LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Domeinregistratie Trademark-office.com

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Domeinregistratie Trademark-office.com

Ongelezen bericht door berndv »

jeanetvo schreef:
27 aug 2019 15:10
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat dit stopt?
Ik stel voor een grootse reclamecampagne. Primetime op TV en radio, billboards langs de snelweg en een maand lang iedere week een folder in de bus.

En ook dan blijven er genoeg mensen naief en blijven er in trappen. Kijk eens hoeveel er de afgelopen jaren al is gewaarschuwd voor phishing, en nog steeds trappen er mensen in. Om maar een voorbeeld te noemen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Domeinregistratie Trademark-office.com

Ongelezen bericht door sylvesterb »

berndv schreef:
28 aug 2019 08:08
jeanetvo schreef:
27 aug 2019 15:10
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat dit stopt?
Ik stel voor een grootse reclamecampagne. Primetime op TV en radio, billboards langs de snelweg en een maand lang iedere week een folder in de bus.

En ook dan blijven er genoeg mensen naief en blijven er in trappen. Kijk eens hoeveel er de afgelopen jaren al is gewaarschuwd voor phishing, en nog steeds trappen er mensen in. Om maar een voorbeeld te noemen.
Die mensen blokkeren we gewoon van alle digitale diensten tot dat ze een inburgering digitale wereld hebben gevolgd. Uiteraard zijn de kosten voor deze kosten geheel voor rekening van de deelnemer.

Amuzement
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2019 09:45

Re: Domeinregistratie Trademark-office.com

Ongelezen bericht door Amuzement »

Ik ben gisteren telefonisch benaderd door het bedrijf Lectual Europe B.V. Hun website ziet er precies hetzelfde uit als die van Trademark Office en heeft hetzelfde postadres en bezoekadres. Ook hanteren ze exact dezelfde werkwijze als hierboven omschreven. Ik ben er niet in getuind. Ze zijn dus nog steeds actief. Tegen mij is wél gezegd dat er een derde partij is die mijn domeinnaam (met .com extensie) wil gebruiken en hier ook al voor betaald heeft!

Gesloten