Uitgekookt

Hier kan je discussiëren over de spotjes die je irritant vindt.
Isaak
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 jan 2021 22:39

Re: Uitgekookt

Ongelezen bericht door Isaak »

BL2 schreef:
16 jul 2023 17:05
Deze reclame is echt een toppertje !
Wat zullen ze bij Uitgekookt trots zijn als Antoinette Hertsenberg ze de Loden Leeuw komt brengen.

LectoriSalutem
Berichten: 216
Lid geworden op: 13 jan 2017 19:14

Re: Uitgekookt

Ongelezen bericht door LectoriSalutem »

Met de huidige prijzen in de horeca verbaast het me niets dat mensen zelf thuis de pan op het vuur zetten om iets lekkers te bereiden...
Misschien wilden ze gewoon uit nostalgie even op een restaurantstoel zitten.

Los daarvan is de meeste reclame tegenwoordig zo of topic in relatie tot het bedoelde product dat ik er serieus wel eens aan twijfel of de reclamebranche zijn eigen doelgroep wel voor vol aanziet.

En blijkbaar hoort sinds kort in elke argumentatiekwestie waar er risico op enige spanning aanwezig is, het modewoord gaslighting gebruikt te worden om indrukwekkend over te komen.

Ik verlang bijna terug naar de overzichtelijke tijd van Het Dorp van Wim Sonneveld.

Toen had je overigens ook nog geen fora waar mensen vragen over non-existensiële problematiek konden spuien.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Uitgekookt

Ongelezen bericht door witte angora »

LectoriSalutem schreef:
16 jul 2023 18:49
Los daarvan is de meeste reclame tegenwoordig zo of topic in relatie tot het bedoelde product dat ik er serieus wel eens aan twijfel of de reclamebranche zijn eigen doelgroep wel voor vol aanziet.
Ach, ooit deed ik fysiek mee aan allerlei onderzoekjes voor reclame. Ik werd er op een gegeven moment uitgemieterd omdat de antwoorden niet naar de zin waren. Van veel reclame begreep ik werkelijk niets, maar dat wilden ze niet horen...
Ik verlang bijna terug naar de overzichtelijke tijd van Het Dorp van Wim Sonneveld.
Hier nog een...

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Uitgekookt

Ongelezen bericht door witte angora »

Isaak schreef:
16 jul 2023 13:57
witte angora schreef:
16 jul 2023 13:54
Waarom zouden we dat moeten doen? Is dat humor of zo? Hoe diep kun je zinken... :shock:
Exactly. Zo irritant is dat reclamespotje dus.
Maar snap jij dan niet dat een reclamespotje iets heel anders is dan de realiteit? Jij wil dat we dat spotje in het echt naspelen, kom op...

zeug
Berichten: 127
Lid geworden op: 23 mei 2018 01:10

Re: Uitgekookt

Ongelezen bericht door zeug »

Isaak schreef:
16 jul 2023 13:19
Uitgekookt heeft een nieuw reclamespotje:
Een stel babyboomers zit op het terras van een restaurant. De vrouw van de bediening vraagt of ze de menukaart willen zien. De vrouw van het stel zegt nee, en geeft vervolgens een uitgebreide omschrijving van wat ze later thuis gaan eten.
Ik bedoel: Hoe diep kun je het restaurantpersoneel beledigen?
Als dat niet uitgekookt is :shock:

Plaats reactie