Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Claimplan
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 dec 2022 10:20

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door Claimplan »

Hallo Jelle,

Ik heb meerdere emails verstuurd en een op jouw verzoek mijn dossier. Helaas nadien radiostilte.

Graag hoor ik.

ClaimConcept
Berichten: 1973
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Claimplan schreef:
22 feb 2023 10:15
Hallo Jelle,

Ik heb meerdere emails verstuurd en een op jouw verzoek mijn dossier. Helaas nadien radiostilte.

Graag hoor ik.
Ik reageer even publiekelijk omdat dit vast wel vaker zal voorkomen, niet zelden komen berichten van info@... in de Spam-box terecht.
Mijn laatste email is van 2 januari 2023, met het verzoek om het complete pakket van het AVG-inzageverzoek te sturen. Liefst met zoveel mogelijk info over de totstandkoming van het SprintPlan op advies van tussenpersoon Compleet Financieel Advies.

Ik heb na 2 januari 2023 helemaal niets ontvangen, ik beschik nu alleen over een eerdere kopie van het inschrijfformulier en het certificaat SprintPlan, waar ik nog bitter weinig mee kan.

SprintPlan-deelnemers: breng je dossier op orde, van Start tot Finish!

Claimplan
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 dec 2022 10:20

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door Claimplan »

Hallo Jelle,

Dat is opmerkelijk. Ik heb het gescand en per email verstuurd 17-01 naar uw email adres met we transfer. Ik kreeg op 17-01 van we transfer bericht per email van we transfer dat het geopend en gelezen was.
Daarna op 23-01, 03-02, 14-02 en afgelopen zondag 19-02 email berichten gestuurd of u er iets mee kon. Op alle berichten geen reactie.

ClaimConcept
Berichten: 1973
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Claimplan schreef:
23 feb 2023 14:06
Daarna op 23-01, 03-02, 14-02 en afgelopen zondag 19-02 email berichten gestuurd of u er iets mee kon. Op alle berichten geen reactie.
Die van WeTransfer wel gevonden, de rechtstreekse e-mails niet.

Los daarvan - ook weer ter lering voor alle andere gedupeerden van Spaarbeleg SprintPlan (in combinatie met de Spaarbeleg RenteRekening !) - bevat het dossier nu voornamelijk klachtbrieven vanaf 2013. Wat we echter vooral nodig hebben, zijn de relevante stukken uit de periode november 2000 tot februari 2006.

Met andere woorden: éérst beelden van de Training en Warming-Up, en daarna van Start tot Finish. Van zowel SprintPlan als RenteRekening. Voor de medailles bij de daaropvolgende Marathon moeten we bij de dienstdoende Scheidsrechter eerst de (al dan niet mondelinge) advisering/coaching door de tussenpersoon vóór de Start bewijzen.

Met alleen een stempel op het inschrijfformulier van in dit geval Compleet Financieel Advies komen we er niet. Niemand niet.

ClaimConcept
Berichten: 1973
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

mgroen1 schreef:
18 sep 2022 14:49
Blijf op de hoogte van laatste nieuws over en door Sprintplan gedupeerden, via de FB groep: Sprintplandeelnemers gaan door
Dit is de link naar de groep: https://www.facebook.com/groups/530968994888527
@mgroen1, je hebt heel dapper op eigen houtje een individuele procedure gevoerd die helaas voortijdig is geëindigd in een ondermaatse schikking. Je zou de onderliggende handelingen nog publiceren, maar je reageert nu helemaal nergens meer op. Mijn vraag ten behoeve van je lotgenoten: wil je alsnog het onderliggende dossier delen? Dagvaarding - Verweer (Conclusie van Antwoord), jouw Repliek (reactie op verweer) en Aegon's Dupliek (2e verweer)?

Plaats reactie