Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
MonkMonk
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2024 21:14

Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Ongelezen bericht door MonkMonk »

Lady1234 schreef:
20 apr 2024 23:04
Als u Winstvastplan op Google intikt, kunt u er van alles over lezen.
Uiteraard al gedaan, maar zoveel duidelijk info vind ik niet echt hoor..
Maar over dat ik dacht dat het min of meer gekoppeld was aan het doorlopend krediet, vind ik wel een soortgelijk juridisch verhaal van een stel mensen die een lening hadden aangevraagd, en toen 'verplicht' werden om er een levensverzekering bij af te sluiten, zo is het bij mijn ouders ook gegaan min of meer. Die mensen hebben geeist daarvoor vergoed te worden omdat deze 'verplichting' later is vervallen. Hmmm, zouden we achteraan kennen gaan, maar een hoop gedoe allemaal...

jonis
Berichten: 2758
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Ongelezen bericht door jonis »

verzekeraars-f31/winstvastplan-van-de-p ... 15909.html

Als je verwacht dat ze meer gaan bieden; wat denk je hoe lang de rest van het land hierop al zit te wachten?

Het voorstel komt waarschijnlijk vanuit NN en recente woekerpolisschikking.

gerda dageras
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2024 16:19

Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Ongelezen bericht door gerda dageras »

Kwartaal krediet, doorlopend krediet bij ing, al 24 jaar. Nog geen woord gehoord

donkerhans
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mar 2024 09:20

Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Ongelezen bericht door donkerhans »

Ik heb drie weken geleden een voorstel gekregen van ABN Amro dochter Credivance. Iemand langs geweest om mijn identiteit te checken. Spullen keurig teruggestuurd en met 14 dagen bedenktijd benieuwd of ze het netjes gaan afhandelen. Zie in de reacties veel getraineer en telkens 'verloren' raken van documenten. Dat is natuurlijk erg onprofessioneel. Uiteindelijk schieten banken hiermee in eigen voet. Nu nog wachten op voorstellen van ICS en ING.

Infosas010
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2024 14:39

Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Ongelezen bericht door Infosas010 »

ING
DK Afgesloten 2007
Afgelost 2024
Omdat het contract nog lopend was na 2022 val ik nu in de uitzondering regel en dat komt neer ipv eind April bericht verzet naar voor einde zomer !
Lichamelijke klachten van de stress financiële achterstanden doordat ik 300 pm moest aflossen .en nu maar wachten en wachten grof gerekend 20.k geleend 50k terug betaald ..
teleurstellend hoe de ING haar klanten laat wachten .

laraberder
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 apr 2007 22:10

Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Ongelezen bericht door laraberder »

Hierbij ook een zeer gefrusteerder ING-er. Ruim 24 maanden na de aankondiging over compensatie tot op vandaag niets gehoord. Dus vandaag maar even gebeld. Nou, ze kunnen alleen zeggen dat ik voor 1 mei a.s. bericht krijg (dus nog 3 werkdagen).....ik heb. er 0 vertrouwen in dat ik uiterlijk dinsdag een voorstel heb gekregen. Zijn er meer die nog helemaal niets van ING hebben gehoord?

Oostvogels
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2024 10:57

Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Ongelezen bericht door Oostvogels »

Met stomheid geslagen, voor de 5de keer vraag abnamro aan ons weer alle formulieren in te vullen voor de compensatieregeling, teveel betaalde renten op krediet. Wauw, abnamro jullie moeten je rot schamen. We hadden 5 rekeningen (2 prive en 3 zakelijke) bij jullie lopen maar ik denk dat de maat nu toch echt wel vol is, tjonge jongen ronduit schandalig om onze tijd te stelen.

Oostvogels
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2024 10:57

Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Ongelezen bericht door Oostvogels »

Ja wij hebben het compensatie voorstel ontvangen en al meer dan 1,5 jaar bezig om het te ontvangen, vandaag voor de 5x een brief ontvangen dat ze niet alle informatie hebben ontvangen of we weer even alles opsturen. Waar het mis gaat snap ik niks van want je kun wel nagaan dat we na de 1ste keer zeer alert zijn geweest met het invullen. Het gekke is dat ik met mijn privé rekening ook recht had op een compensatie en daarvoor exact dezelfde papieren in gevuld, net zoals voor de zakelijke rekening, alles was exact hetzelfde. Voor mijn privé rekening compensatie had ik net na 2 weken het geld ontvangen en voor de zakelijke rekening heb ik vandaag voor de 5de keer weer een verzoek ontvangen om nog eens alles op te sturen, horendol wordt ik ervan. Ik wens u succes met de afwikkeling.

donkerhans
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mar 2024 09:20

Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Ongelezen bericht door donkerhans »

Ik heb een voorstel ontvangen van Credivance, onderdeel van ABN AMRO, spullen teruggestuurd en identiteitscheck gehad maar zag geen bedrag op mijn rekening. Gezien alle verhalen hier over zogenaamde 'verloren' post toch maar even gebeld en er stond een 'error' in de spreadsheet. Kennelijk doen ze er alles aan om uitbetaling te traineren. Niet erg chique natuurlijk. Ze gaan me terugbellen. Ik ben benieuwd maar hou mijn hart vast. Het is een onbetrouwbare bank.

donkerhans
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mar 2024 09:20

Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Ongelezen bericht door donkerhans »

Wanneer de afhandeling bij iedereen zo slecht en stroperig gaat wordt het misschien tijd voor een item bij Radar of bij Kassa waarbij de banken met elkaar vergeleken worden.

Plaats reactie