Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
J. Deltoer
Berichten: 3111
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Eensch, dat zou inderdaad veel kunnen schelen.

juliomariner
Berichten: 4862
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Sorry dat ik misschien dom ben maar bent u het nu met mij eens of oneens?

Erthanax
Berichten: 9728
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik mis bv de bijdragen van berndv: nooit een onvertogen woord en hij nam altijd de moeite om zaken goed uit te zoeken.

J. Deltoer
Berichten: 3111
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik mis de bijdragen van willems en nevermind.

Moneyman
Berichten: 30203
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

J. Deltoer schreef:
01 mar 2022 17:31
Ik mis de bijdragen van willems en nevermind.
Dat was nou weer net niet wat ik doelde toen ik onderstaande tekst schreef… :lol:
Moneyman schreef:
01 mar 2022 08:48
Iedere keer als ik dit soort discussies lees, denk ik: wat zou het een hoop schelen als forumleden net zo kritisch naar hun eigen bijdragen kijken als naar die van de anderen... :roll:

J. Deltoer
Berichten: 3111
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Nou, misschien kunt u het eens voordoen. Zou van u ook wel eens verfrissend zijn.

Lady1234
Berichten: 27188
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

J. Deltoer schreef:
01 mar 2022 22:42
Nou, misschien kunt u het eens voordoen. Zou van u ook wel eens verfrissend zijn.
U las dus al zoveel jaren mee, zonder lid te zijn van het forum? Heel apart.

Nevyn
Berichten: 1293
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Nevyn »

Erthanax schreef:
01 mar 2022 09:36
Ik mis bv de bijdragen van berndv: nooit een onvertogen woord en hij nam altijd de moeite om zaken goed uit te zoeken.
Ja Berndv miste ik ook al een tijdje, maar goed we weten niet wie er achter een naam zit en gebeurt er iets met een persoon, stoppen ze met reageren en wij zullen nooit weten waarom.

witte angora
Berichten: 30881
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Lady1234 schreef:
01 mar 2022 23:00
J. Deltoer schreef:
01 mar 2022 22:42
Nou, misschien kunt u het eens voordoen. Zou van u ook wel eens verfrissend zijn.
U las dus al zoveel jaren mee, zonder lid te zijn van het forum? Heel apart.
Ach, dat was nevermind/tennis/hobby1/etcetera ook iedere keer als hij van het forum gewipt werd en met een nieuw account aan kwam zetten. Niks nieuws onder de trollenzon.

Lady1234
Berichten: 27188
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus hij mist zichzelf blijkbaar. 😁😁

Moneyman
Berichten: 30203
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Morganlefay schreef:
02 mar 2022 14:19
juliomariner schreef:
01 mar 2022 09:13
Sorry dat ik misschien dom ben maar bent u het nu met mij eens of oneens?
Ben niet zo van de mee eens of oneens.
Moet ieder voor zich weten.
Punt is dat je bijdrage niet duidelijk is, oftewel: voor de lezer is het gissen wat je bedoelt te zeggen. Misschien kan je dát dan verduidelijken?

Nijogeth
Berichten: 10037
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Nijogeth »

J. Deltoer schreef:
01 mar 2022 08:46
Lady1234 schreef:praktische kijk op zaken spreekt mij aan...
Een heel praktische kijk... neem uw recht als consument vooral niet, de ondernemer is toch al zo zielig en bovendien heeft de ondernemer altijd gelijk.
Nee, dan toch liever het niveau van stofkomkommer....
Nou, in dat topic over KPN en de formule 1 heeft u laten zien exact het tegenovergestelde te zijn. De consument heeft gelijk, ook als de consument dat niet heeft.

Een topic ga je natuurlijk in met het idee iemand te helpen, maar als een topicstarter het bij het verkeerde eind heeft, dan mag dat in normale bewoordingen gewoon gezegd worden.

We horen hier vaak maar 1 kant van het verhaal en die is vaak gekleurd. Hoe vaak hebben we niet gezien dat ineens een ondernemer reageerde en het verhaal anders bleek te zijn.

