Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234
Berichten: 27177
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik krijg haast meelij met de Mohikanen . 😁

Nijogeth
Berichten: 10018
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Wel mooi hoe je niet in wil zien dat dat helemaal niet het geval was bij dat topic. De eerste reacties waren vooral om duidelijk te maken dat de TS waarschijnlijk niet goed door had wat hij nu precies had afgesloten. Meestal met de vraag wat er nu precies in zijn contract stond.

Die vraag werd nooit beantwoord, het idiote gedrag begon al bij de 2e reactie.

juliomariner
Berichten: 4861
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

U distantiëren van de scheldwoorden is wel erg laat. Dat had beter direct in het topic gedaan kunnen worden. U had kunnen schrijven dat u het inhoudelijk wel met TS eens was maar dat u het gescheld niet vind kunnen.

J. Deltoer
Berichten: 3104
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Je moet inderdaad niet willen dat er mensen zijn met een afwijkende mening.

juliomariner
Berichten: 4861
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Naar mijn mening zijn er 3 soorten vragenstellers.
1. personen die een probleem hebben en geen idee hebben hoe ze dit moeten oplossen. Alle antwoorden zijn dan in principe behulpzaam voor hen.
2. Personen met een probleem die zelf een oplossing hebben maar ook willen weten hoe buitenstaanders er naar kijken en ideeen krijgen waar ze zelf niet aan gedacht hebben.
3. Personen met een probleem waar ze zelf een oplossing voor hebben. Ze willen alleen maar een bevesitiging dat ze goed zitten. Sommige zullen door andere inzichten veranderen in persoon 2, enkele zijn zo overtuigd van hun waarheid dat ze een ander inzicht gewoon niet toelaten en soms zelfs boos worden op anders denkenden. Deze personen willen dus alleen maar een bevestiging of beter gezegd naar de mond gepraat worden.

Cro
Berichten: 2079
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Cro »

J. Deltoer schreef:
24 feb 2022 10:16
Je moet inderdaad niet willen dat er mensen zijn met een afwijkende mening.
Een eigen menig is prima, maar je moet ook kunnen accepteren dat die mening soms feitelijk gezien incorrect is. En als dit dan zo is en je de uitleg krijgt die dat laat blijken (KPN F1 topic) moet je niet de behulpzame posters gaan uitschelden wanneer blijkt dat je het fout hebt.

kuklos
Berichten: 9782
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

J. Deltoer schreef:
24 feb 2022 10:16
Je moet inderdaad niet willen dat er mensen zijn met een afwijkende mening.
Deze reactie is gewoon trollen en dat weet je zelf ook wel.

Er is niks mis met een afwijkende mening. Er is alles mis om die afwijkende mening te gebruiken als excuus om maar te gaan schelden en iedereen voor rotte vis uit te maken.

juliomariner
Berichten: 4861
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Anders dan (denk ik) J. Deltoer denkt geloof ik dat 99,9% van de reageerders hier met goede bedoelingen de vragen proberen te beantwoorden. En ja er zijn hier reageerders die veel reageren (dat mag denk ik toch)
En soms wordt er inderdaad in het heets van de discussie te fel gereageerd op personen (en ja dan steek ik ook de hand in eigen boezem) maar dat een persoon daar op reageerd door te gaan schelden en soms zelfs bedreigen past natuurlijk niet en moet er ook op ingegrepen worden. Een forum waar iedereen het met elkaar eens is zal geen leuk en zinvol forum zijn.

J. Deltoer
Berichten: 3104
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

kuklos schreef:
24 feb 2022 10:37
J. Deltoer schreef:
24 feb 2022 10:16
Je moet inderdaad niet willen dat er mensen zijn met een afwijkende mening.
Deze reactie is gewoon trollen en dat weet je zelf ook wel.

Er is niks mis met een afwijkende mening. Er is alles mis om die afwijkende mening te gebruiken als excuus om maar te gaan schelden en iedereen voor rotte vis uit te maken.
Pardon?????
Heb je wel de opmerking van fonsflons gelezen waarop ik reageerde? Hij is van mening dat ook MIJN mond gesnoerd moet worden door de moderatie.
Ik heb een mening over hoe zaken zijn gelopen in dat bewuste topic. Daar mag u het met mij over oneens zijn. Ik heb niet gescholden of iemand voor rotte vis uitgemaakt.

Lady1234
Berichten: 27177
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dat schrijft @fonsflons helemaal niet.

J. Deltoer
Berichten: 3104
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Dat schrijft hij wel. Met "anderen" bedoelt hij mij.

juliomariner
Berichten: 4861
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Heel misschien bedoelt hij dit wel maar hij schrijft het niet.
Het klopt dat u zich niet hebt verlaagd tot schelden maar u heeft er pas in dit topic afstand van genomen. Zoals ik al schreef vind ik dat rijkelijk laat en op de verkeerde plaats. Dat had u namelijk al in het bewuste topic moeten doen.

kuklos
Berichten: 9782
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

J. Deltoer schreef:
24 feb 2022 10:55
kuklos schreef:
24 feb 2022 10:37
J. Deltoer schreef:
24 feb 2022 10:16
Je moet inderdaad niet willen dat er mensen zijn met een afwijkende mening.
Deze reactie is gewoon trollen en dat weet je zelf ook wel.

