Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Moneyman
Berichten: 30177
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Is het nou écht zo moeilijk te bedenken dat die zogenaamde dop de ontbrekende stankafsluiter is...??

Lowieze
Berichten: 6617
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Het probleem was ook makkelijk zonder forum opgelost geweest. TS had al contact gehad met verhuurder, deze stuurde een loodgieter en probleem was binnen een paar minuten opgelost!
Voortaan misschien eens niet zo snel een topic voor zulke dingen openen.

Dagkoers
Berichten: 583
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Lowieze schreef:
16 jun 2023 10:33
Het probleem was ook makkelijk zonder forum opgelost geweest. TS had al contact gehad met verhuurder, deze stuurde een loodgieter en probleem was binnen een paar minuten opgelost!
Voortaan misschien eens niet zo snel een topic voor zulke dingen openen.
Die loodgieter noemde het een dop.
Ik wil het liever zelf oplossen zonder naar de woningbouwvereniging te gaan.
Ik was al naar de gamma gegaan, maar ze verwezen mij naar de WBV.
Het is opgelost!
De loodgieter vertelde dat ze het bij de oplevering van de woning hadden moeten zien!

Moneyman
Berichten: 30177
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dagkoers schreef:
16 jun 2023 10:47
Die loodgieter noemde het een dop.
Dat is het per saldo ook gewoon. Het is een dop met een iets grotere diameter dan de afvoerpijp.

NeoDutchio
Berichten: 12335
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hè jammer, ik had mijn zakken chips nog niet leeg en het topic stopt al. Ik weet dat ik nog wel eens meewerk aan forumopvulling, maar dat heeft dan nog een reden.
Dit lijkt meer op een trolltopic. Nergens verstand van hebben, nog niet eens weten hoe je het doucheputje opwipt, maar wel kunnen zien dat er geen stankafsluiter is. Het advies krijgen om naar de Gamma te gaan waarna na 40 minuten na het plaatsen van die tip al reageert dat je zowel bij de gamma geweest bent als naar de huisbaas om alles te bespreken.
Toevallig steeds vrij om overal direct heen te gaan of om de loodgieter te ontvangen?

Lady1234
Berichten: 27179
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Volgens mij loopt de Ts in de ziektewet.

En hij werd er hier, naar aanleiding van de foto, op gewezen dat er een pijpje aan het dekseltje, wat als stankafsluiter dient, ontbrak.

witte angora
Berichten: 30862
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Best kans dat de Gamma om de hoek zit, en de huisbaas 10 minuten brommeren verderop,, waarna TS via de mobiel intypte dat hij beide opdrachten heeft voldaan.

Liggen er nu echt zoveel spijkers onder water?

*Edit*: De Gamma en de WBV liggen inderdaad zo'n 1500-2000 meter van elkaar af, even zo uit de losse pols.
Laatst gewijzigd door witte angora op 16 jun 2023 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 27179
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En nou volgt hij de adviezen op, met goed resultaat,is het weer niet goed. 😁

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

NeoDutchio schreef:
16 jun 2023 11:22
Hè jammer, ik had mijn zakken chips nog niet leeg en het topic stopt al. Ik weet dat ik nog wel eens meewerk aan forumopvulling, maar dat heeft dan nog een reden.
Dit lijkt meer op een trolltopic. Nergens verstand van hebben, nog niet eens weten hoe je het doucheputje opwipt, maar wel kunnen zien dat er geen stankafsluiter is. Het advies krijgen om naar de Gamma te gaan waarna na 40 minuten na het plaatsen van die tip al reageert dat je zowel bij de gamma geweest bent als naar de huisbaas om alles te bespreken.
Toevallig steeds vrij om overal direct heen te gaan of om de loodgieter te ontvangen?
Meneer is op zijn p.k getrapt ,nu heeft hij vandaag niks te doen Jij hebt toch heel veel auto s ,ga die fijn wassen maak jij je toch nog nuttig. :roll:

Lady1234
Berichten: 27179
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

gosewijn schreef:
16 jun 2023 12:20
NeoDutchio schreef:
16 jun 2023 11:22
Hè jammer, ik had mijn zakken chips nog niet leeg en het topic stopt al. Ik weet dat ik nog wel eens meewerk aan forumopvulling, maar dat heeft dan nog een reden.
Dit lijkt meer op een trolltopic. Nergens verstand van hebben, nog niet eens weten hoe je het doucheputje opwipt, maar wel kunnen zien dat er geen stankafsluiter is. Het advies krijgen om naar de Gamma te gaan waarna na 40 minuten na het plaatsen van die tip al reageert dat je zowel bij de gamma geweest bent als naar de huisbaas om alles te bespreken.
Toevallig steeds vrij om overal direct heen te gaan of om de loodgieter te ontvangen?
Meneer is op zijn p.k getrapt ,nu heeft hij vandaag niks te doen Jij hebt toch heel veel auto s ,ga die fijn wassen maak jij je toch nog nuttig. :roll:
Nee, nee, zuinig zijn met drinkwater.

