misleid door MKB Clickservice

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Floris Raaijmakers
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2022 13:32

misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Floris Raaijmakers »

Ook ik werd in oktober 2021 benaderd door MKB clickservice. Ze hadden een "prachtig aanbod voor een geselecteerd groepje ondernemers, nu ze in Groningen gingen beginnen. "Wij gaan voor jou een website maken, laten tekstschrijvers de juiste woorden gebruiken en jou daarmee hoger in Google scoren" Als zelfstandige had ik al wel een verkoop site, maar deze kwam nog niet lekker uit de verf in Google. Het leek mij wel wat. Ik twijfelde wel, omdat ik meteen voor twee jaar moest tekenen, maar de verkoper van MKB clickservice gaf mij op het moment net voldoende om de gok te wagen.
Toen na 2 a 3 maanden de site af was ik ik hem onder ogen kreeg, schoten de tranen in mijn ogen en wist ik meteen dat ik erin geluisd was. Natuurlijk kunnen er altijd kleine dingen zijn die je graag iets anders had willen zien en makkelijk te verhelpen zijn. Echter De teksten waren tenenkrommend en de foto's werkelijk afschuwelijk. Als online kunsthandelaar moet dit juist voor mij perfect zijn, maar foto's waren op zo'n manier uitgetrokken, dat ze helemaal vervormd waren. Beelden van poezen zonder hoofd. Om verder van enig ontwerp van de pagina's maar te zwijgen. Ik nam contact op en vroeg hun voor mijn reactie te geven of zij vonden dat de site in hun ogen klaar was om live te gaan. Ja hoor, kreeg ik terug. Of had u nog iets willen veranderen ? Na vele veranderingen, nooit tot iets gekomen wat mij beviel. MKB clickservice is een verkoop apparaat/bedrijf om jou een contract aan te smeren. Ze zijn er niet om jou echt aan iets moois te helpen, wat jij graag je klant zou laten zien, dan wel iets wat leads op zou moeten leveren.
Ik zoek mensen met dezelfde soort klachten tegen MKB Clickservice, om samen een juridische vuist te maken om te zorgen dat ze onze contracten beëindigen zoals wij vragen. Ze kunnen niet leveren wat ze in de verkoop schetsen. Stuur jou verhaal naar mij en laten we zorgen dat ze hier niet verder mee wegkomen. Mvg, Floris

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door kuklos »

Voor ondernemerszaken kan je beter naar higherlevel gaan. Dat is een forum gericht op ondernemers.

rottweiler55
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 aug 2023 15:06

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door rottweiler55 »

hallo floris zag je bericht over MKB Clickservice ook onder de naam Proximedia zijn ze de zelfde praktijken aan het leveren, sluit ons bijdeze melding graag aan want ons is dus het zelfde gebeurd. Mvg dave

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

rottweiler55 schreef:
29 aug 2023 16:04
hallo floris zag je bericht over MKB Clickservice ook onder de naam Proximedia zijn ze de zelfde praktijken aan het leveren, sluit ons bijdeze melding graag aan want ons is dus het zelfde gebeurd. Mvg dave
Elke zaak staat op zich. U zal hen zelf in gebreke moeten stellen als ze in gebreke blijven. En als ze niet naar wens werken zal daar over gesproken moeten worden.
Zaken samenvoegen zal niet gaan werken.

Feminand40
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2023 00:29

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Feminand40 »

Ook ik ben een gedupeerde van MKB clickservice

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door BL2 »

Feminand40 schreef:
31 aug 2023 11:45
Ook ik ben een gedupeerde van MKB clickservice
Je bent niet gedupeerd. Je hebt 2x je handtekening gezet en gewoon een dienst bij dit bedrijf afgenomen, wat ze ook geleverd hebben.

Wim Roskam
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2023 11:04

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Wim Roskam »

Hier is nog iemand die door MKB Clickservice benadeeld wordt. Wat ze leveren staat in geen enkele verhouding tot wat er beloofd wordt. Hun verkopers zijn beslist professionals, maar wat ze leveren is zwaar onder de maat of, in mijn geval, werkt zelfs contra productief. Omdat zo'n bedrijf aanpakken niet in je eentje gaat sta ik open voor suggesties om dit bedrijf gezamenlijk aan te pakken. Anders blijven ze mensen benadelen.

