Feedback op het Forum - deel 4

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30935
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door witte angora »

BL2 schreef:
19 sep 2023 12:19
witte angora schreef:
19 sep 2023 09:46
kuklos schreef:
19 sep 2023 09:45

En de topicstarter zelf die meerdere bans heeft en steeds weer terugkomt?
O, die komt na de volgende ban heus wel weer terug met het volgende account.
En ook jullie solliciteren naar een langdurige ban, notabene één bladzijde terug uit de topicregels: "individuele leden mogen hier NIET besproken worden"

Laat andere forumleden in hun waarde, ook al is iemand "wat anders" in tekst of gedrag en probeer zo'n lid te begrijpen op een volwassen manier, ipv te kielhalen.
Volgens mij ben ik een van degenen die Ridder regelmatig nog een beetje fatsoenlijk antwoord geeft, of niet? Het enige wat ik doe is een feit benoemen. En daarmee geef ik richting de moderatie indirect aan dat een ban uitdelen in feite geen nut heeft -> feedback. En van mij hoeft dat ook niet.

Lowieze
Berichten: 6652
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
19 sep 2023 16:35
Volgens mij ben ik een van degenen die Ridder regelmatig nog een beetje fatsoenlijk antwoord geeft, of niet? Het enige wat ik doe is een feit benoemen. En daarmee geef ik richting de moderatie indirect aan dat een ban uitdelen in feite geen nut heeft -> feedback. En van mij hoeft dat ook niet.
Een beetje schijnheilig wel, ik meen me te herinneren dat ook u niet iedereen fatsoenlijk antwoord geeft.

J. Deltoer
Berichten: 3141
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Lowieze schreef:
19 sep 2023 17:14
witte angora schreef:
19 sep 2023 16:35
Volgens mij ben ik een van degenen die Ridder regelmatig nog een beetje fatsoenlijk antwoord geeft, of niet? Het enige wat ik doe is een feit benoemen. En daarmee geef ik richting de moderatie indirect aan dat een ban uitdelen in feite geen nut heeft -> feedback. En van mij hoeft dat ook niet.
Een beetje schijnheilig wel, ik meen me te herinneren dat ook u niet iedereen fatsoenlijk antwoord geeft.
Ja, daar heeft u ook wel weer een punt. Zo heb ik in het huiskamer topic een antwoord gegeven op de stelling van WA over vastzetten energie, wordt ik vervolgens door iedereen en zijn ouwe moer inclusief WA volledig genegeerd. Dat doet best iets.

Lady1234
Berichten: 27223
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nog maar eens.

ook jullie solliciteren naar een langdurige ban, notabene één bladzijde terug uit de topicregels: "individuele leden mogen hier NIET besproken worden

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door scontra »

Lady1234 schreef:
19 sep 2023 17:48
Nog maar eens.

ook jullie solliciteren naar een langdurige ban, notabene één bladzijde terug uit de topicregels: "individuele leden mogen hier NIET besproken worden
Het gaat toch niet over de persoon zelf (want die is niet bekend) maar alleen over één van zijn vele pseudoniemen. :wink:

juliomariner
Berichten: 4881
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door juliomariner »

Lady1234 schreef:
19 sep 2023 17:48
Nog maar eens.

ook jullie solliciteren naar een langdurige ban, notabene één bladzijde terug uit de topicregels: "individuele leden mogen hier NIET besproken worden
Waarom?, we vragen alleen maar waarom een perma ban niet gehandhaafd wordt.

ZeerPrivé
Berichten: 5570
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
19 sep 2023 17:48
Nog maar eens.

ook jullie solliciteren naar een langdurige ban, notabene één bladzijde terug uit de topicregels: "individuele leden mogen hier NIET besproken worden
Een langdurige ban nog wel? Waar haal je die wijsheid vandaan?
Er is paar jaar geleden een hele lijst opgesteld van te volgen stappen, zoiets als waarschuwing 1, waarschuwing 2, ban van 1 week, ban van 2 weken etc. etc.

Lady1234
Berichten: 27223
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door Lady1234 »

scontra schreef:
19 sep 2023 18:03
Lady1234 schreef:
19 sep 2023 17:48
Nog maar eens.

ook jullie solliciteren naar een langdurige ban, notabene één bladzijde terug uit de topicregels: "individuele leden mogen hier NIET besproken worden
Het gaat toch niet over de persoon zelf (want die is niet bekend) maar alleen over één van zijn vele pseudoniemen. :wink:
In de reactie voor u werd WA aangesproken. (Niet de koning) 😁

Lady1234
Berichten: 27223
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door Lady1234 »

ZeerPrivé schreef:
19 sep 2023 18:22
Lady1234 schreef:
19 sep 2023 17:48
Nog maar eens.

ook jullie solliciteren naar een langdurige ban, notabene één bladzijde terug uit de topicregels: "individuele leden mogen hier NIET besproken worden
Een langdurige ban nog wel? Waar haal je die wijsheid vandaan?
Er is paar jaar geleden een hele lijst opgesteld van te volgen stappen, zoiets als waarschuwing 1, waarschuwing 2, ban van 1 week, ban van 2 weken etc. etc.
Ik haalde de reactie van Bl2 aan van 12.19 uur.