NeoDutchio
Berichten: 12335
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

gosewijn schreef:
16 jun 2023 12:20
NeoDutchio schreef:
16 jun 2023 11:22
Hè jammer, ik had mijn zakken chips nog niet leeg en het topic stopt al. Ik weet dat ik nog wel eens meewerk aan forumopvulling, maar dat heeft dan nog een reden.
Dit lijkt meer op een trolltopic. Nergens verstand van hebben, nog niet eens weten hoe je het doucheputje opwipt, maar wel kunnen zien dat er geen stankafsluiter is. Het advies krijgen om naar de Gamma te gaan waarna na 40 minuten na het plaatsen van die tip al reageert dat je zowel bij de gamma geweest bent als naar de huisbaas om alles te bespreken.
Toevallig steeds vrij om overal direct heen te gaan of om de loodgieter te ontvangen?
Meneer is op zijn p.k getrapt ,nu heeft hij vandaag niks te doen Jij hebt toch heel veel auto s ,ga die fijn wassen maak jij je toch nog nuttig. :roll:
Nee hoor, ik heb mij kostelijk vermaakt in dit topic.
Maareuh, waar komt het fabeltje vandaan dat ik veel auto’s heb? Blijven hier zaken verzonnen worden? Zou het niet handiger zijn voor diegene die denken steeds uitspraken te moeten doen over mij over zaken die ze steeds verzinnen, zoek een normale hobby.

Erthanax
Berichten: 9722
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Erthanax schreef:
13 jun 2023 21:55
(...) Ook wil ik nog opmerken dat dit in al zijn eenvoud tóch een nuttig topic is 👌
Ik het erg jammer dat ik me kennelijk vergist heb.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Gewoon doorspoelen door het afvoerputje ,dan heb je geen probleem meer

NeoDutchio
Berichten: 12335
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

snuffel1 schreef:
16 jun 2023 15:19
gosewijn schreef:
16 jun 2023 14:58
Ha zo ken ik je weer ND , alles ontkennen of verdraaien .

Bij een probleem van een auto van een ts schreef jij ik heb hier 5 auto s staan waar ik geen onderdelen voor kan krijgen.
tijdje geleden schreef jij ik heb 100 auto s
Wat ik mij ook kan herinneren jij rijd 50 d km per jaar , je bent jurist je hebt een eigen bedrijf -ondernemer , en een jurist . Man waar haal je de tijd vandaan om hier op het forum de hele dag rond te hangen . Verder geloof ik best dat je een aardige figuur bent. :|
Wat heeft een probleem met een douche putje met barrels van auto's van schiet mij maar lek want ik zie het verband niet.
Goh, de moderatie heeft weer willekeurig gesneden in de reacties.

Maar klopt, op de zaak hebben wij een aantal schade auto’s staan waar geen onderdelen voor te krijgen zijn. Maar dat zijn niet mijn auto’s. Het zijn ook geen barrels, maar auto’s van Max 4 jaar oud en minder dan 160.000km op de klok.
Die 50.000km per jaar is een gemiddelde, ik ben geen jurist (gelukkig niet, ik ben menselijk (ja, een harde uitspraak, maar menig wet maar meer kapot dan je lief is)), we hebben een bedrijf aan huis, maar dat staat los van mijn vaste baan in loondienst.
Helaas dus niet alles goed gelezen en onthouden. En niet als persoonlijke aanval, dat is in menig topic een oorzaak voor vele langdurige discussie’s. U maakt uw mening over wat u leest, maar dat hoeft dus niet het juiste te zijn.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Okee ,dat maakt een hoop duidelijk , Maar je schrijft steeds in ik vorm dat is dus verwarrend. Wat heeft de moderatie gewist .

NeoDutchio
Berichten: 12335
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

gosewijn schreef:
16 jun 2023 16:58
Wat heeft de moderatie gewist .
Uw reactie is gewist. Het is dat Snuffel1 het gequote heeft, daar is het namelijk nog wel zichtbaar.

juliomariner
Berichten: 4861
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Jurist is volgens mij geen beschermd beroep en mag iedereen zich jurist noemen.

kuklos
Berichten: 9784
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door kuklos »

https://www.rechtspraak.nl/juridische-b ... urist.aspx

Daar staat:
Een jurist is een rechtsgeleerd persoon, of iemand die juridisch werk doet. 'Jurist' is geen wettelijk beschermde titel.

BL2
Berichten: 4849
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door BL2 »

Ruim 80 berichten (!) over een afvoerputje zonder waterslot.
Ik hoop van harte dat Topicstarter niet met een groter probleem komt, dan klapt de Radarserver uit elkander....

witte angora
Berichten: 30862
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Riool lucht uit afvoerputje badkamer

Ongelezen bericht door witte angora »

BL2 schreef:
16 jun 2023 18:05
Ruim 80 berichten (!) over een afvoerputje zonder waterslot.
Ik hoop van harte dat Topicstarter niet met een groter probleem komt, dan klapt de Radarserver uit elkander....
Die is al uit elkaar geklapt door de vele accounts van TS... :lol:

Gesloten