Er is niks mis met een afwijkende mening. Er is alles mis om die afwijkende mening te gebruiken als excuus om maar te gaan schelden en iedereen voor rotte vis uit te maken.
Pardon?????
Heb je wel de opmerking van fonsflons gelezen waarop ik reageerde? Hij is van mening dat ook MIJN mond gesnoerd moet worden door de moderatie.
Dat schrijft hij helemaal niet.
J. Deltoer schreef:
24 feb 2022 10:55
Ik heb een mening over hoe zaken zijn gelopen in dat bewuste topic. Daar mag u het met mij over oneens zijn. Ik heb niet gescholden of iemand voor rotte vis uitgemaakt.
En ik schrijf niet dat jij dit gedaan hebt.

angel1978
Berichten: 10972
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door angel1978 »

Volgens mij is dit allemaal niet de bedoeling van dit Topic!

Lowieze
Berichten: 6616
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

angel1978 schreef:
24 feb 2022 11:20
Volgens mij is dit allemaal niet de bedoeling van dit Topic!
Volgens mij ook niet.
Het zou voor sommige forummers goed zijn om eens even wat afstand te nemen van dit forum, zo belangrijk kan dit toch niet zijn in je leven :?

angel1978
Berichten: 10972
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door angel1978 »

Lowieze schreef:
24 feb 2022 11:27
angel1978 schreef:
24 feb 2022 11:20
Volgens mij is dit allemaal niet de bedoeling van dit Topic!
Volgens mij ook niet.
Het zou voor sommige forummers goed zijn om eens even wat afstand te nemen van dit forum, zo belangrijk kan dit toch niet zijn in je leven :?
Forummers gebruiken dit en andere topics om persoonlijke vetes uit te vechten.
Doe dit lekker via PB of spreek af op een plek (online of fysiek), maar val anderen daar niet mee lastig!

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Lowieze schreef:
24 feb 2022 11:27
angel1978 schreef:
24 feb 2022 11:20
Volgens mij is dit allemaal niet de bedoeling van dit Topic!
Volgens mij ook niet.
Het zou voor sommige forummers goed zijn om eens even wat afstand te nemen van dit forum, zo belangrijk kan dit toch niet zijn in je leven :?

Voor sommige is wel degelijk een zeer belangrijk dagvulling.

Was 10 jaar geleden al zo en is nog steeds zo. Sommige zijn onder andere namen terug gekomen, sommige zijn helemaal weg gebleven en sommige lezen voornamelijk nog en plaatsen amper reacties.

Tot die laatste categorie schaar ik mijzelf :mrgreen:

Moneyman
Berichten: 30164
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

fonsflons schreef:
24 feb 2022 11:42
Veel onnodige discussie ontstaat doordat mensen dingen persoonlijk nemen. Dan kun je idd beter wat afstand nemen en je afvragen of een openbaar forum niet wat te hoog gegrepen is voordat je de ergernis meeneemt in je persoonlijke leven.
Iemand postte ooit dit treffende plaatje:

Afbeelding

Nevyn
Berichten: 1291
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Nevyn »

Radar schreef:
06 feb 2022 18:08
Afgelopen donderdag ontstond er een ruzie met NeoDutchio en alfatrion in het midden. Beiden hebben een verbanning van een maand gekregen omdat ze elkaar steeds in de haren vliegen. Juliomariner, kuklos en Nijogeth hebben een waarschuwing gekregen omdat ze meededen in de ruzie en persoonlijke aanvallen plaatsten.

Forumgebruikers botsen wel vaker over een 'praktische' versus een 'juridische' aanpak van problemen (you know who you are). Het is niet aan de moderators om te zeggen welke je moet nemen. De twee benaderingen kunnen prima naast elkaar bestaan op dit forum, mits iedereen respectvol blijft. 'Volgens wetsartikel zus en zo heb je recht op volledige compensatie inclusief rente' kan heel goed staan naast 'Met zo'n eis zou je vermoedelijk de bedrijfsleider in het harnas jagen'.
Houd voor ogen dat we hier zijn om elkaar en vraagstellers te helpen. Elkaar beledigen past daar niet bij.
Beetje laat, maar dacht al een tijdje wat is het rustig op het forum :D
Vandaag even gezocht en toen las ik bovenstaande.
Beide personen hebben zeker een meerwaarde op dit forum, echter hun welles nietes strijd die vaak pagina's door gaat was zeker zo vermoeiend dat ik ze al niet meer las.
Misschien kunnen ze als ze terug komen een eigen topic krijgen waar ze verder kunnen strijden nadat ze allebei 1 gedegen antwoord op een topic hebben gegeven.

Lowieze
Berichten: 6616
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

Nee hoor, niks geen eigen topic waar forummers verder kunnen strijden. Hoeveel van zulke topics krijg je dan wel niet?
Laat ze het lekker via pb’s uitvechten of een eigen juridisch forum beginnen.

Gesloten