Onderzoek Psychiater drugs, alcohol CBR

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Methusalah
Berichten: 1174
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Onderzoek Psychiater drugs, alcohol CBR

Ongelezen bericht door Methusalah »

futureresistance schreef:
21 mar 2024 08:56
Wat men niet begrijp is dat eenmalig gebruikt van alcohol ging, door persoonlijke omstandigheden heb de dome keuze gemaakt, nogmaals eenmalig, werd gestraft, boete, taakstraf, 8 maanden zonder rijbewijs, harde straf, ik had niet moeten doen, mee eens, alleen kan niet uitkomen uit een onderzoek dat ik alcohol problemen heb, dat is niet waar, alleen op basis van je familie, dat kan niet, is hetzelfde als mij opa een terrorist was of politie agent, ben ik ook een?? Het gaat om hoe betrouwbaar zo een onderzoek is

En je denkt dat de mensen die aan de slag moeten met alcoholisten dat excuus al niet duizenden keren gehoord hebben?

Jij bent over de schreef gegaan en dit zijn de consequenties. Accepteer die als een vent en stop met klagen. Rijontzegging voor 8 maanden nota bene. Dat is dus niet een beetje dronken achter stuur, dat is compleet bezopen achter je stuur kruipen.

Enige dat je mag doen is je zelf schamen en het boetekleed aantrekken.

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Onderzoek Psychiater drugs, alcohol CBR

Ongelezen bericht door de auditu »

J. Deltoer schreef:
15 mar 2024 16:13
En weer wordt iemand op een vreselijke manier heerlijk neergesabeld op dit forum door de gebruikelijke forumhangers die als aasgieren zich op de aangeschoten prooi storten. Uiteraard wordt de vraag niet beantwoord, het gaat alleen om de TS af te slachten.
Is de topicstarter ermee geholpen als we allemaal meehuilen? Ik denk dat de meeste forumleden een objectieve mening geven en soms een spiegel voorhouden.

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Onderzoek Psychiater drugs, alcohol CBR

Ongelezen bericht door witte angora »

futureresistance schreef:
21 mar 2024 08:56
Wat men niet begrijp is dat eenmalig gebruikt van alcohol ging, door persoonlijke omstandigheden heb de dome keuze gemaakt, nogmaals eenmalig, werd gestraft, boete, taakstraf, 8 maanden zonder rijbewijs, harde straf, ik had niet moeten doen, mee eens, alleen kan niet uitkomen uit een onderzoek dat ik alcohol problemen heb, dat is niet waar, alleen op basis van je familie, dat kan niet, is hetzelfde als mij opa een terrorist was of politie agent, ben ik ook een?? Het gaat om hoe betrouwbaar zo een onderzoek is
Je kan ook gewoon accepteren dat dit de gevolgen zijn van een verkeerde keuze. Ook als het een eenmalige keuze was. Wat ik lees is dat je vooral om je heen aan het schoppen bent, en dan voornamelijk tegen de verkeerden. Daar help je jezelf niet verder mee, dat merk je.

Aygulf
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Onderzoek Psychiater drugs, alcohol CBR

Ongelezen bericht door Aygulf »

futureresistance schreef:
15 mar 2024 15:13
Zeker wel, ik heb de rapport ontvangen, heb alle bewijzen, een 2e opinion van andere Psichiater, psycholoog, huisarts en advocaat, en op basis van de onderzoek kan nooit aangegeven worden dat ik een alcoholist bent, maar ja helaas jullie geven antwoorden zonder dat jullie mij kennen, niks van me weten, oordeel geven terwijl jullie zelf zo een onderzoek niet hebben gehad, dus in principe deze artikel is bestemd voor andere mensen dat ook hetzelfde problem hebben gehad
De reden voor dit onderzoek lijkt me duidelijk. Ook kan ik mij niet voorstellen dat er strikvragen gesteld worden, wie zou daar beter van worden. Het enige doel is de verkeersveiligheid en dat is voor iedereen beter. Met "stelen" heeft het niets te maken en is een belachelijke beschuldiging. En dat bepaalde familieleden met een alcoholprobleem in het buitenland wonen en dat u die al 20 jaar niet hebt gezien doet niets af aan het feit dat het dus in uw familie voorkomt en mee kan spelen bij kans op aanleg bij u. Dat is wat anders dan een opa die misschien terrorist of politie agent of automonteur was. Dat zit niet in de genen en een verslaving vaak wel. Kortom, het lijkt me een gedegen onderzoek dat echt niet uit de lucht is komen vallen.

Een Wiskunde Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Onderzoek Psychiater drugs, alcohol CBR

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

futureresistance schreef:
21 mar 2024 08:56
Wat men niet begrijp is dat eenmalig gebruikt van alcohol ging, door persoonlijke omstandigheden heb de dome keuze gemaakt, nogmaals eenmalig, werd gestraft, boete, taakstraf, 8 maanden zonder rijbewijs, harde straf, ik had niet moeten doen, mee eens, alleen kan niet uitkomen uit een onderzoek dat ik alcohol problemen heb, dat is niet waar, alleen op basis van je familie, dat kan niet, is hetzelfde als mij opa een terrorist was of politie agent, ben ik ook een?? Het gaat om hoe betrouwbaar zo een onderzoek is
Deze geloof ik helaas niet.

Je gebruikt door omstandigheden eenmalig alcohol tijdens het rijden, en wordt gelijk die ene keer aangehouden en beboet. (Duh ...)

Nee hoor, Je hebt ongetwijfeld vaker met alcohol achter het stuur gezeten en je bent een keer aangehouden met minimaal 3 keer de toegestane hoeveelheid. ( Een taakstraf wordt ook eigenlijk alleen opgelegd bij recidive of de combi gevaarlijk rijgedrag en alcohol/drugs)

En dan nog. Iedereen maakt fouten en zoals gezegd je mag blij zijn dat er niks echt ernstigs is gebeurd.
Soms blijken de grootste tegenvallers achteraf de beste kansen te bieden.

kuklos
Berichten: 9774
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onderzoek Psychiater drugs, alcohol CBR

Ongelezen bericht door kuklos »

futureresistance schreef:
21 mar 2024 08:56
Wat men niet begrijp is dat eenmalig gebruikt van alcohol ging, door persoonlijke omstandigheden heb de dome keuze gemaakt, nogmaals eenmalig, werd gestraft, boete, taakstraf, 8 maanden zonder rijbewijs,
...................
We mogen aannemen dat je zelf ook wel doorhebt dat dit niet erg geloofwaardig overkomt.
Je rijdt eenmalig met alcohol op, wordt dan toevallig gepakt en krijgt taakstraf en 8 maanden geen rijbewijs? Omdat je één keer een biertje hebt gedronken voor het rijden?

Dat komt niet geloofwaardig over.

Plaats reactie