Samenstelling Parodontax aangepast

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Samenstelling Parodontax aangepast

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Gebruik zelf al jaren Prodent Menthol Power. Een fijne tandpasta. Daarnaast geeft de woordgrap een placebo-effect.

diamant56
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2014 15:56

Re: Samenstelling Parodontax aangepast

Ongelezen bericht door diamant56 »

Ik ben nog steeds zwaar teleurgesteld in de verandering van Paradontax. De nieuwe, is naar en chemisch een enge roze kleur... Ik heb onderhand verschillende andere soorten geprobeerd, maar kan het maar niet vinden. En €10.- betalen voor een tube tandpasta, gaat me echt te ver. Ik ben over op reguliere merken, met reguliere smaken en prijzen. Paradontax, ik hoop dat je met deze domme beslissing jezelf de nek om hebt gedraait. Want ik erger me steeds weer, als ik die nieuwe zooi in de schappen zie staan. Zooi, voor een veel te hoge prijs. :x

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Samenstelling Parodontax aangepast

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Ergeren om een tube tandpasta in een winkel. Dat zijn blijkbaar de grote problemen waar we in Nederland mee te maken hebben. Dus ja, we wonen blijkbaar toch echt in een gaaf land als dat de ergernissen zijn.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Samenstelling Parodontax aangepast

Ongelezen bericht door Jablan »

Redactie heeft contact met de fabrikant gehad na een testpaneluitslag. Er verandert niets.
https://radar.avrotros.nl/testpanel/uit ... ing-staan/

Esther94
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2023 11:40

Re: Samenstelling Parodontax aangepast

Ongelezen bericht door Esther94 »

Parodontax met oude zoute smaak en kruiden is nog wel te koop in oostenrijk. Waarom wordt hij daar wel nog op oude manier gemaakt? Ik krijg ze rechtstreeks uit Wenen

jonis
Berichten: 2756
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: Samenstelling Parodontax aangepast

Ongelezen bericht door jonis »

Esther94 schreef:
21 jul 2023 11:43
Parodontax met oude zoute smaak en kruiden is nog wel te koop in oostenrijk. Waarom wordt hij daar wel nog op oude manier gemaakt? Ik krijg ze rechtstreeks uit Wenen
Denk je dat ieder land zijn eigen tandpastafabriek heeft?
Van DM.at krijg je in elk geval de neue formulierung.

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Samenstelling Parodontax aangepast

Ongelezen bericht door 16again »

jonis schreef:
21 jul 2023 17:28
Esther94 schreef:
21 jul 2023 11:43
Parodontax met oude zoute smaak en kruiden is nog wel te koop in oostenrijk. Waarom wordt hij daar wel nog op oude manier gemaakt? Ik krijg ze rechtstreeks uit Wenen
Denk je dat ieder land zijn eigen tandpastafabriek heeft?
Dat wordt toch niet beweerd. In dezelfde fabriek kan receptuur aangepast worden bij verschillende productie batches.

jonis
Berichten: 2756
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: Samenstelling Parodontax aangepast

Ongelezen bericht door jonis »

16again schreef:
21 jul 2023 22:55
jonis schreef:
21 jul 2023 17:28
Esther94 schreef:
21 jul 2023 11:43
Parodontax met oude zoute smaak en kruiden is nog wel te koop in oostenrijk. Waarom wordt hij daar wel nog op oude manier gemaakt? Ik krijg ze rechtstreeks uit Wenen
Denk je dat ieder land zijn eigen tandpastafabriek heeft?
Dat wordt toch niet beweerd. In dezelfde fabriek kan receptuur aangepast worden bij verschillende productie batches.
Dat was een vraag van mij.
Als ik dacht dat het een bewering was hoef ik het niet te vragen.
Original wordt gewoon niet meer geproduceerd:
Helaas wordt de oude formule niet meer geproduceerd waardoor u enkel nog maar oude voorraad van de tandpasta zou kunnen terugvinden.
Dus wie is aanbieder dan?
Als je naar gebruikelijke aanbieders kijkt, hoef je bijv. alleen maar bij DM.at te kijken....of paradontax zelf. Bij paradontax is het niet meer te vinden.
Oude discussie, hier laat ik het verder bij.

Lowieze
Berichten: 6609
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Samenstelling Parodontax aangepast

Ongelezen bericht door Lowieze »

Datzelfde is gebeurd met Sensodyne Original. Sommige winkels, bijv. Op=op voordeelshop, had dit nog lang te koop, ook nadat het nergens meer verkrijgbaar was. Ook in Duitsland was het nog verkrijgbaar, tot op een gegeven moment ook die oude voorraad op was.

Plaats reactie