LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Coronavirus - algemeen topic

zeug
Berichten: 127
Lid geworden op: 23 mei 2018 01:10

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door zeug »

Een test is een test velen zijn gemaakt om geld te verdienen. We gaan allemaal eens afscheid nemen van de wereld. Het leven op aarde is een leerschool verdiep je in het geloof en als je geloofd in de schepper en leeft naar de geboden dan zijn deze aardse zaken niet belangrijk. Hoe arm of rijk je ook bent.
Amen.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door angel1978 »

scharrelschipper schreef:
05 mar 2021 21:19
reggie2 schreef:
05 mar 2021 17:53
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/min ... luS-CMXkUk

Je mag jezelf gaan testen,
Hm,vreemd,wij hebben ze al een paar weken in huis.
En ,voor wat het waard is, met goedkeuring door het RIVM.
Dus of het bedrijf waar deze testen vandaan komen belazerd de kluit of de Jonge weet niet waar hij het over heeft.
:?
Heb je ze in de supermarkt gekocht dan?

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door witte angora »

Lees net dat er dit jaar tot nu toe 0 geregistreerde griepgevallen zijn, in ieder geval geen doden als gevolg van de griep. Dat hebben we met zijn allen mooi weten te voorkomen.

Hoe het kan dat er zoveel Corona-besmettingen zijn tegen 0 ernstige griep-besmettingen is toch wel apart. Kennelijk is Corona aanzienlijk besmettelijker?

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door Lowieze »

Jose2501 schreef:
06 mar 2021 08:54
Als in 1 Nederlands ziekenhuis dit het gevolg is van corona angst en de maatregelen om coronapatiënten voorrang te geven binnen 1 jaar, hoe is dat dan voor heel Nederland? In een Eindhoven ziekenhuis zijn 7 mensen overleden. 68 mensen met ernstige complicaties omdat ze of er niet terecht konden of omdat ze zelf de zorg meden. Nemen RIVM en Rutte dit ook mee in de bijkomende schade om de bevolking te beschermen? Bron: https://www.ad.nl/binnenland/door-uitst ... ~ad2ca98b/
Het was te verwachten maar toch schrik je daarvan. Ik las ook dat je nu voor het bevolkingsonderzoek borstkanker niet elke 2 jaar een uitnodiging meer krijgt, maar door personeelsgebrek om de 3 jaar. Een hele slechte zaak.

scharrelschipper
Berichten: 1831
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

angel1978 schreef:
06 mar 2021 06:41
scharrelschipper schreef:
05 mar 2021 21:19
reggie2 schreef:
05 mar 2021 17:53
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/min ... luS-CMXkUk

Je mag jezelf gaan testen,
Hm,vreemd,wij hebben ze al een paar weken in huis.
En ,voor wat het waard is, met goedkeuring door het RIVM.
Dus of het bedrijf waar deze testen vandaan komen belazerd de kluit of de Jonge weet niet waar hij het over heeft.
:?
Heb je ze in de supermarkt gekocht dan?
Nee,internet.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door angel1978 »

scharrelschipper schreef:
06 mar 2021 10:19
angel1978 schreef:
06 mar 2021 06:41
scharrelschipper schreef:
05 mar 2021 21:19

Hm,vreemd,wij hebben ze al een paar weken in huis.
En ,voor wat het waard is, met goedkeuring door het RIVM.
Dus of het bedrijf waar deze testen vandaan komen belazerd de kluit of de Jonge weet niet waar hij het over heeft.
:?
Heb je ze in de supermarkt gekocht dan?
Nee,internet.
Dan klopt het toch gewoon wat ie zei?

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door reggie2 »

witte angora schreef:
06 mar 2021 09:01
Lees net dat er dit jaar tot nu toe 0 geregistreerde griepgevallen zijn, in ieder geval geen doden als gevolg van de griep. Dat hebben we met zijn allen mooi weten te voorkomen.

Hoe het kan dat er zoveel Corona-besmettingen zijn tegen 0 ernstige griep-besmettingen is toch wel apart. Kennelijk is Corona aanzienlijk besmettelijker?
Ze noemen alles corona , dat is een feit.

bert888
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 nov 2015 12:39

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door bert888 »

In Noorwegen zijn 102 mensen overleden na toediening van het coronavaccin. Het gaat om oudere mensen die in verzorgingstehuizen woonden. Er zijn in het land 40.000 tehuisbewoners gevaccineerd. Dat betekent dat 0,25 procent van hen is overleden na de inenting.

Het Noorse Geneesmiddelenagentschap heeft een speciale onderzoeksgroep gevormd die moet zien te achterhalen in hoeverre er een verband is tussen de sterfgevallen en de vaccinatie.

