bezorging met DHL zeer slecht

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Aygulf
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door Aygulf »

renewouters schreef:
16 aug 2018 19:40
Als je een beetje op dit forum rondkijkt zijn alle bezorgdiensten waardeloos. En er wordt steeds meer via internet gekocht. Wat zijn consumenten toch dom? Wel betalen maar er wordt nooit iets bezorgd....
Wij hebben één keer gehad dat post.nl via de app mededeelde dat wij "helaas" niet thuis waren en wij het pakket bij ophaalpunt konden ophalen. Uiteraard waren wij gewoon thuis. Maar wij bestellen heel veel (ook zakelijk) online en dan kan dat natuurlijk een keer voorkomen. Bovendien was dat tijdens de lockdown en alle bezorgdiensten werkten zich een slag in de rondte en konden het eigenlijk niet aan. Verder altijd prima ervaringen (vriendelijke maar terecht zeer gehaaste bezorgers) en ik vind het dus nogal overdreven en onterecht om te stellen dat "alle bezorgdiensten waardeloos zijn"' en "wel betalen en er wordt nooit (?) iets bezorgd".

Jovalk
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2021 22:14

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door Jovalk »

Waardeloos dhl. Komt nooit aan en liegen dat je niet thuis bent. Andere bedrijven brengen bij mij alles netjes. Dhl waardeloos en nu worden de spullen teruggestuurd naar het buitenland... dit gaat dus eeuwen duren voordat het weer in nl aangeboden word. Waardeloos volk van dhl dat echt niet levert vanwege schijnbaar tijdnood. Er gaat uiteraard wel een mail naar de afzender dat ze dhl niet moeten inhuren als bezorger... hoor ook heel veel klachten in mijn omgeving over de bezorging van DHL. WAARDELOOS

Gesloten