Sevva slimme infrarood paneelverwarming

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Sevva slimme infrarood paneelverwarming

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman schreef:
13 mar 2024 10:57
Maar eh... je hebt het over 2x 300 euro... maar ik mag toch hopen dat je dat bij lange na niet hebt betaald, want anders ben je wel héél erg een dief van je eigen portemonnee...
Als hij hem hier heeft gekocht https://sevva.nl/products/sevva-slimme- ... verwarming is er inderdaad 2x300 euro voor dat ding betaald.

Moneyman
Berichten: 30117
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Sevva slimme infrarood paneelverwarming

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dat zeg ik: dan ben je wel héél erg een dief van je eigen portemonnee... :mrgreen:

Fly-er
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2024 01:46

Re: Sevva slimme infrarood paneelverwarming

Ongelezen bericht door Fly-er »

Ik heb drie Sevva producten in huis en heb er deze winter mee geëxperimenteerd.

Achtergrondinfo: ik probeer mijn appartement gasloos te maken. Dat doe ik met twee airco's: een in de slaapkamer en een in de woonkamer. De Sevva producten moeten dus voor ondersteuning zorgen als het erg koud is.

In de badkamer heb ik de SEVVA® 2-in-1 Wandkachel 2000W hangen, die in de wintermaanden de ruimte razendsnel verwarmt. Dat ding is echt een aanrader. Bovendien geen energieslurper, net als de airco's.

Ik verwarm de woonkamer (40 m2) met een LG airco van 3,5 KW. Nou hebben airco's de vervelende eigenschap om af en toe het verwarmingsproces om te keren als de buitenunit dreigt te bevriezen en daarvoor had ik die andere 2 Sevva verwarmers aangeschaft ( infrarood en 2000W verwarmingspaneel). Ja, en daar ben ik dan minder enthousiast over. Kort gezegd: het zet geen zoden aan de dijk. Die infrarood paneelverwarming is wel bijzonder energiezuinig en die kan wat extra warmte toevoegen als de temperatuur niet al te laag is, maar die 2000W paneelverwarming schiet tekort.

Dus die gaat er weer uit en ik koop er nog een goedkope SEVVA® 2-in-1 Wandkachel 2000W bij voor bij de airco als die in de defreeze-mode schiet. Wel even het snoer netjes wegwerken want dat ziet er niet uit (stekker eraf knippen, draad via/door de muur naar een stroompunt leiden en het ziet er net uit als een mini airco.

Plaats reactie