Kersttrui van Fortunia

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Speedy123
Berichten: 1173
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Kersttrui van Fortunia

Ongelezen bericht door Speedy123 »

J. Deltoer schreef:
27 mar 2024 11:16
Dank je, nee, vandaag is mijn wekelijkse alcoholvrije dag. Ik ga even naar het winkelcentrum, kijken of ik een leuke paastrui kan scoren. Zo eentje met een grote gele haas erop met flaporen. Mijn budget is 19,98.
Wellicht is deze wat? Met een dasje erop, geeft toch wat extra cachet aan het paas ontbijt :wink:

https://www.fun-en-feest.nl/product/101 ... gLfLPD_BwE

alfatrion
Berichten: 21915
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Kersttrui van Fortunia

Ongelezen bericht door alfatrion »

J. Deltoer schreef:
27 mar 2024 07:09
Dat heeft alleen zin als TS ook echt nog iets van plan is om met die andere 50% te doen.
Ik schat in dat TS die 50% ook krijgt als hij aangeeft "hier heeft u mijn rekeningnummer" en "alle rechten en verweren voorbehouden". Of hij dan vervolgens achter die andere 50% aangaat is vers twee.

Speedy123
Berichten: 1173
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Kersttrui van Fortunia

Ongelezen bericht door Speedy123 »

alfatrion schreef:
27 mar 2024 11:24
J. Deltoer schreef:
27 mar 2024 07:09
Dat heeft alleen zin als TS ook echt nog iets van plan is om met die andere 50% te doen.
Ik schat in dat TS die 50% ook krijgt als hij aangeeft "hier heeft u mijn rekeningnummer" en "alle rechten en verweren voorbehouden". Of hij dan vervolgens achter die andere 50% aangaat is vers twee.
Denk niet dat TS voor een paar tientjes er echt een zaak van gaat maken. Zou het ook niet aanraden, het is prima om principes te hebben maar dit is echt zonde van de energie om achter een eenmansbedrijfje aan te gaan. Hoop gedoe om uiteindelijk niks.

Plaats reactie