LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234
Berichten: 27131
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar als je een waarschuwing krijgt van de moderatie staat daar bij vermeld wat de reden is.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Ook ik heb vooral meegelezen en constateer weer opnieuw een behoorlijke afzakking :
er wordt amper gelezen , reacties zijn nagenoeg hetzelfde , problemen zijn nagenoeg hetzelfde en veel posters zie je niet meer terug na het plaatsen van hun ' klacht '.
En het ' chagrijnige - zure " gekat op elkaar gaat ook gewoon door.

Het feedbacktopic ---- waarom staat het er nog steeds? Er wordt nog amper feedback gegeven.
Ook zie ik nog steeds 1 forummer met 2 accounts tegelijk bezig en zichzelf dan ook nog " liken " .....alsof dit niet opvalt 8) .
Vandaag of morgen is onze vaste reïncarnant ook wel weer terug en kan deze of gene weer onder uit de zak krijgen..
Echt lekker sfeerverhogend...

En waar is de moderatie?
Ik zie ze amper , er is niet tot nauwelijks terugkoppeling , het kinderachtige melden kan ook ongebreideld doorgaan en de mods verwijderen het bericht dan maar weer gewoon.....zonder toelichting ....
er verdwijnen weer forummers , voor even?
Voor langer?

Het forum loopt gewoon niet goed , er zit geen swung in .....het is niet verfrissend , niet verhelderend , niet leerzaam zo.
Jammer!
Inmiddels bijna 1100 berichten op 54 pagina.s, alleen al op dit feedback 2 topic ____en????? :shock:

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumgebruikers,

De moderatie heeft weer veel berichten van gebruikers verwijderd. We hebben het al vaker gemeld: het is ook in dit topic niet toegestaan om op de man te spelen. Graag inhoudelijk discussiëren. Geruzie wordt verwijderd door de moderatie, en leidt tot pb’s en / of waarschuwingen voor degenen die aan dergelijke ruzies meedoen.

Wil je iets interessants / grappigs delen dat niet direct te maken heeft met consumentenkwesties, maar waarvan je denkt dat andere forumgebruikers het ook interessant, nuttig of grappig zullen vinden? Dat kan in de Huiskamer --> https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... &p=2565741

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moderator, gooi dit topic toch op slot. Heeft geen enkele toegevoegde waarde (meer). En geruzie verwijderd? Ik heb geen geruzie gezien, maar ja, ik ben ook geen lid van de SGP.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door tttlocke »

Radar schreef:Beste forumgebruikers,
De moderatie heeft weer veel berichten van gebruikers verwijderd.....
Wat een geluk bij een ongeluk voor de moderatie dat precies alle berichten geplaatst tussen 23 aug 2018 19:56 en 26 aug 2018 03:50 verwijderd moesten worden. Scheelt een hoop werk ;)

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Radar schreef:Beste forumgebruikers,

De moderatie heeft weer veel berichten van gebruikers verwijderd. We hebben het al vaker gemeld: het is ook in dit topic niet toegestaan om op de man te spelen. Graag inhoudelijk discussiëren. Geruzie wordt verwijderd door de moderatie, en leidt tot pb’s en / of waarschuwingen voor degenen die aan dergelijke ruzies meedoen.

Wil je iets interessants / grappigs delen dat niet direct te maken heeft met consumentenkwesties, maar waarvan je denkt dat andere forumgebruikers het ook interessant, nuttig of grappig zullen vinden? Dat kan in de Huiskamer --> https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... &p=2565741
Waarom is er nog steeds geen inhoudelijke reactie op de gegeven feedback?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door crazyme »

tttlocke schreef:
Radar schreef:Beste forumgebruikers,
De moderatie heeft weer veel berichten van gebruikers verwijderd.....
Wat een geluk bij een ongeluk voor de moderatie dat precies alle berichten geplaatst tussen 23 aug 2018 19:56 en 26 aug 2018 03:50 verwijderd moesten worden. Scheelt een hoop werk ;)
Modereren met de botte bijl.

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door JvandeW »

Na het versturen van een bericht naar een TS met daarin de vraag een terugkoppeling te geven op het topic, het onderstaande enkele minuten in een privébericht teruggekregen.

"Bedankt voor de tip. Ik wist niet dat er reacties waren, had hier geen bericht over ontvangen.
Ik ga proberen de reacties te vinden en dan reageren."


