niet kan verdragen, bijna altijd duizelig, en zo kan ik nog wel ff door gaan.
Onkruid71 schreef:
15 aug 2023 14:43
Ik denk ook niet dat mensen in de gaten hebben, dat alles begint met energie. Zelfs met je ogen knipperen kost energie.


En niet zoveel medelijden met je zelf hebben :wink:

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

gosewijn schreef:
15 aug 2023 17:33
Moneyman schreef:
15 aug 2023 17:30
@Onkruid: ik denk niet dat mensen je ziekte bagatelliseren, of met je willen ruilen. Ik denk wél dat mensen dat wat je laat zien en dat wat je schrijft niet met elkaar kunnen rijmen.

Want als ik lees wat je jezelf toedicht in onderstaande symptomen, en dan met name het altijd uitgeput zijn, de energie van ogenknippen benoemen, dan matcht dat niet met de vele lappen tekst die je dag na dag hier neerschrijft. En al helemaal niet als je wél meningen wilt hebben over zaken, maar er niet over wilt lezen. En als dat beeld dan ook nog eens niet eenmalig, maar structureel is, en er steevast ontkenning en vingerwijzing volgt, dan roept dat logischerwijs vragen en reacties op.

Ik vind het allemaal prima, maar actie = reactie, dus al te hard zou ik niet klagen.
Onkruid71 schreef:
15 aug 2023 13:52
Niet kunnen drinken vaak, niet kunnen eten vaak, altijd pijn, altijd uitgeput, (dus niet zoals vaak gedacht wordt, ik ben ook wel eens moe) geen vooruitzicht op verbetering, je hobbies niet meer kunnen doen, niet naar buiten, bijna altijd in het donker, geen medicijnen die helpen, geen relatie aan kunnen gaan, instanties en artsen die je vaak niet serieus nemen, mensen die je niet serieus nemen, altijd alleen omdat je mensen om je heen niet kan verdragen, bijna altijd duizelig, en zo kan ik nog wel ff door gaan.
Onkruid71 schreef:
15 aug 2023 14:43
Ik denk ook niet dat mensen in de gaten hebben, dat alles begint met energie. Zelfs met je ogen knipperen kost energie.


En niet zoveel medelijden met je zelf hebben :wink:
Medelijden met mezelf? Vreemde interpretatie, ik zeg gewoon zoals het is en dan wordt dat geïnterpreteerd als medelijden met mezelf hebben, nee het is zoals het is.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door angel1978 »

Daar is die herhaling van zetten weer

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Dat zeg ik ook wat ik er van vindt .
Ik kan je wel wat vertellen van de afgelopen 4 jaar , vooral het afgelopen jaar ,gun ik niemand ,nou ja behalve een gestoorde rus

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Moneyman schreef:
15 aug 2023 17:30
@Onkruid: ik denk niet dat mensen je ziekte bagatelliseren, of met je willen ruilen. Ik denk wél dat mensen dat wat je laat zien en dat wat je schrijft niet met elkaar kunnen rijmen.

Want als ik lees wat je jezelf toedicht in onderstaande symptomen, en dan met name het altijd uitgeput zijn, de energie van ogenknippen benoemen, dan matcht dat niet met de vele lappen tekst die je dag na dag hier neerschrijft. En al helemaal niet als je wél meningen wilt hebben over zaken, maar er niet over wilt lezen. En als dat beeld dan ook nog eens niet eenmalig, maar structureel is, en er steevast ontkenning en vingerwijzing volgt, dan roept dat logischerwijs vragen en reacties op.

Ik vind het allemaal prima, maar actie = reactie, dus al te hard zou ik niet klagen.
Onkruid71 schreef:
15 aug 2023 13:52
Niet kunnen drinken vaak, niet kunnen eten vaak, altijd pijn, altijd uitgeput, (dus niet zoals vaak gedacht wordt, ik ben ook wel eens moe) geen vooruitzicht op verbetering, je hobbies niet meer kunnen doen, niet naar buiten, bijna altijd in het donker, geen medicijnen die helpen, geen relatie aan kunnen gaan, instanties en artsen die je vaak niet serieus nemen, mensen die je niet serieus nemen, altijd alleen omdat je mensen om je heen niet kan verdragen, bijna altijd duizelig, en zo kan ik nog wel ff door gaan.
Onkruid71 schreef:
15 aug 2023 14:43
Ik denk ook niet dat mensen in de gaten hebben, dat alles begint met energie. Zelfs met je ogen knipperen kost energie.
Omdat iemand het niet kan begrijpen wil niet zeggen dat ik dan moet zijn zoals iemand verwacht wat ie denkt. Nee zo werkt het niet.
De commentaren, tja, daaruit maak ik op dat je het totaal niet begrijpt. En ik vind dan als je het niet afneemt, en gemiste kans, want zo is het zoals ik het ervaar en niet zoals iemand denkt dat het is.
Ik probeer mijn leven naar mijn plezieren zoveel mogelijk in te stellen, en wat niet kan kan niet, wat andere ook zeggen.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

angel1978 schreef:
15 aug 2023 18:00
Daar is die herhaling van zetten weer
Ja he, leuk hè, zal ik het voortaan expres gaan doen? Dan kun je ook in herhaling vallen.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Zucht , die gozer wil gewoon niet geholpen worden , ik zou zeggen het allerbeste .

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

gosewijn schreef:
15 aug 2023 18:07
Zucht , die gozer wil gewoon niet geholpen worden , ik zou zeggen het allerbeste .
Daag.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Het wordt de hoogste tijd dat de interieurverzorger weer eens komt om eens flink te stoffen en stofzuigen in dit topic. :(

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

En een paar gele en rode kaarten. .

