aansprakelijk stellen van Amslod

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: aansprakelijk stellen van Amslod

Ongelezen bericht door grun »

Moneyman schreef:
08 jul 2022 12:13
Gewoon de internetprijs. Is wel even geleden overigens, dus geen idee of ze dat nu nogmaals zouden doen ;)
Dat is netjes. Maar je bent een vaste loyale klant die de fiets daar laat onderhouden, dat is ook wat waard.

Langzamerhand neig ik ook die kant op. Een 2e-hands auto in de Randstad bijvoorbeeld is goedkoper dan hier in de provincie, dus ik kocht hem daar, maar voor onderhoud ga ik naar de lokale garage. Die is niet de goedkoopste maar na verloop van tijd krijg je toch een soort band met zo'n dealer. Ben ik in de buurt, dan rij ik wel eens langs met de vraag: zeg, ik hoor een rammeltje, wat is dat en kan het kwaad? Dan regelt hij meteen een monteur die een blokje rond rijdt en zegt: nee, dat is normaal. Dat betaalt zich terug in een soort tevredenheid dat ervoor zorgt dat m'n volgende en laatste auto misschien toch bij de lokale garage gekocht wordt.

BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: aansprakelijk stellen van Amslod

Ongelezen bericht door BL2 »

riddert schreef:
08 jul 2022 10:51
Personeelstekort waarschijnlijk
Niet waarschijnlijk, maar vrijwel zeker. Zo stond het aangegeven in het plaatselijke krantje. Maar, en daar ging het om, vele met een ("niet internet") fiets zijn nu niet meer welkom en mogen het verder zelf uitzoeken.

Nevyn
Berichten: 1290
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: aansprakelijk stellen van Amslod

Ongelezen bericht door Nevyn »

BL2 schreef:
08 jul 2022 19:24
riddert schreef:
08 jul 2022 10:51
Personeelstekort waarschijnlijk
Niet waarschijnlijk, maar vrijwel zeker. Zo stond het aangegeven in het plaatselijke krantje. Maar, en daar ging het om, vele met een ("niet internet") fiets zijn nu niet meer welkom en mogen het verder zelf uitzoeken.
In 2016, toen Corona nog een biermerk was en er een file werkzoekenden voor het UWV loket stond, was de aftersales van Amslod al om te huilen.

Plaats reactie