Forumgebruikers hebben veel lopen gissen over de oorzaak dat TS'ers niet meer terugkeren naar het topic maar het wordt wederom bevestigd dat TS'ers vaak niet weten dat er op het topic gereageerd is.

Kijk dus nog eens naar dat topic van mij: https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 4&t=183329

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door reggie2 »

JvandeW schreef:
Forumgebruikers hebben veel lopen gissen over de oorzaak dat TS'ers niet meer terugkeren naar het topic maar het wordt wederom bevestigd dat TS'ers vaak niet weten dat er op het topic gereageerd is.

Sorry hoor, maar als je iets op het forum gooit, kan je ook gewoon kijken. Niet zo moeilijk lijkt mij. Of zet je alleen dingen op een forum en ga je dan fietsen? :-)

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

JvandeW schreef:Na het versturen van een bericht naar een TS met daarin de vraag een terugkoppeling te geven op het topic, het onderstaande enkele minuten in een privébericht teruggekregen.
Los daarvan heeft de moderatie expliciet aangegeven dergelijke berichten naar TS-en ongewenst te vinden.

alfatrion
Berichten: 21915
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ze hebben ook aangegeven PB berichten niet te modereren.

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bijzonder jammer om te zien dat mijn post met citaten van op de man spelende reacties is weggehaald in onderstaand topic, terwijl alle op de man spelende reacties zelf zijn blijven staan.

En dat terwijl ik mijn bericht zelf had gemeld en van een toelichting had voorzien. Een reactie of toelichting heb ik niet eens gehad.

Bijzonder slecht modereerwerk.

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 738c1934e9

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door crazyme »

@moneyman
Je loopt al lang genoeg mee toch ? Dat weet je echt wel waarom dat beticht is verwijderd.

Hint : off-topic

alfatrion
Berichten: 21915
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door alfatrion »

En de berichten waarin op de man wordt gespeeld zijn on topic?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door crazyme »

alfatrion schreef:En de berichten waarin op de man wordt gespeeld zijn on topic?
Dat zeg ik niet. Dat is waarschijnlijk te veel werk om aan te passen zonder het topic te schaden.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Radar »

Moneyman schreef:Bijzonder jammer om te zien dat mijn post met citaten van op de man spelende reacties is weggehaald in onderstaand topic, terwijl alle op de man spelende reacties zelf zijn blijven staan.

En dat terwijl ik mijn bericht zelf had gemeld en van een toelichting had voorzien. Een reactie of toelichting heb ik niet eens gehad.

Bijzonder slecht modereerwerk.

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 738c1934e9
In het logboek zien wij geen verwijdering van een bericht van jouw hand uit het betreffende topic. Doel je soms op dit bericht: https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 0#p2612537 ? Dat staat er nog gewoon, althans op het moment van schrijven.

We sturen je hier ook een PB over maar aangezien je dit hier openbaar neerzet leek het ons goed om ook hier even te reageren.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Radar »

Moneyman schreef:
JvandeW schreef:Na het versturen van een bericht naar een TS met daarin de vraag een terugkoppeling te geven op het topic, het onderstaande enkele minuten in een privébericht teruggekregen.
Los daarvan heeft de moderatie expliciet aangegeven dergelijke berichten naar TS-en ongewenst te vinden.
JvandeW schreef:Na het versturen van een bericht naar een TS met daarin de vraag een terugkoppeling te geven op het topic, het onderstaande enkele minuten in een privébericht teruggekregen.

"Bedankt voor de tip. Ik wist niet dat er reacties waren, had hier geen bericht over ontvangen.
Ik ga proberen de reacties te vinden en dan reageren."


Forumgebruikers hebben veel lopen gissen over de oorzaak dat TS'ers niet meer terugkeren naar het topic maar het wordt wederom bevestigd dat TS'ers vaak niet weten dat er op het topic gereageerd is.

Kijk dus nog eens naar dat topic van mij: https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 4&t=183329
Moneyman schreef:
JvandeW schreef:Na het versturen van een bericht naar een TS met daarin de vraag een terugkoppeling te geven op het topic, het onderstaande enkele minuten in een privébericht teruggekregen.
Los daarvan heeft de moderatie expliciet aangegeven dergelijke berichten naar TS-en ongewenst te vinden.
Zoals al eerder aangegeven (maar mogelijk heeft niet iedereen dat gelezen):

- niet dat wij het kunnen tegenhouden, maar wij vinden het inderdaad zeer ongewenst als forumgebruikers op eigen initiatief de 'wegblijvende' starter van een topic gaan benaderen met de vraag om een reactie.