Build your Body
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2023 13:21

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Build your Body »

Wij zijn ook misleid door mkb klickservice ! Probeer al bijna 3 maanden vanalles maar hun willen niet met een passende oplossing komen.
Hun hebben mij misleid door een heel ander verhaal te vertellen dan wat uiteindelijk in het contract stond .
Verder heb ik vernomen hun hebben mij telefonisch benaderd wat wettelijk niet mag. Ook heb ik een tekst op een forum gevonden waarin hun aangeven dat ze gebruik blijven maken van een afkoelperiode van 3 dagen. Natuurlijk heb ik toen binnen de 3 dagen een aangetekende brief en email opgesteld en verstuurd.
Na 3 maanden ergere veel telefoontjes gepleegd te hebben ben ik niks opgeschoten .
Ik ben berijd door te gaan tot het einde hun hebben zoveel mensen gedupeerd maar ik laat me niet klein krijgen .
Heeft iemand hier nog tips wat ik kan doen?
Alvast bedankt m.v.g.
Build your Body
Laatst gewijzigd door Build your Body op 01 dec 2023 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door riddert »

Build your Body schreef:
01 dec 2023 13:34

Heeft iemand hier nog tips wat ik kan doen?
Alvast bedankt m.v.g.
Build your Body
Uw naam doet vermoeden dat u in de bodybuilding branche actief bent. Ga eens bij ze langs met een paar bodybuilders, dan is het probleem zo de wereld uit.
Succes!

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Moneyman »

riddert schreef:
01 dec 2023 15:00
Uw naam doet vermoeden dat u in de bodybuilding branche actief bent. Ga eens bij ze langs met een paar bodybuilders, dan is het probleem zo de wereld uit.
Helaas. Gewoon een webshopje met voedings(sport)suplementen.

Methusalah
Berichten: 1177
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Methusalah »

riddert schreef:
01 dec 2023 15:00
Build your Body schreef:
01 dec 2023 13:34

Heeft iemand hier nog tips wat ik kan doen?
Alvast bedankt m.v.g.
Build your Body
Uw naam doet vermoeden dat u in de bodybuilding branche actief bent. Ga eens bij ze langs met een paar bodybuilders, dan is het probleem zo de wereld uit.
Succes!

Ware het niet dat bedreiging en intimidatie strafbaar zijn en dat je dan zelf de pineut ben. Klinkt stoer maar het is een dom advies.

TwablaHL
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 feb 2020 13:29

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door TwablaHL »

Zoek eens wat beter op dit forum, want er zijn meer recente topics over MKB Clickservice en Proximedia! :shock:
TwablaHL schreef:
16 nov 2023 00:37
Ik heb al bijna twintig jaar met deze dossiers te maken en mijn observatie is dat Proximedia zijn verkoopprocessen en workflows zo inricht dat ze in de rechtbank een lastig te weerleggen bewijs vormen.

Daarom is de eerste prioriteit voor gedupeerden om zelf ook dossiers aan te leggen met tegenbewijs.

De grootste achilleshiel van MKB Clickservice is snel reageren. Maak bezwaar tegen de overeenkomst, doe een beroep op de oude opzegtermijn (die in praktijk nog steeds toegepast wordt), eis dat ze geen werk verzetten aan landingspagina's of zoekreclame.... dan kan MKB Clickservice geen gebruik maken van het boetebeding.

Het risico dat de rechter een beroep op redelijkheid en billijkheid accepteert wordt te groot, dus MKB Clickservice dagvaardt snelle opzeggers niet. Wel volhouden!!!

EmielGrave
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2024 08:47

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door EmielGrave »

Beste,

Ik heb hulp nodig, gisteren is er een medewerker van MKB Clickservice bij mij geweest met een mooi verhaal en heb toen een contract ondertekend.

Nadat ik reviews heb gelezen ben ik er achter gekomen dat ik een grote fout gemaakt heb.

