Korting via app bij Lidl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Moneyman »

ZeerPrivé schreef:
21 mar 2024 11:28
Moneyman schreef:
21 mar 2024 11:26
ZeerPrivé schreef:
21 mar 2024 11:20

Wel, als jij als deurwaarder het verschil niet weet tussen exact en soortgelijk, maak ik liever geen gebruik van je diensten.
Als dat je afdronk is, heb je niet begrepen wat ik schreef.
Ik lees wat jij schrijft, niet meer dan dat.
Nee, dat was al duidelijk. Het lezen lukt wel, het begrijpen niet. Hint: denk eens na over het woord "bedoelde"...

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

ZeerPrivé schreef:
21 mar 2024 11:25
witte angora schreef:
21 mar 2024 11:21
Ach, Moneyman, sommige mensen hier hebben niks te doen. En mij helpt het om even wat lucht in mijn hoofd te krijgen, er speelt weer een en ander hier. Komt ook wel weer goed.

Nu nog even gauw de afwas van gisteren doen. In de ochtend werkt voor mij toch het prettigste. Zo heel veel is het ook weer niet. Twee pannen, drie bordjes en wat bestek, dan heb je het wel een beetje gehad. Kan ik vanmiddag de andere helft van de krieltjes en de kip 'bereiden'. Met uiteraard andere groente erbij.
Kom op zeg, je schroomt ook niet om anderen van repliek te dienen. Maar oh wee als een ander dat bij jou doet. Ja, MM kom er maar weer als reddende engel in...
??

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman schreef:
21 mar 2024 11:41
ZeerPrivé schreef:
21 mar 2024 11:28
Moneyman schreef:
21 mar 2024 11:26

Als dat je afdronk is, heb je niet begrepen wat ik schreef.
Ik lees wat jij schrijft, niet meer dan dat.
Nee, dat was al duidelijk. Het lezen lukt wel, het begrijpen niet. Hint: denk eens na over het woord "bedoelde"...
Zoiets als, ik heb de AV gelezen en dacht dat 'bedoeld' werd enz.?

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Welke AV? Ik heb helemaal geen AV in mijn berichten...

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Wat een interessante discussie. Ik neig ernaar om nu al een goede fles whisky open te trekken. Ach weet je, ik doe het gewoon.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Sorry. Heb je net ingetapt, stap ik uit de zinloze discussie... :wink:

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

J. Deltoer schreef:
21 mar 2024 11:52
Wat een interessante discussie. Ik neig ernaar om nu al een goede fles whisky open te trekken. Ach weet je, ik doe het gewoon.
Ik dacht al dat je ervan zou genieten... :lol: :lol: :mrgreen:

De afwas is gedaan, nu maar lekker naar het werk. Daar heb ik meer aan. Fijne dag verder!

Lowieze
Berichten: 6608
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
21 mar 2024 10:34
Bij mij floept hij na een halve minuut uit, en dat laat ik maar zo. Als hij aanblijft stuitert hij gegarandeerd door alle menu's heen. Kun je dat weer recht gaan zitten zetten. Gebeurt sowieso al regelmatig, dat ik bij aanzetten eerst allerlei apps moet wissen die ik helemaal niet gebruikt heb.
Dat moet wel een bijzondere telefoon zijn als ik lees wat u er allemaal mee meemaakt.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar krieltjes bakken, kan hij als de beste, vooral die van appie.😁

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Nijogeth »

J. Deltoer schreef:
20 mar 2024 22:47
Ik kom bij een supermarkt voor de boodschappen, al die fratsen kunnen me gestolen worden.
Ah, jij was groot fan de C1000. 'geen fratsen, dat scheelt'

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Was inderdaad helemaal niet zo'n slechte keten, dat C1000.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik werkte er tijdens de laatste jaren. Van heinde en verre kwamen de klanten voor de aanbiedingen. Hadden ze 20-25 kilometer voor gereden. En hoe minder winkels er over bleven, des te meer klanten er kwamen, de omzet ging aan het einde door het dak.