Normaal gesproken duurt het zo’n 10 jaar voordat vaccins getest en goedgekeurd zijn. Het mRNA-vaccin van Pfizer is in slechts 10 maanden ontwikkeld. Daarnaast is er nog niets bekend over de effecten die het op de lange termijn heeft. De technologie waar deze vaccins op gebaseerd zijn, bevindt zich nog in de experimentele fase en wordt in verband gebracht met ernstige bijwerkingen.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door reggie2 »

Als je zo'n tegenstander van vaccinatie bent, snap ik niet zo goed waar jij je zo druk om maakt @bert888 , je mag gewoon weigeren en hoeft hier niemand te overtuigen van het slechte van een vaccin, mensen zijn volwassen genoeg om zelf te beslissen.

bert888
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 nov 2015 12:39

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door bert888 »

Maandenlang analyseerde ik allerlei grafieken en nieuws over het Coronavirus. Ik probeer hier de informatie te geven die door de media genegeerd, verdraaid of verwijderd wordt. Zoals over verboden maar werkende geneesmiddelen, of over de schade ten gevolge van de lockdown. Of de conclusie op basis van de grafieken: dat de lockdown geen verschil maakt. Of over de “main stream media” en de “kwaliteitskranten”: die hebben een jaar lang bewezen slaafs mee te werken aan angst-verspreiding en indoctrinatie.

https://aartjan.nl/blog/coronavirus-de- ... e-grafiek/

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nou Bert, weiger gerust die vaccinatie. Weer een extra voor een ander.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door Nijogeth »

reggie2 schreef:
06 mar 2021 11:57
Als je zo'n tegenstander van vaccinatie bent, snap ik niet zo goed waar jij je zo druk om maakt @bert888 , je mag gewoon weigeren en hoeft hier niemand te overtuigen van het slechte van een vaccin, mensen zijn volwassen genoeg om zelf te beslissen.
Probleem is wel als dadelijk mensen dingen niet meer mogen, omdat ze niet gevaccineerd zijn. Laten we hopen dat het niet zo ver gaat komen.

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door witte angora »

Mag ik de jouwe hebben, Bert? Dan kan ik weer aan het (vrijwilligers) werk.

scharrelschipper
Berichten: 1831
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

angel1978 schreef:
06 mar 2021 11:44
scharrelschipper schreef:
06 mar 2021 10:19
angel1978 schreef:
06 mar 2021 06:41


Heb je ze in de supermarkt gekocht dan?
Nee,internet.
Dan klopt het toch gewoon wat ie zei?
Nou,ik begreep eruit dat die testen nu pas goedgekeurd zijn,en dan zou de verkoper de kluit belazerd hebben of de Jonge kletste uit zijn nek.
Maar bij nader inzien kan het zo zijn dat ze al goedgekeurd waren en dat hij het nu pas bekend maakte.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door angel1978 »

scharrelschipper schreef:
06 mar 2021 13:30
angel1978 schreef:
06 mar 2021 11:44
scharrelschipper schreef:
06 mar 2021 10:19

Nee,internet.
Dan klopt het toch gewoon wat ie zei?
Nou,ik begreep eruit dat die testen nu pas goedgekeurd zijn,en dan zou de verkoper de kluit belazerd hebben of de Jonge kletste uit zijn nek.
Maar bij nader inzien kan het zo zijn dat ze al goedgekeurd waren en dat hij het nu pas bekend maakte.
Ze zijn nu pas goedgekeurd om in de winkel te kunnen verkopen ( voldoen aan een andere wet: voedsel en warenwet ), ze waren al goedgekeurd om gebruikt te worden door een arts ( en dus door het RIVM ).
Dat jij ze dus al goedgekeurd kon kopen ( via internet ) is niet zo vreemd. De goedkeuring voor verkoop in o.a. supermarkt is dus nu (pas) rond.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door reggie2 »

Nijogeth schreef:
06 mar 2021 13:05

Probleem is wel als dadelijk mensen dingen niet meer mogen, omdat ze niet gevaccineerd zijn. Laten we hopen dat het niet zo ver gaat komen.
Jij kijkt weer te zwart wit, dwingen kunnen ze je nooit het is je eigen lijf.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door Nijogeth »

reggie2 schreef:
06 mar 2021 13:37
Nijogeth schreef:
06 mar 2021 13:05

Probleem is wel als dadelijk mensen dingen niet meer mogen, omdat ze niet gevaccineerd zijn. Laten we hopen dat het niet zo ver gaat komen.
Jij kijkt weer te zwart wit, dwingen kunnen ze je nooit het is je eigen lijf.
Wat is de nuance dan? Volgens mij is zo'n coronapaspoort dadelijk een simpele keuze tussen 2 dingen. Vrijheden afstaan omdat je niet gevaccineerd wil worden of gevaccineerd worden, omdat je alle vrijheden terug wil

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
06 mar 2021 13:05
Mag ik de jouwe hebben, Bert? Dan kan ik weer aan het (vrijwilligers) werk.
Was het maar zo’n feest. We zullen moeten wachten tot bijna iedereen gevaccineerd is.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door sylvesterb »

bert888 schreef:
06 mar 2021 12:10
Maandenlang analyseerde ik allerlei grafieken en nieuws over het Coronavirus. Ik probeer hier de informatie te geven die door de media genegeerd......
En verspreid je dan op deze site ook fake berichten zoals over dat klooster en weiger je dan inhoudelijk te reageren? Heb je bericht ook maar ff gemeld aan de moderatie, je zit immers op een forum.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door angel1978 »

Had ik ook al gedaan, maar de redactie is weer eens zo inconsequent als mogelijk en past de eigen regels uiterst selectief toe.

Gesloten