Oplichting door Nomistarstore.nl / Zadalo.nl (?!)

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Hoorn Aad van
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 aug 2021 12:29

Re: Oplichting door Nomistarstore.nl / Zadalo.nl (?!)

Ongelezen bericht door Hoorn Aad van »

Het is natuurlijk ook nog zo dat niet alle dropshippers of te wel dozenschuivers oplichters zijn.
Vele maken handig gebruik van de luiheid en/of onbekendheid met de aanwezigheid van Aliexpress.
Als ik en oortje bestel bij Ali voor pakweg € 5 dan verkoopt de dozenschuiver die voor zeg maar € 15
Overigens zijn het niet alleen de dozenschuivers die die oortjes verkopen, heel normale elektronica zaken doen het.

Het meeste wat ik bij Ali bestel zijn elektronica onderdelen, zoals transistoren, condensatoren e.d.
De BTW is al een tijdje inbegrepen bij de prijs en weken wachten is er ook al niet meer bij, 14 dagen is al lang.
Je moet wel weten wat je gaat bestellen, voor de proef eens een paar moccasins besteld, wel goed de maatvoering lezen.
Ze zien er redelijk uit, passen goed en ach die paar Euro's loop ik er wel vanaf.

Dat er nog steeds mensen zijn die het kaf niet van het koren kunnen onderscheiden, dat oplossen zal een utopie zijn.
En ik heb het idee dat de meesten die hier reageren nog niet tussen de 70 en 80 zijn, tegen die tijd praten we wel verder.
Ik ben nu 77, krijg met enige regelmaat ontzettend attent Microsoft personeel aan de telefoon die mijn met van alles en nog wat bij willen staan, ik bedank ze dan ook altijd vriendelijk en zeg de cassettebandjes van mijn ZX-Spectrum 48K uit de la te halen om deze op te starten, ik leg de smartphone neer een her duurt geen 15 seconden en ze zijn weg

Redelijk nieuw de laatste tijd is het SMS bericht van de Douane of van KPNpost om € 2,95 over te maken via een bepaalde site zodat
het pakje doorgestuurd kan worden.

Hoe vaak is er niet gewaarschuwd voor als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat ook het geval.
Dat doet mij denken aan het informatie spotje over het HIV virus, Freek de Jonge sprak daar in een enkele zin:
Als ze het nu nog niet weten, moeten ze het maar krijgen.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Oplichting door Nomistarstore.nl / Zadalo.nl (?!)

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Mensen die bij dit soort sites bestellen, zijn dat dezelfde mensen die vroeger van die exclusieve pannenset vanuit een bestelwagen kochten voor weinig omdat de bezorger ze niet mee terug kon nemen naar het bedrijf. Om er vervolgens achter te komen dat ze rommel hadden gekocht.

Gesloten