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Je hebt er volk bij inderdaad... 20-25 kilometer rijden voor een paar centen voordeel...

Maar goed, dit gaat over de app bij de Lidl, dat onding. Ben er vanmiddag nog geweest, had geen aanbiedingen in de kar, dus de app was ook niet nodig. Iedereen blij. Behalve... de mensen voor me probeerden het, en kwamen er ook niet uit. Duurde een eeuwigheid, bij de enige kassa waar je contant kan betalen... Ze hebben die mensen maar even naar de servicebalie geloodst.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Ach als je eenmaal in de gaten hebt hoe je het niet doen, valt het allemaal mee. Kassabonnen digitaal, dus geen papier verspilling.

HenkHH
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 mei 2023 16:09

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door HenkHH »

Toevallig heb ik gisteren hierover contact gehad met Lidl. Heb hun gevraagd waarom de coupons niet standaard worden geactiveerd. Mocht dat lastig te realiseren dan mogelijk een knop in de app introduceren waarmee je alle coupons zelf met 1 druk op de knop kunt activeren. Vonden ze wel een optie om over na te denken. Afwachten of er wat mee wordt gedaan.

Thijs124
Berichten: 680
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Als je veranderingen in de app zou willen bewerkstelligen zul je veel groter moeten gaan dan Nederland.
Ik gebruik dezelfde app ook in Duitsland, België, Luxemburg en Frankrijk.
Nadat je via instellingen het land en eventueel de taal hebt gewijzigd blijft de functionaliteit van de app hetzelfde. Alleen de taal is specifiek voor dat land met eventuele keuze mogelijkheden zoals in België en Luxemburg. Dus om te wijzigen dat alle coupons altijd actief zijn zul je bij de app bouwer moeten zijn. Misschien bij Schwarz zelf in Duitsland.

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Prikker »

Wat mij het meest dwars zit is dat je per sé een mobiel moet hebben als je kortingen bij de LIDL wilt ontvangen.
Bij elke andere supermarkt heb je tenminste nog een fysieke bonuskaart voor mensen zonder mobiele telefoon.
Dit is echt zo klantonvriendelijk van LIDL.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Prikker schreef:
15 apr 2024 11:29
Dit is echt zo klantonvriendelijk van LIDL.
Mwah. Ik denk dat het overgrote deel van de klanten juist een app prima vindt werken.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Prikker schreef:
15 apr 2024 11:29
Wat mij het meest dwars zit is dat je per sé een mobiel moet hebben als je kortingen bij de LIDL wilt ontvangen.
Bij elke andere supermarkt heb je tenminste nog een fysieke bonuskaart voor mensen zonder mobiele telefoon.
Dit is echt zo klantonvriendelijk van LIDL.
De 3% die geen smartphone hebben, kunnen dus naar de andere supermarkten (voor zolang die nog een fysieke bonuskaart gebruiken).

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Prikker schreef:
15 apr 2024 11:29
Wat mij het meest dwars zit is dat je per sé een mobiel moet hebben als je kortingen bij de LIDL wilt ontvangen.
Bij elke andere supermarkt heb je tenminste nog een fysieke bonuskaart voor mensen zonder mobiele telefoon.
Dit is echt zo klantonvriendelijk van LIDL.
Het probleem is dus dat Lidl 3 soorten reclame kent:
- de gewone reclame, heb je die app niet nodig
- de plus reclame, heb je die app wel nodig
- de prijsvoorbeelden, je weet dat het in de reclame is, maar je weet niet hoeveel je betaalt. Ook in de winkel staan de prijzen niet altijd aangegeven.

Ik ga dus inderdaad niet meer naar de Lidl, dit is me te verwarrend. Ben bij Hoogvliet zelfs goedkoper uit, en daar kom ik 2/3 keer in de week toch ook al langs. En daar hebben ze niet zo'n rare pas of app.

Plaats reactie