Is er een manier om nog onder deze contract uit te komen.

Graag advies.

Met vriendelijke groet, Emiel

Jurrien123
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2024 20:13

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Jurrien123 »

Ik ben vanmiddag bij mkb missclick op het kantoor geweest. Echter heb ik niets vermoedend een contract ondertekend. Nu lees ik de reviews en nu voelt het niet meer goed.

Wat voor stappen kan ik per direct nemen om onder dit contract uit te komen ?

Ik hoor graag van jullie.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Als je het contract bent aangegaan onder invloed van dwaling – bijvoorbeeld als het bedrijf onjuiste informatie heeft verstrekt of essentiële informatie heeft achtergehouden – kan dit een grond zijn om het contract te ontbinden.

Kev21!
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2024 13:33

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Kev21! »

Ik heb niet veel gecontroleerd. Ik weet alleen dat ik een fout heb gemaakt!
mooi verhaal van verkoper. Ik keek een paar dagen later naar recensies op internet. mijn ogen vol tranen. ik weet niet eens hoe kan dat? Dat zie ik, dat is fout. Ik denk dat als er meer mensen zijn, we een kans hebben.
ik kreeg nog steeds geen diensten, alleen de eerste factuur kwam.
Ik probeer al 4 dagen om van het contract af te komen en ik zal niet stoppen.
Ik ben een starter in het bedrijfsleven en ik val al in het mes.
deze mensen komen er niet mee weg. karma komt hen tegemoet. Ik ben er zeker van.
Ik zal brieven schrijven aan de rechters, advocaten. zijn er meer mensen met hetzelfde probleem? wij hebben het recht om te protesteren

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Natuurlijk mag u protesteren, maar waarom tekent u een contract dat u niet begrijpt?

TwablaHL
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 feb 2020 13:29

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door TwablaHL »

Als je het contract bent aangegaan onder invloed van dwaling – bijvoorbeeld als het bedrijf onjuiste informatie heeft verstrekt of essentiële informatie heeft achtergehouden – kan dit een grond zijn om het contract te ontbinden.
Op zich niet onjuist, maar voor de rechter weegt die getekende overeenkomst zwaar. Als ondernemer moet je lezen wat je tekent. Elders op dit forum staat een analyse van 130 zaken van en tegen Proximedia / MKB Clickservice. Daar zie je wat wel en niet werkt.
Natuurlijk mag u protesteren, maar waarom tekent u een contract dat u niet begrijpt?
Lady is waarschijnlijk een door het even getekende jurist. Haar vraag is terecht, maar waarom zou je iemand die om hulp vraagt een verwijt maken? :roll:

Mijn advies: zoek even goed door op het internet en je vindt een Facebookgroep met 500+ ondernemers in hetzelfde schuitje, diverse topics op ondernemersforum Higherlevel en mensen die wel helpen. Tipje van de sluier: meteen opzeggen op grond van dwaling (ook al accepteert de rechter die grond niet), omdat de verkoper niet staat ingeschreven in het Handelsregister als tekenbevoegd, omdat ze aan cold calling doen (in strijd met de nieuwe Telecomwet) en omdat ze in strijd met de AVG gegevens verzamelen van ondernemers. Over beide zaken kan je een melding doen bij de betrokken Autoriteiten.

Doe tevens een beroep op de opzegtermijn die in praktijk nog steeds gehanteerd wordt. En stel dat je NIET wil dat ze enig werk voor je verzetten. Daag hen tenslotte uit jou te dagvaarden, zodat je bij de rechter een beroep kan doen om op grond van redelijkheid en billijkheid de geëiste schade te matigen.

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik ben zeker geen door “het even getekende jurist” , wat dat ook zou moge zijn.

Maar ik ben een normaal mens, die als ik een contract aanga, dat eerst doorlees. Hoe bijzonder kan dat zijn?

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: misleid door MKB Clickservice

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
05 feb 2024 23:06
Ik ben zeker geen door “het even getekende jurist” , wat dat ook zou moge zijn.
De "l" voor "even" zetten maakt het een stuk logischer :mrgreen:

Plaats reactie