J. Deltoer
Berichten: 3111
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Grappig, dat kpn topic is al even geleden en nog steeds nemen sommigen (u bent zeker niet de eerste) mij het kwalijk dat ik gewoon sec de vraag heb beantwoord in plaats van met de meute mee de topicstarter in de hoek te persen.
U beoordeelt uw positie op dit forum te zwaarwegend. U bent hier niet de onafhankelijke rechter om te oordelen nadat beide partijen gehoord zijn. De bedoeling van dit forum is meer om in te gaan op problemen die consumenten ervaren en hun rechten die ze hebben. Niets meer en niets minder.

Lady1234
Berichten: 27188
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

“Niets meer en niet minder”. Niet alleen hun rechten, maar ook hun plichten.

En het zou prettig zijn als u de forumleden niets als “meute” omschrijft. Die topicstarter werd zeker niet in een hoek geperst.

NeoDutchio
Berichten: 12336
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Radar schreef:
06 feb 2022 18:08
Afgelopen donderdag ontstond er een ruzie met NeoDutchio en alfatrion in het midden. Beiden hebben een verbanning van een maand gekregen omdat ze elkaar steeds in de haren vliegen.
Hier ben ik weer. Genoten van de discussies die er waren en eigenlijk kan ik dat anderen ook adviseren. Ga eens aan de zijlijn staan en geniet van de verhalen in plaats van er onderdeel van te zijn. Het zal wellicht helpen bij een aantal personen om van de starre gedachtengang af te stappen en te genieten dat de discussie ook zonder jou gebeurd en dat de meningen van anderen niet zullen veranderen. Ongeacht wat er gezegd word.
Wel heb ik een advies voor de moderatie. De reden van de ban wil ik het niet over hebben, dat is jullie keuze. Ook of het noodzakelijk is wil ik het niet over hebben. Maar wel over de communicatie. Jullie bannen iemand met een reden, maar dit word niet gecommuniceerd. Je moet er bij toeval achterkomen dat je uitgelogd bent en dat je niet kan inloggen. Pas na het sturen van een mail en het afwachten op een reactie krijg je te horen wat er aan de hand is. Waarom niet direct een mail sturen naar de verbande met de reden? Bij een waarschuwing krijg je een PB, maar bij een klasse erger moet je er zelf achterkomen. Wellicht als tip, ik ben niet van plan om te testen of jullie in de toekomst een mail sturen bij een ban 😉.

P.s. lady1234, de volgende koffie is op mijn kosten.

Lowieze
Berichten: 6632
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

“Genoten van de discussies die er waren en eigenlijk kan ik dat anderen ook adviseren. Ga eens aan de zijlijn staan en geniet van de verhalen in plaats van er onderdeel van te zijn“

Jammer dat daar een ban voor nodig was. Als iedereen zich dat op tijd realiseerde, zou er veel ellenlange discussie voorkomen kunnen worden.

juliomariner
Berichten: 4862
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Het is inderdaad belangrijk om met de gebande te communiceren dat er een ban is, hoelang en de reden. Hoewel er afgelopen jaar of het jaar ervoor iemand met meerder accounts meerdere keren is geband. De reden hiervoor was heel duidelijk. Naar ik heb begrepen kreeg de moderatie hierna meerdere scheld- dreigmails over zich heen. Dat soort personen moeten gewoon genegeerd worden door de mods. Neodutchi0 en ook Alftrion zijn beiden echter al jaren goede leden van ons forum en hebben dan denk ik ook recht op een duidelijke communicatie over een ban.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Lowieze schreef:
03 mar 2022 13:31
“Genoten van de discussies die er waren en eigenlijk kan ik dat anderen ook adviseren. Ga eens aan de zijlijn staan en geniet van de verhalen in plaats van er onderdeel van te zijn“
Jammer dat daar een ban voor nodig was. Als iedereen zich dat op tijd realiseerde, zou er veel ellenlange discussie voorkomen kunnen worden.
+1 :D

Welkom terug ND!
Hopelijk ga je je leven " beteren " .
Zodra jij jouw " praktische " oplossing/input gegeven hebt , die waardevol kan zijn en is, kun je stoppen met het juridische gekrakeel met Alfa.
Hij belicht de juridische kant, jij de praktische kant.
Dan is het klaar en kan de TS ermee verder.

Lady1234
Berichten: 27188
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@neodutchio

Welkom terug, maar gelukkig hebt u zich niet hoeven vervelen, gezien uw activiteiten op het forum van de conculega’s. 😁

Nijogeth
Berichten: 10037
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Nijogeth »

De juiste TS was voldoende ;)

Gesloten