Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
juliomariner
Berichten: 4847
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door juliomariner »

Lady1234 schreef:
12 apr 2024 12:15
Volgens Trustpilot wacht er iemand sinds februari 2023 op zijn spullen of geld.

Toch geen een bank die een zakelijke lening zal verstrekken aan deze hobbyist.
Misschien de Mafibank met een "offer he can't refuse"

mendykerkhof
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2024 09:16

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door mendykerkhof »

Db1 schreef:
11 apr 2024 11:04
Hier hetzelfde verhaal zoals veel anderen, ik post hier ook maar naast het plaatsten van negatieve recensies op verschillende sites. Ordernummer 5626, begin februari bestelling gedaan en betaald. Dom geweest om niet eerst recensies te lezen..... Tot op heden geen levering en geen geld terug. Op email wordt niet gereageerd en telefonisch heb ik 2 weken lang dagelijks gebeld, maar constant ggh........ Waardeloos dit!
Hi, ik zie op trustpilot ineens een super positieve review staan van jou (5626). Wilden ze anders geen geld terugstorten?… heb je het nu daadwerkelijk binnen?

witte angora
Berichten: 30839
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, hobbyist... ik denk dat het niet veel meer dan een soort veredelde dropshipper is, gezien de lange levertijden en het kennelijke gebrek aan magazijnruimte. Plus dat hij ook nog eens een baan heeft.

Onkruid71
Berichten: 2707
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

witte angora schreef:
12 apr 2024 15:00
Ach, hobbyist... ik denk dat het niet veel meer dan een soort veredelde dropshipper is, gezien de lange levertijden en het kennelijke gebrek aan magazijnruimte. Plus dat hij ook nog eens een baan heeft.
Was het niet volgens jou dat hij goed zijn best deed?

Thijs124
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Hij deed ook goed zijn best.
Maar het gaat ook om groot geld.
De AliExpress dropshippers werken meestal met artikelen voor relatief kleine bedragen. Bij verlies wordt dat dan blijkbaar meestal maar als jammer aangezien.
Maar dit is toch serieus een rib uit je lijf.
Hier gaat het toch om totaal tien tot honderd duizenden euros.

Thijs124
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Hij leest hier ook nog steeds mee!
Dat moet toch met het schaamrood op zijn kaken zijn.

Een Wiskunde Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

witte angora schreef:
12 apr 2024 12:03
Het was ook meer een retorische vraag.

Voor hemzelf zal het niet uitmaken; hij heeft immers een vaste baan. Dit project stopzetten zal enkel een hoop werk, stress en gedoe schelen. Het is dan enkel de vraag hoe de laatsten terug betaald gaan worden.
Deze post heeft een verborgen aanname, die niet klopt.

Je lijkt er vanuit te gaan dat er nog maar een klein gedeelte van de klanten terugbetaald hoeft te worden (de laatsten) en dat het grootste gedeelte al is betaald. Ik denk dat het precies omgekeerd is.

Ik durf ook de Stelling wel aan dat het aantal slachtoffers niet nog maar 37 of 38 is maar eerder 137 of 138.
Die zullen komende week na de uitzending wel boven water komen. Ik geef de website minder dan 1 week voordat ze offline gaat, en deze wanpraktijken eindelijk stoppen

witte angora
Berichten: 30839
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door witte angora »

Onkruid71 schreef:
12 apr 2024 17:27
witte angora schreef:
12 apr 2024 15:00
Ach, hobbyist... ik denk dat het niet veel meer dan een soort veredelde dropshipper is, gezien de lange levertijden en het kennelijke gebrek aan magazijnruimte. Plus dat hij ook nog eens een baan heeft.
Was het niet volgens jou dat hij goed zijn best deed?
Klopt. Wat is je punt?

witte angora
Berichten: 30839
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door witte angora »

Een Wiskunde Student schreef:
12 apr 2024 17:52
witte angora schreef:
12 apr 2024 12:03
Het was ook meer een retorische vraag.

Voor hemzelf zal het niet uitmaken; hij heeft immers een vaste baan. Dit project stopzetten zal enkel een hoop werk, stress en gedoe schelen. Het is dan enkel de vraag hoe de laatsten terug betaald gaan worden.
Deze post heeft een verborgen aanname, die niet klopt.

Je lijkt er vanuit te gaan dat er nog maar een klein gedeelte van de klanten terugbetaald hoeft te worden (de laatsten) en dat het grootste gedeelte al is betaald. Ik denk dat het precies omgekeerd is.
Je leest weer iets wat er niet staat. 'De laatsten' is niet meer dan dat: een onbekend aantal, oftewel: al degenen die zijn achtergebleven.

Flo88
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2024 11:50

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Flo88 »

Nadat mijn bezorging steeds werd uitgesteld, heb ik de bestelling geannuleerd en uiteindelijk netjes m'n geld terug gekregen.

Noiram46
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2024 20:08

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Noiram46 »

Mijn bestelling 5518 is nooit geleverd. Na veel emails heb ik vandaag een reactie van de eigenaar gekregen. Het geld zal binnen een week teruggestort worden. Ik vertrouw er vooralsnog op dat hij zich aan zijn afspraak houdt en ik de aangifte achterwege kan laten.

