Hans Anders Bril garant plan

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Hans Anders Bril garant plan

Ongelezen bericht door witte angora »

NeoDutchio schreef:
11 mar 2024 09:28
Moneyman schreef:
11 mar 2024 08:45
NeoDutchio schreef:
11 mar 2024 08:05


Hans Anders gebruikt door heel het land 1 computersysteem. Het bonnetje in Groningen is exact hetzelfde als die in Maastricht.
Lees nog eens wat ik schreef. Het gaat niet over het systeem, het gaat niet over het bonnetje, het gaat over hoe je het systeem gebruikt.
Als er niet getekend word door de klant heeft HA geen poot om op te staan.
Als de klant niet tekent voor de opdracht is er geen opdracht, en is er ook geen probleem. Maar daar gaat het dus niet over.

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Hans Anders Bril garant plan

Ongelezen bericht door 16again »

Het probleem is dat HA ongevraagd zaken toevoegt aan de opdracht.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Hans Anders Bril garant plan

Ongelezen bericht door witte angora »

Exact dat. En ik kan me goed indenken dat mensen, na passen, meten, nog eens passen en passen en uiteindelijk een keuze maken, blij zijn dat de knoop is doorgehakt en er iets moois is uitgezocht, en met een vriendelijk afsluitend praatje gewoon tekenen zonder dat ze door hebben waar ze voor tekenen. Want de verkoper hij/zij/die/ was toch zo vriendelijk, die zal zoiets nooit doen.

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Hans Anders Bril garant plan

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik heb nooit iets hoeven tekenen bij de opticien. Ik ga wel of niet akkoord met wat aangeboden wordt en bij akkoord betaal ik de rekening.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Hans Anders Bril garant plan

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dat het ongevraagd aangesmeerd word is geen discussie over, dat gebeurd. Echter, je zet je handtekening onder de bestelling. Er kunnen een hoop redenen verzonnen worden waarom mensen blind ergens een handtekening onder zetten, maar feit is dat er getekend is. Daarom, altijd lezen voordat je tekent.

En voor diegene die nooit hebben hoeven te tekenen, leuk voor hun, maar dat is niet aan de orde. Dan was dit probleem Ernie geweest aangezien je dan makkelijk kan aangeven dat er geen akkoord gegeven is.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Hans Anders Bril garant plan

Ongelezen bericht door witte angora »

NeoDutchio schreef:
11 mar 2024 10:31
Dan was dit probleem Ernie geweest
Jij haalt er ook van alles bij, Bert... :lol: :lol: :lol: :wink:

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Hans Anders Bril garant plan

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
11 mar 2024 09:28
Moneyman schreef:
11 mar 2024 08:45
NeoDutchio schreef:
11 mar 2024 08:05
Hans Anders gebruikt door heel het land 1 computersysteem. Het bonnetje in Groningen is exact hetzelfde als die in Maastricht.
Lees nog eens wat ik schreef. Het gaat niet over het systeem, het gaat niet over het bonnetje, het gaat over hoe je het systeem gebruikt.
Als er niet getekend word door de klant heeft HA geen poot om op te staan.
Je mist nog steeds het punt. Namelijk dat HA ongevraagd zaken toevoegt. En dat kan op elk moment in het door jou omschreven proces gebeuren.
NeoDutchio schreef:
11 mar 2024 10:31
En voor diegene die nooit hebben hoeven te tekenen, leuk voor hun, maar dat is niet aan de orde.
Nogmaals: dat weet je helemaal niet. Je vult in.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Hans Anders Bril garant plan

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moneyman schreef:
11 mar 2024 10:54
Je mist nog steeds het punt. Namelijk dat HA ongevraagd zaken toevoegt. En dat kan op elk moment in het door jou omschreven proces gebeuren.
En dat ongevraagd toevoegen zie je altijd terug voordat je je handtekening zet. Maar als je niet leest, net zoals vroeger bij de concurrerende keukenzaak voor een zogenaamde offerte of voor de korting en later bij energieboeren onder het mom van akkoord geven op prijzen, dan leer je niks en snij je jezelf in de vingers.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Hans Anders Bril garant plan

Ongelezen bericht door Moneyman »

Uiteraard is het altijd slimmer om alles goed te lezen voordat je tekent. Daarover bestaat ook helemaal geen discussie.

Maar dat maakt uiteraard niet dat HA ongevraagd zaken op de bon mag zetten, omdat je dat zelf maar zou moeten zien.

Plaats reactie