DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door Seinhuis »

U kunt een klacht indienen bij de afzender (persoon of bedrijf waar u uw pakket besteld heb besteld.

Diegene kan de klacht doorsturen naar DHL. Maar u bent de 1000ste topic over dit onderwerp.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Het zou eens mooi zijn als DHL de klachten ook eens effectief en klantvriendelijk zou oplossen. Anders vrees ik, God sta me bij, dat er ook nog een klacht 1001 hier gepost gaat worden.

witte angora
Berichten: 30805
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door witte angora »

Klacht 1001 wordt geschreven door Sheherazade.

Arizonakid
Berichten: 1129
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Ik heb alle bezorgers zo ver tam gekregen dat ze pakjes in de schuur achterlaten. Camera bij de voordeur en gericht op de schuur, prima systeem.

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Hier worden de pakjes door alle bezorgdiensten precies zo bezorgd als wij wensen.

ManonNatasja
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2024 11:52

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door ManonNatasja »

19 januari zou er voor mij (en mijn man) een pakketje worden geleverd bij mijn schoonouders. In de app had ik aangegeven waar het pakket kon worden neergelegd wanneer er niemand thuis zou zijn. Zou niet nodig hoeven zijn, want er was zeker iemand thuis. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik een mail dat er niemand thuis was, en dat het pakket naar een afhaalpunt zou worden gebracht. Waarom geef ik dan aan dat het pakket op een aangegeven plaats kan worden neergelegd?? Direct via de app contact gezocht met een medewerker. Maar deze kon ook niets meer doen. Dus aangegeven dat ik een klacht wou indienen. Dit zou worden verwerkt, maar ben er bang voor dat hier niets mee wordt gedaan. Met andere woorden, de bezorger rijdt langs het huis, is te beroerd om uit te stappen om het pakket af te geven, en is nog te dom om te lezen dat er een afleverplaats is aangegeven waar het pakket kan worden neergelegd.

Har45
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door Har45 »

ManonNatasja schreef:
05 feb 2024 12:01
19 januari zou er voor mij (en mijn man) een pakketje worden geleverd bij mijn schoonouders. In de app had ik aangegeven waar het pakket kon worden neergelegd wanneer er niemand thuis zou zijn. Zou niet nodig hoeven zijn, want er was zeker iemand thuis. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik een mail dat er niemand thuis was, en dat het pakket naar een afhaalpunt zou worden gebracht. Waarom geef ik dan aan dat het pakket op een aangegeven plaats kan worden neergelegd?? Direct via de app contact gezocht met een medewerker. Maar deze kon ook niets meer doen. Dus aangegeven dat ik een klacht wou indienen. Dit zou worden verwerkt, maar ben er bang voor dat hier niets mee wordt gedaan. Met andere woorden, de bezorger rijdt langs het huis, is te beroerd om uit te stappen om het pakket af te geven, en is nog te dom om te lezen dat er een afleverplaats is aangegeven waar het pakket kan worden neergelegd.
In plaats van te klagen de eerste de beste keer dat u de DHL medewerker rond ziet lopen/rijden hem of haar persoonlijk aan zijn of haar vestje trekken.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

ManonNatasja schreef:
05 feb 2024 12:01
Tot mijn stomme verbazing kreeg ik een mail dat er niemand thuis was, en dat het pakket naar een afhaalpunt zou worden gebracht. Waarom geef ik dan aan dat het pakket op een aangegeven plaats kan worden neergelegd??
(...)
Met andere woorden, de bezorger rijdt langs het huis, is te beroerd om uit te stappen om het pakket af te geven, en is nog te dom om te lezen dat er een afleverplaats is aangegeven waar het pakket kan worden neergelegd.
U hebt een glazen bol? U kent deze bezorger, of heeft hij dit toegegeven? Hangen er camera's met uitzicht op de weg die opgenomen hebben dat de chauffeur niet uitgestapt is? Wat een vreemde logica houdt u er op na.
Was er op dat tijdstip echt iemand thuis? Was de aangegeven plaats bereikbaar? Is het aanpassen van de afleverplaats tijdig gedaan zodat het ook de handterminal van de bezorger bereikt heeft?

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door rwolters »

J. Deltoer schreef:
28 jan 2024 20:59
Het zou eens mooi zijn als DHL de klachten ook eens effectief en klantvriendelijk zou oplossen. Anders vrees ik, God sta me bij, dat er ook nog een klacht 1001 hier gepost gaat worden.
In hoeveel promille van de gevallen gaat het fout? En misschien lossen ze het wel heel klantvriendelijk op. Maar dat weet je als ontvanger niet, je bent immer geen klant. Misschien krijgen die webwinkels wel forse kortingen als ze blijven werken met DHL. Heel klantvriendelijk.

witte angora
Berichten: 30805
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door witte angora »

Als ik het zo lees zijn er vanmiddag links en rechts aardig wat glazen bollen afgeleverd. Of het door DHL is of Post.nl weet ik niet. De mijne heb ik nog niet binnen. Een kennis zou hem in China voor me ophalen, maar ik kom er net achter dat hij nog niet eens onderweg is.