Een Wiskunde Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

witte angora schreef:
12 apr 2024 18:34
Een Wiskunde Student schreef:
12 apr 2024 17:52
witte angora schreef:
12 apr 2024 12:03
Het was ook meer een retorische vraag.

Voor hemzelf zal het niet uitmaken; hij heeft immers een vaste baan. Dit project stopzetten zal enkel een hoop werk, stress en gedoe schelen. Het is dan enkel de vraag hoe de laatsten terug betaald gaan worden.
Deze post heeft een verborgen aanname, die niet klopt.

Je lijkt er vanuit te gaan dat er nog maar een klein gedeelte van de klanten terugbetaald hoeft te worden (de laatsten) en dat het grootste gedeelte al is betaald. Ik denk dat het precies omgekeerd is.
Je leest weer iets wat er niet staat. 'De laatsten' is niet meer dan dat: een onbekend aantal, oftewel: al degenen die zijn achtergebleven.
Duh.
Kijk eens in het woordenboek. De laatsten zijn degenen die achteraan komen, en het is een kleine en bepaalde groep ( die achter het peloton aanfietst ).

Je wilt de indruk wekken dat Woneninterieur het grootste gedeelte van de teleurgestelde klanten reeeds heeft terugbetaald en dat ze daarmee wel degelijk hun best doen om alles te regelen.

Ik denk dat de reportage wel laat zien dat je daarmee 1000% verkeerd zit.

Thijs124
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Thijs124 »

1000 % verkeerd is wiskundig heel moeilijk uit te leggen. Betekent het hier 10 X verkeerd?
Misschien staat het er juist daarom.

Lady1234
Berichten: 27160
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@fiori

Ik lees dat u gelukkig uw geld terughebt, maar nu door Wooneninterieur min of meer belaagd worden ivm uw review.

Echt treurig dat prutsbedrijf.

Moneyman
Berichten: 30141
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Moneyman »

Een Wiskunde Student schreef:
13 apr 2024 10:08
Je wilt de indruk wekken dat Woneninterieur het grootste gedeelte van de teleurgestelde klanten reeeds heeft terugbetaald en dat ze daarmee wel degelijk hun best doen om alles te regelen.

Ik denk dat de reportage wel laat zien dat je daarmee 1000% verkeerd zit.
Grappig, die bias. De reportage hád dat duidelijk moeten maken, bij goede journalistiek, maar verzuimt dat juist.

witte angora
Berichten: 30839
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door witte angora »

Een Wiskunde Student schreef:
13 apr 2024 10:08
Kijk eens in het woordenboek. De laatsten zijn degenen die achteraan komen, en het is een kleine en bepaalde groep ( die achter het peloton aanfietst ).
'De laatsten' is in dit geval iedereen die te laat komt, en dat is geen vastgesteld aantal. In 2006 bij de Nijmeegse Vierdaagse waren er 1200 die te laat binnen kwamen, om wat te noemen. Ze hebben toen zelfs de binnenkomsttijd met een uur verlengd om te voorkomen dat die groep nog veel groter zou worden. In mijn herinnering (lag toen in de blarenpost) moesten er toen nog ruim 5000 binnen komen.

Maar vind je dit niet een in- en intrieste discussie? De betekenis van een woordje?

Een Wiskunde Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Het gaat niet om dat woordje.

Het gaat erom dat er hier nog steeds een aantal vaste forumleden zijn, die blijven zeggen dat deze prutsers hun best doen en dat de website open moet blijven zodat er weer nieuwe slachtoffers bij kunnen komen.

Misschien is het tijd dat ze hun excuses aan de slachtoffers aanbieden voor hun 36 pagina's ontkennend gedrag en daardoor contraproductieve bijdragen.

Moneyman
Berichten: 30141
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Moneyman »

Een Wiskunde Student schreef:
14 apr 2024 12:41
Het gaat erom dat er hier nog steeds een aantal vaste forumleden zijn, die blijven zeggen dat deze prutsers hun best doen en dat de website open moet blijven zodat er weer nieuwe slachtoffers bij kunnen komen.
Je blijft het blijkbaar nodig hebben om te framen. Je uit voor de zoveelste keer in dit topic niet-onderbouwde beschuldigingen. Geef eens een rijtje quotes van "vaste forumleden die blijven zeggen dat de website open moet blijven"?

Als je je beschuldigingen wederom niet hard kunt maken, wellicht is het dan...
tijd dat om je excuses aan te bieden aan de slachtoffers...

Thijs124
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Thijs124 »

en dat de website open moet blijven zodat er weer nieuwe slachtoffers bij kunnen komen.

Deze woorden hoef je bij niemand in de mond proberen te leggen. Er is er maar een waar die woorden letterlijk vandaan komen
Studeer eerst voordat je beschuldigingen uit.

Lady1234
Berichten: 27160
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En de slachtoffers moeten ook eerst hun review aanpassen naar Super, voordat ze hun geld terugkrijgen.

Plaats reactie