- wij hopen op termijn een geautomatiseerde oplossing hiervoor te realiseren, maar hiervoor zijn wij afhankelijk van een technische afdeling die eerst nog een aantal andere prioriteiten heeft.

- in afwachting daarvan (het voorgaande punt) is ons voorstel dat gebruikers die constateren dat TS al een tijdje wegblijft uit zijn/haar eigen topic, ons hierover een PB sturen zodat wij vervolgens de TS vanuit Radar kunnen polsen. Dit hebben wij zoals gezegd al eerder voorgesteld maar nog geen enkele forumgebruiker heeft van deze mogelijkheid gebruik gemaakt.

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

Radar schreef:
Moneyman schreef:Bijzonder jammer om te zien dat mijn post met citaten van op de man spelende reacties is weggehaald in onderstaand topic, terwijl alle op de man spelende reacties zelf zijn blijven staan.

En dat terwijl ik mijn bericht zelf had gemeld en van een toelichting had voorzien. Een reactie of toelichting heb ik niet eens gehad.

Bijzonder slecht modereerwerk.

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 738c1934e9
In het logboek zien wij geen verwijdering van een bericht van jouw hand uit het betreffende topic. Doel je soms op dit bericht: https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 0#p2612537 ? Dat staat er nog gewoon, althans op het moment van schrijven.

We sturen je hier ook een PB over maar aangezien je dit hier openbaar neerzet leek het ons goed om ook hier even te reageren.
Volkomen terecht, en mijn excuses! :oops: :oops: Ik kon mijn bericht vanmorgen niet terugvinden, maar blijkbaar heb ik niet goed gekeken en jullie ten onrechte van slecht modereren beschuldigd. Nogmaals: excuses.

En aangezien de voorgaande berichten die ik citeerde inmiddels verwijderd zijn, mag mijn bericht ook weg. Bedankt!

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door JvandeW »

Radar schreef:Zoals al eerder aangegeven (maar mogelijk heeft niet iedereen dat gelezen):

- niet dat wij het kunnen tegenhouden, maar wij vinden het inderdaad zeer ongewenst als forumgebruikers op eigen initiatief de 'wegblijvende' starter van een topic gaan benaderen met de vraag om een reactie.

- in afwachting daarvan (het voorgaande punt) is ons voorstel dat gebruikers die constateren dat TS al een tijdje wegblijft uit zijn/haar eigen topic, ons hierover een PB sturen zodat wij vervolgens de TS vanuit Radar kunnen polsen. Dit hebben wij zoals gezegd al eerder voorgesteld maar nog geen enkele forumgebruiker heeft van deze mogelijkheid gebruik gemaakt.
Waarom zou een forumgebruiker als ik de moeite nemen om jullie een privébericht te sturen en er dan maar oncontroleerbaar op hopen dat jullie contact opnemen met de betreffende TS, wanneer ik dan zelf net zo goed zelf direct een privébericht van de TS kan sturen?

Ik zie ook geen reden waarom dit zeer ongewenst zou zijn. Slechts dat de manier waarop ongewenst zou kunnen zijn. Maar dat zijn twee verschillende zaken.
- wij hopen op termijn een geautomatiseerde oplossing hiervoor te realiseren, maar hiervoor zijn wij afhankelijk van een technische afdeling die eerst nog een aantal andere prioriteiten heeft.
Die technische afdeling zou dit zeer gemakkelijk moeten kunnen realiseren door een kleine aanpassing in de PHP-code. Een ervaren coder moet dit binnen 5 minuten gedaan krijgen zonder enige complicaties terwijl het resultaat enorm is.
JvandeW schreef:
Dat is relatief eenvoudig te realiseren in posting.php.

Huidige code

Code: Selecteer alles

<input type="checkbox" name="notify" id="notify">
Nieuwe code

Code: Selecteer alles

<input type="checkbox" name="notify" id="notify" checked="checked">

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Revoked »

JvandeW schreef:
Dat is relatief eenvoudig te realiseren in posting.php.

Huidige code

Code: Selecteer alles

<input type="checkbox" name="notify" id="notify">
Nieuwe code

Code: Selecteer alles

<input type="checkbox" name="notify" id="notify" checked="checked">
lol...code schrijven is iets meer dan Googelen. Maar leuk geprobeerd....

Gesloten