Hutsen.nl schuift verantwoordelijkheid af

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Hutsen.nl schuift verantwoordelijkheid af

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Niet iedere malafide dropshitter is foutloos in zijn (haar/hen/x) frauduleus handelen. Maar verder eens met je betoog.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Hutsen.nl schuift verantwoordelijkheid af

Ongelezen bericht door Moneyman »

J. Deltoer schreef:
17 aug 2023 08:52
Ja, het adres van de dropshitter die doodleuk zegt: verkeerde adres.
Dan zal het ook wel het verkeerde adres zijn :lol:

Speedy123
Berichten: 1173
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Hutsen.nl schuift verantwoordelijkheid af

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Roboos schreef:
16 aug 2023 16:46
Ook ik heb retour gestuurd naar Adres in Den Haag waar hutsen zit volgens hun website.
Ik mocht volgens hen alleen naar China retour zenden,maar dat kost mij 65 euro ! Meer dan de waarde van het incomplete artikel.
Krijg steeds melding dat ze het niet hebben ontvangen omdat het niet naar het juiste adres is gestuurd. Ik heb daarvan bewijs van DHL dat ze het wel degelijk hebben ontvangen.Ik heb achteraf betalen aangegeven,en nu is KLARA mij rekeningen en aanmaningen aan het sturen.Ik heb het ze tig keren uitgelegd en ja ze gaan het bij hoge uitzondering uitzoeken. Ik ga tot het einde om ze van hun ongelijk te overtuigen.Ik hoop hier niet alleen te staan,wie helpt daarbij??? Ik heb tv programma RADAR ook een bericht gestuurd. Nu maar weer afwachten
Kan je aangeven namens welke organisatie Klara rekeningen en aanmaningen stuurt? Is dat namens een organisatie in China of is er wel degelijk een Nederlandse juridische entiteit die geld claimt?

Verder vroeg ik me af of Klara ook verwijst naar Chinees recht of verwijzen ze naar Nederlands incasso recht? Dit omdat hutsen.nl zelf claimt dat Chinees recht op haar overeenkomsten van toepassing is.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Hutsen.nl schuift verantwoordelijkheid af

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Zou het niet Klarna zijn?

Plaats reactie