Carglass

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Carglass

Ongelezen bericht door sylvesterb »

WZZ schreef:
30 mei 2022 15:03
Op dit forum zitten een aantal mensen die het standaard voor een bedrijf opnemen cq redenen bedenken waarom de service gebrekkig is.
TS stuurt zijn e-mail aan Carglass hier 1 op 1 door op het forum, ik lees echter dat Carglass gewoon heeft aangeboden de kit te verwijderen, maar dat niet naar de locatie wilde rijden, ook weten we niet hoe Carglass heeft gereageerd op de e-mail omdat TS nooit meer reageerde op dit topic.

Dus op welke basis kun je uit dit topic stellen dat de service gebrekkig is.

Zelf een ervaring met carglass en hierbij werd ik op de zichtbaarheid na de reparatie gewezen, ook mijn leidinggevende wees me erop en gaf aan dat als ik er last van zou hebben het gehele raam vervangen kon worden (auto v/d zaak).

Daarbij werd er ook meermaals gewezen op het risico van doorscheuren, wat ook gebeurde, maar nooit gezien als gebrekkig service omdat het bekend is dat dit kan gebeuren.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Mijn advies is om contact op te nemen met je rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl. Eventueel kan je Carglas aansprakelijk stellen.

Een bedrijf is alleen aansprakelijk als hun verwijtbaar gehandeld hebben. Ik heb hierin mijn twijfels. Eventueel is het aan de rechter die het laatste woord heeft.

Webbie
Berichten: 76
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:34

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Webbie »

Seinhuis schreef:
25 jul 2021 22:44
Ik denk dat het sterretje helemaal onzichtbaar maken onmogelijk is, al wordt het wel verteld in de reclame.

Dat je opnieuw langs moet komen omdat hun willen kijken voor een oplossing is normaal. Wat had jij gewild?
Huh, wat, hoe
Sinds wanneer zou dit zichtbaar moeten blijven, ik sta versteld van de nutteloze zeurkous reacties die hier geuit worden aan de poster.
Ga ergens anders vervelen met domme opmerkingen die nergens op slaan
Voor mij maakt duidelijk dat het filiaal van carglass in Herenveen geen optie is om werkelijk geen enkele nood reparatie te laten uitvoeren.
Want ik heb wel heel goede ervaringen met carglass
DUS NEE er zou niets zichtbaar moeten zijn na reparatie, dus gewoon geen domme praat als je niet weet waar je het over hebt.
Bij alle herstellingen van steenslag/sterretjes zie je helemaal niets van deze helaas vaker voorkomende ellende
Dat bedrijf zou wat mij betreft de naam carglass niet mogen voeren, als dat filiaal zo slordig werkt.

Ik zou u willen aanraden contact op te nemen met het hoofdbureau van carglass en uw klachten kenbaar te maken zodat de prutsers binnen die organisatie vervangen kunnen worden voor mensen die wel goed werk leveren.
Laatst gewijzigd door Webbie op 12 okt 2022 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Carglass

Ongelezen bericht door kuklos »

@Webbie, waarom ben je een topic waarin de laatste reactie op 30 mei is geplaatst omhoog aan het bumpen middels een reactie?

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Moneyman »

Webbie schreef:
12 okt 2022 09:15
Huh, wat, hoe
Sinds wanneer zou dit zichtbaar moeten blijven, ik sta versteld van de nutteloze zeurkous reacties die hier geuit worden aan de poster.
Ga ergens anders vervelen met domme opmerkingen die nergens op slaan
Voor mij maakt duidelijk dat het filiaal van carglass in Herenveen geen optie is om werkelijk geen enkele nood reparatie te laten uitvoeren.
Want ik heb wel heel goede ervaringen met carglass
DUS NEE er zou niets zichtbaar moeten zijn na reparatie, dus gewoon geen domme praat als je niet weet waar je het over hebt.
Bij alle herstellingen van steenslag/sterretjes zie je helemaal niets van deze helaas vaker voorkomende ellende
Dat bedrijf zou wat mij betreft de naam carglass niet mogen voeren, als dat filiaal zo slordig werkt.
In één woord: onzin. Er zijn zat beschadigingen die simpelweg niet onzichtbaar te repareren zijn. Althans, niet zonder de ruit te vervangen...

Plaats reactie