PGros
Berichten: 1153
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door PGros »

Radar schreef:
19 sep 2023 09:40
Het topic 'Hebben mensen het recht mij te filmen?' is verwijderd, omdat het geen consumentenkwestie betreft.
's morgens 19 sept wordt dit topic verwijderd met reden "geen consumentenkwestie "
Op 20 sept in de nieuwsbrief staat (waarschijnlijk omdat ze het zo'n goed onderwerp vinden voor consumenten) Forum: 'mag ik zomaar gefilmd worden?' Dagkoers schrijft: "Ik reed laatst ergens met mijn scooter ..........
Goed bezig bij Radar
(De link in de nieuwsbrief werkt dus ook niet)

Moneyman
Berichten: 30254
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dat er blijkbaar meerdere keren achter elkaar Dagkoers-topics in de nieuwsbrief terecht komen is al een zorg op zich :mrgreen:

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door scontra »

Moneyman schreef:
20 sep 2023 08:43
Dat er blijkbaar meerdere keren achter elkaar Dagkoers-topics in de nieuwsbrief terecht komen is al een zorg op zich :mrgreen:
Voor zijn voor of voor zijn tegenstanders ?

Moneyman
Berichten: 30254
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door Moneyman »

Voor de mate waarin radar nog serieus te nemen is.

juliomariner
Berichten: 4881
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door juliomariner »

Is er dan een kamp voor- en tegenstanders?
Ik heb op zich geen probleem met Dagkoers topics alleen het feit dat een ban dus gewoon makkelijk te omzeilen is en niet wordt gehandhaafd, En het feit dat deze persoon regelmatig terugvalt in oude fouten. Het dagkoers topic over de laptop vind ik op zich niet een verkeerd topic. Het op straat gefilmd worden ook niet (is volgens mij echt wel een consumentenopic) alleen zijn gedrag hierin zou een reden moeten zijn omf hem er in ieder geval op aan te spreken. Qua rest van inhoud past het wel op dit forum.

witte angora
Berichten: 30935
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door witte angora »

juliomariner schreef:
20 sep 2023 09:23
Is er dan een kamp voor- en tegenstanders?
Ik heb op zich geen probleem met Dagkoers topics alleen het feit dat een ban dus gewoon makkelijk te omzeilen is en niet wordt gehandhaafd, En het feit dat deze persoon regelmatig terugvalt in oude fouten. Het dagkoers topic over de laptop vind ik op zich niet een verkeerd topic. Het op straat gefilmd worden ook niet (is volgens mij echt wel een consumentenopic) alleen zijn gedrag hierin zou een reden moeten zijn omf hem er in ieder geval op aan te spreken. Qua rest van inhoud past het wel op dit forum.
Dan kom je dus op de vraag uit hoe er met zulke situaties om moet worden gegaan. Voor een deel komt dat op onszelf neer, en voor een deel op de moderatie. Eigenlijk is er niks mis mee om iets te zeggen als: 'ik vind dit kwetsend overkomen, wil je het even aanpassen?'. Maar dat was al niet meer nodig. Het was al aangepast.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door scontra »

Moneyman schreef:
20 sep 2023 09:07
Voor de mate waarin radar nog serieus te nemen is.
Het topic van @dagkoers over het filmen is verwijdert maar staat wel (onbruikbaar) in de nieuwsbrief van vandaag, is dat o.a. hetgeen u bedoeld ?

BL2
Berichten: 4868
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door BL2 »

juliomariner schreef:
20 sep 2023 09:23
.....Ik heb op zich geen probleem met Dagkoers topics alleen het feit dat een ban dus gewoon makkelijk te omzeilen is en niet wordt gehandhaafd, En het feit dat deze persoon regelmatig terugvalt in oude fouten. Het dagkoers topic ......
Nee, nee we bespreken hier geen individuele forumleden !
Hou toch op over die zogenaamde ban, wat een gedram toch allemaal. Wij zijn geen moderatoren, vele vaste forumhangers zijn al eens verbannen en ook weer teruggekomen en drijf leden niet in een hoekje, dan maken ze ook geen rare sprongen.

kuklos
Berichten: 9825
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door kuklos »

BL2 schreef:
20 sep 2023 10:45
Wij zijn geen moderatoren
Waarom gedraag je je dan wel zo met deze opmerking:
BL2 schreef:
20 sep 2023 10:45
Nee, nee we bespreken hier geen individuele forumleden !
BL2 schreef:
20 sep 2023 10:45
Hou toch op over die zogenaamde ban, wat een gedram toch allemaal.
Permanente ban, voor meerdere aliassen. Waarom worden dan niet alle permanente bans opgeheven? Waarom wordt er met twee maten gemeten?

BL2
Berichten: 4868
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door BL2 »

Een permaban is hier nog nooit gehandhaafd, dus waarom zoveel aandacht voor één (1) persoon ?
Sommige topics van een niet nader te noemen lid zijn soms wat gezocht/komisch/simpel, maar is het nu allemaal zo erg dat er maar continue om het uitvoeren van een vonnis bij een lid geschreven moet worden. Allemaal gedram van een triest soort....
Laat dat over aan de moderatoren, zij bepalen het beleid. Kan je je er niet in vinden, zoek een andere hobbij !

kuklos
Berichten: 9825
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door kuklos »

BL2 schreef:
20 sep 2023 11:05
Een permaban is hier nog nooit gehandhaafd,
Er zijn indertijd meerdere permabans uitgedeeld naar aanleiding van discussies in het MLM subforum en die zijn allemaal gehandhaafd, dus waarom die wel en deze niet?

Plaats reactie