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Onkruid71 schreef:
15 aug 2023 18:02
Ik probeer mijn leven naar mijn plezieren zoveel mogelijk in te stellen, en wat niet kan kan niet, wat andere ook zeggen.
En dat is een volkomen terechte keuze, blijf dat vooral doen. Maar neem ons ondertussen niet kwalijk dat we iets vinden van dat wat je hier laat zien.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Moneyman schreef:
15 aug 2023 19:31
Onkruid71 schreef:
15 aug 2023 18:02
Ik probeer mijn leven naar mijn plezieren zoveel mogelijk in te stellen, en wat niet kan kan niet, wat andere ook zeggen.
En dat is een volkomen terechte keuze, blijf dat vooral doen. Maar neem ons ondertussen niet kwalijk dat we iets vinden van dat wat je hier laat zien.
Het Egypte verhaal dat, dat je dan wat zegt over dat ik niet bron vermeld ofzo, dat geef ik je gelijk in, maar over mijn gezondheid, dan is het een ander verhaal.
Ik ben absoluut niet de moeilijkste daarin.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

J. Deltoer schreef:
15 aug 2023 17:21
Morgen ga ik ipv de berichten op dit forum lezen de stoeptegels van mijn oprit allemaal een keer omdraaien. Ik weet niet wat het meest nuttige is... Man, man, man...
Lezen we het morgenavond?

Voor Onkruid: als je merkt, dat je te moe bent, kun je beter niet reageren, want juist dan gaat het mis en komt je bijdrage omgekeerd over.
Nijogeth schreef:
15 aug 2023 09:00
Even terugkomend op het hele politieke spel wat hier gisteren was. Het is natuurlijk altijd de verkiezingen afwachten, maar ik heb het idee dat een hoop mensen inzien dat er een aantal duidelijke grote problemen zijn. We moeten onze economie op niveau houden en eigenlijk verbeteren, er moeten woningen gebouwd (sowieso gebouwd) worden, we hebben een te grote aanwas van asielzoekers (te veel instroom, te weinig uitstroom) en dan zitten we nog stikstof en co2 problemen.
Als je nu 'asielzoekers' vervangt door 'migranten', dan zou ik het iets meer met je eens zijn. Zie ook CBS, dossier asiel, migratie en integratie. In aantallen zijn arbeidsmigranten uit de EU de grootste groep en als je daar wat aan wilt doen, moet je beginnen bij de malafide uitzendbureaus en hun opdrachtgevers.

Overigens hebben we de komende verkiezingen te danken aan een principieel verschil in omgangsvormen over 5.000 gezinsleden van toegelaten asielzoekers. Vijfduizend mensen... 20% van het aantal inwoners van Deurne; 50% van het aantal inwoners van Hoek van Holland of 1/3e van het inwoners van Dalfsen.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Jablan schreef:
15 aug 2023 21:17
Als je nu 'asielzoekers' vervangt door 'migranten', dan zou ik het iets meer met je eens zijn. Zie ook CBS, dossier asiel, migratie en integratie. In aantallen zijn arbeidsmigranten uit de EU de grootste groep en als je daar wat aan wilt doen, moet je beginnen bij de malafide uitzendbureaus en hun opdrachtgevers.

Overigens hebben we de komende verkiezingen te danken aan een principieel verschil in omgangsvormen over 5.000 gezinsleden van toegelaten asielzoekers. Vijfduizend mensen... 20% van het aantal inwoners van Deurne; 50% van het aantal inwoners van Hoek van Holland of 1/3e van het inwoners van Dalfsen.
Niet mee eens. De arbeidsmigranten kosten ons geen geld en krijgen ook geen voorrang bij het aanwijzen van woningen. Ik stem dit jaar op de partij die zegt dat we 300.000 Nederlandse woningzoekenden hebben en die eist dat gemeentes zorgen dat zij een woning krijgen.

Stuur die asielzoekers uit Afrika maar naar Rwanda en geef Rwanda 20.000 per immigrant om ze woonruimte te bieden. Dan is het grootste probleem opgelost. In Denemarken hadden ze dat plan ook, dat is nu on hold. Maar het is een oplossing. Voor 20.000 euro kunnen ze daar voor 5 jaar voorzien worden van woning, eten en drinken.

scharrelschipper
Berichten: 1831
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Moneyman schreef:
15 aug 2023 19:31
Onkruid71 schreef:
15 aug 2023 18:02
Ik probeer mijn leven naar mijn plezieren zoveel mogelijk in te stellen, en wat niet kan kan niet, wat andere ook zeggen.
En dat is een volkomen terechte keuze, blijf dat vooral doen. Maar neem ons ondertussen niet kwalijk dat we iets vinden van dat wat je hier laat zien.
Mee eens,heel erg mee eens.
Je meld geen dingen als je er geen reactie op wil lezen.
Maar het zou soms misschien iets milder kunnen?
Ik word een beetje flauw van dat gehak op elkaar hier in de huiskamer die m.i.niet zo bedoeld was.
Wij ondertussen gaan morgen de Westerschelde weer eens bevaren van Terneuzen naar de splitsing Rupel/Dijle en dan het kanaal in naar Herent.
We zien ernaar uit want het is een mooie route.
En daarbij,we brengen er gerst waar ze bier van maken.
Dus voor de bier liefhebbers een nuttig transport.
Wij prijzen ons gelukkig dat we dat kunnen doen in goede gezondheid en er ook nog voor betaald worden :wink:

Plaats reactie