Thijs124
Berichten: 681
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Hij zal rond Afrika moeten rijden

witte angora
Berichten: 30805
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door witte angora »

Die glazen bol van jou, daar zit volgens mij ook een flinke barst in... :lol:

Maar goed, we gaan off-topic, dit gaat over DHL die de bel van TS en anderen niet weet te vinden.

navy_mr
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2010 22:32
Locatie: Veldhoven

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door navy_mr »

DHL geeft aan pakket afgeleverd ,maar er is niet aan gebeld en er is ook niets bezorgt .Het is de vaste werk systeem van DHL bezorgers ,of het ligt voor de deur terwijl je thuis bent en het dan in de mail leest dat het bezorgt is ,en dan ligt het wel een voor de deur of er ligt niets .En DHL doet er niets aan GOEDE BEZORGERS HEBBEN ZE NIET VEEL .en soms gaat het wel goed .
07-02-2024 21,15
Navy_mr

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door kuklos »

navy_mr schreef:
07 feb 2024 22:08
GOEDE BEZORGERS HEBBEN ZE NIET VEEL .en soms gaat het wel goed .
Waarop baseer je dat ze niet veel goede bezorgers hebben? Ongetwijfeld gaan er dingen fout. En wellicht meer dan we denken, maar dat uitspraak dat ze niet veel goede bezorgers hebben mag onderbouwd worden.


Bij mij ging het gisteren trouwens prima. Ik kreeg vooraf een tijdsraam waarin bezorgd zou worden, dat werd aangepast toen er meer bekend was. En binnen dat tijdsraam is mijn pakket bezorgd. Toegegeven gewoon door de brievenbus, want het paste, maar toch.

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik heb het al meer gezegd, maar hier in het dorp hebben wij geen problemen met de bezorgers van welke bezorgdienst dan ook. Bezorgdagen, tijdsaanduidingen en tijdsslot worden precies gevolgd.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Lady1234 schreef:
07 feb 2024 23:50
Ik heb het al meer gezegd, maar hier in het dorp hebben wij geen problemen met de bezorgers van welke bezorgdienst dan ook. Bezorgdagen, tijdsaanduidingen en tijdsslot worden precies gevolgd.
Ergens vind ik dat moeilijk te geloven.

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En zelfs de gewone post kont binnen, zoals het in de app staat. Maar misschien zijn we hier wel een uitzondering, hoewel ik dat niet kan geloven.

Thijs124
Berichten: 681
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Hier klopt de bezorging ook altijd, zowel beide postbedrijven, postnl en business post en pakjes vooral van postnl, DHL, GL en DPD.

witte angora
Berichten: 30805
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door witte angora »

Onkruid71 schreef:
08 feb 2024 00:06
Lady1234 schreef:
07 feb 2024 23:50
Ik heb het al meer gezegd, maar hier in het dorp hebben wij geen problemen met de bezorgers van welke bezorgdienst dan ook. Bezorgdagen, tijdsaanduidingen en tijdsslot worden precies gevolgd.
Ergens vind ik dat moeilijk te geloven.
Waarom? Hier in het dorp gaat het ook goed. Bezorgers bellen aan, lopen naar boven, enzovoorts, terwijl het toch flinke galerijen zijn. In mijn vorige woonplaats, heel andere provincie, eigenlijk ook zelden tot nooit problemen. En daar speelde ik nota bene postkantoortje voor iedereen die niet thuis was. Dat was eigenlijk iedereen in de flat.

Moneyman
Berichten: 30118
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: DHL bellen niet aan, terwijl ik wel thuis ben

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
08 feb 2024 09:02
Onkruid71 schreef:
08 feb 2024 00:06
Lady1234 schreef:
07 feb 2024 23:50
Ik heb het al meer gezegd, maar hier in het dorp hebben wij geen problemen met de bezorgers van welke bezorgdienst dan ook. Bezorgdagen, tijdsaanduidingen en tijdsslot worden precies gevolgd.
Ergens vind ik dat moeilijk te geloven.
Waarom? Hier in het dorp gaat het ook goed.
Ik woon niet in een dorp, maar heb ook vrijwel alleen maar goede ervaringen. En ik bestel heel veel via internet.

Als je dat moeilijk te geloven vindt, heb je wellicht iets te veel de neiging om de negatieve dingen die je hoort als de waarheid te zien, terwijl je dan vergeet dat je de positieve dingen niet hoort.

Plaats reactie